1comment Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, ekrepali είπε Kι έλεγα πως θα έβγαινε η μέρα αναίμακτα... αμ δε! Infopos Arcadia ταμειακή με Ιngenico ict220 pos, χάνει την επικοινωνία είτε σε ξεκάρφωτες στιγμές... είτε κατα τη διάρκεια της συναλλαγής. Θα περάσουμε ζάχαρη τον Μάρτιο. Το γκαντέμιασες! Η απόδειξη βγαίνει ακυρωμένη σε τέτοια φάση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου Εμας σημερα με sam4s ταμειακη και το desk 3200 pos βγηκε 2 φορες κανονικη αποδειξη με τα στοιχεια της καρτας μετα την φορολογικη αποδειξη, μετα ομως απο reboot του pos (μονο του το εκανε μετα την συναλλαγη της καρτας). Οι υπολοιπες βγηκαν μονο φορολογικη αποδειξη μετρητων... Κααααποια στιγμη θα φτιαξει..... btw αυτο σημαινει οτι θα μπορεσει καποια στιγμη να καταργηθει το αντιγραφο απο το pos? Φανταζομαι μπορω να το επιλεξω μεσα απο το μενου να μην βγαζει εκει καθολου, σωστα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 5 minutes ago, SabotazNic said: Εμας σημερα με sam4s ταμειακη και το desk 3200 pos βγηκε 2 φορες κανονικη αποδειξη με τα στοιχεια της καρτας μετα την φορολογικη αποδειξη, μετα ομως απο reboot του pos (μονο του το εκανε μετα την συναλλαγη της καρτας). Οι υπολοιπες βγηκαν μονο φορολογικη αποδειξη μετρητων... Κααααποια στιγμη θα φτιαξει..... btw αυτο σημαινει οτι θα μπορεσει καποια στιγμη να καταργηθει το αντιγραφο απο το pos? Φανταζομαι μπορω να το επιλεξω μεσα απο το μενου να μην βγαζει εκει καθολου, σωστα? Σωστα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 1 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 1 Μαρτίου Στις 29/2/2024 στις 11:41 ΜΜ, 1comment είπε Το γκαντέμιασες! Η απόδειξη βγαίνει ακυρωμένη σε τέτοια φάση; Σε μια συναλλαγή βγήκε η απόδειξη απ'το pos, έβγαλε error η ταμειακή. Δεν ήξερα τι να κάνω... αν ξαναπατούσα κάρτα θα γινόταν διπλοείσπραξη απ'το πελάτη. Αν πατούσα ακύρωση θα ήμουν ξεκρεμαστος ίσως επειδή δεν απέδωσα φπα. Οπότε πάτησα μετρητά κι έκλεισα την απόδειξη. Έκανα Ζ στη ταμειακή και Ζ στο pos κι έχω απόκλιση στα ποσά είσπραξης με κάρτα, αλλά η απόδειξη του pos με την απόδειξη της ταμειακής συμβαδίζουν ως προς τα στοιχεία αύξοντων αριθμών κλπ, τα τελικά ποσά συμβαδίζουν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου Στις 1/3/2024 στις 1:12 ΠΜ, ekrepali είπε Σε μια συναλλαγή βγήκε η απόδειξη απ'το pos, έβγαλε error η ταμειακή. Δεν ήξερα τι να κάνω... αν ξαναπατούσα κάρτα θα γινόταν διπλοείσπραξη απ'το πελάτη. Αν πατούσα ακύρωση θα ήμουν ξεκρεμαστος ίσως επειδή δεν απέδωσα φπα. Οπότε πάτησα μετρητά κι έκλεισα την απόδειξη. Έκανα Ζ στη ταμειακή και Ζ στο pos κι έχω απόκλιση στα ποσά είσπραξης με κάρτα, αλλά η απόδειξη του pos με την απόδειξη της ταμειακής συμβαδίζουν ως προς τα στοιχεία αύξοντων αριθμών κλπ, τα τελικά ποσά συμβαδίζουν... Θα ξαναπω την δικια μας περιπτωση, οπου βαζουμε ποσο -> ΦΠΑ -> Καρτα -> Μετρητα (ουσιαστικα το "οκ") -> περναει ο πελατης την καρτα και βγαινει η αποδειξη του pos κανονικα -> στην ταμειακη σφαλμα οπου παταμε "λαθος" για να σταματησει ο ηχος και ξανα μετρητα οπου βγαινει κανονικη αποδειξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sugarpapa Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου Παιδιά στην εστίαση πως θα λειτουργήσει η διασύνδεση των pos με την ταμειακή μηχανή .Με το νόμο πρέπει να έχεις βγάλει εκ των προτέρων απόδειξη με την παραγγελία και εννοείται δεν γνωρίζεις πως θα πληρώσει ο πελάτης??? Και μέχρι πότε υπάρχει προθεσμία συγκεκριμένα για το κλάδο της εστίαση ?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, SabotazNic είπε Θα ξαναπω την δικια μας περιπτωση, οπου βαζουμε ποσο -> ΦΠΑ -> Καρτα -> Μετρητα (ουσιαστικα το "οκ") -> περναει ο πελατης την καρτα και βγαινει η αποδειξη του pos κανονικα -> 1)στην ταμειακη σφαλμα οπου παταμε "λαθος" για να σταματησει ο ηχος 2)και ξανα μετρητα οπου βγαινει κανονικη αποδειξη. 1)Καλημέρα, ρε τι σπαστικό είναι να σφυρίζει ενοχλητικά η ταμειακή με μήνυμα "ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΑΘΟΣ EFTPOS", ενώ την εντολή στο POS την έχει στείλει κανονικά!!!! Αναγκαστικά πατάω "ΛΑΘΟΣ", για να σκάσει! (Κι ο πελάτης θα λέει: "τι μ*λ*κια έκανε αυτός") Καλά, αυτοί που έβγαλαν το firmware των ταμειακών, ωτοασπίδες φορούσαν? Έκαναν δοκιμές και το άφησαν να ενεργεί έτσι????? 2)Δηλαδή? Εαν δεν ξαναπατήσω στο τέλος "μετρητά", θα έχω εισπράξει το ποσό και μπορώ μετά να πατήσω ας πούμε "ακύρωση"? Εαν είναι έτσι, η μαϊμουδιά συνεχίζεται... Η διασύνδεση έγινε γιατί κάποιοι εισέπρατταν απ' το POS αλλά δεν έκδιδαν απόδειξη. Να 'ναι καλά η άχρηστη ψηφιακή διακυβέρνηση που πληρώσαμε για πάρτι της γύρω στο 1,5δις. 3)Έως ότου να βγάλει ο πελάτης τη κάρτα και να την ακουμπήσει στο POS, θα ακούμε τη σειρήνα της ταμειακής? (Please don't PANIC) Επεξ/σία 1 Μαρτίου από kolossos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 1 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 4 hours ago, SabotazNic said: Θα ξαναπω την δικια μας περιπτωση, οπου βαζουμε ποσο -> ΦΠΑ -> Καρτα -> Μετρητα (ουσιαστικα το "οκ") -> περναει ο πελατης την καρτα και βγαινει η αποδειξη του pos κανονικα -> στην ταμειακη σφαλμα οπου παταμε "λαθος" για να σταματησει ο ηχος και ξανα μετρητα οπου βγαινει κανονικη αποδειξη. 11 minutes ago, kolossos said: 1)Καλημέρα, ρε τι σπαστικό είναι να σφυρίζει ενοχλητικά η ταμειακή με μήνυμα "ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΑΘΟΣ EFTPOS", ενώ την εντολή στο POS την έχει στείλει κανονικά!!!! Αναγκαστικά πατάω "ΛΑΘΟΣ", για να σκάσει! (Κι ο πελάτης θα λέει: "τι μ*λ*κια έκανε αυτός") Καλά, αυτοί που έβγαλαν το firmware των ταμειακών, ωτοασπίδες φορούσαν? Έκαναν δοκιμές και το άφησαν να ενεργεί έτσι????? 2)Δηλαδή? Εαν δεν ξαναπατήσω στο τέλος "μετρητά", θα έχω εισπράξει το ποσό και μπορώ μετά να πατήσω ας πούμε "ακύρωση"? Εαν είναι έτσι, η μαϊμουδιά συνεχίζεται... Είχε ανεβάσει ο @sdikr το ΦΕΚ,.δε θυμάμαι σε ποια σελίδα... κάπου έλεγε ότι ο χειριστής της ταμειακής θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να εκτελεί εντολή Resend, δηλαδή να ζητάει απάντηση απ'το POS αν εκτέλεσε τη συναλλαγή ή όχι. Ήταν ακριβώς για αυτή τη περίπτωση. Ίσως η κάθε ταμειακή να έχει τρόπο για τη παραπάνω εντολη και να μη μας τον έχουν πει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 46 λεπτά πριν, kolossos είπε 3)Έως ότου να βγάλει ο πελάτης τη κάρτα και να την ακουμπήσει στο POS, θα ακούμε τη σειρήνα της ταμειακής? (Please don't PANIC) Στην δικιά μας περίπτωση ο ήχος ξεκινάει αφού πληρώσει ο πελάτης, όχι πριν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skrobo Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 5 hours ago, sugarpapa said: Παιδιά στην εστίαση πως θα λειτουργήσει η διασύνδεση των pos με την ταμειακή μηχανή .Με το νόμο πρέπει να έχεις βγάλει εκ των προτέρων απόδειξη με την παραγγελία και εννοείται δεν γνωρίζεις πως θα πληρώσει ο πελάτης??? Και μέχρι πότε υπάρχει προθεσμία συγκεκριμένα για το κλάδο της εστίαση ?? Θα πρέπει να προμηθευτείτε είτε ΦΗΜ τύπου εστιατορίου είτε κάποιο πρόγραμμα με πάροχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pamarakos Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου Καλημερα σε ολους τους "συν-ταλαιπωρους" Σημερα ή χθες το βραδυ εγραψε επιτελους στην ΑΑΔΕ αναβαθμισμενο το softpos της vivawallet (δηλαδη το κινητο μου κοινως) Εχει καταφερει να κανει κανεις τη συνδεση των 2; Η vivawallet φυσικα νιπτει τας χειρας και λεει τον τεχνικο της ταμειακης σας και φυσικα ο τεχνικος λεει εδω δε δουλευουν τα φυσικα pos που να ασχοληθει και με softpos. Ευχαριστω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Finn Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 8 minutes ago, pamarakos said: Καλημερα σε ολους τους "συν-ταλαιπωρους" Σημερα ή χθες το βραδυ εγραψε επιτελους στην ΑΑΔΕ αναβαθμισμενο το softpos της vivawallet (δηλαδη το κινητο μου κοινως) Εχει καταφερει να κανει κανεις τη συνδεση των 2; Η vivawallet φυσικα νιπτει τας χειρας και λεει τον τεχνικο της ταμειακης σας και φυσικα ο τεχνικος λεει εδω δε δουλευουν τα φυσικα pos που να ασχοληθει και με softpos. Ευχαριστω Κανονικά πρέπει να πας στην ταμειακή και να δηλώσεις ip και πόρτα τερματικών, κάτι το οποίο διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikx Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου Η cardlink γραφει τα παρακατω. Αναφορά σε κείμενο μπορείτε να επιβεβαιώσετε αν ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση στο τερματικό σας, ελέγχοντας την έκδοση στην οποία βρίσκεται η εφαρμογή πληρωμών, ανάλογα με το μοντέλο του Cardlink POS που έχετε στην επιχείρησή σας. Για τα μοντέλα Ingenico ICT220 και Verifone Vx520 η έκδοση που επιτρέπει τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ είναι από την 5.8 και πάνω. Ξερει κανεις σε Vx520 πως βλεπουμε τι λογισμικο εχει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 9 ώρες πριν, ekrepali είπε Σε μια συναλλαγή βγήκε η απόδειξη απ'το pos, έβγαλε error η ταμειακή. Δεν ήξερα τι να κάνω... αν ξαναπατούσα κάρτα θα γινόταν διπλοείσπραξη απ'το πελάτη. Αν πατούσα ακύρωση θα ήμουν ξεκρεμαστος ίσως επειδή δεν απέδωσα φπα. Οπότε πάτησα μετρητά κι έκλεισα την απόδειξη. Έκανα Ζ στη ταμειακή και Ζ στο pos κι έχω απόκλιση στα ποσά είσπραξης με κάρτα, αλλά η απόδειξη του pos με την απόδειξη της ταμειακής συμβαδίζουν ως προς τα στοιχεία αύξοντων αριθμών κλπ, τα τελικά ποσά συμβαδίζουν... εε να πάνε να μπιπ. Η κατάσταση είναι τραγική. Γι αυτό μου είπε ο τεχνικός να μην επιχειρήσει να μου κάνει διασύνδεση γιατί θα έχει συνεχόμενα προβλήματα επικοινωνίας. Θα το αφήσω για τελευταία στιγμή μήπως βγάλουν νέες αναβαθμίσεις. Για την απόκλιση που λες, ξέρεις πόσες αποκλίσεις είχα τα τελευταία χρόνια και στα συνολικά ποσά; Κλάιν μαιν. Άσε που τώρα που ουσιαστικά παντρεύει pos-ταμειακή, δεν νοείται έλεγχος μη έκδοσης απόδειξης γιατί υποτίθεται η απόδειξη βγαίνει από την ταμειακή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pamarakos Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 18 λεπτά πριν, Finn είπε Κανονικά πρέπει να πας στην ταμειακή και να δηλώσεις ip και πόρτα τερματικών, κάτι το οποίο διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή Καλημερα κι ευχαριστω για την απαντηση. Μεσα στην ταμειακη εχει καμια 6-7 ρυθμισεις γι αυτο ρωταω αν καποιος εχει καταφερει κατι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα