Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν την διασύνδεση έκανα ζ με όποια σειρά ήθελα πρώτα.Μετα την διασύνδεση ο τεχνικός μου είπε πρώτα ζ μετά αποστολή πακέτου στο pos.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

H αποστολή πακέτου POS δεν είναι για την αποδέσμευση των ποσών από τις τράπεζες; Για 1-2 λεπτά τι σημασία πιο θα κάνεις πρώτο; Εκτός και αν άλλαξε κάτι και δεν το ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, NiKoSmile said:

H αποστολή πακέτου POS δεν είναι για την αποδέσμευση των ποσών από τις τράπεζες; Για 1-2 λεπτά τι σημασία πιο θα κάνεις πρώτο; Εκτός και αν άλλαξε κάτι και δεν το ξέρω.

Οταν ζητάς Ζ η μηχανή ζητάει και κάποιες πληροφορίες απο το pos,   αυτό έχει να κάνει κυρίως με τις προ -φορτωμένες αποδείξεις,    προσωπικά τους λέω να κάνουν πρώτα πακέτο και μετά το Ζ, σε κάθε περίπτωση πρέπει το pos να είναι ανοιχτό και αν είναι μέσω middleware να είναι σε κατάσταση αναμονής

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sdikr είπε

Οταν ζητάς Ζ η μηχανή ζητάει και κάποιες πληροφορίες απο το pos,   αυτό έχει να κάνει κυρίως με τις προ -φορτωμένες αποδείξεις,    προσωπικά τους λέω να κάνουν πρώτα πακέτο και μετά το Ζ, σε κάθε περίπτωση πρέπει το pos να είναι ανοιχτό και αν είναι μέσω middleware να είναι σε κατάσταση αναμονής

 

η Εuronet μου ειπε οτι οσο αφορα το soft pos (συμπεριλαμβανόμενων και των προφορτομενων)δεν απαιτειτε καποια ενεργεια απο μερους μου καθως κανει την αποστολη πακετου καθημερινα απο μονο του σε καποια ωρα ασχετα με το Z της ταμειακης.Οσο αφορά το σταθερο της epay δεν ξερω αν πειράζει η σειρα....

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα ομάδα.

Έχω μπερδευτεί λιγάκι και θα ήθελα όποιος γνωρίζει να μου πει 2 πραγματάκια...

Ξεκινάω ένα βιβλιοπωλείο όπου θα πουλάω λιανική από το site και από το κατάστημα. 

Θέλω να αποφύγω την φυσική ταμειακή. Οπότε πάμε σε μια λύση τύπου Epsilon. 

  1. Χρειάζομαι και φορολογικό μηχανισμό ή μόνο την ψηφιακή ταμειακή της Epsilon;
  2. Θέλω να βάλω pos της viva στο κινητό, θα κάνουν τις απαραίτητες διασυνδέσεις μηχανής-pos;
  3. Επειδή το έφτιαξα μόνος μέσω Shopify και δεν θέλω να μπλέξω με διασυνδέσεις και API, μπορώ να κόβω μόνος τις αποδείξεις των παραγγελιών (κι επιπλέον να τις αποθηκεύω/τυπώνω κλπ); 
  4. Μπορώ να χρησιμοποιώ την ψηφιακή ταμειακή και για τις αγορές στο κατάστημα; 

Έχω μπερδευτεί, να είμαι ειλικρινής. Δεν ξέρω αν πληρώνοντας ένα πακέτο της Epsilon παίρνω μαζί φορολογικό μηχανισμό + πάροχο τιμολόγησης. Είναι άλλο το ένα κι άλλο το άλλο; Τα χρειάζομαι όλα; Μπορώ να βάλω μόνο φορολογικό μηχανισμό και να κόβω/εκτυπώνω απλά τις αποδείξεις μου; 

Επεξ/σία από LuciferX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, LuciferX said:

Καλησπέρα ομάδα.

Έχω μπερδευτεί λιγάκι και θα ήθελα όποιος γνωρίζει να μου πει 2 πραγματάκια...

Ξεκινάω ένα βιβλιοπωλείο όπου θα πουλάω λιανική από το site και από το κατάστημα. 

Θέλω να αποφύγω την φυσική ταμειακή. Οπότε πάμε σε μια λύση τύπου Epsilon. 

  1. Χρειάζομαι και φορολογικό μηχανισμό ή μόνο την ψηφιακή ταμειακή της Epsilon;
  2. Θέλω να βάλω pos της viva στο κινητό, θα κάνουν τις απαραίτητες διασυνδέσης μηχανής-pos;
  3. Επειδή το έφτιαξα μόνος μέσω Shopify και δεν θέλω να μπλέξω με διασυνδέσεις και API, μπορώ να κόβω μόνος τις αποδείξεις των παραγγελιών (κι επιπλέον να τις αποθηκεύω/τυπώνω κλπ); 
  4. Μπορώ να χρησιμοποιώ την ψηφιακή ταμειακή και για τις αγορές στο κατάστημα; 

Έχω μπερδευτεί, να είμαι ειλικρινής. Δεν ξέρω αν πληρώνοντας ένα πακέτο της Epsilon παίρνω μαζί φορολογικό μηχανισμό + πάροχο τιμολόγησης. Είναι άλλο το ένα κι άλλο το άλλο; Τα χρειάζομαι όλα; Μπορώ να βάλω μόνο φορολογικό μηχανισμό και να κόβω/εκτυπώνω απλά τις αποδείξεις μου; 

Αν βάλεις την ψηφιακή ταμειακή δεν χρειάζεται φορολογικός,  δεν ξέρω αν υποστηρίζει το softpos της viva,  αναφέρει οτι υποστηρίζει τα android pos viva,  οπότε λογικά θα υποστηρίζει το softpos που είναι το ίδιο πράγμα

Και για χρήση στο κατάστημα και για Online μπορείς να κόβεις αποδείξεις, για αποδοχή καρτών στο κατάστημα  δεν υπάρχει απαίτηση διασύνδεσης, μόνο ERP και ταμείακες

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα φωτα σας.Χρειαστηκε να ακυρωσω μερικως μια ενοικιαση αυτοκινητου (γινεται σπανια και δεν μου εχει ξανασυμβει με το νεο καθεστως).Στην αρχη προσπαθησα να επιστρεψω ολο το ποσο με σκοπο να περασω ξανα το μειωμενο ποσο αλλα για καποιο λογο οταν περασα τον αριθμο συναλλαγης δεν τον αναγνωρισε.Εκανα μερικη επιστροφη  την διαφορα του ποσου και εγινε κανονικα.Τι θα γινει με την αποδειξη που ηδη εκοψα στο αρχικο ποσο, και πως μπορω να κοψω αποδειξη για την δευτερη πληρωμη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά Τζιφός με το Soft Pos Epay με την Τράπεζα Πειραιώς... ότι πώληση έχω κάνει ενώ την βγάζει επιτυχημένη σαν συναλλαγή...δεν μου έχουν κάνει ακόμα εκκαθάριση εδώ και 10 μέρες με.αποτελςσμα να μην εζωυ πρόσβαση στα χρήματα μου.Τους έστειλα email πήρα και τηλέφωνο αλλά δεν μου έχουν δώσει λύση... Ξέρει κανείς τι παίζει και αργεί η εκκαθάριση μέσω soft pos Epay?έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Σος χρειάζομαι βοήθεια. Λοιπόν. Κάναμε ανακαίνιση. Πέρασε η ξαδέρφη μας να μας βοηθήσει και τράβηξε όλη την οπτική ίνα που πάει από το box της Nokia COSMOTE και ξηλώθηκε και έσπασε η οπτική ίνα. Το πρόβλημα είναι ότι το pos συνδέεται με lan στο pos. Άρα οι ασθενείς δεν μπορούν να πληρώσουν. Αν αιτηθώ αλλαγή του pos με ασύρματο, σε πόσες μέρες θα μου το αλλάξουν; Τράπεζα Πειραιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, tilaverboy said:

Σος χρειάζομαι βοήθεια. Λοιπόν. Κάναμε ανακαίνιση. Πέρασε η ξαδέρφη μας να μας βοηθήσει και τράβηξε όλη την οπτική ίνα που πάει από το box της Nokia COSMOTE και ξηλώθηκε και έσπασε η οπτική ίνα. Το πρόβλημα είναι ότι το pos συνδέεται με lan στο pos. Άρα οι ασθενείς δεν μπορούν να πληρώσουν. Αν αιτηθώ αλλαγή του pos με ασύρματο, σε πόσες μέρες θα μου το αλλάξουν; Τράπεζα Πειραιώς.

Αργούνε πολύ δυστήχως ή καλύτερα αργούσανε

Μπορείς να τους ρωτήσεις, αλλιως μπορείς να πάρεις κάποια συσκευή που να μπορεί να κάνει το lan  ασύρματο (το κάνουν κάποια access point)  και να το συνδέσεις πχ στο κινητό ή σε κάποιον γείτονα    ή να πάρεις ρουτερ 4G

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, sdikr είπε

Αργούνε πολύ δυστήχως ή καλύτερα αργούσανε

Μπορείς να τους ρωτήσεις, αλλιως μπορείς να πάρεις κάποια συσκευή που να μπορεί να κάνει το lan  ασύρματο (το κάνουν κάποια access point)  και να το συνδέσεις πχ στο κινητό ή σε κάποιον γείτονα    ή να πάρεις ρουτερ 4G

 

Να ρωτήσω κάτι αναρχικό; Υπάρχει δυνατότητα να συνδέσω το Lan με τον υπολογιστή να δώσω στον υπολογιστή hotspot και να μπορέσω να πάρει μέσω από εκεί internet;

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, tilaverboy said:

Να ρωτήσω κάτι αναρχικό; Υπάρχει δυνατότητα να συνδέσω το Lan με τον υπολογιστή να δώσω στον υπολογιστή hotspot και να μπορέσω να πάρει μέσω από εκεί internet;

Ναι μπορείς να κάνεις τον υπολογιστή bridge,  μπορείς να βάλεις κάποια διανομή pfsense, μπορείς να τον κάνεις router, ακόμα και τα windows παρέχουν το sharing

Πολλά μπορούν να γίνουν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/6/2024 στις 8:27 ΠΜ, saltofx_v είπε

πατας "επιπεδο λειτουργιας" και μετα "μερικο συνολο" και γραφει στηνοθονη "τιμολογιο".πατας μετρητα , μετα δινει αριθμο τιμολογιου και μετρητα.μετα δινεις το ποσο που θελεις να χρεωσεις και πατας το πληκτρο "καρτα"......ετσι μπορεις να χρεωσεις καρτα....για λεπτομερειες στον τεχνικο σου.

δεν χρειαζεται αυτο που λες

αφου μια χαρα δουλευε αυτο το πραγμα ... σημερα αποφασισε οτι αυτος ο τροπος ενω εστειλε κανονικα το ποσο στο POS στο τελος του Ζ εμφανισε μια εγγραφη ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΕΝΑΝΤΙ και τα πηδηξε ολα, γιατι τωρα εμφανισε το ιδιο ποσο και στο Ζ και εμεις κοψαμε και τιμολογιο
τι λετε να κανουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας,

Χρησιμοποιεί κάποιος την λύση της Cardlink All In One Retail? Είστε ικανοποιημένοι? Γνωρίζετε ποιον πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης χρησιμοποιεί για διαβίβαση των παραστατικών στην ΑΑΔΕ? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε @arel βλέπω από προηγούμενες αναρτήσεις σου ότι έχεις το solo της sumup. Θυμάσαι πόσες περίπου μέρες έκαναν για να σ' το δηλώσουν στην ΑΑΔΕ; To έχω χωρίς ταμειακή. Αλλά δεν μπορώ να δω πουθενά το TID του, περιμένω απλώς να το δηλώσουν στην ΑΑΔΕ, για να μπορέσω να το δω από 'κει.

ΥΓ: Άσχετο αλλά νομίζω έκανα βλακεία τελικά που πήρα το solo. Είμαι στα επαγγέλματα που δεν έχουν υποχρέωση για ταμειακή και παρασύρθηκα από τις καταστάσεις συμμόρφωσης της ΑΑΔΕ και πήρα το solo. Αλλά οι καταστάσεις αφορούν μόνο τη δυνατότητα διασύνδεσης με ταμειακές, όχι γενικά αν είναι κάποιο pos νόμιμο. Εάν γραφόμουν μόνο για το tap to pay (softpos λογικά) της sumup, δεν θα το δήλωναν κι αυτό αυτόματα;

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...