pavloa Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 8 λεπτά πριν, ekrepali είπε Υρχουν άλλοι 2 συμφορουμήτες με Perfect M (με άλλα POS) επίσης με προβλήματα. Από τότε που πόσταραν, δε μας είπανε αν τελικά λύθηκαν τα προβλήματα τους... @pavloa@dimitrischalaris Πριν λίγες μέρες έχασε την σύνδεση με το pos.. εκανα επανεκκίνηση την ταμειακή και το pos αλλά τίποτα.. τελικά πήρα τηλ τον τεχνικό και μέσω του μενού έκανα reset την ταμειακή και έτσι ξανά συνδέθηκε με το pos. Επίσης η συγκεκριμένη ταμειακή πήρε update και αν θέλω να κόψω τιμολόγιο και να πληρωθώ με κάρτα τότε στην ταμειακή παταω το πλήκτρο επίπεδο, μετά το πλήκτρο +, μετά βάζω το ποσό και μετά αν θυμάμαι καλά το πλήκτρο μετρητά, έτσι ανοίγει το pos χτυπάω την κάρτα και μετά μπορώ να κόψω το τιμολόγιο. Ενώ στην αρχή έπρεπε να κόψω απόδειξη λιανικής να περάσω το ποσό στο pos να κόψω το τιμολόγιο και στο τέλος να ακυρώσω την απόδειξη λιανικής. 1
christos1284 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Παιδιά, εφορμώμενος από προηγούμενο ποστ, διαπιστώνω ότι ενώ το παλιό μου, και ακόμα ενεργό, POS (ενεργό από 2/24) του οποίου η διασύνδεση απέτυχε (Move 2500 από Mellon) εμφανίζεται στο Μητρώο POS (όταν μπαίνω από Στοιχεία Επιχείρησης), αλλά στην εφαρμογή για τις ταμειακές (gsis.gr/tameiakes/ κτλ) παίρνω κενά αποτελέσματα για το συγκεκριμένο POS (ενώ η ταμειακή μου εμφανίζεται μια χαρά). Επισυνάπτω screenshot εδω (σόρρυ, δεν με αφήνει να κάνω attach εικόνα κατευθείαν): https://ibb.co/kqLj0yJ Είναι φυσιολογικό αυτό? Αυτοί της Mellon μου έλεγαν ότι το σφάλμα 103 κατά την απόπειρα διασύνδεσης στις 18/19/24 Απριλίου που δοκιμάσα μπορεί να οφείλεται σε μη σωστή καταχώριση του τερματικού σωστά στην ΑΑΔΕ. Είναι δυνατόν να ειχαν δίκιο? Έχει κάποιος αντίστοιχα αποτελέσματα? Δηλαδή, ενεργό pos (αδιασύνδετο ή διασυνδεδεμένο) που να φαίνεται στο Μητρώο POS από τα Στοιχεία Επιχείρησης αλλά να είναι κενό στο gsis.gr/tameiakes/ ? Δεν μου φαίνεται φυσιολογικο. 59 λεπτά πριν, sdikr είπε Σημερα έκανα σύνδεση σε πελάτη που παρέλαβε το Pos του εχθές (ict220 attica) και δούλεψε. Στην αρχή με ζόρισε, ενώ έβαζα ΑΦΜ δεν το αναγνώριζε μετά στην εκτύπωση παραμέτρων, μετά απο μερικές δοκιμές προχώρησε κανονικά Ενδιαφέρον, άρα η θεωρία του προβλήματος εκ μέρους ταμειακής ενισχύεται.
nikx Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 https://www.cnn.gr/oikonomia/chrima/story/417419/diasyndesi-pos-me-tameiakes-paratasi-os-10-iouniou-anakoinose-i-aade-gia-poious-isxyei?utm_source=notification&utm_medium=push&utm_campaign=breaking
stefrom66 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 6 λεπτά πριν, nikx είπε https://www.cnn.gr/oikonomia/chrima/story/417419/diasyndesi-pos-me-tameiakes-paratasi-os-10-iouniou-anakoinose-i-aade-gia-poious-isxyei?utm_source=notification&utm_medium=push&utm_campaign=breaking και το κοστος αγορας των νεων ταμειακων ή pos ποιος θα το πληρωσει?......αφου δεν υπαρχουν vouchers και ολοι τους λεγανε οτι τα μηχανακια σας διασυνδεονται και δε κανανε χρηση καποιου voucher
nikx Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Άστα να πάνε ,δικές τους μην πω τις πληρώνουμε εμείς. Εγώ και νέα ταμειακή και νέο POS που και τα δύο ήταν συμβατά με τις αναβαθμίσεις τους θα χρειαστώ και μάλλον θα πω και ευχαριστώ που δεν έπεσε το 10χιλιαρο.
jobnick Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Έχω την ταμειακή dtec-100 extra και το pos VX250 και ενώ έχει γίνει η διαδικασία διασύνδεσης μεταξύ τους και η Cardlink με διαβεβαίωσε ότι το τερματικό είναι εντάξει, όταν δοκιμάζω να χτυπήσω το ποσό στη ταμειακή ώστε να περάσει στο pos μου βγάζει mac error και η ταμειακή κάνει διαρκή έλεγχο σύνδεσης. Γνωρίζει κάποιος κάτι για αυτό; Επεξ/σία 1 Μαΐου 2024 από jobnick
Choutas Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δύο λαλούν και τρεις χορεύουν εμένα πάντως μήνυμα από την ΑΑΔΕ δεν έχει έρθει ότι έχω παράταση. Τι μεγάλο έργο μεγάλο φιάσκο είναι.
1comment Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Choutas είπε Δύο λαλούν και τρεις χορεύουν εμένα πάντως μήνυμα από την ΑΑΔΕ δεν έχει έρθει ότι έχω παράταση. Τι μεγάλο έργο μεγάλο φιάσκο είναι. Απ' ότι είπε ο υπουργός, μήνυμα παράτασης θα λάβουν όσοι αποδεδειγμένα έχουν αδυναμία διασύνδεσης (δεν ταιριάζουν πος-ταμειακή). Δεν πήραν όλοι μαζικά παράταση. Το λέει το κείμενο. Επεξ/σία 1 Μαΐου 2024 από 1comment
nikx Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Βασικά λέει ότι τα στοιχεία για το ποιος χρειάζεται παράταση τα πήρανε από Αναφορά σε κείμενο με βάση τα στοιχεία που έλαβε από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Κατασκευαστών Ταμειακών συστημάτων (ΣΕΚΤ) και από τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs) 1
sdikr Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 46 minutes ago, nikx said: Βασικά λέει ότι τα στοιχεία για το ποιος χρειάζεται παράταση τα πήρανε από Σωστά, όποιος δει στο πινακάκι που έχει εδω https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos Και είναι στα κοκκίνα
glamprou Δημοσ. 2 Μαΐου 2024 Δημοσ. 2 Μαΐου 2024 Στις 25/4/2024 στις 11:10 ΠΜ, vasilis_val είπε εχω 2 εδω περα το ενα επαιξε μετα απο αναβαθμιση το αλλο τιποτα, και δεν απαντανε τα τηλ οι τυποι 1ο πως έκανες την αναβάθμιση και αν μπορείς να μου πεις τι έκδοση έχεις. thanx
vasilis_val Δημοσ. 2 Μαΐου 2024 Δημοσ. 2 Μαΐου 2024 3 ώρες πριν, glamprou είπε 1ο πως έκανες την αναβάθμιση και αν μπορείς να μου πεις τι έκδοση έχεις. thanx μεσα απο το μενου τεχνικου
1comment Δημοσ. 3 Μαΐου 2024 Δημοσ. 3 Μαΐου 2024 https://www.facebook.com/profile.php?id=61557635562846 Τεχνικός παρέχει εξ αποστάσεως διασύνδεση. Μου το πέταξε ως διαφήμιση.
Helle Δημοσ. 4 Μαΐου 2024 Δημοσ. 4 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Έχω ταμειακή datecs ctr 150 και προσπαθώ διασύνδεση με smart pos της eurobank (worldline) Έχει κάποιος κάποια εμπειρία με τα συγκεκριμένα; Βγάζει σφάλμα σύνδεσης. Στην ip address στην εφαρμογή εμφανίζει το πολύ 10 νούμερα ενώ στην ταμειακή ζητάει 12. Σκέφτομαι μήπως είναι κάτι σχετικό με αυτό. Είμαι Θεσσαλονίκη αν έχει κάποιος κάποια πρόταση για τεχνικό Επεξ/σία 4 Μαΐου 2024 από Helle
sdikr Δημοσ. 5 Μαΐου 2024 Δημοσ. 5 Μαΐου 2024 14 hours ago, Helle said: Έχω ταμειακή datecs ctr 150 και προσπαθώ διασύνδεση με smart pos της eurobank (worldline) Έχει κάποιος κάποια εμπειρία με τα συγκεκριμένα; Βγάζει σφάλμα σύνδεσης. Στην ip address στην εφαρμογή εμφανίζει το πολύ 10 νούμερα ενώ στην ταμειακή ζητάει 12. Σκέφτομαι μήπως είναι κάτι σχετικό με αυτό. Είμαι Θεσσαλονίκη αν έχει κάποιος κάποια πρόταση για τεχνικό να έχεις να βάλεις 192.168.1.50 για Ip του pos θα το ορίσεις σαν 192168001050
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα