Berethorr Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Σε συνέχεια του προηγούμενου μυνηματος έχω μιλήσει 3 φορές με την epay (με΄τα απο 1.30 ώρα αναμονής)η απάντηση είναι δεν φταίει το pos φταίει η ταμιακή.ωραία τους λέω τι να κάνουμε και η απάντηση είναι..ακουστε τώρα παραμύθα...έχουμε δώσει κάποιους μυστικοούς αριθμούς που εγώ δεν τους γνωρίζω στον τεχνικό σας που θα πρέπει να καλέσει εκεί και να συνενοηθεί και τους λέω παιδία ο τεχνικός δεν ξέρει κάτι πως μπορώ να τον κατευθύνω?μου λέει θα καλέσει τον ΣΕΚΤ (συνδεσμο εισαγωγων ταμειακών )και εκεί θα του πουν εν τω μεταξύ ψάχνω και δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνω εκεί.δλδ σκληρά ναρκωτικά...το θέμα είναι τώρα ραντεβού με την τράπεζα έχω την πέμπτη. Από την άλλη πήρα την cardlink να μου στέιλει άλλο Pos δεν έχω νέα επικοινωνία. Για μένα το να αλλάξω τράπεζα είναι πάρα πολύ δύσκολο γιατί πρέπει να ενημερωθεί το δημόσιο και μία καθυστέρηση σε πληρωμές θα με σκότωνε.
Moderators stormrain Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 53 λεπτά πριν, bfc είπε Τεχνικός ζητάει 155€+φπα για διασύνδεση και αναβάθμιση. Είναι συμβεβλημένος, δέσμευσε το voucher αλλά θέλει όλο το ποσό μπροστά, δηλ 155+φπα και δεν αφαιρεί τα 112,5€ με την υπόσχεση ότι αν εκταμιευτεί το voucher θα επιστραφεί το ποσό. Είναι λογικό αυτό? Οχι. 2
Mr_Terror Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 1 ώρα πριν, bfc είπε Τεχνικός ζητάει 155€+φπα για διασύνδεση και αναβάθμιση. Είναι συμβεβλημένος, δέσμευσε το voucher αλλά θέλει όλο το ποσό μπροστά, δηλ 155+φπα και δεν αφαιρεί τα 112,5€ με την υπόσχεση ότι αν εκταμιευτεί το voucher θα επιστραφεί το ποσό. Είναι λογικό αυτό? Μάγκας ο τεχνικός.και να πάρει όλο το ποσό μπροστά, και να δεσμεύσει το voucher.οχι βέβαια δεν έχει λογική και είναι και παράνομο. 1
k_w_t Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, nikx είπε H cardlink παντως δεν αναγνωριζει κανενα προβλημα με το VX520 ,απο την πλευρα τους το pos ειναι αναβαθμισμενο και ετοιμο για διασυνδεση.... Off the record τεχνικος σε POS μου ειπε οτι το vx520 ειναι ρημαδι και κανονικα δεν θα επαιρνε αδεια για συνδεση με ΑΑΔΕ. Απλα ειναι το 55% περιπου των POS αυτη την στιγμη το συγκεκριμενο μοντελο. Εαν το εβγαζαν εκτος θα ηταν τεραστιο το κοστος, ετσι προσπαθησαν να το κανουν συμβατο. Εχει ποσοστο που συνδεθηκε χωρις προβλημα κατω απο 10%. Αφησαν τους τεχνικους των ταμειακων να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα. Αλλα εαν τους ζαλισεις σε ePAY και CARDLINK στο αλλαζουν στο τελος.. Επεξ/σία 2 Μαρτίου 2024 από k_w_t 1
bfc Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 5 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε Μάγκας ο τεχνικός.και να πάρει όλο το ποσό μπροστά, και να δεσμεύσει το voucher.οχι βέβαια δεν έχει λογική και είναι και παράνομο. Τουλάχιστον δεν τον έχουμε πληρώσει ακόμα γιατί όταν τον ζορισαμε είπε ενταξει δώστε τα οπότε έχετε. Μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω για να βρω το δίκιο μου?
nikx Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, k_w_t είπε Off the record τεχνικος σε POS μου ειπε οτι το vx520 ειναι ρημαδι και κανονικα δεν θα επαιρνε αδεια για συνδεση με ΑΑΔΕ. Απλα ειναι το 55% περιπου των POS αυτη την στιγμη το συγκεκριμενο μοντελο. Εαν το εβγαζαν εκτος θα ηταν τεραστιο το κοστος, ετσι προσπαθησαν να το κανουν συμβατο. Εχει ποσοστο που συνδεθηκε χωρις προβλημα κατω απο 10%. Αφησαν τους τεχνικους των ταμειακων να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα. Αλλα εαν τους ζαλισεις σε ePAY και CARDLINK στο αλλαζουν στο τελος.. Link Τουλάχιστον μάθαμε ότι ειμαστε πολλοί. Επεξ/σία 2 Μαρτίου 2024 από nikx 1
Mr_Terror Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 25 λεπτά πριν, bfc είπε Τουλάχιστον δεν τον έχουμε πληρώσει ακόμα γιατί όταν τον ζορισαμε είπε ενταξει δώστε τα οπότε έχετε. Μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω για να βρω το δίκιο μου? Ξεκαθάρισε τι θέλει.η δέχεται το voucher και δίνεις τα υπόλοιπα χρήματα.η του δίνεις όλα τα χρήματα μπροστά χωρίς το voucher , η βρίσκεις άλλον τεχνικο που δεν κάνει τέτοιες μαιμουδιες. 1
k_w_t Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Επισημα η VERIFONE το εχει βγαλει END OF LIFE 4/2023 με ανακοινωση 11/2020.. https://www.verifone.com/sites/default/files/legal/pci_3_discontinuance_bulletin_november_19_2020_final.pdf 2
1comment Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Ποστ από taxheaven group: Διασυνδεδεμένο pos λειτουργεί μετά τις 10 το πρωί!! Spoiler ΠΡΟΒΛΗΜΑ : ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΕ ΦΟΡΟΛ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ Κ pos ΜΕΛΛΟΝ ΓΚΡΟΥΠ ΔΙΑΣΥΝΔΕΘΗΚΕ... ΟΜΩΣ ΕΝΩ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΚ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΦΤΗΣ Κ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΑΛΠ ME POS ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ.. Η ΜΕΛΛΟΝ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ... ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΟΥΤΕ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟ pos ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝ Κ ΤΟ pos ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΑΛΠ ΜΕ ΠΟΣ Η ΕΝΤΟΛΗ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΟΣ .. ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ τις 10 ΤΟ ΠΡΩΙ... ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥ? 1
k_w_t Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Μαλλον εχουν καποιον υπαλληλο με καλωδια οπως ειχαμε στο ΚΕΠΙΚ στο στρατοπεδο και τον συνδεει. Θα πιανει δουλεια μετα τις 10... 3
Mr_Terror Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Μιλούσα χθες με τον τεχνικό μου.μου λέει άπειρα και άλυτα προβλήματα πρέπει να δωθεί παράταση πολύ περισσότερο από τους δύο μήνες.pos που δεν λένε να δουλέψουν σωστά και πάνε 3 και 4 φορές οι τεχνικοί για να δούνε τι σκάλωμα τρώνε.δεν είναι έτοιμο το σύστημα ακόμα. 2
ekrepali Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 3 ώρες πριν, k_w_t είπε Επισημα η VERIFONE το εχει βγαλει END OF LIFE 4/2023 με ανακοινωση 11/2020.. https://www.verifone.com/sites/default/files/legal/pci_3_discontinuance_bulletin_november_19_2020_final.pdf End of Support Date: Verifone will not issue software updates or provide development support after April 2021, except that, until April 2023 End of Service Date: Other than for devices subject to an extended warranty, Verifone will discontinue service and repair of the above PCI 3 products after April 2023. Verifone is no longer offering extended warranties or other support commitments that would extend beyond April 2023. ---- Νόμος Α.1156/2023, Άρθρο6, παρ2: "Ο Πάροχος Μέσων Πληρωμών (NSP) παρέχει και εγκαθιστά λογισμικό στα Μέσα Πληρωμών, καθώς και σχετικές υπηρεσίες επισκευής/συντήρησης επί αυτών." --- Πρέπει οι εμπορικοί σύλλογοι και τα επιμελητήρια να υποβάλλουν ερώτημα επισήμως σε Cardlink, Epay, Euronet, ProCredit... πώς υπέβαλαν δήλωση συμμόρφωσης, ενώ η Verifone ξεκαθάρισε πως κάθε συμβόλαιο επισκευής - συντήρησης - υποστήριξης - εγγύησης λήγει οριστικά τον Απρίλιο του 2023; 1
sdikr Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 3 ώρες πριν, k_w_t είπε Επισημα η VERIFONE το εχει βγαλει END OF LIFE 4/2023 με ανακοινωση 11/2020.. https://www.verifone.com/sites/default/files/legal/pci_3_discontinuance_bulletin_november_19_2020_final.pdf Αυτό δεν λέει κάτι 2 ώρες πριν, 1comment είπε Ποστ από taxheaven group: Διασυνδεδεμένο pos λειτουργεί μετά τις 10 το πρωί!! Hide contents ΠΡΟΒΛΗΜΑ : ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΕ ΦΟΡΟΛ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ Κ pos ΜΕΛΛΟΝ ΓΚΡΟΥΠ ΔΙΑΣΥΝΔΕΘΗΚΕ... ΟΜΩΣ ΕΝΩ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΚ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΦΤΗΣ Κ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΑΛΠ ME POS ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ.. Η ΜΕΛΛΟΝ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ... ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΟΥΤΕ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟ pos ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝ Κ ΤΟ pos ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΑΛΠ ΜΕ ΠΟΣ Η ΕΝΤΟΛΗ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΟΣ .. ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ τις 10 ΤΟ ΠΡΩΙ... ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥ? Αν είναι υλοποίηση με Midleware τότε τουλάχιστον για viva λένε πως πρέπει να επιλέγεις απο το pos ξανά σύνδεση
k_w_t Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, sdikr είπε Αυτό δεν λέει κάτι Γιατι δεν λεει...? Οταν η ιδια η εταιρια εχει αποσυρει ενα προιον δεν πρεπει να το μαζεψουν απο την αγορα ? Αλλιως να μας συνδεσουν και αυτο : Επεξ/σία 2 Μαρτίου 2024 από k_w_t 3
1comment Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 3 ώρες πριν, k_w_t είπε Επισημα η VERIFONE το εχει βγαλει END OF LIFE 4/2023 με ανακοινωση 11/2020.. Δεν είναι μόνο το verifone. Και το pax a80 της epay δεν συνδέεται. Ο τεχνικός αρνείται να έρθει. Καλύτερα να έβγαζαν μια λίστα με ποιά μοντέλα λειτουργούν 100% κι ας μας έλεγαν "αντικαταστήστε τα με δικά σας έξοδα" παρά όλη αυτή η ταλαιπωρία. Μόνο οι πωλήσεις που χάνει ο καθένας από άκυρα στους πελάτες είναι μεγαλύτερη ζημιά... 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα