Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η viva ανακοίνωσε νέο τιμολόγιο και θα χρεώνει από 5€ το μήνα για κάθε λογαριασμό.

Αρχίζω να κοιταω αλλού, υπάρχει άλλη λύση με μηδενικό κόστος όπως ήταν το viva wallet Terminal app?

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, gpapas640 είπε

Η viva ανακοίνωσε νέο τιμολόγιο και θα χρεώνει από 5€ το μήνα για κάθε λογαριασμό.

Αρχίζω να κοιταω αλλού, υπάρχει άλλη λύση με μηδενικό κόστος όπως ήταν το viva wallet Terminal app?

 

Για τα POS;
Έχεις κάπου την πληροφορία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Highlander είπε

Για τα POS;
Έχεις κάπου την πληροφορία;

Έχει ενημερωθεί η σελίδα τους με το Pricing. https://www.viva.com/el-gr/pricing?_gl=1*1u7n393*_ga*MTIwNzg3MTU3MS4xNzEyNTAzNzE1*_ga_MV5MJ2V3SZ*MTcxNzQ4OTUxNS44LjAuMTcxNzQ4OTUxNS42MC4wLjA.

Αναφέρει πλάνα πληρωμών και υποστήριξης με μηνιαία χρέωση για κάθε viva account, που ξεκινάει από 4,99€ το μήνα (μάλλον ακολουθούν το χορό των μηνιαίων συνδρομών που ξεκίνησαν συστημικές τράπεζες).

Επίσης να αναφέρω ότι μίλησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση της viva με λίγα λόγια δεν ήξεραν τι τους γίνεται. Τη μια μου έλεγαν ότι αυτά που βλέπω στον τιμοκατάλογο ισχύουν μόνο για νέους πελάτες, την άλλη ότι ισχύουν για όλους.

Επίσης μου αναφέρθηκε προφορικά χωρίς να υπάρχει δημοσιευμένο κάπου στο site τους το εξής: Από 1 Ιουλίου το iban κάθε λογαριασμού δεν θα μπορεί να λαμβάνει εισερχόμενα εμβάσματα εκτός εάν ενεργοποιήσεις μία συνδρομή 10€ το μήνα. Αυτό είναι άσχετο με το προαναφερθέν.

Από κει που τα είχαμε δωρεάν θα πληρώνουμε 15€ το μήνα τσάμπα και βερεσε καθώς δε χρησιμοποιώ ποτέ pos.

Από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση μου είπαν να στείλω μεηλ για να διευκρινίσουν τι ακριβώς ισχύει, όπως και έκανα.

Τραγική η βιβα πάντως. Μου είχαν κάνει και άλλη φορά λαδιά, δηλαδή άλλαζαν όρους χωρίς να ενημερώσουν, αλλά αυτή τη φορά η προχειρότητα ξεπερνάει κάθε όριο.

Επεξ/σία από gpapas640
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, ξέρει κανείς αν μπορούμε να επέμβουμε  στον χρόνο που μένει ανοιχτό το λινκ για να περάσει η κάρτα; Σε φίλο ανοίγει το λινκ για 15-20 δευτερόλεπτα και μετά κλείνει με αποτέλεσμα μέχρι να πάει το πος στο τραπέζι να κλείνει το λινκ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Έχει ενημερωθεί η σελίδα τους με το Pricing. https://www.viva.com/el-gr/pricing?_gl=1*1u7n393*_ga*MTIwNzg3MTU3MS4xNzEyNTAzNzE1*_ga_MV5MJ2V3SZ*MTcxNzQ4OTUxNS44LjAuMTcxNzQ4OTUxNS42MC4wLjA.

Αναφέρει πλάνα πληρωμών και υποστήριξης με μηνιαία χρέωση για κάθε viva account, που ξεκινάει από 4,99€ το μήνα (μάλλον ακολουθούν το χορό των μηνιαίων συνδρομών που ξεκίνησαν συστημικές τράπεζες).

Επίσης να αναφέρω ότι μίλησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση της viva με λίγα λόγια δεν ήξεραν τι τους γίνεται. Τη μια μου έλεγαν ότι αυτά που βλέπω στον τιμοκατάλογο ισχύουν μόνο για νέους πελάτες, την άλλη ότι ισχύουν για όλους.

Επίσης μου αναφέρθηκε προφορικά χωρίς να υπάρχει δημοσιευμένο κάπου στο site τους το εξής: Από 1 Ιουλίου το iban κάθε λογαριασμού δεν θα μπορεί να λαμβάνει εισερχόμενα εμβάσματα εκτός εάν ενεργοποιήσεις μία συνδρομή 10€ το μήνα. Αυτό είναι άσχετο με το προαναφερθέν.

Από κει που τα είχαμε δωρεάν θα πληρώνουμε 15€ το μήνα τσάμπα και βερεσε καθώς δε χρησιμοποιώ ποτέ pos.

Από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση μου είπαν να στείλω μεηλ για να διευκρινίσουν τι ακριβώς ισχύει, όπως και έκανα.

Τραγική η βιβα πάντως. Μου είχαν κάνει και άλλη φορά λαδιά, δηλαδή άλλαζαν όρους χωρίς να ενημερώσουν, αλλά αυτή τη φορά η προχειρότητα ξεπερνάει κάθε όριο.

Ευχαριστώ,

Ξέφυγαν και αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω soft pos viva στο κινητό της αδερφής μου... δεν μου χρειάζεται δεν το χρησιμοποιώ... εμας τους vives θα μας φεύγει ένα 60ρι τον χρόνο πλέον σε αυτό...  mypos δεν το συζητάω καν... ψάχνω φυσικό POS για να πάρω με το voucher αλλα δεν βλέπω κάτω απο 150... cardlink το φθηνό μαζί με το φπα νομίζω βγαίνει 30-50 χώρια τα κόστη συντήρησης κλπ... 

χρησιμο reddit post σχετικά με τις νέες χρεώσεις viva: 

https://www.reddit.com/r/PersonalFinanceGreece/comments/1d56rr8/viva_νέες_χρεώσεις_επαγγελματικού_λογαριασμού/

μάλλον λέει δεν θα ισχύσουν, ή θα ισχύσουν υπο προϋποθέσεις

22 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Έχει κάποιος SoftPOS από τη mypos να μας προσανατολίσει λίγο;

μακριά φίλε... χίλιες φορές βίβα και ας πληρώνω 10 ευρώ.. ελπίζω να δείς το μήνυμα και να σε σώσω πριν μου το σβήσουν απο το ινσόμνια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Cmg__ είπε

έχω soft pos viva στο κινητό της αδερφής μου... δεν μου χρειάζεται δεν το χρησιμοποιώ... εμας τους vives θα μας φεύγει ένα 60ρι τον χρόνο πλέον σε αυτό...  mypos δεν το συζητάω καν... ψάχνω φυσικό POS για να πάρω με το voucher αλλα δεν βλέπω κάτω απο 150... cardlink το φθηνό μαζί με το φπα νομίζω βγαίνει 30-50 χώρια τα κόστη συντήρησης κλπ... 

χρησιμο reddit post σχετικά με τις νέες χρεώσεις viva: 

https://www.reddit.com/r/PersonalFinanceGreece/comments/1d56rr8/viva_νέες_χρεώσεις_επαγγελματικού_λογαριασμού/

μάλλον λέει δεν θα ισχύσουν, ή θα ισχύσουν υπο προϋποθέσεις

μακριά φίλε... χίλιες φορές βίβα και ας πληρώνω 10 ευρώ.. ελπίζω να δείς το μήνυμα και να σε σώσω πριν μου το σβήσουν απο το ινσόμνια....

Ευχαριστώ για την απάντηση! Γιατί το λες αυτό; Δεν υπάρχει καλή εξυπηρέτηση; Βλέπω ότι έχει εγκριθεί από την ΑΑΔΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, gpapas640 είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση! Γιατί το λες αυτό; Δεν υπάρχει καλή εξυπηρέτηση; Βλέπω ότι έχει εγκριθεί από την ΑΑΔΕ.

φοβάμαι λίγο να τα γράψω την άλλη φορά μου τα έσβησαν σαν να είναι εκτός όρων, έχω το προφίλ αυτό απο το 2005...

Αρχικα τους είχα πάρει με πολύ καλό μάτι αλλα...

1. απο την εμπειρία μου χάλια εξυπηρέτηση μόνο με ινδικό call center στα αγγλικά αγενέστατοι αν υπάρξει πρόβλημα, κα ισου λέει καλή τύχη στην ουσία. και δεν ξέρω αν σχετίζεται αλλα απο τότε παίρνω τηλέφωνα scam/spam απο ινδία 

2. η ταυτοποίηση δεν έγινε ποτέ, μου ζητούσαν άλλα και ξανα άλλα και χάσαμε την προθεσμία που του υπουργείου για POS,  με ρίσκο μεγάλο πρόστιμο... με έκραξαν κι όλας ότι δεν έστελνα αυτά που θέλανε... εγκεφαλικό..

3. Αφού δεν γινόταν η ταυτοποίηση ακύρωσα την παραγγελία του POS που είχε αργήσει τόσο και ζήτησα refund.. Μου είπαν 3-5 ημέρες, ξανα επικοινώνησα με κράξανε κι όλας μου είπαν 2-3 εβδομάδες. πέρασαν 2-3 μήνες και πάλι καλά το πήρα χαμπάρι και τους έστειλα και μου στείλαν πίσω τα λεφτά μου... θα μου τα τρώγανε...

4. όταν έκανα παράπονα για τα παραπάνω μου τα έσβησαν απο το insomnia χωρίς λόγο... όταν ζήτησα τον λόγο μου τα έσβησαν και αυτά... προφανώς υπάρχει κάποια άτυπη συνεργασία..

5. απο ότι ξέρω έχουν και αυτοί χρεώσεις

γενικά με ταλαιπώρησαν πολύ σε τηλέφωνα emails συνεννοησίες καθυστερήσεις, και ποτέ τελικά εξυπηρετήθηκα... στην viva όλο το έργο τελείωσε σε 2 ημέρες, η εξυπηρέτηση τέλεια.

Επεξ/σία από Cmg__
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Cmg__ είπε

φοβάμαι λίγο να τα γράψω την άλλη φορά μου τα έσβησαν σαν να είναι εκτός όρων, έχω το προφίλ αυτό απο το 2005...

Αρχικα τους είχα πάρει με πολύ καλό μάτι αλλα...

1. απο την εμπειρία μου χάλια εξυπηρέτηση μόνο με ινδικό call center στα αγγλικά αγενέστατοι αν υπάρξει πρόβλημα, κα ισου λέει καλή τύχη στην ουσία. και δεν ξέρω αν σχετίζεται αλλα απο τότε παίρνω τηλέφωνα scam/spam απο ινδία 

2. η ταυτοποίηση δεν έγινε ποτέ, μου ζητούσαν άλλα και ξανα άλλα και χάσαμε την προθεσμία που του υπουργείου για POS,  με ρίσκο μεγάλο πρόστιμο... με έκραξαν κι όλας ότι δεν έστελνα αυτά που θέλανε... εγκεφαλικό..

3. Αφού δεν γινόταν η ταυτοποίηση ακύρωσα την παραγγελία του POS που είχε αργήσει τόσο και ζήτησα refund.. Μου είπαν 3-5 ημέρες, ξανα επικοινώνησα με κράξανε κι όλας μου είπαν 2-3 εβδομάδες. πέρασαν 2-3 μήνες και πάλι καλά το πήρα χαμπάρι και τους έστειλα και μου στείλαν πίσω τα λεφτά μου... θα μου τα τρώγανε...

4. όταν έκανα παράπονα για τα παραπάνω μου τα έσβησαν απο το insomnia χωρίς λόγο... όταν ζήτησα τον λόγο μου τα έσβησαν και αυτά... προφανώς υπάρχει κάποια άτυπη συνεργασία..

γενικά με ταλαιπώρησαν πολύ σε τηλέφωνα emails συνεννοησίες καθυστερήσεις, και ποτέ τελικά εξυπηρετήθηκα

Οκ τα διάβασα και στο reddit που τα έγραψες. Άμα θες κάνε μια επεξεργασία στο σχόλιο σου μην πάει χαμένο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους και συγχωρέστε με αν θα ρωτήσω κάτι που έχει ήδη απαντηθεί .. αλλά 128 σελίδες έχει φτάσει :)

Έχω ήδη κάνει την αγορά νέου pos ( το παλιό που είχα δεν έπαιρνε αναβάθμιση οπότε αγόρασα νέο αναγκαστικά ) και έχει γίνει ήδη και η διασύνδεση . Όλα αυτά έγιναν φυσικά ΠΡΙΝ τη λήξη της προθεσμίας. Η συνεργασία είναι με την cardlink , η οποία ήταν ενήμερη ότι υπάρχει αίτημα για τo voucher των 150 ευρώ . Το voucher λοιπόν , εκγρίθηκε προ λίγων ημερών ... και μετά από επικοινωνία μου με την cardlink , με ενημέρωσαν πως δεν εχουν καμια απαντηση σχετικά με το θέμα και ότι αναμένουν την επίσημη απάντηση της εταιρείας για το ΕΑΝ μπορεί να εξαργυρωθεί το voucher ετεροχρονισμένα ....

Τα φώτα σας παρακαλώ !   

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xoutaki είπε

Καλησπέρα σε όλους και συγχωρέστε με αν θα ρωτήσω κάτι που έχει ήδη απαντηθεί .. αλλά 128 σελίδες έχει φτάσει :)

Έχω ήδη κάνει την αγορά νέου pos ( το παλιό που είχα δεν έπαιρνε αναβάθμιση οπότε αγόρασα νέο αναγκαστικά ) και έχει γίνει ήδη και η διασύνδεση . Όλα αυτά έγιναν φυσικά ΠΡΙΝ τη λήξη της προθεσμίας. Η συνεργασία είναι με την cardlink , η οποία ήταν ενήμερη ότι υπάρχει αίτημα για τo voucher των 150 ευρώ . Το voucher λοιπόν , εκγρίθηκε προ λίγων ημερών ... και μετά από επικοινωνία μου με την cardlink , με ενημέρωσαν πως δεν εχουν καμια απαντηση σχετικά με το θέμα και ότι αναμένουν την επίσημη απάντηση της εταιρείας για το ΕΑΝ μπορεί να εξαργυρωθεί το voucher ετεροχρονισμένα ....

Τα φώτα σας παρακαλώ !   

 

Είναι δικαίωμα της εταιρίας κατά τη γνώμη μου να μη δεχτεί ετεροχρονισμένα εξαργύρωση του voucher.

Επειδή κι εγώ έλαβα ενημέρωση για voucher, το μόνο που έχω να τονίσω είναι να επικοινωνήστε πρώτα με την εταιρία που θέλετε να εξαργυρώσετε τα voucher, καθώς για να αξιοποιήσετε πλήρως την αξία του voucher θα πρέπει ο αποδέκτης να κάνει τις κατάλληλες ενέργειες. Μπορεί να χρειαστεί να σπάσετε το ποσό δε περισσότερα voucher, για παράδειγμα.

Γενικά πείτε στον αποδέκτη του voucher να ψαχτει ώστε να μπορέσετε να το εξαργυρώσετε στο 100% της αξίας του και ζήτησε οδηγίες. ΜΗΝ παίρνετε πρωτοβουλίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 04/06/2024 at 15:02, gpapas640 said:

Έχει κάποιος SoftPOS από τη mypos να μας προσανατολίσει λίγο;

Σε mypos  έχω πελάτη που έχει πάρει το go,  είχε πριν το Κ300 που δεν ήταν συμβατό και μίλησε μαζί του και του στείλανε το νέο.

Η διασύνδεση έγινε κανονικά χωρίς κάποιο θέμα,  το softpos τους απο όσο βλέπω δεν υπάρχει δηλωμένο στην  ΑΑΔΕ σαν Pos

 

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, gpapas640 είπε

Είναι δικαίωμα της εταιρίας κατά τη γνώμη μου να μη δεχτεί ετεροχρονισμένα εξαργύρωση του voucher.

Επειδή κι εγώ έλαβα ενημέρωση για voucher, το μόνο που έχω να τονίσω είναι να επικοινωνήστε πρώτα με την εταιρία που θέλετε να εξαργυρώσετε τα voucher, καθώς για να αξιοποιήσετε πλήρως την αξία του voucher θα πρέπει ο αποδέκτης να κάνει τις κατάλληλες ενέργειες. Μπορεί να χρειαστεί να σπάσετε το ποσό δε περισσότερα voucher, για παράδειγμα.

Γενικά πείτε στον αποδέκτη του voucher να ψαχτει ώστε να μπορέσετε να το εξαργυρώσετε στο 100% της αξίας του και ζήτησε οδηγίες. ΜΗΝ παίρνετε πρωτοβουλίες.

δεν μπορώ να το καταλάβω.... δλδ το κράτος έδωσε ένα voucher για αγορά τερματικού ΕΦΟΣΟΝ είχε εκπνεύσει η ημερομηνία και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις εταιρείες αναδρομικά ? ε τι το έδωσε τότε και το υπερηφανεύτηκε κιόλας ; .... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, sdikr είπε

Σε mypos  έχω πελάτη που έχει πάρει το go,  είχε πριν το Κ300 που δεν ήταν συμβατό και μίλησε μαζί του και του στείλανε το νέο.

Η διασύνδεση έγινε κανονικά χωρίς κάποιο θέμα,  το softpos τους απο όσο βλέπω δεν υπάρχει δηλωμένο στην  ΑΑΔΕ σαν Pos

 

Έχεις δίκιο, δε το είχα τσεκαρετε αυτό, είμαι στο ψάξιμο ακόμα

7 ώρες πριν, xoutaki είπε

δεν μπορώ να το καταλάβω.... δλδ το κράτος έδωσε ένα voucher για αγορά τερματικού ΕΦΟΣΟΝ είχε εκπνεύσει η ημερομηνία και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις εταιρείες αναδρομικά ? ε τι το έδωσε τότε και το υπερηφανεύτηκε κιόλας ; .... 

Σκέψου το ως εξής. Πηγαίνεις και αγοράζεις ένα κινητό 200€. Μετά από ένα μήνα κερδίζεις μια δώροεπιταγή 50€ από το συγκεκριμένο κατάστημα, πηγαίνεις στο κατάστημα και ζητάς να σου αφαιρέσουν εκ των υστέρων το ποσό της δωροεπιταγής από το κόστος του κινητού. Στην πράξη δηλαδή να σου δώσουν στο χέρι 50€. Δεν είναι παράλογο;

Στην περίπτωση του άλλου παραλόγου , του ελληνικού δημοσίου όμως πιθανώς οι εταιρίες να δείχνουν μια κατανόηση αφού τα υπουργείο έδωσε τα voucher μετά τη λήξη της προθεσμίας. Βέβαια εδώ υπήρχε σκέψη για μαζικές αρνήσεις vouchers διότι αργούν πολύ να τους πληρώσουν.

Σε κάθε περίπτωση η προσυνεννόηση είναι η καλύτερη λύση. Εγώ με το voucher του κόστους διασύνδεσης και αναβάθμισης συμφώνησα με τον τεχνικό την πληρωμή του ποσού και όταν βγει το voucher και το εισπράξει, να μου επιστρέψει μετρητοίς τα χρήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...