Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Faithlesscookiemonster είπε

Τώρα δεν μου στέλνει Ζ η POS της Alpha, βγάζει error “Επιλεγξτε από τον ΦΗΜ ΕΛΕΓΧΟ ΠΑΚΕΤΟΥ». 
 

τι σκατα συμβαίνει. 

Επιχείρησες να κάνεις κάτι στη διασύνδεση μόνος σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, 1comment είπε

Επιχείρησες να κάνεις κάτι στη διασύνδεση μόνος σου;

Όχι τα σύνδεσε και τα δύο στην ταμειακή ο τεχνικός. Χθες το βράδυ μου το έκανε στο κλείσιμο της μέρας και η ΝΕΧΙ μπυ είπε πως πλέον δε βγάζει Ζ το τερματικό, βγαίνει όλο από την ταμειακή. Αλλά παπαρια διότι δεν μπήκαν τα χθεσινά και τα δείχνει στις πρόσφατες συναλλαγές. 
 

οτι νανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Faithlesscookiemonster είπε

Όχι τα σύνδεσε και τα δύο στην ταμειακή ο τεχνικός. Χθες το βράδυ μου το έκανε στο κλείσιμο της μέρας και η ΝΕΧΙ μπυ είπε πως πλέον δε βγάζει Ζ το τερματικό, βγαίνει όλο από την ταμειακή. Αλλά παπαρια διότι δεν μπήκαν τα χθεσινά και τα δείχνει στις πρόσφατες συναλλαγές. 
 

οτι νανε

Καλά είσαι. Και σε μένα λόγω του τεχνικού προβλήματος δεν γίνεται αποστολή πακέτου. Τι ωραία που θα αποφεύγουμε τις κάρτες και θα ζητάμε μετρητά. Εγώ έχω ατμ απέναντι. Θα τους κόβω το 2ευρο της προμήθειας και τέλειωσε η υπόθεση. Το υπουργείο οικονομικών τελικά θα μας κάνει καλό με τη διασύνδεση. Απλά θα μπει σε αχρηστία το pos!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 18/02/2024 at 10:35, kolossos said:

Καλημερα, 

Viva με POS S800, και αναβαθμιση δεν εχει γινει ακομα. Στο chat bot της Viva τα μηνυματα κονσερβας λενε τα γνωστα, να γινει η διασυνδεση εως τις 29/2/24. 

Ο προμηθευτης της ταμειακης μου λεει οτι και στον maverick290402 πιο πανω. 

Μας παιζουν μπαλακι, και εχουμε και τη φοβερα προστιμου! 

Το δευτερο προβλημα που αναφερθηκε και απο αλλο σχολιαστη ειναι το "Τα τιμολόγια που κόβω απο τον υπολογιστή πως θα συνδεθεί αυτό με το POS για τον πελάτη που θα με πληρώνει με κάρτα και εγώ δεν θα μπορώ να πληκτρολογήσω κανένα ποσό στο POS?" 

Καθε 1-2 χρονια οι κοπριτες αλλαζουν απαιτησεις και εμεις ειμαστε αναγκασμενοι να τα χωνουμε συνεχεια. 

Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με το συγκεκριμενο μηχανημα της Viva. ΜΙλησα και με την τηλεφωνικη εξυπηρετηση και ακρη δεν εβγαλα.

Στο myaade εμφανιζοταν κανονικα στο μητρωο POS και με την ενδειξη "Προς αναβαθμιση".

Νομιζα οτι αυτο αρκουσε απο μεριας μου, διαπιστωσα ομως πως επρεπε να "αποδεχτω" το POS μεσα απο τη σελιδα του μητρωου παρολο που το εμφανισε αυτοματα το μητρωο χωρις δικη μου ενεργεια. Με το που το αποδεχτηκα σε μια μερα το POS εμφανιζεται πλεον ως "Αναβαθμισμενο".

 

Επεξ/σία από Hetfield
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με το συγκεκριμενο μηχανημα της Viva. ΜΙλησα και με την τηλεφωνικη εξυπηρετηση και ακρη δεν εβγαλα.

Στο myaade εμφανιζοταν κανονικα στο μητρωο POS και με την ενδειξη "Προς αναβαθμιση".

Νομιζα οτι αυτο αρκουσε απο μεριας μου, διαπιστωσα ομως πως επρεπε να "αποδεχτω" το POS μεσα απο τη σελιδα του μητρωου παρολο που το εμφανισε αυτοματα το μητρωο χωρις δικη μου ενεργεια. Με το που το αποδεχτηκα σε μια μερα το POS εμφανιζεται πλεον ως "Αναβαθμισμενο".

 

που το αποδεκτηκες δηλαδη?
Γιατι και εγω στην ιδια φαση ειμαι.
Ειναι προς αναβαθμιση και οι μερες περνανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, verylife78 said:

που το αποδεκτηκες δηλαδη?
Γιατι και εγω στην ιδια φαση ειμαι.
Ειναι προς αναβαθμιση και οι μερες περνανε.

Μεσα στο Myaade --> Μητρωο κι επικοινωνια --> Μητρωο POS.

Πρεπει να πατησεις το κουμπι "Δηλωση μεσων πληρωμης" ακομα κι αν το POS εμφανιζεται αυτοματα.

Διαλεγεις μετα την γραμμη του POS σου και θα εχει ενα drodown box που θα σου εχει την επιλογη "Αποδοχη" ή "Μη αποδοχη".

Πατας αποδοχη και καντο submit. 

Επεξ/σία από Hetfield
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, 1comment είπε

Καλά είσαι. Και σε μένα λόγω του τεχνικού προβλήματος δεν γίνεται αποστολή πακέτου. Τι ωραία που θα αποφεύγουμε τις κάρτες και θα ζητάμε μετρητά. Εγώ έχω ατμ απέναντι. Θα τους κόβω το 2ευρο της προμήθειας και τέλειωσε η υπόθεση. Το υπουργείο οικονομικών τελικά θα μας κάνει καλό με τη διασύνδεση. Απλά θα μπει σε αχρηστία το pos!

Αυτό βγάζει. Πήρα την ΝΕΧΙ και δεν βγάζουν άκρη. Έχω κουραστεί τις τελευταίες ημέρες όσο δεν κουράστηκα όλο το καλοκαίρι με την δουλειά. Πραγματικά 

image.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Στο myaade εμφανιζοταν κανονικα στο μητρωο POS και με την ενδειξη "Προς αναβαθμιση".

Νομιζα οτι αυτο αρκουσε απο μεριας μου, διαπιστωσα ομως πως επρεπε να "αποδεχτω" το POS μεσα απο τη σελιδα του μητρωου παρολο που το εμφανισε αυτοματα το μητρωο χωρις δικη μου ενεργεια. Με το που το αποδεχτηκα σε μια μερα το POS εμφανιζεται πλεον ως "Αναβαθμισμενο".

 

Οτι μλκιες μου/μας ειχαν ζητησει πριν μήνες (TID, MID, μπλα-μπλα), τους τα είχα καταχωρησει. Για αναβάθμιση ταμειακής, είχα τρεξει απο τη πρωτη μερα, τελος Οκτωβριου 2023. 

Στη MyκλεφτΑΑΔΕ, δεν εχει καποια επιλογη "αποδοχής", αλλα συμπτωματικα  επειδη μπουκαρα πριν λιγο, η κατασταση αλλαξε σε "Αναβαθμισμενο". Το πρωι ηταν ακομα "προς αναβαθμιση/μπελαδες".... 

SMS δεν μου εστειλαν ακομα, γιατι τους ειπαν να μην με ενοχλουν, ας ειναι κι ο ιδιος ο υπουργος... 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, kolossos said:

Οτι μλκιες μου/μας ειχαν ζητησει πριν μήνες (TID, MID, μπλα-μπλα), τους τα είχα καταχωρησει. Για αναβάθμιση ταμειακής, είχα τρεξει απο τη πρωτη μερα, τελος Οκτωβριου 2023. 

Στη MyκλεφτΑΑΔΕ, δεν εχει καποια επιλογη "αποδοχής", αλλα συμπτωματικα  επειδη μπουκαρα πριν λιγο, η κατασταση αλλαξε σε "Αναβαθμισμενο". Το πρωι ηταν ακομα "προς αναβαθμιση/μπελαδες".... 

SMS δεν μου εστειλαν ακομα, γιατι τους ειπαν να μην με ενοχλουν, ας ειναι κι ο ιδιος ο υπουργος... 😂

Μπορει τοτε απλα να ετυχε, το οτι εκανα αποδοχη κι εσκασε η αναβαθμιση. 

Θα παω να παιξω ενα τζοκερ, ποτε δεν ξερεις. 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Μεσα στο Myaade --> Μητρωο κι επικοινωνια --> Μητρωο POS.

Πρεπει να πατησεις το κουμπι "Δηλωση μεσων πληρωμης" ακομα κι αν το POS εμφανιζεται αυτοματα.

Διαλεγεις μετα την γραμμη του POS σου και θα εχει ενα drodown box που θα σου εχει την επιλογη "Αποδοχη" ή "Μη αποδοχη".

Πατας αποδοχη και καντο submit. 

Η δήλωση μέσων πληρωμής γράφει ότι είναι για 

Σε περίπτωση που κρίνετε ως ανακριβή τα στοιχεία που εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα ή διαθέτετε τερματικό POS που δεν εμφανίζεται θα πρέπει να υποβάλετε Δήλωση Μέσων Πληρωμών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, nikx said:

Η δήλωση μέσων πληρωμής γράφει ότι είναι για 

Σε περίπτωση που κρίνετε ως ανακριβή τα στοιχεία που εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα ή διαθέτετε τερματικό POS που δεν εμφανίζεται θα πρέπει να υποβάλετε Δήλωση Μέσων Πληρωμών.

Χωρις να αλλαξω τιποτα, το επελεξα και πατησα αποδοχη ως ειχε.

Σημερα ελαβα το update - μπορει και να ετυχε, δεν ξερω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 19/02/2024 at 10:45, darkmatinee said:

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.

Βγήκαν και τα αποτελέσματα για το Voucher στο e-shop της γυναίκας μου και η αίτηση απορρίφθηκε γιατί "Ο κύριος ΚΑΔ της επιχείρησης δεν είναι επιλέξιμος". Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να γίνει η διασύνδεση pos με την ταμειακή; Χρησιμοποιούμε μόνο το softPOS της Viva για καμία τοπική πώληση άλλα όλες οι υπόλοιπες γίνονται στο e-shop μέσω Viva Wallet Checkout ή Paypal...

Επειδή ψιλοχάθηκε, αν έχει κάποιος κάποια καλύτερη ενημέρωση θα το εκτιμούσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλα αν πας στος προηγουμενους μηνες λεει σιωπηρη αποδοχη.
Που σημαινει οτι εγινε αποδοχη αλλα χωρις να γινει ελεγχος απο εσενα.
Τωρα ελεγξες και εκανες αποδοχη.
Εγω πχ ειχα το κινητο τοτε επι covid που πηγαινα παραγγελιες που πλεον δεν το χρησιμοποιω το εκανα καταργηση και αν το χρειαστω το ενεργοποιω οποια στιγμη θελω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Επειδή ψιλοχάθηκε, αν έχει κάποιος κάποια καλύτερη ενημέρωση θα το εκτιμούσα.

Εάν υπάρχει ταμειακή μηχανή και pos (εκδίδεις δηλαδή λιανικές αποδείξεις) χρειάζεται να γίνει η διασύνδεση.

Το voucher απορρίφθηκε γιατί ο κύριος σου ΚΑΔ δεν είναι επιλέξιμος. Ίσως προλαβαίνεις να τον αλλάξεις και να υποβάλλεις στον νέο κύκλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...