Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 15/05/2024 at 08:44, 2wheeler said:

Υπάρχει κάποιος που εχει myPOS GO 2  και να έχει τεχνικό που τον εξυπηρετησε; Γιατί ο δικός μου μου τα μασάει, και θα πάρει 50 ευρω την επίσκεψη και ας μην γίνει δουλεια... Πέρα από τα 220 ευρώ που εχεις ζητησει για την διασυνδεση...

Norma EJ NET II η ταμειακή.

Σκέφτηκα μήπως προσπαθήσω μόνος για την διαδικασία, αλλα είμαι επιφυλακτικος μιας και δεν βρίσκω σαφης οδηγίες για το pos...

Οι οδηγίες είναι αυτές αν δεν κάνω λάθος

https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-02/Go 2 ECR Mode Guide EL.pdf

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Mr_Terror said:

Δώσανε προθεσμία μέχρι 30/06 για iris payments στους επαγγελματικους λογαριασμούς.Μη το ξεχνάμε και αυτό. Έχει πρόστιμα. ερώτηση.Εγω από το app της eurobank ενεργοποίησα το iris payments και iris payments for business.

  Να επισυμάνω, προσοχή στην Εθνική το επαγγελματικό iris ενεργοποιείται μόνο απ'το e-banking (κάτω αριστερά στις υπηρεσίες), όχι από το app. Όσοι το έχουν ενεργοποιήσει απ'το app στον επαγγελματικό λογαριασμό, είναι ατομικό IRIS. Δε μπορούν οι πελάτες να βρούν το ΑΦΜ, ούτε η ΑΑΔΕ θα βλέπει ότι το ΑΦΜ έχει επαγγελματικό IRIS.

8 hours ago, Mr_Terror said:

Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο η είμαι καλυμμένος;  Στα eshop πρέπει να γίνει κάτι επιπλέον πχ να βάλει ο τεχνικός και πληρωμή με iris;

To βάζεις στις μεδόδους πληρωμής, και βάζεις ΑΦΜ και το τετράγωνο barcode.

Άντε να δούμε πώς θα συνδεθούν όλα αυτά αυτοματοποιημένα με τη ταμειακή...

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σχετικά με τα voucher, εμένα ο τεχνικός με είχε χρεώσει κανονικά την αναβάθμιση της ταμειακής και τον πλήρωσα, αφού πρώτα με διαβεβαίωσε πως θα μου επιστραφούν μόλις εκδοθεί το voucher. Υπάρχει κάποιος στην ίδια περίπτωση? Πως μπορεί να λειτουργήσει αυτή η επιστροφή?

Δημοσ.
21 ώρες πριν, sdikr είπε

Οι οδηγίες είναι αυτές αν δεν κάνω λάθος

https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-02/Go 2 ECR Mode Guide EL.pdf

Ναι τις έχω δει, αλλα δεν ειναι μόνο αυτο, και αναλυτικα δεν βρισκω κατι για όλη την διαδικασία... οπότε μαλλον τεχνικο θα ψαξω, αλλα ελα βρες τον...

 

Πήρα σε κάποιον που εμπορευεται και myPOS αλλα μου ειπε δεν την ξέρει την ταμειακή μου...

 

 

Δημοσ.
55 minutes ago, 2wheeler said:

Ναι τις έχω δει, αλλα δεν ειναι μόνο αυτο, και αναλυτικα δεν βρισκω κατι για όλη την διαδικασία... οπότε μαλλον τεχνικο θα ψαξω, αλλα ελα βρες τον...

 

Πήρα σε κάποιον που εμπορευεται και myPOS αλλα μου ειπε δεν την ξέρει την ταμειακή μου...

 

 

Πιο αναλυτικό απο αυτό για το Pos δύσκολα θα βρεις

Δημοσ.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ο τεχνικός κάνει κάτι και καταχωρεί ένα pos ότι είναι συνδεδεμένο με ταμειακή; ή αφού διασυνδεθούν η διαδικασία είναι αυτόματη από την ΑΑΔΕ;

Δημοσ.

Μόλις γίνει η διασύνδεση ταμειακής και pos και γίνει μετά μια συναλλαγή, αυτόματα βλέπει η ααδε ότι ολοκληρώθηκε η διασύνδεση.

  • Moderators
Δημοσ.
5 ώρες πριν, DomToretto είπε

Σχετικά με τα voucher, εμένα ο τεχνικός με είχε χρεώσει κανονικά την αναβάθμιση της ταμειακής και τον πλήρωσα, αφού πρώτα με διαβεβαίωσε πως θα μου επιστραφούν μόλις εκδοθεί το voucher. Υπάρχει κάποιος στην ίδια περίπτωση? Πως μπορεί να λειτουργήσει αυτή η επιστροφή?

Δεν υπάρχει καποια ειδική λειτουργία, απ'οσο μπορω να καταλαβω, θεωρητικσ θα του δωσεις το voucher και θα σου δωσει τα χρήματα αφου εχετε συμφωνησει κάτι τέτοιο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα, έχω μια ICS Micro που από τότε που μου τη σύνδεσαν με ΑΑΔΕ (για να διαβιβάζει τα Ζ) μέχρι κ σήμερα δεν πήρε ποτέ σωστή ώρα. Στις ρυθμίσεις τη ταμειακής είναι ρυθμισμένη να παίρνει αυτόματα από το internet, αλλά δε το κάνει ποτέ. Οι τεχνικοί με χρεώνουν συνεχώς για να μου αλλάζουν τη ώρα χειροκίνητα. Έχει κανείς άποψη; Ανά τακτά χρονικά διαστήματα λαμβάνω το μήνυμα "Λάθος 32 Έλεγχος ημερομηνίας", αλλά η ημερομηνία είναι σωστή, μόνο η ώρα ξερυθμίζεται.

Επεξ/σία από leonidas_
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Sherlock_7 said:

Έχει κάνει κανένας διασύνδεση ταμειακής με NBG pay να μου πει εντυπώσεις; 

Στα ενσύρματα ingenico δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Στα ασύρματα iwl 220 και DX8000 είναι δύσκολη η διασύνδεση ή και αδύνατη αναλόγως τη περίπτωση.

------

@sdikr

Πήγα χτες σε σουβλατζίδικο, πλήρωσα με κάρτα σε VX520... και τα λεφτά δεν έχουν δεσμευτεί στο λογαριασμό μου. Τι κουλό είναι αυτό; Κρατάει το POS τα στοιχεία της κάρτας offline και δεσμεύει τα ποσά όταν κλείνει πακέτο;

Φαντάζομαι τι μπάχαλο έχει να γίνει με πολλαπλές και μεγαλύτερες αγορές... θα νομίζει ο κόσμος πχ ότι έχει 100 ευρώ υπόλοιπο στο λογαριασμό του (ενώ για κάποιο λόγο το pos δεν τα έχει δεσμεύσει), θα ψωνίζει αλλού με τα 100 ευρώ κι όταν τελικά το VX πάρει μπρος και δεσμεύσει ποσό απ'το λογαριασμό, ο λογαριασμός του πελάτη θα πηγαίνει μείον.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
2 hours ago, ekrepali said:

Στα ενσύρματα ingenico δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Στα ασύρματα iwl 220 και DX8000 είναι δύσκολη η διασύνδεση ή και αδύνατη αναλόγως τη περίπτωση.

------

@sdikr

Πήγα χτες σε σουβλατζίδικο, πλήρωσα με κάρτα σε VX520... και τα λεφτά δεν έχουν δεσμευτεί στο λογαριασμό μου. Τι κουλό είναι αυτό; Κρατάει το POS τα στοιχεία της κάρτας offline και δεσμεύει τα ποσά όταν κλείνει πακέτο;

Φαντάζομαι τι μπάχαλο έχει να γίνει με πολλαπλές και μεγαλύτερες αγορές... θα νομίζει ο κόσμος πχ ότι έχει 100 ευρώ υπόλοιπο στο λογαριασμό του (ενώ για κάποιο λόγο το pos δεν τα έχει δεσμεύσει), θα ψωνίζει αλλού με τα 100 ευρώ κι όταν τελικά το VX πάρει μπρος και δεσμεύσει ποσό απ'το λογαριασμό, ο λογαριασμός του πελάτη θα πηγαίνει μείον.

Δεν νομίζω πως έχει να κάνει κάτι με την διασύνδεση αυτό,  πάντως σε vx σε εμένα κανονικά είχε κάνει την χρέωση οταν έκανα δοκιμές

 

  • Like 1
Δημοσ.

@ekrepali τώρα που το που ήρθε στο μυαλό, μήπως κάνανε κανένα λάθος στις ρυθμίσεις και αντί να βάλουν για χρέωση  της κάρτας, βάλανε να κρατάει προέγκριση και απλά τσεκαρει αν υπάρχουν χρήματα αλλά δεν τα τραβάει;

Δημοσ.
6 hours ago, sdikr said:

@ekrepali τώρα που το που ήρθε στο μυαλό, μήπως κάνανε κανένα λάθος στις ρυθμίσεις και αντί να βάλουν για χρέωση  της κάρτας, βάλανε να κρατάει προέγκριση και απλά τσεκαρει αν υπάρχουν χρήματα αλλά δεν τα τραβάει;

Mα δε φαίνεται στο e-banking να έχει δεσμευτεί το ποσό. Ούτε στο ιστορικό συναλλαγών και κάρτας φαίνεται να γράφει κάπου (Έγκριση).

Δημοσ.

Καλημερα σας. Εχω ξανα γραψει εδω. Εχω ταμειακο συστημα μεσω λογισμικου συστηματος απο την epsilon και το pos ειναι της cardlink το μοντελο Α80. Μου απαντησαν μεσω μειλ οτι ακομη δεν υποστηριζεται η διασυνδεση με erp. Νεοτερα για την παραταση ή κατι τελος παντων δεν υπαρχει. Εστειλα και μειλ να μου στειλουν την αιτηση εστω να περνανε οι συναλλαγες απευθειας και να αλλαξουν τη χρηση του pos. Ουτε αυτο εκαναν. 
Εχουμε κατι νεοτερο εδω; 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-05-18 102847.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...