Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, k_w_t said:

Γιατι δεν λεει...? 

Οταν η ιδια η εταιρια εχει αποσυρει ενα προιον δεν πρεπει να το μαζεψουν απο την αγορα ?

Αλλιως να μας συνδεσουν και αυτο

image.jpeg.2606c39e9385c1da6c4577c9935b399e.jpeg

Το ξέρεις οτι ακόμα υπάρχουν windows xp σε ΑΤΜ τραπεζών έτσι;

Το ότι αποσύρει κάτι ο κατασκευαστής δεν σημαίνει πως τα υπάρχοντα σταματάνε να δουλεύουν.

Αλλιώς να το ξέρουμε οταν θα αποσύρουν κάτι οι κατασκευαστές να αγοράζουμε και εμείς νέα,  πχ αμάξια, υπολογιστές, ότι μπορείς να φανταστείς.

 

1 hour ago, 1comment said:

Δεν είναι μόνο το verifone. Και το pax a80 της epay δεν συνδέεται. Ο τεχνικός αρνείται να έρθει. Καλύτερα να έβγαζαν μια λίστα με ποιά μοντέλα λειτουργούν 100% κι ας μας έλεγαν "αντικαταστήστε τα με δικά σας έξοδα" παρά όλη αυτή η ταλαιπωρία. Μόνο οι πωλήσεις που χάνει ο καθένας από άκυρα στους πελάτες είναι μεγαλύτερη ζημιά...

Ο δικός μας έχει βγάλει λίστα με ποια έχει δοκιμάσει και μας την έχει στείλει, υποθέτω το ίδιο έχει κάνει και ο καθε κατασκευαστής.

 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sdikr είπε

Το ξέρεις οτι ακόμα υπάρχουν windows xp σε ΑΤΜ τραπεζών έτσι;

Το ότι αποσύρει κάτι ο κατασκευαστής δεν σημαίνει πως τα υπάρχοντα σταματάνε να δουλεύουν.

Αλλιώς να το ξέρουμε οταν θα αποσύρουν κάτι οι κατασκευαστές να αγοράζουμε και εμείς νέα,  πχ αμάξια, υπολογιστές, ότι μπορείς να φανταστείς.

 

Τα λειτουργικά που ειναι σε κλειστά δίκτυα ή σε αυτόνομες μηχανές οπως τα ιατρικα μηχανήματα δεν έχουν κανένα λόγο αναβάθμισης 

Δημοσ.
1 minute ago, NikosKallithea said:

Τα λειτουργικά που ειναι σε κλειστά δίκτυα ή σε αυτόνομες μηχανές οπως τα ιατρικα μηχανήματα δεν έχουν κανένα λόγο αναβάθμισης 

Τα συγκεκριμένα έχουν λειτουργικό που το συντηρεί ο πάροχος και όχι ο κατασκευαστής

 

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
Δημοσ.
3 hours ago, 1comment said:

Δεν είναι μόνο το verifone. Και το pax a80 της epay δεν συνδέεται. Ο τεχνικός αρνείται να έρθει. Καλύτερα να έβγαζαν μια λίστα με ποιά μοντέλα λειτουργούν 100% κι ας μας έλεγαν "αντικαταστήστε τα με δικά σας έξοδα" παρά όλη αυτή η ταλαιπωρία. Μόνο οι πωλήσεις που χάνει ο καθένας από άκυρα στους πελάτες είναι μεγαλύτερη ζημιά...

Αυτό είναι το εξωφρενικό, για μια ακόμα φορά αυτοί που προσπαθούν να είναι τυπικοί στις υποχρεώσεις τους απέναντι στο κράτος είναι αυτοί που έχουν τα προβλήματα ενώ οι σκιτζήδες συνεχίζουν να δουλεύουν χωρίς άγχος...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας, για όσους διαθέτουν VX520 (cardlink) και dTEC-100 Extra , υπάρχει πλέον καινούργιο firmware για την ταμειακή v2.093 το οποίο συνεργάζεται με το συγκεκριμένο POS και εκτυπώνει χρέωση κάρτας.

Πιστεύω ότι τα θέματα συνδεσιμότητας που προκύπτουν είναι λόγω μη ολοκληρωμένων update από πλευράς ταμειακών. Κάντε υπομονή και καλή συνέχεια

Επεξ/σία από sinranogenma
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sinranogenma είπε

Καλησπέρα σας, για όσους διαθέτουν VX520 (cardlink) και dTEC-100 Extra , υπάρχει πλέον καινούργιο firmware για την ταμειακή v2.093 το οποίο συνεργάζεται με το συγκεκριμένο POS και εκτυπώνει χρέωση κάρτας.

Πιστεύω ότι τα θέματα συνδεσιμότητας που προκύπτουν είναι λόγω μη ολοκληρωμένων update από πλευράς ταμειακών. Κάντε υπομονή και καλή συνέχεια

Πιστεύεις θα γίνει σε όλες τις ταμειακές; Δεν φταίνε τα pos δηλαδή;

Δημοσ.
3 hours ago, sinranogenma said:

Καλησπέρα σας, για όσους διαθέτουν VX520 (cardlink) και dTEC-100 Extra , υπάρχει πλέον καινούργιο firmware για την ταμειακή v2.093 το οποίο συνεργάζεται με το συγκεκριμένο POS και εκτυπώνει χρέωση κάρτας.

Πιστεύω ότι τα θέματα συνδεσιμότητας που προκύπτουν είναι λόγω μη ολοκληρωμένων update από πλευράς ταμειακών. Κάντε υπομονή και καλή συνέχεια

Αν ήταν έτσι τότε δεν θα δούλευαν οι ταμιακές με κανένα Pos,  κάτι που δεν ισχύει

Δημοσ.
4 hours ago, sinranogenma said:

Καλησπέρα σας, για όσους διαθέτουν VX520 (cardlink) και dTEC-100 Extra , υπάρχει πλέον καινούργιο firmware για την ταμειακή v2.093 το οποίο συνεργάζεται με το συγκεκριμένο POS και εκτυπώνει χρέωση κάρτας.

Πιστεύω ότι τα θέματα συνδεσιμότητας που προκύπτουν είναι λόγω μη ολοκληρωμένων update από πλευράς ταμειακών. 

Μπα... μάλλον το VX520 είναι ασύμβατο και η συγκεκριμένη εταιρία έκατσε να βγάλει ειδικό firmware για να πουλήσει ταμειακές. 

Μακάρι πάντως να βρεθούν λύσεις έστω και προσωρινές, γιατί είναι αδύνατον να αντικατασταθούν τόσες χιλιάδες pos, ειδικά μέσα στη πασχαλινή περίοδο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 1comment είπε

Πιστεύεις θα γίνει σε όλες τις ταμειακές; Δεν φταίνε τα pos δηλαδή;

Ήδη από ότι φαίνεται οι εταιρείες ταμειακών βγάζουν καινούργιο λογισμικό σε συχνή βάση. Για να καταλάβεις στη dTEC-100 Extra ,που μίλησα πιο πάνω, έγιναν 3 updates (από τεχνικό) σε ένα μήνα για να εκτυπώσει εν τέλει επιτυχώς.Δεδομένης της παράτασης είναι θέμα χρόνου να δημιουργηθεί συμβατό λογισμικό για επιτυχημένη σύνδεση, το πρόβλημα (και η καθυστέρηση) έγκειται στα εργατικά χέρια λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας.

23 λεπτά πριν, sdikr είπε

Αν ήταν έτσι τότε δεν θα δούλευαν οι ταμιακές με κανένα Pos,  κάτι που δεν ισχύει

Θα παραφράσω τότε:

Πίστεύω ότι τα προβλήματα διασύνδεσης ορισμένων ταμειακών με POS, οφείλονται κατά κύριο λόγο σε μη ολοκληρωμένα update από πλευράς ταμειακών , δεδομένου του ελάχιστου χρόνου που δόθηκε και της απειλής προστίμων προς τις εν λόγω εταιρείες.Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει γίνει εργασία σε αυτό το μικρό διάστημα ,απλά δεν υπήρξε χρόνος για δοκιμές ποιότητας.Επίσης καταλαβαίνοντας επιφανειακώς πως δουλεύει η διασύνδεση, όλη η εργασία φαίνεται να γίνεται από την ταμειακή άρα τίθεται θέμα προγραμματισμού και συμβατότητας προς τα υπάρχοντα POS και όχι το αντίστροφο.

Θα ήθελα να μάθω περισσότερα αν γνωρίζει κάποιος επάυτού

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Μπα... μάλλον το VX520 είναι ασύμβατο και η συγκεκριμένη εταιρία έκατσε να βγάλει ειδικό firmware για να πουλήσει ταμειακές. 

Μακάρι πάντως να βρεθούν λύσεις έστω και προσωρινές, γιατί είναι αδύνατον να αντικατασταθούν τόσες χιλιάδες pos, ειδικά μέσα στη πασχαλινή περίοδο.

Μπορεί. Αν ισχύει πάντως το νούμερο που διάβασα κάπου σε αυτό το thread ότι 1 στα 2 POS είναι VX520 τότε κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, δεν αντέχουμε δυστυχώς άλλες επιβαρύνσεις και καθυστερήσεις.

Δημοσ.
2 hours ago, sinranogenma said:

Θα παραφράσω τότε:

Πίστεύω ότι τα προβλήματα διασύνδεσης ορισμένων ταμειακών με POS, οφείλονται κατά κύριο λόγο σε μη ολοκληρωμένα update από πλευράς ταμειακών , δεδομένου του ελάχιστου χρόνου που δόθηκε και της απειλής προστίμων προς τις εν λόγω εταιρείες.Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει γίνει εργασία σε αυτό το μικρό διάστημα ,απλά δεν υπήρξε χρόνος για δοκιμές ποιότητας.Επίσης καταλαβαίνοντας επιφανειακώς πως δουλεύει η διασύνδεση, όλη η εργασία φαίνεται να γίνεται από την ταμειακή άρα τίθεται θέμα προγραμματισμού και συμβατότητας προς τα υπάρχοντα POS και όχι το αντίστροφο.

Θα ήθελα να μάθω περισσότερα αν γνωρίζει κάποιος επάυτού

Υπάρχει ενα πρωτοκολο   που έχει δώσει η ΑΑΔΕ, η ταμιακή (και το pos) οφείλει να το υποστηρίζει.

η εργασία γίνεται και απο τις δυο συσκευές,   πχ στην δικιά μου περίπτωση ενώ η ταμιακή ανταλλάσσει σωστά κλειδιά μετά όταν στέλνει εντολή για χρέωση που ακούς οτι το συγκεκριμένο pos κάτι λαμβάνει δεν το καταλαβαίνει.

Αυτό που ίσως να ισχύει είναι πως ενώ οι ταμιακές σε γενικές γραμμές ήταν έτοιμες με τις τότε προδιαγραφές εδώ και καιρό,   τα pos μόλις τις τελευταίες βδομάδες ετοιμάστηκαν  και αυτά όχι όλα  και ίσως έχουν ενσωματώσει και πιο νέες οδηγίες.

Δεν έχει να κάνει με το υλικό,  καθώς σε άλλους  κατασκευαστές το ίδιο Pos δουλεύει χωρίς θέμα

Εδώ νομίζω πως μπορείς να δεις το αρχικό  για το πως προχωράει η επικοινωνία

https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-02/a1098_2022fek(2)(3).pdf

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το θέμα είναι ξεκάθαρα από την πλευρά των pos. Δεν γίνεται τα 3/4 των vx520 που έχουν πέσει στα χέρια μου να μην συνδέονται ή να δυσλειτουργούν. Και μόνο αυτά. Εχω περιπτώσεις που το vx520 έχει δίκτυο κανονικά και εξαφανίζεται απο το δίκτυο. Δεν κάνει ping καν. Πρέπει να κάνει reboot (που δεν πιάνει πάντα) ή να ξαναπεράσω την ip απο πάνω να κάνει reboot (αυτό πιάνει) και να δουλέψει. Και έχεις τους τύπους στην epay να σου λένε άλλαξε ταμειακή!

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Που μπορω να δω αν εχει κανα καινουργιο update η sam4s nr-320 net?

Σύμφωνα με τις οδηγίες για τη διασύνδεση:

Προϋπόθεση για να γίνει η σύνδεση με το EFT POS είναι προηγουμένως να έχει αναβαθμιστεί η ΦΤΜ
με την τελευταία version του firmware που να υποστηρίζει την αυτόματη αναβάθμιση.
Για να ελέγξουμε και να τυπώσουμε την έκδοση προγράμματος της ΦΤΜ πρέπει να πάμε με το κλειδί
στη θέση ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και να πατήσουμε, ΜΕΤΡΗΤΑ, 2 ΜΕΤΗΤΑ, 16 ΜΕΤΡΗΤΑ
Για να ξεκινήσει η αυτόματη αναβάθμιση μετακινούμαστε με το κλειδί στη θέση Ζ
και πατάμε 91 ΜΕΤΡΗΤΑ
Εάν δεν έχει νέα έκδοση -> ένδειξη οθόνης: firmware not new version.
Εάν υπάρχει νέα έκδοση ξεκινάει η αυτόματα η αναβάθμιση.

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, pamarakos said:

Καλημερα

Τελικα με τα softpos της viva καταφερε καποιος κατι;

Ναι, έκανα τη διασύνδεση ενός softPOS με datecs pocket ταμειακή.

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...