Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 minutes ago, blasphemus said:

Μου είπανε ότι τα gprs της εθνικής δεν μπορούν να μπούνε στην πλατφόρμα της midlware  όταν η διασύνδεση αφορά ταμειακή ICS 30i...τα χω παίξει.Τα παρατάω...

Η εθνική δεν έχει ανεβάσει καθόλου οδηγίες.

Θα έλεγα να περιμένεις (δεν μπορείς να κάνεις και κάτι άλλο)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 24/2/2024 στις 10:15 ΠΜ, k_w_t είπε

Θα ερθει σημερα να δοκιμασει να το συνδεσει και δεν τα καταφερει θα το δηλωσουμε βλαβη,,,

Τελικα κλειδωσε και εμεινα χωρις POS.

Τωρα προσπαθω να βγαλω γραμμη στην CARDLINK να δηλωσω βλαβη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/2/2024 στις 3:40 ΜΜ, thanosoik είπε

Ξέρει κάποιος πώς διορθώνεται το πρόβλημα γιατί τηλέφωνο δεν σηκώνει κανείς

 

 Δυστυχώς για να πιάσεις γραμμή πρέπει να τους καλέσεις μετά τη 1 τη νύχτα! Ή δοκίμασε στο μεηλ, απαντάνε σε 3-4 μέρες. Τη μέρα που είχε μπλοκάρει το πος, στις 2.30 τη νύχτα έπιασα γραμμή!

3 ώρες πριν, k_w_t είπε

Τελικα κλειδωσε και εμεινα χωρις POS.

Τωρα προσπαθω να βγαλω γραμμη στην CARDLINK να δηλωσω βλαβη..

Α ούτε αυτοί απαντάνε; Λαμπρά! Προφανώς έχουν πολύ μικρά τηλεφωνικά κέντρα χωρίς δυνατότητα να εξυπηρετήσουν τώρα που όλοι τους χρειάζονται. Το θέμα είναι εμείς τι φταίμε με τις ημερομηνίες.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, thanosoik είπε

....δεν βρίσκει επικοινωνία η ταμειακή με το pos. Έχετε και άλλοι τέτοια προβλήματα

 

Απανταω ως καρά_άσχετος! 

Εαν εκλεισες καποια απο τις 3 συσκευες, ρουτερ, POS, ταμειακη, και την ξανα αναψες πιθανον αλλαξε "διευθυνση"/IP. (Ορισε στατικες IP ο τεχνικος? Εγινε δεσμευση (bind) των συγκεκριμενων IP στο ρουτερ?, κτλ)

Επεξ/σία από kolossos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, 1comment είπε

Α ούτε αυτοί απαντάνε; Λαμπρά! Προφανώς έχουν πολύ μικρά τηλεφωνικά κέντρα χωρίς δυνατότητα να εξυπηρετήσουν τώρα που όλοι τους χρειάζονται. Το θέμα είναι εμείς τι φταίμε με τις ημερομηνίες.

Δεν κραταει καν αναμονη το τηλεφωνικο τους κεντρο , πεφτει η γραμμη,

Εστειλα e-mail ωστε να εχω γραπτη απαντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, thephotoshoped είπε

Καλημέρα , σήμερα μου απάντησαν από την ΑΑΔΕ σε ερώτημα μου σχετικά με VIVA Soft Pos. 

Εφόσον είστε υπόχρεοι διασύνδεσης και τα POS που υπάρχουν στην κατοχή σας έχουν αναβαθμιστεί, μπορείτε να προχωρήσετε στην διασύνδεση των Ταμειακών Μηχανών με τα POS, ακόμη και αν δεν έχει αποσταλεί ενημερωτικό e-mail από την Υπηρεσία μας.

Τωρα με σκοτωνεις! Εαν ξαναπάω στον τεχνικο, και χωρίς να έχω λάβει "ενημερωτικό e-mail", σίγουρα θα με δείρει... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Mellon ανέβασε οδηγίες διασύνδεσης για το iWL 220 που ρωτάνε πολλοί συμφορουμήτες...

https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/plirofories-gia-logistes-acquirers-nsps

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, kolossos είπε

Τωρα με σκοτωνεις! Εαν ξαναπάω στον τεχνικο, και χωρίς να έχω λάβει "ενημερωτικό e-mail", σίγουρα θα με δείρει... 

Πες του ότι έλαβες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Η Mellon ανέβασε οδηγίες διασύνδεσης για το iWL 220 που ρωτάνε πολλοί συμφορουμήτες...

https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/plirofories-gia-logistes-acquirers-nsps

φιλε μου το ειδα πριν λιγο....απλά εδω δινει με αυτο το αρχειο οδηγιες με λειτουργικο android...καμια σχεση δηλαδη με το λειτουργικο των ingenico iwl220....δεν ξερω αν δεν καταλαβαινω κατι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/2/2024 στις 11:41 ΠΜ, thephotoshoped είπε

Μίλησα με τη VIVA για το Soft Pos και την εφαρμογή στο κινητό και πραγματικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Προσπάθησα να βάλω την IP στη ταμειακή αλλά λογικά πρέπει να μπει και το Master Key της ΑΑΔΕ, το οποίο η VIVA δεν ξέρει που βρίσκεται και περιμένω απάντηση. 

τελικα αυτο το master key ποιο ειναι και που το βρισκουμε??!!!
βρηκα το manual της ταμειακης μου
συνδεεται λεει το pos της viva με την ΑΑΔΕ αλλα μαλλον χρειαζομαι αυτο το master key, e? για να ολοκληρωθει η μεταξυ τους επικοινωνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Σοβαρολογούν; Τι βλακείες είναι αυτές; Τι έγγραφη απόδειξη παίρνεις από τον τεχνικό που είναι πνιγμένος σε ραντεβού και δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει; Αν δεν δώσουν παράταση κανονική για όλους, θα είναι τραγικό πραγματικά.

Μίλησα πριν με τον τεχνικό. Μου είπε από βδομαδα και βλέπουμε. Όχι ότι δεν έχει χρόνο. Αλλά λέει για το μοντέλο της ταμειακής μου υπάρχουν προβλήματα επικοινωνίας  με τα pos της πειραιώς αλλά και της γιουρομπανκ. Μόνο της εθνικής είναι "έτοιμα" λέει. Όλα λειτουργούν ρολόι!

Για το Α80, γράφει στις οδηγίες διασύνδεσης ότι προτείνεται να έχουμε στατικ ip γιατί με τη δυναμική θα υπάρχει το ενδεχόμενο να αλλάξει η ip και να πρέπει να καταχωρηθεί η νέα ip στον φημ. Έκανε κάποιος διασύνδεση με Α80 με δυναμική ip; 

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, 4saken είπε

Μου ρθε και μενα μολις το email απο την ΑΑΔΕ, μεχρι της 29/2 λεει.Προλαβαινω...

Εμένα που δεν μου χει έρθει?? Λες να ρθει αύριο 29?😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...