ekrepali Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 43 minutes ago, Faithlesscookiemonster said: Αυτό βγάζει. Πήρα την ΝΕΧΙ και δεν βγάζουν άκρη. Έχω κουραστεί τις τελευταίες ημέρες όσο δεν κουράστηκα όλο το καλοκαίρι με την δουλειά. Πραγματικά Σοκ πραγματικά! Από πού κι ως πού να περνάνε τα πακέτα μέσα απ'τη ταμειακή αντί να φεύγουν απευθείας; Τι μπλέξιμο είναι αυτό! Κράτα τα αντίγραφα των αποδείξεων, μη γίνει καμιά μαλακία. Επίσης ρώτα πόσες μέρες μπορεί να παραμείνει το πακέτο σε εκκρεμότητα, πριν απορριφθούν οι συναλλαγές. Μετά από αυτό, δε το συνδέω το δικό μου incenico με καμιά παναγία... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 5 λεπτά πριν, ekrepali είπε Σοκ πραγματικά! Από πού κι ως πού να περνάνε τα πακέτα μέσα απ'τη ταμειακή αντί να φεύγουν απευθείας; Τι μπλέξιμο είναι αυτό! Το ίδιο έγινε και στο δικό μου. Εγώ έκανα μόνο τα 2 πρώτα βήματα για να εμφανιστεί το μενου ααδε. Μετά από αυτό, δοκίμασα μια κάρτα, δεν πέρασε ποτέ. Έπειτα πάτησα επαναφορά ρυθμίσεων, το τελευταίο πακέτο δεν εστάλη και μετά κόλλησε. Νομίζω ότι είναι πολύ εύκολο να γίνει λάθος στη διασύνδεση και το πρώτο σκάλωμα θα είναι να μην στέλνει πακέτα, άρα δεν θα πληρώνεσαι. Εντωμεταξύ οι πάροχοι δεν σηκώνουν τηλ, οι αναμονές είναι 40λεπτες και κατά τ' άλλα η διασύνδεση προχωράει κανονικά... Φαίνεται ότι δεν ήταν έτοιμοι. Σήμερα το τηλ της epay λέει ότι έχει τεχνικό πρόβλημα! Θα μπλόκαρε από τις χιλιάδες κλήσεις! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου @Faithlesscookiemonster Ανέβαζε νέα PDF η Νexi για τα μοντέλα που έχετε. https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/plirofories-gia-logistes-acquirers-nsps Για το δικό σου @1comment τσέκαρε τα βήματα μήπως είχαν παραλείψει κάτι... αν είναι να πάει η βλάβη με δική τους υπαιτιότητα. Αν και αυτό που έκανες με το factory reset, το περιπλέκει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darkmatinee Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 33 minutes ago, barca10 said: Εάν υπάρχει ταμειακή μηχανή και pos (εκδίδεις δηλαδή λιανικές αποδείξεις) χρειάζεται να γίνει η διασύνδεση. Το voucher απορρίφθηκε γιατί ο κύριος σου ΚΑΔ δεν είναι επιλέξιμος. Ίσως προλαβαίνεις να τον αλλάξεις και να υποβάλλεις στον νέο κύκλο. Ευχαριστώ πολύ. Αν καταργήσουμε την ταμειακή και μείνουμε με το timologio ή με κάποιον άλλο ηλεκτρονικό ΦΗΜ; Πάλι θα χρειάζεται διασύνδεση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Faithlesscookiemonster Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Έκλεισα Ζ και σήμερα στην ταμειακή και το POS μου δείχνει τις χθεσινές συναλλαγές ακόμα στην μνήμη, όπως όταν δεν έχεις στείλει Ζ από το pos πριν την διασύνδεση. Τους πήρα τηλέφωνο και μου λέγανε παπαριες. Έχει κανείς εμπειρία? Συναλλαγές τις τρίτης τις δείχνει σαν να είναι πρόσφατες lol. επίσης την φωτό από που να την πρώτο πιάσω? Όλα αλαλούμ Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου από Faithlesscookiemonster Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 48 λεπτά πριν, ekrepali είπε @Faithlesscookiemonster Ανέβαζε νέα PDF η Νexi για τα μοντέλα που έχετε. https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/plirofories-gia-logistes-acquirers-nsps Για το δικό σου @1comment τσέκαρε τα βήματα μήπως είχαν παραλείψει κάτι... αν είναι να πάει η βλάβη με δική τους υπαιτιότητα. Αν και αυτό που έκανες με το factory reset, το περιπλέκει. Με δική τους θα πάει γιατί το δεύτερο που έκανα δεν τους το είπα και ο τεχνικός είπε ότι θα ήταν δικιά μου μόνο αν το είχα ρίξει κάτω ή είχε πέσει νερό. Το συστημικό θα έπρεπε να επανέρχεται ό,τι και να είχα πατήσει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 1 hour ago, ekrepali said: Σοκ πραγματικά! Από πού κι ως πού να περνάνε τα πακέτα μέσα απ'τη ταμειακή αντί να φεύγουν απευθείας; Τι μπλέξιμο είναι αυτό! Κράτα τα αντίγραφα των αποδείξεων, μη γίνει καμιά μαλακία. Επίσης ρώτα πόσες μέρες μπορεί να παραμείνει το πακέτο σε εκκρεμότητα, πριν απορριφθούν οι συναλλαγές. Μετά από αυτό, δε το συνδέω το δικό μου incenico με καμιά παναγία... Όπως έχει υποθεί, κλειδώνει το Pos, υποθέτω οτι γίνεται για να μπορεί να υπάρχει αντιστοιχία με τις αποδείξεις που προφορτώνεις, αυτές πρέπει να πάνε στην ταμειακή αν έχουν πληρωθεί η ακυρωθεί και μετά να μπορέσει να βγάλει Ζ η μηχανή. Δεν είναι κάτι παράλογο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barca10 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, darkmatinee είπε Ευχαριστώ πολύ. Αν καταργήσουμε την ταμειακή και μείνουμε με το timologio ή με κάποιον άλλο ηλεκτρονικό ΦΗΜ; Πάλι θα χρειάζεται διασύνδεση; Από το timologio δεν μπορείς να εκδίδεις αποδείξεις. Υπάρχει η λύση του παρόχου, αλλά νομίζω θα διασυνδεθούν κι αυτοί κάποια στιγμή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
socratis23 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, ekrepali είπε Ακολούθα αυτές τις οδηγίες https://web.workadu.com/blog/posts/pos-eksargirono-voucher δυστυχώς μου βγάζει επιλογή μόνο για ένσταση και όχι εκδοσης επιταγών όπως φαινεται στο βημα 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Faithlesscookiemonster Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, sdikr είπε Όπως έχει υποθεί, κλειδώνει το Pos, υποθέτω οτι γίνεται για να μπορεί να υπάρχει αντιστοιχία με τις αποδείξεις που προφορτώνεις, αυτές πρέπει να πάνε στην ταμειακή αν έχουν πληρωθεί η ακυρωθεί και μετά να μπορέσει να βγάλει Ζ η μηχανή. Δεν είναι κάτι παράλογο Μου είπαν στην ΝΕΧΙ πως δεν θα βγάζει άλλο Ζ το τερματικό. Πως κάνει αποστολή μέσω την ταμειακής. Δεν ξέρω κατά ποσό ευσταθεί αλλά δυο διαφορετικοί υπαλληλοι μου το είπαν στο τηλέφωνο οταν τους πήρα. Επισης, ο τεχνικός μου μου έδειξε έναν τρόπο για να πληρωθώ μέσω POS χωρίς απόδειξη ώστε να κόψω τιμολόγιο, τώρα δεν ξέρω άμα αυτό μου έκανε το τερματικό να μην μπορεί να στείλει Ζ. Το μυαλό μου πήγε εκεί διότι χτύπησε 0.01 λεπτό στην κάρτα του σαν δοκιμή. Πάτησε: ποσό -> κουμπί «κάρτα» ( χωρίς Τ1 που βάζει τον φόρο) και άνοιξε το τερματικό για πληρωμή. Μου είπε πως αυτό λέγεται «προέγκριση» και πως έτσι πληρώνεσαι με κάρτα για τιμολόγιο, ώστε να μην κοβεισ Πιστωτικής απόδειξη κλπ. Ξέρει κανείς τι φάση; Τι είναι αυτή η προέγκριση; Όχι τίποτε άλλο, αλλά δεν ξέρω και πως να το φτιαξω άμα αυτό προκάλεσε το πρόβλημα 😕. Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου από Faithlesscookiemonster Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalliosmanos Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Εχει κανεις το ingenico iwl220 της Εθνικης; Εχει γινει αναβαθμιση στην ταμειακη και την εχω συνδεσει με ethernet στον υπολογιστη με bridge απο wifi απο την ιδιοκτητρια που μενει απο πανω γιατι δεν εχω σταθερη γραμμη στο μαγαζι και πηρα το συγκεκριμενο POS τοτε γιαυτον τον λογο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, socratis23 said: δυστυχώς μου βγάζει επιλογή μόνο για ένσταση και όχι εκδοσης επιταγών όπως φαινεται στο βημα 3 https://digitalsme.gov.gr/νέα-ανακοινώσεις/ Μετά τη λήξη ενστάσεων (22/2) θα είναι διαθέσιμο 25 minutes ago, kalliosmanos said: Εχει κανεις το ingenico iwl220 της Εθνικης; Εχει γινει αναβαθμιση στην ταμειακη και την εχω συνδεσει με ethernet στον υπολογιστη με bridge απο wifi απο την ιδιοκτητρια που μενει απο πανω γιατι δεν εχω σταθερη γραμμη στο μαγαζι και πηρα το συγκεκριμενο POS τοτε γιαυτον τον λογο. https://www.aade.gr/montela-pos-gia-ta-opoia-ehei-ypoblithei-dilosi-symmorfosis-apo-parohoys Δεν έχει ακόμα οδηγό εγκατάστασης, αλλά για να είναι στη λίστα... μάλλον θα αναβαθμιστεί. Πάρε τηλ και ρώτα τους. Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου από ekrepali 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 1 hour ago, Faithlesscookiemonster said: Μου είπαν στην ΝΕΧΙ πως δεν θα βγάζει άλλο Ζ το τερματικό. Πως κάνει αποστολή μέσω την ταμειακής. Δεν ξέρω κατά ποσό ευσταθεί αλλά δυο διαφορετικοί υπαλληλοι μου το είπαν στο τηλέφωνο οταν τους πήρα. Επισης, ο τεχνικός μου μου έδειξε έναν τρόπο για να πληρωθώ μέσω POS χωρίς απόδειξη ώστε να κόψω τιμολόγιο, τώρα δεν ξέρω άμα αυτό μου έκανε το τερματικό να μην μπορεί να στείλει Ζ. Το μυαλό μου πήγε εκεί διότι χτύπησε 0.01 λεπτό στην κάρτα του σαν δοκιμή. Πάτησε: ποσό -> κουμπί «κάρτα» ( χωρίς Τ1 που βάζει τον φόρο) και άνοιξε το τερματικό για πληρωμή. Μου είπε πως αυτό λέγεται «προέγκριση» και πως έτσι πληρώνεσαι με κάρτα για τιμολόγιο, ώστε να μην κοβεισ Πιστωτικής απόδειξη κλπ. Ξέρει κανείς τι φάση; Τι είναι αυτή η προέγκριση; Όχι τίποτε άλλο, αλλά δεν ξέρω και πως να το φτιαξω άμα αυτό προκάλεσε το πρόβλημα 😕. Το Ζ το βγάζει η ταμειακή, μάλλον μιλάς για το πακέτο εσυ, αυτό γίνεται στο τέλος της ημέρας απο εντολή της ταμειακής Για τα τιμολόγια ο μόνος τρόπος που υπάρχει επίσημα είναι αυτός με την πιστωτική απόδειξη, δεν ξέρω τι έχει κάνει με την προεγκριση. 27 minutes ago, kalliosmanos said: Εχει κανεις το ingenico iwl220 της Εθνικης; Εχει γινει αναβαθμιση στην ταμειακη και την εχω συνδεσει με ethernet στον υπολογιστη με bridge απο wifi απο την ιδιοκτητρια που μενει απο πανω γιατι δεν εχω σταθερη γραμμη στο μαγαζι και πηρα το συγκεκριμενο POS τοτε γιαυτον τον λογο. Για την ώρα αυτά που είναι μέσω gprs/4g, δεν έχουν δοθεί προς αναβάθμιση, θα γίνει αργότερα Έχω δεί οδηγίες μόνο απο την viva για τα δικά της 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Faithlesscookiemonster Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, sdikr είπε Το Ζ το βγάζει η ταμειακή, μάλλον μιλάς για το πακέτο εσυ, αυτό γίνεται στο τέλος της ημέρας απο εντολή της ταμειακής Για τα τιμολόγια ο μόνος τρόπος που υπάρχει επίσημα είναι αυτός με την πιστωτική απόδειξη, δεν ξέρω τι έχει κάνει με την προεγκριση. Εμένα μου βγάζει ένα error (Επιλέξτε από τον ΦΗΜ «Έλεγχο πακέτου») και αρνείται να στείλει το πακέτο. Δεν ξέρω τι να κάνω και έχω αγχωθεί. Και όπως ανέφερα, δυο διαφορετικοί υπάλληλοι στη ΝΕΧΙ μου είπαν πως δεν θα βγαίνει άλλο πακέτο, θα το στέλνει απευθείας η ταμειακή. Έχω μπερδευτεί. Το ίδιο κάνει και στου αδελφού μου το POS, και αυτός δεν έχει κάνει τπτ περιέργειες ενέργειες στην ταμειακή. Του βγάζει πάλι το ίδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 1 hour ago, Faithlesscookiemonster said: Μου είπαν στην ΝΕΧΙ πως δεν θα βγάζει άλλο Ζ το τερματικό. Πως κάνει αποστολή μέσω την ταμειακής. Δεν ξέρω κατά ποσό ευσταθεί αλλά δυο διαφορετικοί υπαλληλοι μου το είπαν στο τηλέφωνο οταν τους πήρα. Επισης, ο τεχνικός μου μου έδειξε έναν τρόπο για να πληρωθώ μέσω POS χωρίς απόδειξη ώστε να κόψω τιμολόγιο, τώρα δεν ξέρω άμα αυτό μου έκανε το τερματικό να μην μπορεί να στείλει Ζ. Το μυαλό μου πήγε εκεί διότι χτύπησε 0.01 λεπτό στην κάρτα του σαν δοκιμή. Πάτησε: ποσό -> κουμπί «κάρτα» ( χωρίς Τ1 που βάζει τον φόρο) και άνοιξε το τερματικό για πληρωμή. Μου είπε πως αυτό λέγεται «προέγκριση» και πως έτσι πληρώνεσαι με κάρτα για τιμολόγιο, ώστε να μην κοβεισ Πιστωτικής απόδειξη κλπ. Ξέρει κανείς τι φάση; Τι είναι αυτή η προέγκριση; Όχι τίποτε άλλο, αλλά δεν ξέρω και πως να το φτιαξω άμα αυτό προκάλεσε το πρόβλημα 😕. H Nexi έχει στο PDF μόνο οδηγίες διασύνδεσης... η Mellon εξηγεί και τη προέγγριση. Είναι για να κόψεις απόδειξη (με ΦΠΑ), και να πληρωθείς στο POS αργότερα... επιλέγοντας την απόδειξη που έχει προφορτωθεί. Τώρα μ'αυτό που έκανε ο τεχνικός... φαίνεται σαν να έχεις εισπράξει ποσό χωρίς να αποδώσεις ΦΠΑ; Δηλαδή ό,τι ακριβώς προσπαθεί να αποτρέψει η ΑΑΔΕ. 😄 Περίμενε μήπως σταλούν το βράδυ όπως ανέφερε ο sdikr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα