Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, ekrepali said:

Για switch αν εννοείς αυτό εδώ, δεν έχω. Ταμειακή, pos, συναγερμό απευθείας απ'τις 3 θύρες του router. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο.

Το καλώδιο του pos είναι patch φτιαχτό, αν μου ξαναβγάλει error θα παραγγείλω εργοστασιακό να δοκιμάσω.

Και το router ενα switch είναι στην ούσια

2 hours ago, verylife78 said:

Το POS της VIVA εχει στο μενου του, την επιλογη integration, απο εκει μπορω να ανοιγω ή να κλεινω την συνδεση με την ΑΑΔΕ αρα μου ανοιγει παλι το πληκτρολογιο.
Το θεμα ειναι πως ακριβως γινεται η διασυνδεση για να βρουμε πως θα λυσουμε το προβλημα.
1. Δηλαδη η ταμειακη συνδεεται με το POS και το pos στελνει ΑΑΔΕ?
2. Το POS συνδεεται με την ταμειακη και αυτη στελνει ΑΑΔΕ? (δε νομιζω γιατι στην ταμειακη περναω την IP του POS)
3. Ή η ταμειακη συνδεεται με το POS, το POS ανοιγει για να παρει εγκριση, επικοινωνει ξανα με την ταμειακη και η ταμειακη στελνει παλι ΑΑΔΕ???
Γιατι αν ειναι το 3 σεναριο δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν μπορει να επικοινωνησει η epia με το viva pos!!!!

Είσαι σίγουρος;   σε pop κανονικό ενώ μπορείς να παίξεις, εφόσον αλλάξουν κλειδιά δεν μπορείς να το κλείσεις, μόνο με δήλωση στην ΑΑΔΕ για 12 λεπτά

Αν σου επιτρέπει κάτι τέτοιο είναι λάθος υλοποίηση

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

33 minutes ago, verylife78 said:

IMG_20240301_180928.jpg.99abc18091467d92c30b138e98ba2e43.jpgΤοσο ευκολα

τοσο απλα

IMG_20240301_180914.jpg

εχει γίνει ανταλλαγή κλειδιών με την ταμιακή;,  κόβεις δηλαδή αποδείξεις και περνάνε σαν Pos στην viva;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 ώρες πριν, ekrepali είπε

2) Ξέρω, υπάρχουν έτοιμα και 10άρια, 25άρια κλπ. 10άρια θέλω γιατί κάνουν κύκλο απ'το router ..... ..... Από τότε δε το άλλαξα, καλά που το ανέφερες να αποκλείσω κι αυτή τη παράμετρο.

Παρα να κανεις μετακομιση ταμειακκη+pos κοντα στο ρουτερ με τα κοντα εργοαστασιακα (1,5μ) που εχουμε μπολικα συνηθως, καλυτερα παρε/παραγγειλε ενα ή δυο εργοστασιακα (10μ?) για να αποκλεισεις το θεμα καλωδιωσης. 

Εχω ακουσει και για καμμενη θυρα εθερνετ στο ρουτερ. Εκει ξεκινας με αλλαγη θεσης ή αναγκαστικα συνδεεις ενα switch. Επισης, η εθερνετ 4 σε μερικα (ή πολλα) ειναι μονο για IPTV/τηλεοραση. 

Παντως εαν δουλευε κανονικα το POS και ανεβαινουν τα Ζ της ταμειακης στο esend, δεν νομιζω να φταιει το ρουτερ. Εκτος εαν χαλασε τελευταια καποιο καλωδιο απο το βγαλε-βαλε.

4 ώρες πριν, verylife78 είπε

3. Ή η ταμειακη συνδεεται με το POS, το POS ανοιγει για να παρει εγκριση, επικοινωνει ξανα με την ταμειακη και η ταμειακη στελνει παλι ΑΑΔΕ???
Γιατι αν ειναι το 3 σεναριο δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν μπορει να επικοινωνησει η epia με το viva pos!!!!

Τι θα προτεινα. Απο το μενου των, ταμειακης-POS βλεπεις ποια IP εχουν. Τις σημειωνεις σε ενα χαρτι. Κανεις επανεκκινηση το μοντεμ/ρουτερ, και αφου συνδεθει στο ιντερνετ (VDSL), ξαναπας στο μενου ταμειακης-POS και βλεπεις να μην αλλαξαν οι IP τους. Εαν αλλαξαν, το ξανασυζηταμε. (Για παραδειγμα, η IP της μορφης 192.168.1.121, και μετα την επανεκκινηση αλλαξει  πχ σε 192.168.1.83, εχεις λαθος στις ρυθμισεις)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλησπέρα.Παιδία θέλω την βοηθεια σας (όποιος γνωρίζει) έχω DATECS ταμειακή και το περιβόητο Verifone VX-520 έκανα την διασύνδεση και δυστηχώς γίοκ...είμαι 2 μέρες χωρίς pos αυτη την στιγμή και άκρη δεν βγάζω είμαι τρομερά απελπισμένος...ουσιαστικά φεύγει το ποσό στο pos αλλά δεν ΄δεχεται την κάρτα ούτε ανέπαφα ούτε άμα την βάλω μέσα.ξέρεις κανείς τί μπορεί να φταίει?επίσης έχει κανείς να μου προτείνει κάποια λύση ουτως ώστε να συνεχίσω την λειτουργία της επιχείρησής μου?δηλαδή είναι τραγικό αυτο που συμβαίνει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sdikr είπε

εχει γίνει ανταλλαγή κλειδιών με την ταμιακή;,  κόβεις δηλαδή αποδείξεις και περνάνε σαν Pos στην viva;

μα αυτο λεω οτι δεν εχουν μιλησει ακομα ουτε μια φορα!!! οποτε δεν εχουν αλλαξει στοιχεια :)
Οχι δεν υπαρχει θεμα με τις IP τις εχω βαλει καρφωτες στο modem οποτε τις ιδιες ip περνουν και τα δυο, ταμειακη και pos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Berethorr είπε

Kαλησπέρα.Παιδία θέλω την βοηθεια σας (όποιος γνωρίζει) έχω DATECS ταμειακή και το περιβόητο Verifone VX-520 έκανα την διασύνδεση και δυστηχώς γίοκ...είμαι 2 μέρες χωρίς pos αυτη την στιγμή και άκρη δεν βγάζω είμαι τρομερά απελπισμένος...ουσιαστικά φεύγει το ποσό στο pos αλλά δεν ΄δεχεται την κάρτα ούτε ανέπαφα ούτε άμα την βάλω μέσα.ξέρεις κανείς τί μπορεί να φταίει?επίσης έχει κανείς να μου προτείνει κάποια λύση ουτως ώστε να συνεχίσω την λειτουργία της επιχείρησής μου?δηλαδή είναι τραγικό αυτο που συμβαίνει....

Ο τεχνικός σου τι σου είπε; Γενικά με τα πος πειραιώς και το εν λόγω μοντέλο όλοι έχουν αναφέρει προβλήματα ενώ για κάποιες ταμειακές οι τεχνικοί ακόμα λένε ότι δεν γίνεται διασύνδεση με πος πειραιώς. Αν θες να πιάσεις γραμμή με την εξυπηρέτηση, κάλεσε μετά τις 1.00 τη νύχτα λέγοντας "υποστήριξη". Στα μεηλ απαντάνε σε 3-4 μέρες περίπου αλλά είναι πολύ γενικές οι απαντήσεις. Σου προτείνω τηλ. Αρχικά όμως μίλα με τεχνικό μήπως δεν έκανε κάτι σωστά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Berethorr said:

το περιβόητο Verifone VX-520

Αυτό το μαραφέτι αφού δε δουλεύει τώρα σε κανέναν, περιμένουμε ότι τις επόμενες μέρες ή την επόμενη βδομάδα ή και τον επόμενο μήνα ότι ξαφνικά θα δουλέψει ως διά μαγείας; Οι τεχνικοί το αποφεύγουν σαν χολέρα γιατί ξέρουν ότι α) δε πρόκειται να πιάσει η διασύνδεση και β) ακόμα κι αν θέλουν να το κάνουν να δουλέψει θα φάνε μέρες/βδομάδες απ'το χρόνο τους και θα αφήσουν ξεκρέμαστους όλους τους υπόλοιπους πελάτες.

Αν έχεις voucher για αντικατάσταση POS, μήπως να πήγαινες να πάρεις το 2600 της Εθνικής αν είναι διαθέσιμο / ετοιμοπαράδοτο; Ξέρω, ταλαιπωρία η αλλαγή τράπεζας, αλλά είναι αυτό που έγραψα το πρωί... χάνετε πελάτες που δε θα ξαναπατήσουν αν μια, δυο, τρεις φορές δεν έχετε pos.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αυτό το μαραφέτι αφού δε δουλεύει τώρα σε κανέναν,

 

Και όχι μόνο για αυτό το μοντέλο. Κι εγώ που πήρα το pax a80, τα ίδια μου είπε. Μάλλον φταίει γενικότερα η πειραιώς (epay). Αν δεν μου δώσει το οκ για διασύνδεση μέχρι την άλλη Παρασκευή, το καταργώ και παραγγέλνω της εθνικής. Αυτό δουλεύει με την ταμειακή μου. Ακόμα και μέσω του ebanking μπορώ να το παραγγείλω. Οκ 159Ε είναι. Προμήθειες, μηνιαίο σχεδόν ίδια με πειραιώς. 

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, 1comment said:

Και όχι μόνο για αυτό το μοντέλο. Κι εγώ που πήρα το pax a80, τα ίδια μου είπε. Μάλλον φταίει γενικότερα η πειραιώς (epay).

Από πέρυσι τον Οκτώβριο τα μάσαγαν περί συμβατότητας και η cardlink και η epay... και το Φλεβάρη ξαφνικά έγιναν όλα κατάλληλα για διασύνδεση με ταμειακές.

 

Quote

Και ξανά edit: Καλά είπα χτες ότι η εκπρόσωπος της cardlink δε μου εμπνέει εμπιστοσύνη... ζήτησα να μου πουνε γραπτώς αν είναι συμβατό το Α80 και μου είπανε 'όχι' εμμέσως πλην σαφώς. "Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η διαδικασία σύνδεσης των τερματικών μας μέσω ΦΗΜ είναι προς υλοποίηση. Όσον αφορά την αγορά του τερματικού με voucher σύντομα θα λάβετε νέα email από το τμήμα πωλήσεων μας"

 

On 09/10/2023 at 13:05, nikx said:

Απο οτι μου ειπε η υποστηριξη της cardlink τα δικα της pos θα λειτουργουν μονο μεσω ταμειακου συστηματος και οχι μεσω ταμειακης μηχανης ,οποτε το vx520 θα χρειαστει αλλαγη.

Αλλα εξοδα.

 

On 11/10/2023 at 16:29, nikx said:

Eγω που κάλεσα προχτες την cardlink με διαβεβαίωσε ότι τα δικά της pos αν θέλω να αγοράσω θα είναι συμβατά μόνο με ταμειακα σύστηματα και να αγοράσω το πρόγραμμα για υπολογιστή,ότι να'ναι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Από πέρυσι τον Οκτώβριο τα μάσαγαν περί συμβατότητας και η cardlink και η epay... και το Φλεβάρη ξαφνικά έγιναν όλα κατάλληλα για διασύνδεση με ταμειακές.

 

 

 

 

Α μάλιστα... έχει ιστορικό το πράγμα. Η εξυπηρέτηση της epay σφυρίζει αδιάφορα και απαντάει ότι αν έχει θέμα ο τεχνικός, έχει οριστεί μια γραμμή υποστήριξης στο σ.ε.κ.τ. και να επικοινωνήσει μαζί τους. Άρα τζάμπα αναμένω να αλλάξει κάτι και να γίνει κανα θαύμα. Πώς όμως τα έχουν αναβαθμίσει υποτίθεται έτοιμα προς διασύνδεση αν δεν γίνεται; Το κράτος τι κάνει; Δεν έκαναν τεστ συμβατότητας με τις ταμειακές; Είναι όλα τόσο στον αέρα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, verylife78 said:

μα αυτο λεω οτι δεν εχουν μιλησει ακομα ουτε μια φορα!!! οποτε δεν εχουν αλλαξει στοιχεια :)
Οχι δεν υπαρχει θεμα με τις IP τις εχω βαλει καρφωτες στο modem οποτε τις ιδιες ip περνουν και τα δυο, ταμειακη και pos

Οπότε δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα, αν θα το κάνεις τότε λογικά δεν θα πρέπει να σε αφήνει να το απενεργοποιείς

Η εφαρμογή έχει δύο Mode λειτουργίας,  ενα local    που εκεί θα πρέπει να βεβαιωθείς πως δεν έχεις random mac address στο wifi  και μια που δουλεύει μέσω του server της viva, εξωτερική ip, εκεί πρέπει κάθε φορά να πατάς σύνδεση απο την εφαρμογή για να είσαι σίγουρος οτι θα δουλέψει σωστά.

Τώρα υπάρχει περίπτωση κάποιες υλοποιήσεις να μην συνεργάζονται πλήρως μεταξύ τους ασχέτως αν θεωρητικά υποστηριζουν το ίδιο πρωτόκολλο στην ΑΑΔΕ.

 

 

1 hour ago, ekrepali said:

Από πέρυσι τον Οκτώβριο τα μάσαγαν περί συμβατότητας και η cardlink και η epay... και το Φλεβάρη ξαφνικά έγιναν όλα κατάλληλα για διασύνδεση με ταμειακές.

 

 

 

 

Της Cardlink  δουλεύει με κάποιες απο τις μηχανές που δίνει ο δικός μου προμηθευτής,   αλλά με κάποιες άλλες όχι,  όπως λέει και αυτός, έχουν κάποιες μικροδιαφορές στην υλοποιηση  με αποτέλεσμα να μην δουλεύουν σωστά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H cardlink παντως δεν αναγνωριζει κανενα προβλημα με το VX520 ,απο την πλευρα τους το pos ειναι αναβαθμισμενο και ετοιμο για διασυνδεση....

Επεξ/σία από nikx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεχνικός ζητάει 155€+φπα για διασύνδεση και αναβάθμιση. Είναι συμβεβλημένος, δέσμευσε το voucher αλλά θέλει όλο το ποσό μπροστά, δηλ 155+φπα και δεν αφαιρεί τα 112,5€ με την υπόσχεση ότι αν εκταμιευτεί το voucher θα επιστραφεί το ποσό. Είναι λογικό αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...