Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ρωτήσω μήπως και ξέρει κάποιος. Για να λάβει μία μικρή μκο μέρος σε μπαζάρ πια χρειάζεται ταμειακή και pos. Ποιος θα ήταν ο πιο γρήγορος τρόπος να τα αποκτήσει αυτά; ο λογαριασμός της είναι στην Εθνική αλλά ξέρω ότι οι τράπεζες αργούν πολύ. Προφανώς δεν έχει ταμειακή. Υπάρχει κάποια λύση που να είναι όλα σε cloud; μιλάμε για 3 μπαζάρ το χρόνο Χριστούγεννα, Πάσχα και καλοκαίρι. Μην με ρωτήσετε για λογιστή είμαι σε αναζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Έχει ξεφύγει η κατάσταση, θα τρέχουμε πάλι για πράγματα που δεν ευθυνόμαστε. 

απορία το έχω πως η επιχείρηση ελέγχει αν όντως πιστώθηκε ο λογαριασμός με τα χρήματα; Θα πρέπει να δίνει σε κάθε υπάλληλο πρόσβαση στον λογαριασμό; Η θα ζητάμε από τον πελάτη να μας δείξει το λογαριασμό του απ το κινητό;

Επεξ/σία από RipCity
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 λεπτά πριν, RipCity είπε

Έχει ξεφύγει η κατάσταση, θα τρέχουμε πάλι για πράγματα που δεν ευθυνόμαστε. 

απορία το έχω πως η επιχείρηση ελέγχει αν όντως πιστώθηκε ο λογαριασμός με τα χρήματα; Θα πρέπει να δίνει σε κάθε υπάλληλο πρόσβαση στον λογαριασμό; Η θα ζητάμε από τον πελάτη να μας δείξει το λογαριασμό του απ το κινητό;

Υποθέτω αν γινει αυτου του ειδους η διασύνδεση, απο την στιγμη που θα εκδοθεί η αποδειξη, θα σημαίνει αυτοματα οτι εγινε η πληρωμη μεσω IRIS. Φαντάζομαι δηλαδή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, stormrain είπε

Υποθέτω αν γινει αυτου του ειδους η διασύνδεση, απο την στιγμη που θα εκδοθεί η αποδειξη, θα σημαίνει αυτοματα οτι εγινε η πληρωμη μεσω IRIS. Φαντάζομαι δηλαδή. 

Απλά λέει πως πρώτα θα το βάλουν οι επιχειρήσεις και εν συνέχεια θα γίνει η διασύνδεση, μετά από κάποιους μήνες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, RipCity said:

Έχει ξεφύγει η κατάσταση, θα τρέχουμε πάλι για πράγματα που δεν ευθυνόμαστε. 

απορία το έχω πως η επιχείρηση ελέγχει αν όντως πιστώθηκε ο λογαριασμός με τα χρήματα; Θα πρέπει να δίνει σε κάθε υπάλληλο πρόσβαση στον λογαριασμό; Η θα ζητάμε από τον πελάτη να μας δείξει το λογαριασμό του απ το κινητό;

Απο την στιγμή που η πλατφόρμα του esend πλέον είναι ενεργή και υπάρχει η διασύνδεση  ανάμεσα σε τράπεζες, pos, ταμειακές και erp     είναι θέμα απλά να ορίσουν τις προδιαγραφές επικοινωνίας.

Χωρίς πρόσβαση στον υπάλληλο φυσικά,   άλλα τόσο καιρό για τραπεζικές καταθέσεις τι κάνατε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα θα είναι με τις παραγγελίες. Έχει πει ο πελάτης να πληρώσει με κάρτα και τελικά σε πληρώνει με μετρητά. Εκεί τι γίνεται; Θα τρέχουμε στο λογιστήριο να κόβουμε ακυρωτικά και εκ νέου νέα απόδειξη "τοις μετρητοίς";

Επεξ/σία από NiKoSmile
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, NiKoSmile said:

Το πρόβλημα θα είναι με τις παραγγελίες. Έχει πει ο πελάτης να πληρώσει με κάρτα και τελικά σε πληρώνει με μετρητά. Εκεί τι γίνεται; Θα τρέχουμε στο λογιστήριο να κόβουμε ακυρωτικά και εκ νέου νέα απόδειξη "τοις μετρητοίς";

https://www.kathimerini.gr/economy/business/563089336/aade-22-erotapantiseis-gia-ti-diasyndesi-ton-pos-me-tis-tameiakes-michanes/

Ακύρωση θα κάνεις αν δεν τα πάρει τελικά

Screenshot_3.png

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sdikr είπε

Απο την στιγμή που η πλατφόρμα του esend πλέον είναι ενεργή και υπάρχει η διασύνδεση  ανάμεσα σε τράπεζες, pos, ταμειακές και erp     είναι θέμα απλά να ορίσουν τις προδιαγραφές επικοινωνίας.

Χωρίς πρόσβαση στον υπάλληλο φυσικά,   άλλα τόσο καιρό για τραπεζικές καταθέσεις τι κάνατε;

Δε ζητάει κάποιος εκείνη την ώρα να πληρώσει με τραπεζική κατάθεση, αυτό συμβαίνει μόνο σε προπαραγγελίες που υπάρχει ο χρόνος να το ελέγξουμε.
Αν συμβεί πάντως εκείνη την ώρα τότε θα ζητούσαμε αποδεικτικό πληρωμής στο email. Αν κάνουμε το ίδιο και με το IRIS τότε κάπου είναι pointless όλο αυτό το πράγμα, αφού δεν υπάρχει η ταχύτητα συναλλαγής που θα έπρεπε να φέρνει το IRIS. Αλλιώς απλά πληρώνεις με κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, RipCity είπε

αφού δεν υπάρχει η ταχύτητα συναλλαγής που θα έπρεπε να φέρνει το IRIS.

Με το IRIS η μεταφορά είναι στη στιγμή, ο παραλήπτης ειδοποιείται την ίδια στιγμή και λογαριασμός του πιστώνεται αμέσως. Είναι σαν μετρητά.

Επεξ/σία από NiKoSmile
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Με το IRIS η μεταφορά είναι στη στιγμή, ο παραλήπτης ειδοποιείται την ίδια στιγμή και λογαριασμός του πιστώνεται αμέσως. Είναι σαν μετρητά.

Άλλο πράγμα εννοώ. Ο υπάλληλος στο ταμείο πως θα ειδοποιείται αν δεν υπάρχει διασύνδεση και δεν έχει πρόσβαση στην τράπεζα; 

Επεξ/σία από RipCity
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, RipCity said:

Άλλο πράγμα εννοώ. Ο υπάλληλος στο ταμείο πως θα ειδοποιείται αν δεν υπάρχει διασύνδεση και δεν έχει πρόσβαση στην τράπεζα; 

Θεωρώ πως θα υπάρχει διασύνδεση όπως υπάρχει τώρα με τα pos που κάνουν σύνδεση με ΑΑΔΕ και μετά με την ταμιακή και μιλάνε.

Παλιότερα δεν είχε πρόσβαση η ΑΑΔΕ στις κινήσεις των καρτών που έκανες,  αυτοί είχανε σύνολα,  τώρα έχουν συναλλαγές και σύντομα θα έχουν και τα είδη που πουλάς στα mydata  εκεί να δεις  ωραία πράγματα!

Νομίζω το iris είναι το εύκολο σε αυτά!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, sdikr είπε

Θεωρώ πως θα υπάρχει διασύνδεση όπως υπάρχει τώρα με τα pos που κάνουν σύνδεση με ΑΑΔΕ και μετά με την ταμιακή και μιλάνε.

Παλιότερα δεν είχε πρόσβαση η ΑΑΔΕ στις κινήσεις των καρτών που έκανες,  αυτοί είχανε σύνολα,  τώρα έχουν συναλλαγές και σύντομα θα έχουν και τα είδη που πουλάς στα mydata  εκεί να δεις  ωραία πράγματα!

Νομίζω το iris είναι το εύκολο σε αυτά!!

Μακάρι γιατί ήδη ήταν μεγάλη η ταλαιπωρία με το POS και ακόμη δεν έχει τελειώσει αφού κάνει και κάποια νερά 1 στις 15-20 συναλλαγές.  

Σε αυτή τη χώρα (και με βάση το άρθρο) δεν ελπίζω σε πολλά. Θα σου πετάξουν ένα ενεργοποίησε IRIS τον Απρίλη που είναι κάτι απλό και θα σου πουν μετά διασύνδεση ως τέλος του χρόνου και μέχρι τότε άντε βρες άκρη πως θα τα διαχειρίζεσαι. 
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καφενείο (Nexi) άραγε ετοίμασε τίποτα για την διασύνδεση του SoftPOS ?

Θα ζητήσουν και διασύνδεση IRIS και θα πέσει και άλλο γέλιο.

Πολύς προοδευτισμός μας έπεσε με το 41%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...