dk6 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους, να σημειώσω και γω ένα θέμα που είχα με την vivawallet και το POS PAX S900 που το έχω χωρίς ταμειακή μηχανή. Δεν μπορούσε να κάνει αναβάθμιση και έβγαζε σφάλμα «ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ -983» . Ειχε κολλήσει στην 5.45 έκδοση και δεν δέχοταν πληρωμές. Έστειλα στο chat της viva και λύθηκε απο αυτούς απομακρυσμένα με ένα restart πήρε την καινούργια έκδοση 5.48. Το αναφέρω μήπως και άλλος είχε το ίδιο θέμα με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό. Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από dk6 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimware Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 10 ώρες πριν, gmoman είπε Εχει εμφανιστεί το μενου ΑΑΔΕ στο pos? Καλησπέρα. Συγνώμη δεν το είδα γιατί ήμουν εκτός σήμερα. Θα το δω το πρωί και θα σας πω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hetfield Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Εκανα τη διασυνδεση την Τεταρτη και σημερα μου εσταλη μηνυμα απο την επιδοτηση οτι μπορω να εκδοσω επιταγη. Μπορω να την αξιοποιησω ή παει χαμενη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, Hetfield είπε Εκανα τη διασυνδεση την Τεταρτη και σημερα μου εσταλη μηνυμα απο την επιδοτηση οτι μπορω να εκδοσω επιταγη. Μπορω να την αξιοποιησω ή παει χαμενη; Πρέπει να μιλήσεις με τον τεχνικό σου αν μπορεί να σου επιστρέψει τα λεφτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skaros1 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου να ρωτήσω κατι γνωρίζει κανεις , εαν το softpos της viva wallet πρέπει να συνδεθεί με την ταμειακή ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 42 minutes ago, skaros1 said: να ρωτήσω κατι γνωρίζει κανεις , εαν το softpos της viva wallet πρέπει να συνδεθεί με την ταμειακή ? Για αυτό λέμε ας το αφήσουμε στους τεχνικους. Ναι πρέπει να γίνει σύνδεση, σου δίνει δυο επιλογές μέσω wifi ή μέσω της πλατφόρμας τους, εκεί θέλει κάθε φορά πρίν στείλει απόδειξη να πατάς το σύνδεση απο το softpos. Αν δεν γίνει σύνδεση των δύο πως περιμένεις να δουλέψει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skaros1 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 24 λεπτά πριν, sdikr είπε Για αυτό λέμε ας το αφήσουμε στους τεχνικους. Ναι πρέπει να γίνει σύνδεση, σου δίνει δυο επιλογές μέσω wifi ή μέσω της πλατφόρμας τους, εκεί θέλει κάθε φορά πρίν στείλει απόδειξη να πατάς το σύνδεση απο το softpos. Αν δεν γίνει σύνδεση των δύο πως περιμένεις να δουλέψει; φιλε μου ρωτησα εαν πρεπει να γινει συνδεση , για το συγκεκριμενο δεν εχω κανει καποια ενεργεια για να περιμενω να δουλεψει ! οπως και να χει ρωτησα την viva και μου ειπε πως μπορει να γινει συνδεση ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
electrico Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Καλησπέρα.Στις οδηγίες που δίνουν στους τεχνικούς οι εταιρίες ταμειακών αναφέρουν τον κωδικό του λάθους αλλα δεν γράφουν την λύση του προβλήματος.Έτσι ο κάθε τεχνικός αποκτάει εμπειρία μόνος του.Εγώ πχ μετά την επιτυχή διασύνδεση ήθελα να κάνω Ταχυδρομική συναλλαγή (mail order) οπου είναι απαραίτητο το πληκτρολόγιο του pos για την πληκτρολόγηση της κάρτας.Όσο κι αν έψαξα και ρώτησα δέν βρήκα απάντηση.Ούτε η Mellon δέν μου έλυσε το θέμα. Μαζί με τον τεχνικό μου βρήκαμε την απάντηση. Όταν πρόκειται να γίνει μια τέτοια συναλλαγή ,χτυπάμε το ποσό στην ταμειακή και μας βγαζει μενου 1.κάρτα 2.προφόρτωση Επιλέγουμε προφόρτωση και στέλνει η ταμειακή στο Pos εντολή οτι υπάρχει προφορτωμένη απόδειξη στην ταμειακή. Πηγαίνοντας μετά στο μενου (F4)του pos (ingenico ict220) επιλέγουμε "επιλογή απόδειξης ΦΗΜ".Εκεί θα δουμε οτι προφορτωμένη απόδειξη έχει στείλει η ταμειακή.επιλέγουμε την απόδειξη με το πράσινο και μετά πατάμε το κίτρινο κουμπι και εμφανίζεται ένα μενού για ακύρωση -συνέχεια συναλλαγής και Ταχυδρομική συναλλαγή (mail order).επιλέγουμε το mail order και μας δίνεται η δυνατότητα να πληκτρολογήσουμε τα στοιχεία της κάρτας και να γίνει η χρέωση.Αν γίνει αυτή η διαδικασία στο τέλος όταν πάμε να στείλουμε πακέτο θα πρέπει πρώτα να κανουμε Ζ στην ταμειακή με επιτυχή αποστολή και μετά να στείλουμε πακέτο αλλιώς δέν μας αφήνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gmoman Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 7 λεπτά πριν, electrico είπε Καλησπέρα.Στις οδηγίες που δίνουν στους τεχνικούς οι εταιρίες ταμειακών αναφέρουν τον κωδικό του λάθους αλλα δεν γράφουν την λύση του προβλήματος.Έτσι ο κάθε τεχνικός αποκτάει εμπειρία μόνος του.Εγώ πχ μετά την επιτυχή διασύνδεση ήθελα να κάνω Ταχυδρομική συναλλαγή (mail order) οπου είναι απαραίτητο το πληκτρολόγιο του pos για την πληκτρολόγηση της κάρτας.Όσο κι αν έψαξα και ρώτησα δέν βρήκα απάντηση.Ούτε η Mellon δέν μου έλυσε το θέμα. Μαζί με τον τεχνικό μου βρήκαμε την απάντηση. Όταν πρόκειται να γίνει μια τέτοια συναλλαγή ,χτυπάμε το ποσό στην ταμειακή και μας βγαζει μενου 1.κάρτα 2.προφόρτωση Επιλέγουμε προφόρτωση και στέλνει η ταμειακή στο Pos εντολή οτι υπάρχει προφορτωμένη απόδειξη στην ταμειακή. Πηγαίνοντας μετά στο μενου (F4)του pos (ingenico ict220) επιλέγουμε "επιλογή απόδειξης ΦΗΜ".Εκεί θα δουμε οτι προφορτωμένη απόδειξη έχει στείλει η ταμειακή.επιλέγουμε την απόδειξη με το πράσινο και μετά πατάμε το κίτρινο κουμπι και εμφανίζεται ένα μενού για ακύρωση -συνέχεια συναλλαγής και Ταχυδρομική συναλλαγή (mail order).επιλέγουμε το mail order και μας δίνεται η δυνατότητα να πληκτρολογήσουμε τα στοιχεία της κάρτας και να γίνει η χρέωση.Αν γίνει αυτή η διαδικασία στο τέλος όταν πάμε να στείλουμε πακέτο θα πρέπει πρώτα να κανουμε Ζ στην ταμειακή με επιτυχή αποστολή και μετά να στείλουμε πακέτο αλλιώς δέν μας αφήνει. Εξαρτάται την ταμειακή. Στις datecs έχει μενου: Αγορά-Προφόρτωση-Δόσεις-Προέγκριση-Mail Order και προείσπραξη έναντι τιμολογίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 29 minutes ago, skaros1 said: φιλε μου ρωτησα εαν πρεπει να γινει συνδεση , για το συγκεκριμενο δεν εχω κανει καποια ενεργεια για να περιμενω να δουλεψει ! οπως και να χει ρωτησα την viva και μου ειπε πως μπορει να γινει συνδεση ! Είναι άλλο πράγμα το μπορεί, άλλο το πρέπει, αυτή την στιγμή απο οτι φαίνεται γίνονται και τα δυο, ακόμα αυτή την στιγμή έχουμε επέκταση την καταληκτικής ημερομηνίας. Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις με το "δεν έχω κάνει καμία ενέργεια¨" αυτή την ενέργεια, δήλωση συμμόρφωσης, αναβάθμιση εφαρμογής κλπ την κάνει ο πάροχος όχι εσύ. Απο την στιγμή που ο πάροχος το δώσει πως έχει γίνει η αναβάθμιση, έχει δώσει και ο κατασκευαστής της ταμειακής σου πως έχει βγει διαθέσιμο λογισμικό για την ταμειακή σου πρέπει να κάνεις τις αναβαθμίσεις και την διασύνδεση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanosoik Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Είχα πρόβλημα με το vx 520 πειραιώς δεν έιχαν επικοινωνία την έχαναν μετά τη σύνδεση. Ήρθε τώρα το απόγευμα ο τεχνικός και έκανε πάλι αναβάθμιση σε μηχανή που ήταν ήδη αναβαθμισμένη καθώς έβγαλαν καινούργια αναβάθμιση. Tom μηχάνημα ξαφνικά δουλεύει μία χαρά. Μπορεί να είναι θέμα αναβαθμίσεων το ταμειακών και τα vx 520 να μην έχουν πρόβλημα Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από thanosoik Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, thanosoik είπε Είχα πρόβλημα με το vx 520 πειραιώς δεν έιχαν επικοινωνία την έχαναν μετά τη σύνδεση. Ήρθε τώρα το απόγευμα ο τεχνικός και έκανε πάλι αναβάθμιση σε μηχανή που ήταν ήδη αναβαθμισμένη καθώς έβγαλαν καινούργια αναβάθμιση. Tom μηχάνημα ξαφνικά δουλεύει μία χαρά. Μπορεί να είναι θέμα αναβαθμίσεων το ταμειακών και τα vx 520 να μην έχουν πρόβλημα Σε χρέωσε πάλι για αναβάθμιση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanosoik Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, 1comment είπε Σε χρέωσε πάλι για αναβάθμιση; Όχι δεν χρέωσε κάτι. Αντιθέτως όλοι πήραμε μία ανάσα και εγώ και ο τεχνικός και ο άνθρωπος που έχει τις ταμειακές. Τουλάχιστον να ναι αυτό ώστε να βρούμε όλοι λύση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 11 hours ago, ekrepali said: Ταμειακές infopos και POS ingenico (mellon) λειτουργούν μια χαρά. Χτες το βράδυ ήρθε ο τεχνικός στις 23:00 και μετά θα το έκοβε σερί για νυχτερινά μαγαζιά... τα'χει παίξει ο τύπος. Kι έλεγα πως θα έβγαινε η μέρα αναίμακτα... αμ δε! Infopos Arcadia ταμειακή με Ιngenico ict220 pos, χάνει την επικοινωνία είτε σε ξεκάρφωτες στιγμές... είτε κατα τη διάρκεια της συναλλαγής. Θα περάσουμε ζάχαρη τον Μάρτιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanosoik Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, ekrepali είπε Kι έλεγα πως θα έβγαινε η μέρα αναίμακτα... αμ δε! Infopos Arcadia ταμειακή με Ιngenico ict220 pos, χάνει την επικοινωνία είτε σε ξεκάρφωτες στιγμές... είτε κατα τη διάρκεια της συναλλαγής. Θα περάσουμε ζάχαρη τον Μάρτιο. Πάρε τηλέφωνο αυτόν με τις ταμειακές. Εγώ αγόρασα πριν 15 μέρες καινούργια. Στην εγκατάσταση με το pos vx520 έκανε το ίδιο και σε εμένα έχανε επικοινωνία. Σήμερα με πήρε τηλ ότι είχε βγει νέα αναβάθμιση για τη ταμειακή. Έκανε αναβάθμιση και το απόγευμα δουλεύανε μία χαρά. Ενώ 2 μέρες τώρα δεν δούλευε τίποτα. Ταμειακή infopos καρίνα νετ 2 Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από thanosoik 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα