Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιας και είμαστε εδώ μαζεμένοι και τα λέμε, έχετε καταλάβει τι παίχτηκε με την H&M και τη μη διαβίβαση των αποδείξεων; Μου κάνει τρομερή εντύπωση το σκηνικό γιατί απ'οσο γνωρίζω χρησιμοποιεί την τιμολογιέρα της epsilon net. Πως γίνεται να μην κάνει διαβίβασε το πρόγραμμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Μιας και είμαστε εδώ μαζεμένοι και τα λέμε, έχετε καταλάβει τι παίχτηκε με την H&M και τη μη διαβίβαση των αποδείξεων; Μου κάνει τρομερή εντύπωση το σκηνικό γιατί απ'οσο γνωρίζω χρησιμοποιεί την τιμολογιέρα της epsilon net. Πως γίνεται να μην κάνει διαβίβασε το πρόγραμμα;

Πολύ εύκολα. Επειδή βλέπω ότι έγινε και Γενάρη σχεδόν σε όλα...
Θεωρώ τα παρακάτω.
Δεν έχουν IT Guy και γενικά Τμήμα Πληροφορικής να τα επιβλέπει ότι γίνονται όλες οι διαβιβάσεις όπως πρέπει και δουλεύουν όλα σωστά, οπότε κανείς ποτέ δεν κατάλαβε ότι δεν διαβιβάζονται.
Μπορεί να έχουν εξωτερική εταιρεία, η οποία έτρεξε ενημερώσεις πχ στα firewall appliances (οι εταιρείες έχουν ξεχωριστές συσκευές που ελέγχουν τι βγαίνει και τι μπαίνει στο δίκτυο τους), η οποία ενημέρωση κάτι άλλαζε και μπλόκαρε τις πόρτες/διευθύνσεις που έκαναν την διαβίβαση.
Ακόμα χειρότερο, αν γίνει σε συνδυασμό με το να έχουν την τιμολογιέρα της Epsilon Net και ΚΑΝΕΝΑΝ να μην ελέγχει τι στέλνει και τι όχι (η Epsilon Net κάνει και hosting νομίζω).
Αν ισχύει η σκέψη μου, μέγα λάθος.

Edit: υπάρχει η περίπτωση να έχουν Τμήμα Πληροφορικής, μη επαρκώς στελεχωμένο (πολύ συχνό φαινόμενο) που κάνει το IT Support και οριακά του φτάνει ο χρόνος. Οπότε δεν ελέγχονται όλα όσα πρέπει να ελεγχούν.

Επεξ/σία από Nasosdem
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Nasosdem said:

Πολύ εύκολα. Επειδή βλέπω ότι έγινε και Γενάρη σχεδόν σε όλα...
Θεωρώ τα παρακάτω.
Δεν έχουν IT Guy και γενικά Τμήμα Πληροφορικής να τα επιβλέπει ότι γίνονται όλες οι διαβιβάσεις όπως πρέπει και δουλεύουν όλα σωστά, οπότε κανείς ποτέ δεν κατάλαβε ότι δεν διαβιβάζονται.
Μπορεί να έχουν εξωτερική εταιρεία, η οποία έτρεξε ενημερώσεις πχ στα firewall appliances (οι εταιρείες έχουν ξεχωριστές συσκευές που ελέγχουν τι βγαίνει και τι μπαίνει στο δίκτυο τους), η οποία ενημέρωση κάτι άλλαζε και μπλόκαρε τις πόρτες/διευθύνσεις που έκαναν την διαβίβαση.
Ακόμα χειρότερο, αν γίνει σε συνδυασμό με το να έχουν την τιμολογιέρα της Epsilon Net και ΚΑΝΕΝΑΝ να μην ελέγχει τι στέλνει και τι όχι (η Epsilon Net κάνει και hosting νομίζω).
Αν ισχύει η σκέψη μου, μέγα λάθος.

Edit: υπάρχει η περίπτωση να έχουν Τμήμα Πληροφορικής, μη επαρκώς στελεχωμένο (πολύ συχνό φαινόμενο) που κάνει το IT Support και οριακά του φτάνει ο χρόνος. Οπότε δεν ελέγχονται όλα όσα πρέπει να ελεγχούν.

Κι εγώ κάτι τέτοιο ψιλιάζομαι, αλλά μου κάνει εντύπωση το λογιστήριο τι έκανε;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην είδε το λογιστήριο ότι δεν ανεβαίνει το esend,επίσης δεν είναι δυνατόν ο χειριστής/supervisor να μην έχει μήνυμα λάθους...Έκλεβαν στεγνά,έτσι και αλλιώς με τα πρόστιμα που υπάρχουν τους συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, nyne said:

έτσι και αλλιώς με τα πρόστιμα που υπάρχουν τους συμφέρει.

To πρόστιμο πάει επιπλέον στον ΦΠΑ και στον φόρο εισοδήματος που υπέκλεψαν. Είναι εντελώς χαζό, αφού έτσι όπως είναι το esend δεν υπάρχει περίπτωση να μην τους έπαιρναν χαμπάρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θεωρείς ότι βλέπουν το esend και ότι το διασταυρώνουν με τα mydata κτλ κάνεις λάθος. Δειγματολειπτικα ίσως ή αν δεν έστελναν καθόλου ναι εκεί χτύπησε καμπανάκι.Αν δε έβλεπαν ότι δεν αποστέλεται καθολου τότε δεν θα πήγαιναν για έλεγχο στα άλλα κατάστηματα μετά το πρώτο(θα ήξεραν ότι δεν στελνουν οπότε θα την έπεφταν ταυτόχρονα).Αρα κάποιες πήγαιναν κ κάποιες οχι,καραμπίνατο κλέψιμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, NiKoSmile said:

Που να βρει τον τεχνικό σε αργία! Αμφιβάλλω πλέον και αν θα τον βρει καθημερινή. Φαντάζομαι από αύριο που όλοι πήραν το μήνυμα της ΑΑΔΕ θα γίνει ο κακός χαμός 🤭.

Ναι γιατί ως τώρα δεν είχαμε ακούσει τίποτα για διασύνδεση!

Κανονικά έπρεπε να το είχε κάνει,  τον περασμένο μήνα έπρεπε να είχε ραντεβου δηλωμένο

1 hour ago, Nasosdem said:

Πολύ εύκολα. Επειδή βλέπω ότι έγινε και Γενάρη σχεδόν σε όλα...
Θεωρώ τα παρακάτω.
Δεν έχουν IT Guy και γενικά Τμήμα Πληροφορικής να τα επιβλέπει ότι γίνονται όλες οι διαβιβάσεις όπως πρέπει και δουλεύουν όλα σωστά, οπότε κανείς ποτέ δεν κατάλαβε ότι δεν διαβιβάζονται.
Μπορεί να έχουν εξωτερική εταιρεία, η οποία έτρεξε ενημερώσεις πχ στα firewall appliances (οι εταιρείες έχουν ξεχωριστές συσκευές που ελέγχουν τι βγαίνει και τι μπαίνει στο δίκτυο τους), η οποία ενημέρωση κάτι άλλαζε και μπλόκαρε τις πόρτες/διευθύνσεις που έκαναν την διαβίβαση.
Ακόμα χειρότερο, αν γίνει σε συνδυασμό με το να έχουν την τιμολογιέρα της Epsilon Net και ΚΑΝΕΝΑΝ να μην ελέγχει τι στέλνει και τι όχι (η Epsilon Net κάνει και hosting νομίζω).
Αν ισχύει η σκέψη μου, μέγα λάθος.

Edit: υπάρχει η περίπτωση να έχουν Τμήμα Πληροφορικής, μη επαρκώς στελεχωμένο (πολύ συχνό φαινόμενο) που κάνει το IT Support και οριακά του φτάνει ο χρόνος. Οπότε δεν ελέγχονται όλα όσα πρέπει να ελεγχούν.

Ο λογιστής τους δεν είδε οτι δεν πάνε οι αποδείξεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, 1comment είπε

Αρνητής τεχνικού κι εσύ; Περιμένεις όντως να κάνεις δουλειά με οδηγίες από μηνύματα;🤣

Αδερφέ τεχνικό εδώ που είμαι δεν βρίσκεις ούτε με ντουφεκι.. 

 

Επίσης του χώρου είμαι, ξέρω 5 πράγματα, δεν είναι οικονομικό το θέμα, απλά δεν μπορώ να βρω κανένα συνεργάτη που να έχει sam4s και να ασχοληθεί. Έχουν πνιγεί όλοι.

3 λεπτά πριν, sdikr είπε

Ναι γιατί ως τώρα δεν είχαμε ακούσει τίποτα για διασύνδεση!

Κανονικά έπρεπε να το είχε κάνει,  τον περασμένο μήνα έπρεπε να είχε ραντεβου δηλωμένο

Ο λογιστής τους δεν είδε οτι δεν πάνε οι αποδείξεις;

Σήμερα το πρωί, ήρθε το pos, είναι καινούργιο από αντικατάσταση, 4 μήνες περίμενα διαθεσιμότητα από την τράπεζα, χαλαρώστε λίγο.

Επεξ/σία από haris013
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, haris013 said:

Αδερφέ τεχνικό εδώ που είμαι δεν βρίσκεις ούτε με ντουφεκι.. 

 

Επίσης του χώρου είμαι, ξέρω 5 πράγματα, δεν είναι οικονομικό το θέμα, απλά δεν μπορώ να βρω κανένα συνεργάτη που να έχει sam4s και να ασχοληθεί. Έχουν πνιγεί όλοι.

Σήμερα το πρωί, ήρθε το pos, είναι καινούργιο από αντικατάσταση, 4 μήνες περίμενα διαθεσιμότητα από την τράπεζα, χαλαρώστε λίγο.

Softpos απο viva, διαθέσιμο άμεσα,  αλλά ναι υπάρχουν για όλα δικαιολογίες

Όπως και να έχει οι οδηγίες για το pos είναι λίγο πιο πίσω,  και εδώ https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-04/ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ SAM4S ΜΕ EFT POS.pdf  

για την ταμειακή

έχει όδηγιες και για local και μέσω bridge

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sdikr είπε

Το manual αναφέρει πως μπορεί να συνδεθεί και με τους δύο τρόπους,  όταν πας να κάνεις σύνδεση με bridge  συνήθως οι ταμειακές έχουν ειδική επιλογή που πρέπει να επιλέξεις για διασύνδεση μέσω bridge

https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-04/INGENICO ANDROID POS_ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΑΑΔΕ ΦΗΜ - EFTPOS.pdf

Δεν αναφέρει πόρτα στη σύνδεση με lan, δοκίμασα 4000 και 5000 αλλά δεν μιλάει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, haris013 said:

Δεν αναφέρει πόρτα στη σύνδεση με lan, δοκίμασα 4000 και 5000 αλλά δεν μιλάει...

Για να κάνεις σύνδεση λαν θα πρέπει να είναι ρυθμισμένο το Pos σε lan,  την πόρτα θα την δείς απο τις οδηγίες του pos, αλλά πο ότι βλέπω δεν έχουν αναφορά στο manual απο την nbg για πόρτα στην δευτερη περίπτωση, θα δοκίμαζα την 7286.

Αλλιώς θα καλούσα την υποστήριξη τους, απαντάνε γρήγορα

Προσθήκη,  για άλλη ταμειακή που διάβασα, λένε πως υποστηρίζουν σύνδεση με Middleware για το συγκεκριμένο pos

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, nyne είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην είδε το λογιστήριο ότι δεν ανεβαίνει το esend,επίσης δεν είναι δυνατόν ο χειριστής/supervisor να μην έχει μήνυμα λάθους...Έκλεβαν στεγνά,έτσι και αλλιώς με τα πρόστιμα που υπάρχουν τους συμφέρει.

Κοίτα τι παίζει τώρα εντελώς μπακάλικα.
Αν ξεκινάει η επικοινωνία και στέλνει το τερματικό πχ στην ΑΑΔΕ, στην πόρτα 443 (λέμε τώρα), το μήνυμα "λαμβάνεις;" και πει η ΑΑΔΕ στην πόρτα 443, "ναι λαμβάνω". 
Και μετά προσπαθεί να στείλει από την πόρτα 7000 να στείλει τα δεδομένα, αφού έχει την επιβεβαίωση ότι μπορεί να στείλει, υπάρχει περίπτωση να μην τα λαμβάνει ποτέ αν η πόρτα 7000 δεν είναι ανοιχτή.
80 και 443, μαζί με 8443 και 8080 είναι σχεδόν πάντα ανοιχτές και ρυθμισμένες. Όλες οι άλλες, πλην 5-10 γνωστών, όχι.

10 ώρες πριν, darkmatinee είπε

Κι εγώ κάτι τέτοιο ψιλιάζομαι, αλλά μου κάνει εντύπωση το λογιστήριο τι έκανε;;

Έχει αρμοδιότητα το λογιστήριο; Είναι σωστά στελεχωμένο; Μήπως τράβηξε παραίτηση τότε ο υπεύθυνος γι'αυτά και ο νέος νόμιζε ότι όλα καλά;
1002 παίζουν. Πάντως να έκλεβε όχι, είναι εντελώς ηλίθιο να προσπαθήσεις να κλέψεις με μη διαβίβαση στην ΑΑΔΕ.... Και το περίεργο είναι ότι το πρόστιμο είναι για μη διαβίβαση, και κλείσιμο μόνο 2 μέρες, οπότε τον ΦΠΑ τον πλήρωναν κανονικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eλαβα το εξης email απο AAEΔΕ

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία που τηρούνται στα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ, δεν έχετε διασυνδέσει το ταμειακό σας σύστημα με το/τα τερματικά POS που διαθέτει η επιχείρησή σας.

 

Αν έχετε ήδη διασυνδέσει το ταμειακό σας σύστημα με το/α POS, παρακαλούμε αγνοήστε αυτό το μήνυμα.

 

Τι συμπερασμα να βγαλω?Η ταμειακη εχει διασυνδεθει και λειτουργει απροβληματιστα,τα Z φευγουνε κανονικα, εχω αγορασει και all in one λυση για πληρωμες σε εξωτερικους χωρους και εκει φευγουν κανονικα οι αποδειξεις και ειναι δηλωμενο στην ΑΑΕΔΕ.

Το μονο που εκκρεμει ειναι μια υπογραφη στην Εθνικη για καταργηση ενος gprs POS μηπως φταιει αυτο η απλα στειλανε σε ολους το email?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...