Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, k_w_t είπε

Απλα βαλε το POS σε ενα συρταρι....

Είναι το iCT220 και ο τεχνικός δεν κατάφερε να το συνδέσει, ενώ η Alpha μου το κέρασε το νέο Desk/3200, και ήθελα να μην έχω πολλά πολλά. Αλλά ο καθένας λέει κάτι αλλο. Εχθές μου λένε πως ο εμπορικός δεν κλείνει, ενώ σήμερα μου λέει κλείνει. 🤕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είμαι τεχνικός ταμειακών για SAM4S.

Η εμπειρία μου μέχρι τώρα:

  • Χωρίς να έχει έρθει μήνυμα από ΑΑΔΕΕ, στη σελίδα "Αναλυτική Παρουσίαση POS" φαίνεται POS αναβαθμισμένο. Δίνω static IP σε ταμειακή και σε POS. Ξεκινάω τη σύνδεση και μου βγάζει σφάλμα. Μετά από τηλέφωνα σε τεχνικούς POS και ταμειακής (1-2 ώρες), χρειάστηκε ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΩ την ταμειακή εκ νέου, διότι 10 λεπτά πιο πριν, είχαν ανεβάσει νέο firmware. Ευτυχώς με την πρόσφατη αναβάθμιση των ταμειακών, οι ενημερώσεις γίνονται σχετικά απλά, με 2-3 κουμπιά. Αμέσως μετά την νέα αναβάθμιση, έγινε κανονικά η διασύνδεση. Δηλαδή μέχρι και τώρα, βγαίνουν διαρκώς νέα firmware για την ταμειακή.
  • Σε πελάτη που φαίνεται στην ΑΑΔΕΕ το POS αναβαθμισμένο (χωρίς να έχει έρθει μήνυμα), πηγαίνω στο χώρο του και ανακαλύπτω τα εξής: Το POS είναι συνδεδεμένο μόνο τηλεφωνικά (δεν το χρησιμοποίησε ποτέ τόσα χρόνια) και φυσικά δεν είχε αναβαθμιστεί. Αφού μετά από τηλεφωνήματα σε πάροχο και τράπεζα δεν βρήκα άκρη, κατάφερα να φτιάξω μόνος μου καλώδιο σύνδεσης LAN (δεν υπήρχε στη συσκευασία, και ‘όχι’, δεν ήταν κλασικό καλώδιο δικτύου, τουλάχιστον από την πλευρά του POS). Έπειτα από αναμονή 75 λεπτών στο τηλ. κέντρο της υποστήριξης POS, έγινε η διαδικασία αλλαγής σύνδεσης από dialup σε internet, επί τόπου αναβάθμιση POS και στη συνέχεια σύνδεση ταμειακής με POS.
  • Σε πελάτη με αναβαθμισμένο POS (A80), αφού έγιναν οι σχετικές ρυθμίσεις, εμφανίζεται σφάλμα 503 (MAC address error). Τηλέφωνο σε τηλ. Κέντρο εξυπηρετησης POS, αναμονή 85 λεπτά, για να μου απαντήσουν ότι για τέτοια σφάλματα, έχει συσταθεί ειδική τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας, την οποία θα μου δώσει η αντιπροσωπία της ταμειακής. Τηλέφωνο στους τεχνικούς της αντιπροσωπίας των ταμειακών, και απάντηση: « Γιατί δεν σου δώσαν αυτοί το νούμερο; Γιατί σας παραπέμπουν σε εμάς; Δεν μας έχουν δώσει κανένα τέτοιο νούμερο. Ξανακαλέστε τους…»

Ευτυχώς οι ταμειακές που έχω για διασύνδεση, είναι καμιά 15αριά. Θέλω να πιστέυω ότι θα προλάβω.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, 1comment είπε

Ποστ απο taxheaven group στο facebook (ομάδα λογιστών)

ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΑΜ ΜΗΧ.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΘΕΙ ..50 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΤΜ!!
ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΩΣ 6/24
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

Μόνο εγώ έχω συνδέσει 25. Κάτι δεν σου λέει καλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Faithlesscookiemonster είπε

Είναι το iCT220 και ο τεχνικός δεν κατάφερε να το συνδέσει, ενώ η Alpha μου το κέρασε το νέο Desk/3200, και ήθελα να μην έχω πολλά πολλά. Αλλά ο καθένας λέει κάτι αλλο. Εχθές μου λένε πως ο εμπορικός δεν κλείνει, ενώ σήμερα μου λέει κλείνει. 🤕

Μην τα αναβαθμισεις και αστο για τιμολογια... 😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια αυτα δεν ειναι λογικα πραγματα. Κοβουμε 50-200 τιμολογια την ημερα, το 95% των πωλησεων ειναι τιμολογια.

Το εμπορικο προγραμμα (soft one) δεν κοβει αποδειξεις λιανικης μονο τιμολογια.

Θα πρεπει 100 φορες την ημερα αν κοβουμε πιστωτικα λιανικων συναλλαγων??????

Ερχεται ενα πελατης και θελει να εξωφλησει τον λογαριασμο του, θα πρεπει να γινεται ολη αυτη η φασαρια?

Δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο, καλυτερα να καταργησουμε την ταμειακη.

Email απο την ααδε δεν εχει ερθει ακομα, μονο τα ενημερωτικα email απο την cardlink.

Σας ηρθε email απο την aade?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
20 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Σε σημερινη επικοινωνια λογιστη με πωλητη ταμειακων...

Η προμηθεια- αναβάθμιση  ταμειακης και POS πρεπει να γινει μεχρι 29/2 ..

Μονο η διασυνδεση θα παρει παραταση.

 

ΥΓ. VX520 απο CARDLINK εχει αναβαθμιστει σε κανεναν...?

 

Οταν λες αναβάθμιση, εννοεις του software, ή αναβάθμιση σε ταμειακη που να μπορει μα διασυνδεθει? 

Αν ειναι το 2ο, makes sense, αλλα αν ειναι το πρώτο, αφού δεν εχουν δοθεί ακομα τα vouchers, πως θα γίνει μεχρι τις 29?

20 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Σε σημερινη επικοινωνια λογιστη με πωλητη ταμειακων...

Η προμηθεια- αναβάθμιση  ταμειακης και POS πρεπει να γινει μεχρι 29/2 ..

Μονο η διασυνδεση θα παρει παραταση.

 

ΥΓ. VX520 απο CARDLINK εχει αναβαθμιστει σε κανεναν...?

 

Οταν λες αναβάθμιση, εννοεις του software, ή αναβάθμιση σε ταμειακη που να μπορει μα διασυνδεθει? 

Αν ειναι το 2ο, makes sense, αλλα αν ειναι το πρώτο, αφού δεν εχουν δοθεί ακομα τα vouchers, πως θα γίνει μεχρι τις 29?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Μην τα αναβαθμισεις και αστο για τιμολογια... 😀

Να σου πω, δεν θα μας βγάλω εγώ από τα μνημόνια με τα πρόστιμα που θα φάω αν κάνω κάτι τέτοιο lol😜

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, gmoman είπε

Μόνο εγώ έχω συνδέσει 25. Κάτι δεν σου λέει καλά.

Όπως έγραψα, ήταν ποστ από ομάδα λογιστών στο φεης. Και η πληροφορία ήταν βασικά η παράταση που ενδιαφέρει όλους.

Μιας λοιπόν και βρήκαμε τεχνικό που έχει κάνει διασυνδέσεις, δεν μας λες αν ήταν όλα καλά στις διασυνδέσεις που έκανες; Λειτουργούν ομαλά τα pos τώρα; Είχες θέματα από πελάτες; Πόσα χρέωσες για την επίσκεψη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, stormrain είπε

Οταν λες αναβάθμιση, εννοεις του software, ή αναβάθμιση σε ταμειακη που να μπορει μα διασυνδεθει? 

Αν ειναι το 2ο, makes sense, αλλα αν ειναι το πρώτο, αφού δεν εχουν δοθεί ακομα τα vouchers, πως θα γίνει μεχρι τις 29?

Πηρες καινουργια ταμειακη ετοιμη να συνδεθει ή αναβαθμισες την παλια ...?

Το μπαλακι σε αυτους....

Εαν παει 1/3 και το POS ειναι ακομα "Προς αναβαθμιση" τι μπορεις να κανεις εσυ ? Τιποτα.

Τα παιδια με τις ταμειακες τρεχουν ολη μερα και οι τραπεζες μ@λ@κιζονται με τις αναβαθμισεις στα POS.

Εχουμε 20/2 και μενουν εργασιμες 7 μερες .

Αν η τραπεζα αναβαθμισει τα POS στις 29/2 23:59 τι θα γινει ? Θ ερθει ο τεχνικος της ταμειακης μεσα στα μαυρα μεσανυχτα ?

Το εκανε μεσα στην προθεσμια ?

Η παραταση στην διασυνδεση ειναι σιγουρη.

Επρεπε να πουν εξ αρχης η προθεσμια για να αναβαθμισει τα POS η τραπεζα ειναι μεχρι 1/2 και η διασυνδεση να εχει γινει μεχρι 29/2.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, k_w_t είπε

Πηρες καινουργια ταμειακη ετοιμη να συνδεθει ή αναβαθμισες την παλια ...?

Το μπαλακι σε αυτους....

Εαν παει 1/3 και το POS ειναι ακομα "Προς αναβαθμιση" τι μπορεις να κανεις εσυ ? Τιποτα.

Τα παιδια με τις ταμειακες τρεχουν ολη μερα και οι τραπεζες μ@λ@κιζονται με τις αναβαθμισεις στα POS.

Εχουμε 20/2 και μενουν εργασιμες 7 μερες .

Αν η τραπεζα αναβαθμισει τα POS στις 29/2 23:59 τι θα γινει ? Θ ερθει ο τεχνικος της ταμειακης μεσα στα μαυρα μεσανυχτα ?

Το εκανε μεσα στην προθεσμια ?

Η παραταση στην διασυνδεση ειναι σιγουρη.

Επρεπε να πουν εξ αρχης η προθεσμια για να αναβαθμισει τα POS η τραπεζα ειναι μεχρι 1/2 και η διασυνδεση να εχει γινει μεχρι 29/2.

 

Συμφωνώ αλλά εδώ ελλαδιτσα δεν τα σκέφτονται σωστά. Όσοι παίρνουν αποφάσεις προφανώς δεν έχουν δουλέψει δευτερόλεπτο σε επιχείρηση. Όλα στα χαρτιά είναι ωραία αλλά η πράξη διαφέρει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Πηρες καινουργια ταμειακη ετοιμη να συνδεθει ή αναβαθμισες την παλια ...?

Το μπαλακι σε αυτους....

Εαν παει 1/3 και το POS ειναι ακομα "Προς αναβαθμιση" τι μπορεις να κανεις εσυ ? Τιποτα.

Τα παιδια με τις ταμειακες τρεχουν ολη μερα και οι τραπεζες μ@λ@κιζονται με τις αναβαθμισεις στα POS.

Εχουμε 20/2 και μενουν εργασιμες 7 μερες .

Αν η τραπεζα αναβαθμισει τα POS στις 29/2 23:59 τι θα γινει ? Θ ερθει ο τεχνικος της ταμειακης μεσα στα μαυρα μεσανυχτα ?

Το εκανε μεσα στην προθεσμια ?

Η παραταση στην διασυνδεση ειναι σιγουρη.

Επρεπε να πουν εξ αρχης η προθεσμια για να αναβαθμισει τα POS η τραπεζα ειναι μεχρι 1/2 και η διασυνδεση να εχει γινει μεχρι 29/2.

 

Ειχα αλλαξει μηχανη το καλοκαίρι, η οποια εχει τα specs για να συνδεθεί. 

Το voucher εχει να κανει με την αναβάθμιση του software της.

Το pos υποτίθεται εχει αναβαθμιστει, περασα τον ΑΦΜ που μου ζητησε, αν και δεν βλεπω πουθενα ΑΑΔΕ μενού (αλλα αλλο καπελο αυτο).

Στην ουσια περιμένω το ρημαδι το voucher για να καλέσω τον τεχνικο να ερθει να αναβαθμισει και να συνδέσει. 

Που ετσι μου ρχεται για να γλιτώσω ολο το στρεςς να τον παρω και να του δωσω τα 170 ευρω που κανει η αναβαθμιση και να τελειωνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτηση:

Με το Pos-ταμειακη της πειραιως τι γινεται? Μπορω να εχω απο εκει e-ταμειακη και να σουταρω την κανονικη?

Θα με αφηνει μετα να βαζω κανονικα ποσα στο Pos για τιμολογια στο pc? Εχω a920 pro που θελουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, stormrain είπε

Στην ουσια περιμένω το ρημαδι το voucher για να καλέσω τον τεχνικο να ερθει να αναβαθμισει και να συνδέσει. 

Που ετσι μου ρχεται για να γλιτώσω ολο το στρεςς να τον παρω και να του δωσω τα 170 ευρω που κανει η αναβαθμιση και να τελειωνουμε

Και εγώ το ίδιο σκέφτομαι να κάνω. Με τον χαμό που γίνεται πλέον, δύσκολο να βγεί το voucher και να προλάβουμε και εγκαίρως. Θεωρητικά μετά θα μπορεί να κάνει εξαργύρωση του voucher και επιστροφή μέρους των χρημάτων που δώσαμε?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, stormrain είπε

Ειχα αλλαξει μηχανη το καλοκαίρι, η οποια εχει τα specs για να συνδεθεί. 

Το voucher εχει να κανει με την αναβάθμιση του software της.

Το pos υποτίθεται εχει αναβαθμιστει, περασα τον ΑΦΜ που μου ζητησε, αν και δεν βλεπω πουθενα ΑΑΔΕ μενού (αλλα αλλο καπελο αυτο).

Στην ουσια περιμένω το ρημαδι το voucher για να καλέσω τον τεχνικο να ερθει να αναβαθμισει και να συνδέσει. 

Που ετσι μου ρχεται για να γλιτώσω ολο το στρεςς να τον παρω και να του δωσω τα 170 ευρω που κανει η αναβαθμιση και να τελειωνουμε.

Στην ΑΑΔΕ σου βγαζει το POS αναβαθμισμενο ?

Εαν ναι πρεπει να εχει menu ΑΑΔΕ αλλιως δεν εχει γινει η αναβαθμιση και μιλας με την τραπεζα.

Με voucher δεν ασχοληθηκα καν γιατι ειναι μονο για το POS στον ΚΑΔ μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Στην ΑΑΔΕ σου βγαζει το POS αναβαθμισμενο ?

Εαν ναι πρεπει να εχει menu ΑΑΔΕ αλλιως δεν εχει γινει η αναβαθμιση και μιλας με την τραπεζα.

Με voucher δεν ασχοληθηκα καν γιατι ειναι μονο για το POS στον ΚΑΔ μου.

 

Αναβαθμισμενο το βγαζει, ωστοσο δεν βλεπω το menu ΑΑΔΕ. Ο,τι να ναι. 

9 λεπτά πριν, DomToretto είπε

Θεωρητικά μετά θα μπορεί να κάνει εξαργύρωση του voucher και επιστροφή μέρους των χρημάτων που δώσαμε?

Δεν εχει ανακοινωθεί κατι τετοιο, υποθέτω θα επρεπε να ειχε ειπωθεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...