Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, stormrain είπε

Αναβαθμισμενο το βγαζει, ωστοσο δεν βλεπω το menu ΑΑΔΕ. Ο,τι να ναι. 

Πιο μοντελο POS ειναι ?

Κατεβασες τις οδηγιες απο την ΑΑΔΕ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Apostol. είπε

 

Το εμπορικο προγραμμα (soft one) δεν κοβει αποδειξεις λιανικης μονο τιμολογια.

Θα πρεπει 100 φορες την ημερα αν κοβουμε πιστωτικα λιανικων συναλλαγων??????

 

 

Επειδή το ποτάμι mydata δεν έχει γυρισμό: 1) άλλαξε πάροχο και πήγαινε σε άλλον που θα έχει και λιανικής, 2) να εξηγείς στους πελάτες ότι εφόσον κλείδωσε το pos με την ταμειακή, δεν γίνεται να πληρώνουν τιμολόγια με pos. Μετρητά μέχρι 500Ε ή μέσω τράπεζας αν θέλουν. Το ίδιο θα τους πουν και οι υπόλοιποι, μην ανησυχείς, 3) μην κάνεις τη διασύνδεση. Άστην για τελευταία στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, k_w_t είπε

......Επρεπε να πουν εξ αρχης η προθεσμια για να αναβαθμισει τα POS η τραπεζα ειναι μεχρι 1/2 και η διασυνδεση να εχει γινει μεχρι 29/2.

 

Εκεί στο Υπ.Οικ. είναι παλαιοχριστιανοι! Εργάζονται με τηλεεργασία κάτω απο μια ψάθινη ομπρέλα σε κάποιο beach bar...  😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, 1comment said:

Επειδή το ποτάμι mydata δεν έχει γυρισμό: 1) άλλαξε πάροχο και πήγαινε σε άλλον που θα έχει και λιανικής, 2) να εξηγείς στους πελάτες ότι εφόσον κλείδωσε το pos με την ταμειακή, δεν γίνεται να πληρώνουν τιμολόγια με pos. Μετρητά μέχρι 500Ε ή μέσω τράπεζας αν θέλουν. Το ίδιο θα τους πουν και οι υπόλοιποι, μην ανησυχείς, 3) μην κάνεις τη διασύνδεση. Άστην για τελευταία στιγμή.

2) αυτο δεν γινεται, θα το κλεισω το μαγαζι απο την επομενη μερα αν πω ετσι στους πελατες.

Επεξ/σία από Apostol.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, harristh είπε

Είμαι τεχνικός ταμειακών για SAM4S.

Η εμπειρία μου μέχρι τώρα:

  • Χωρίς να έχει έρθει μήνυμα από ΑΑΔΕΕ, στη σελίδα "Αναλυτική Παρουσίαση POS" φαίνεται POS αναβαθμισμένο. Δίνω static IP σε ταμειακή και σε POS. Ξεκινάω τη σύνδεση και μου βγάζει σφάλμα. Μετά από τηλέφωνα σε τεχνικούς POS και ταμειακής (1-2 ώρες), χρειάστηκε ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΩ την ταμειακή εκ νέου, διότι 10 λεπτά πιο πριν, είχαν ανεβάσει νέο firmware. Ευτυχώς με την πρόσφατη αναβάθμιση των ταμειακών, οι ενημερώσεις γίνονται σχετικά απλά, με 2-3 κουμπιά. Αμέσως μετά την νέα αναβάθμιση, έγινε κανονικά η διασύνδεση. Δηλαδή μέχρι και τώρα, βγαίνουν διαρκώς νέα firmware για την ταμειακή.
  • Σε πελάτη που φαίνεται στην ΑΑΔΕΕ το POS αναβαθμισμένο (χωρίς να έχει έρθει μήνυμα), πηγαίνω στο χώρο του και ανακαλύπτω τα εξής: Το POS είναι συνδεδεμένο μόνο τηλεφωνικά (δεν το χρησιμοποίησε ποτέ τόσα χρόνια) και φυσικά δεν είχε αναβαθμιστεί. Αφού μετά από τηλεφωνήματα σε πάροχο και τράπεζα δεν βρήκα άκρη, κατάφερα να φτιάξω μόνος μου καλώδιο σύνδεσης LAN (δεν υπήρχε στη συσκευασία, και ‘όχι’, δεν ήταν κλασικό καλώδιο δικτύου, τουλάχιστον από την πλευρά του POS). Έπειτα από αναμονή 75 λεπτών στο τηλ. κέντρο της υποστήριξης POS, έγινε η διαδικασία αλλαγής σύνδεσης από dialup σε internet, επί τόπου αναβάθμιση POS και στη συνέχεια σύνδεση ταμειακής με POS.
  • Σε πελάτη με αναβαθμισμένο POS (A80), αφού έγιναν οι σχετικές ρυθμίσεις, εμφανίζεται σφάλμα 503 (MAC address error). Τηλέφωνο σε τηλ. Κέντρο εξυπηρετησης POS, αναμονή 85 λεπτά, για να μου απαντήσουν ότι για τέτοια σφάλματα, έχει συσταθεί ειδική τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας, την οποία θα μου δώσει η αντιπροσωπία της ταμειακής. Τηλέφωνο στους τεχνικούς της αντιπροσωπίας των ταμειακών, και απάντηση: « Γιατί δεν σου δώσαν αυτοί το νούμερο; Γιατί σας παραπέμπουν σε εμάς; Δεν μας έχουν δώσει κανένα τέτοιο νούμερο. Ξανακαλέστε τους…»

Ευτυχώς οι ταμειακές που έχω για διασύνδεση, είναι καμιά 15αριά. Θέλω να πιστέυω ότι θα προλάβω.

Τρελή ταλαιπωρία. Δηλαδή απ΄ότι κατάλαβα, καλύτερα πριν του πούμε να έρθει για τη διασύνδεση, να τον ρωτήσουμε να δει αν έχει βγει νέα αναβάθμιση για την ταμειακή μας παρόλο που ήδη κάναμε (!). Αυτά που διασύνδεσες δουλεύουν σωστά τώρα; Γίνονται οι συναλλαγές κανονικά; Τι σου λένε οι πελάτες; Για την επίσκεψη πόσο χρέωσες;

8 λεπτά πριν, Apostol. είπε

2) αυτο δεν γινεται, θα το κλεισω το μαγαζι απο την επομενη μερα αν πω ετσι στους πελατες.

Spoiler

Χονδρέμποροι παπουτσάδικα (κινέζοι) μας αποθαρρύνουν να μην πληρώνουμε με pos λόγω προμηθειών και όλοι το έχουμε δεχτεί (κάνουμε μεταφορά μέσω ebanking). Στους έλληνες χονδρέμπορους το pos είναι εξαφανισμένο από τα γραφεία (δεν το έχω δει ποτέ). Μιλώ για το συγκεκριμένο είδος εμπορίας. Με λιγα λόγια, είναι όπως μάθεις τους πελάτες. Στη λιανική φυσικά δεν ισχύει τίποτα τέτοιο.

Τότε κάνε τη λύση 1 ή 3.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
11 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Πιο μοντελο POS ειναι ?

Κατεβασες τις οδηγιες απο την ΑΑΔΕ ?

To pax a80 ειναι. Ειδα τις οδηγίες αλλα δεν πειραξα τιποτα, πρεπει να βαλω static ip απ'ο,τι λεει μεσω των Settings. 

Μπορω να το κανω αλλα δεν το ψηνω καθολου, θα αφησω τον τεχνικό να το κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, 1comment είπε

Στη λιανική φυσικά δεν ισχύει τίποτα τέτοιο.

Στα καταστηματα λιανικης ειναι δραμα...

Πχ μπαινει τυπισα για θηκη κινητου 4€ και ζηταει τιμολογιο.

Πατας ΑΦΜ και βγαινει ΜΚΟ για  την διασωση της πολικης αρκουδας στην ερημο σαχαρα ξερω γω...

Τρως την ταλαιπωρια για ποιον λογο ?

Τουλαχιστον θα τους λεμε εμβασμα και απο εταιρικο λογαριασμο ....

Επεξ/σία από k_w_t
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, k_w_t said:

Στα καταστηματα λιανικης ειναι δραμα...

Πχ μπαινει τυπισα για θηκη κινητου 4€ και ζηταει τιμολογιο.

Πατας ΑΦΜ και βγαινει ΜΚΟ για  την διασωση της πολικης αρκουδας στην ερημο σαχαρα ξερω γω...

Τρως την ταλαιπωρια για ποιον λογο ?

Τουλαχιστον θα τους λεμε εμβασμα και απο εταιρικο λογαριασμο ....

Εχουμε (μερκους) πελατες που ισα ισα ξερουν να βαλουν το pin της καρτας. Καλα για εμβασμα μεσω κινητου καμια περιπτωση.

Και τα ποσα δεν ειναι μικρα πολλες φορες για να πανε μετρητα.

Επεξ/σία από Apostol.
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρα τον λογιστή για τιμολόγιο/POS και μου είπε:

1) πρώτα, απόδειξη λιανικης για να δεχτεις πληρωμή με POS

2) έπειτα, έκδοση πιστωτικού λιανικής το ποσό (μπήκε με την αναβάθμιση στο Datecs-ctr 222)

3) τέλος, έκδοση ίδιου ποσού μέσω εφαρμογή τιμολογίου 

 

το δεύτερο βήμα το κανείς και μετά αφού φύγει ο πελάτης για να είναι πιο γρήγορο. 

Επεξ/σία από Faithlesscookiemonster
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Faithlesscookiemonster είπε

Πήρα τον λογιστή για τιμολόγιο/POS και μου είπε:

1) πρώτα, απόδειξη λιανικης για να δεχτεις πληρωμή με POS

2) έπειτα, έκδοση πιστωτικού λιανικής το ποσό (μπήκε με την αναβάθμιση στο Datecs-222)

3) τέλος, έκδοση ίδιου ποσού μέσω εφαρμογή τιμολογίου 

 

το δεύτερο βήμα το κανείς και μετά αφού φύγει ο πελάτης για να είναι πιο γρήγορο. 

Αμα το εβαλαν σε μια ταμειακη με αναβαθμιση το πιστωτικο λιανικης  λογικα θα ακολουθησουν και οι υπολοιπες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Faithlesscookiemonster είπε

Πήρα τον λογιστή για τιμολόγιο/POS και μου είπε:

1) πρώτα, απόδειξη λιανικης για να δεχτεις πληρωμή με POS

2) έπειτα, έκδοση πιστωτικού λιανικής το ποσό (μπήκε με την αναβάθμιση στο Datecs-ctr 222)

3) τέλος, έκδοση ίδιου ποσού μέσω εφαρμογή τιμολογίου 

γελαει ο κοσμος με τα χαλια τους, το σκεφτηκαν πολυ ολο αυτο; 🤡

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Αμα το εβαλαν σε μια ταμειακη με αναβαθμιση το πιστωτικο λιανικης  λογικα θα ακολουθησουν και οι υπολοιπες.

 

Υπάρχει και ολική ακύρωση απόδειξης πέρα από το πιστωτικό. Μου βγήκε ένα μήνυμα μετά το χθεσινό Ζ και είχε ένα βίντεο από την εταιρία. Αλλά η άδεια λέει πιστωτικό θέλουν όποτε 🤷 

IMG_8664.jpeg

Επεξ/σία από Faithlesscookiemonster
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η θα εβαζαν το πιστωτικο λιανικης στην ταμειακη ή την αποδειξη εισπραξης...

 

Το πιστωτικο λιανικης ειναι και ρισκο ομως...

Πχ ποσες φορες φευγει πελατης και αφηνει την αποδειξη στο ταμειο...?

Τι με εμποδιζει να βγαλω πιστωτικο για αυτην την αποδειξη...?

Για μενα θα ηταν καλυτερο το "αποδειξη εισπραξης" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Faithlesscookiemonster said:

Πήρα τον λογιστή για τιμολόγιο/POS και μου είπε:

1) πρώτα, απόδειξη λιανικης για να δεχτεις πληρωμή με POS

2) έπειτα, έκδοση πιστωτικού λιανικής το ποσό (μπήκε με την αναβάθμιση στο Datecs-ctr 222)

3) τέλος, έκδοση ίδιου ποσού μέσω εφαρμογή τιμολογίου 

 

το δεύτερο βήμα το κανείς και μετά αφού φύγει ο πελάτης για να είναι πιο γρήγορο. 

Πηρα και εγω την εταιρια που εχει το εμπορικο και τις ταμειακες.

Μου ειπε:

1) Υπαρχει μεγαλο προβλημα και σιγουρα θα δωσουν παραταση.

2) Αν δεν εχει ερθει email απο την ΑΑΔΕ δεν κανεις τιποτα (εμενα δεν μου εχει ερθει)

3) Οπως τα ειπες και εσυ η διαδικασια, το πιστωτικο για αρχη θα εκδιδεται απο το εμπορικο προγραμμα και θα συρραπτεται μαζι με την αποδειξη μεχρι να φτιαξουν τις ταμειακες.

4) Θα βαλουν στις ταμειακες κουμπι τιμολογιο ή/και εισπραξη για τιμολογια-αποδειξεις εισπραξης, το οποιο θα ξεκλειδωνει το pos για να μπορεις να πληκτρολογησεις ποσο στο pos.

5)Δεν μπορω να ξεφορτωθω την ταμειακη τωρα, γιατι θα πρεπει να βαλω φορολογικο (ειχα και παλιοτερα) και οι φορολογικοι θα αλλαξουν αναγκαστικα σε λιγους μηνες για να συνδεονται με την ααδε.

 

Επεξ/σία από Apostol.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Apostol. είπε

4) Θα βαλουν στις ταμειακες κουμπι τιμολογιο ή/και εισπραξη για τιμολογια-αποδειξεις εισπραξης, το οποιο θα ξεκλειδωνει το pos για να μπορεις να πληκτρολογησεις ποσο στο pos.

Μακάρι γιατί θα μπλέξουμε με το τωρινό σύστημα διότι είναι τσαπατσούλικο. 
 

25 λεπτά πριν, Apostol. είπε

2) Αν δεν εχει ερθει email απο την ΑΑΔΕ δεν κανεις τιποτα (εμενα δεν μου εχει ερθει)

Εμένα μου ήρθε μειλ για τα δυο τερματικά αλλά το παλαιότερο των δυο δεν το κατάφερε ο τεχνικός. Κάτι περί «δεν έχει πάρει το οκ». 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...