Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Finn είπε

2 κλειδιά πρέπει να πάρει το viva soft pos. Το ένα το παίρνεις δηλώνοντας το soft POS στην ταμειακή και το 2ο πραγματοποιώντας σύνδεση ταμειακής pos, πάλι μέσα από το μενού της ταμειακής.

Στη συνέχεια θα δεις και στα 2 πεδία τα αντίστοιχα κλειδιά.

Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Απλά, η επικοινωνία μεταξύ ταμειακής και viva terminal app αποτυγχάνει, ενώ είναι συνδεδεμένα στο ίδιο wifi (το router του οποίου το έχω ρυθμίσει σύμφωνα με τις οδηγίες της cosmote) και παρά το γεγονός ότι έχω βάλει τα σωστά ip/port στην ταμειακή. Πατώντας δοκιμή επικοινωνίας από την ταμειακή, παίρνω μήνυμα "ΑΠΟΤΥΧΙΑ" στην οθόνη της μηχανής. Σαν να μην βλέπει το ένα το άλλο. Οπότε δεν μπορώ να προχωρήσω στη λήψη Master Key για να ολοκληρωθεί η διασύνδεση. Ο τεχνικός απέτυχε κατά τη δοκιμή, και μετά επιχείρησα και εγώ 1-2 φορές, ακολουθώντας κατά γράμμα όλες τις οδηγίες, με το ίδιο αποτέλεσμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 minutes ago, christos1284 said:

Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Απλά, η επικοινωνία μεταξύ ταμειακής και viva terminal app αποτυγχάνει, ενώ είναι συνδεδεμένα στο ίδιο wifi (το router του οποίου το έχω ρυθμίσει σύμφωνα με τις οδηγίες της cosmote) και παρά το γεγονός ότι έχω βάλει τα σωστά ip/port στην ταμειακή. Πατώντας δοκιμή επικοινωνίας από την ταμειακή, παίρνω μήνυμα "ΑΠΟΤΥΧΙΑ" στην οθόνη της μηχανής. Σαν να μην βλέπει το ένα το άλλο. Οπότε δεν μπορώ να προχωρήσω στη λήψη Master Key για να ολοκληρωθεί η διασύνδεση. Ο τεχνικός απέτυχε κατά τη δοκιμή, και μετά επιχείρησα και εγώ 1-2 φορές, ακολουθώντας κατά γράμμα όλες τις οδηγίες, με το ίδιο αποτέλεσμα. 

Η ταμειακή σου ποια είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Finn είπε

Η ταμειακή σου ποια είναι;

NORMA ECO. 

Τυπικά είναι διασυνδέσιμη αλλά για κάποιο λόγο αποτυγχάνει με πείσμα. Ο τεχνικός της ΦΗΜ υποστηρίζει ότι δεν έχει κάποιο θέμα το μηχάνημα αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι ακριβώς φταίει. Να έχει πειραχτεί κάτι στις ρυθμίσεις του connectivity της κατά την αναβάθμιση της? Ειλικρινά, δεν έχω ιδέα. 

Edit. Σκέφτομαι μήπως η αδυναμία οφείλεται στο ότι δεν είναι ακόμα περασμένο το pos στην ΑΑΔΕ (χτες που έβγαλα γραμμή μετά από 2 ώρες μου λένε ότι δεν το βλέπουν ακόμα, ενώ η viva μου λέει ότι εστάλησαν την Παρασκευή οι νέες ενεργοποιήσεις) αλλά εδώ μιλάμε για επικοινωνία μεταξύ 2 μηχανών, οπότε δεν ξέρω αν έχει σχέση. Σκέφτομαι, και αν τη γλυτώσω, να περιμένω 7-10 μέρες ακόμα μήπως και οφείλεται σε αυτό και, αν δεν υπάρξει κάποια επίλυση, να κλείσω γρήγορα την ταμειακή, και να επιχειρήσω με νέα.

Επεξ/σία από christos1284
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 minutes ago, christos1284 said:

NORMA ECO. 

Τυπικά είναι διασυνδέσιμη αλλά για κάποιο λόγο αποτυγχάνει με πείσμα. Ο τεχνικός της ΦΗΜ υποστηρίζει ότι δεν έχει κάποιο θέμα το μηχάνημα αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι ακριβώς φταίει. Να έχει πειραχτεί κάτι στις ρυθμίσεις του connectivity της κατά την αναβάθμιση της? Ειλικρινά, δεν έχω ιδέα. 

Edit. Σκέφτομαι μήπως η αδυναμία οφείλεται στο ότι δεν είναι ακόμα περασμένο το pos στην ΑΑΔΕ (χτες που έβγαλα γραμμή μετά από 2 ώρες μου λένε ότι δεν το βλέπουν ακόμα, ενώ η viva μου λέει ότι εστάλησαν την Παρασκευή οι νέες ενεργοποιήσεις) αλλά εδώ μιλάμε για επικοινωνία μεταξύ 2 μηχανών, οπότε δεν ξέρω αν έχει σχέση. Σκέφτομαι, και αν τη γλυτώσω, να περιμένω 7-10 μέρες ακόμα μήπως και οφείλεται σε αυτό και, αν δεν υπάρξει κάποια επίλυση, να κλείσω γρήγορα την ταμειακή, και να επιχειρήσω με νέα.

Στο μητρώο POS της ΑΑΔΕ τι βλέπεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Finn είπε

Στο μητρώο POS της ΑΑΔΕ τι βλέπεις;

Στο μητρώο ΑΑΔΕ βλέπω ακόμα το παλιό μου POS για το οποίο έχω ζητήσει αποσύνδεση εγγράφως εδώ και αρκετές μέρες, λόγω της αδυναμίας διασύνδεσης του. Ήταν με middleware και έβγαζε πεισματικά κωδικό σφάλματος 103, που από ότι οι τεχνικοί της Mellon μου λέγανε ευθύνεται είτε σε καταχώρηση λάθος ΑΦΜ στο pos κατά τη διασύνδεση (ασχολίαστο) ή σε έλλειψη καταχώρησης είτε της ταμειακής είτε του pos στην ΑΑΔΕ. Κανένα από τα 2 τελευταία δεν ισχύει - η ταμειακή μου είναι από το καλοκαίρι του 2023 και το POS ήταν από 2/2024 - τα βλέπω και 2 στα στοιχεία επιχείρησης. Εν ολίγοις, δεν βοήθησαν καθόλου (να μην αναφέρω ότι έπρεπε να βάζω ξυπνητήρι 3 το πρωί μήπως και βγάλω γραμμή).

Edit. Το μητρώο POS της ΑΑΔΕ (τουλάχιστον αυτά που βλέπουμε εμείς ως πολίτες) δίνει εικόνα του προηγούμενου μήνα. Έχω την αίσθηση ότι τα pos καταχωρούνται από αυτούς ως ενεργά αρκετά πριν να φανούν στους πολίτες (πχ στο προηγούμενο pos είχα ενημέρωση απο ΑΑΔΕ να προχωρήσω σε διασύνδεση 28 Φεβρ και ο ίδιος δεν έβλεπα το pos στο μητρώο μέχρι τουλάχιστον τις 10 Μαρτίου. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.

 

Επεξ/σία από christos1284
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, daskalo1980 είπε

Δε νομίζω ότι έχει σχέση αν φαίνεται στο μητρώο POS της ΑΑΔΕ. Εμένα δεν έχει φανεί ακόμα κ το διασύνδεσα κανονικά χθες χωρίς προβλήματα 

Συμφωνώ, και μένα το παλιό μου η ΑΑΔΕ με καλούσε να το διασυνδέσω 2 βδομάδες πριν καν φανεί στο μητρώο POS.

Αν επιτρέπεται, πότε ενεργοποίησες το pos?

Θέλω να δω αν υπάρχει, ας πούμε, μία περίοδος καταγραφής της ΑΑΔΕ των νέων ενεργοποιημένων πριν να είναι έτοιμα για διασύνδεση (η οποία θα ήταν σαφώς μικρότερη από την περίοδο της ενημέρωσης του Μητρώου POS). Γιατί, αν η ενεργοποίηση του pos σου ήταν πολύ πρόσφατη (εμένα το softpos της Viva ενεργοποιήθηκε 26 Απριλίου), τότε όλες οι ενδείξεις σχετικά με το πρόβλημα μου δείχνουν υπαιτιότητα της ταμειακής, και να τρέξω ακόμα και αύριο για τις διαδικασίες αντικατάστασης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, christos1284 said:

Καταρχήν, ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια. Όταν μπαίνω στο integrations του viva pos app δεν βλέπω πουθενά κάποια επιλογή για να πάρω κλειδί. Γνωρίζεις μήπως πώς γίνεται?

Δεν το έχω τώρα μπροστά μου, αλλά πας integrations,  ΑΑΔΕ,  με ενεργό, θα σου βγάλει προς τα κάτω στην μέση για master key

εδώ έχει και οδηγίες

https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-04/Norma Plus-Norma Eco.pdf

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, christos1284 είπε

Συμφωνώ, και μένα το παλιό μου η ΑΑΔΕ με καλούσε να το διασυνδέσω 2 βδομάδες πριν καν φανεί στο μητρώο POS.

Αν επιτρέπεται, πότε ενεργοποίησες το pos?

Θέλω να δω αν υπάρχει, ας πούμε, μία περίοδος καταγραφής της ΑΑΔΕ των νέων ενεργοποιημένων πριν να είναι έτοιμα για διασύνδεση (η οποία θα ήταν σαφώς μικρότερη από την περίοδο της ενημέρωσης του Μητρώου POS). Γιατί, αν η ενεργοποίηση του pos σου ήταν πολύ πρόσφατη (εμένα το softpos της Viva ενεργοποιήθηκε 26 Απριλίου), τότε όλες οι ενδείξεις σχετικά με το πρόβλημα μου δείχνουν υπαιτιότητα της ταμειακής, και να τρέξω ακόμα και αύριο για τις διαδικασίες αντικατάστασης. 

Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι ενεργό από τις 5 με 6 Απριλίου περιπου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, sdikr είπε

Δεν το έχω τώρα μπροστά μου, αλλά πας integrations,  ΑΑΔΕ,  με ενεργό, θα σου βγάλει προς τα κάτω στην μέση για master key

εδώ έχει και οδηγίες

https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-04/Norma Plus-Norma Eco.pdf

Ναι, ευχαριστώ, τις έχω ακολουθήσει. Έχουν ανεβάσει και πιο ειδικές για τη διασύνδεση με viva pos, αλλά παραμένει αδύνατο. 

Οι μόνες επιλογές μέσω του softpos για master key που βλέπω είναι στις "ρυθμίσεις κρυπτογράφησης" του integrations που οδηγεί σε 2 γκριζαρισμένα πεδία (master κλειδι, και  κλειδι συνεδρίας). Αυτά τα 2 δεν είναι clickable.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελαβα Mail απο την ΑΑΔΕ οτι αναγνωριζουν οτι δεν ειναι απο δικη μου υπαιτιότητα η μη διασυνδεση αλλα λογω ταμειακης σαπιας και δινουν προθεσμια μεχρι 10 ιουνιου να γινει ανετα η διασυνδεση.

Επανηλθε η εμπιστοσυνη μου στο συστημα αν και περιμεναν τελευταια μερα να το πουνε.

 

Επεξ/σία από nikx
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, daskalo1980 είπε

Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι ενεργό από τις 5 με 6 Απριλίου περιπου

13 λεπτά πριν, daskalo1980 είπε

Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι ενεργό από τις 5 με 6 Απριλίου περιπου

Σε ευχαριστώ. Χρήσιμη πληροφορία που αφήνει τη θεωρία μου ότι υπάρχει ένα purgatory της ΑΑΔΕ πριν τη δυνατότητα διασύνδεσης των pos ανοιχτή (αν μου έλεγες ότι ενεργοποιήθηκε πριν μια βδομάδα και καταφερες να το διασυνδέσεις ήδη, τότε θα ήταν 100% ευθύνη της ταμειακής μου αυτό το φιάσκο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Είμαι κάτοχος της ταμειακής μηχανής Perfect M που προσφέρει η εταιρεία DIGINET, καθώς επίσης και του POS Ingenico iWL 220 που προσφέρει η εταιρεία MELLON.

 

Έπειτα από επικοινωνία με την DIGITNET, το firmware της ταμειακής για το συγκεκριμένο POS στάλθηκε στους τεχνικούς την Παρασκευή 26.04.2024.

Το firmware του POS είχε ενημερωθεί ήδη πριν από εβδομάδες. 

 

Σύμφωνα με τον τεχνικό είναι αδύνατη η σύνδεση του POS με την ταμειακή. Η DIGINET μου απάντησε ότι το firmware της είναι ενημερωμένο και λειτουργεί κανονικά. Δε ξέρω τι να κάνω.

 

Σε λίγες ώρες λήγει η προθεσμία και κινδυνεύω να φάω πρόστιμο. Υπάρχει κάποια ενέργεια που μπορώ να κάνω για να το αποφύγω;

Είμαι σε απόγνωση.......

 

Στην ΑΑΔΕ φαίνεται το POS μου έτσι: https://ibb.co/6gyP1QY

Επεξ/σία από aggelos1410
Προσθήκη link με εικόνα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, christos1284 said:

 

Σημερα έκανα σύνδεση σε πελάτη που παρέλαβε το Pos του εχθές  (ict220  attica) και δούλεψε.

Στην αρχή με ζόρισε,  ενώ έβαζα ΑΦΜ δεν το αναγνώριζε μετά στην εκτύπωση παραμέτρων,  μετά απο μερικές δοκιμές προχώρησε κανονικά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, aggelos1410 said:

1) Έπειτα από επικοινωνία με την DIGITNET, το firmware της ταμειακής για το συγκεκριμένο POS στάλθηκε στους τεχνικούς την Παρασκευή 26.04.2023.

 

2) Σε λίγες ώρες λήγει η προθεσμία και κινδυνεύω να φάω πρόστιμο. Υπάρχει κάποια ενέργεια που μπορώ να κάνω για να το αποφύγω;

  1) 2023 ήθελες να γράψεις ή 2024; Αν είναι το τελευταίο firmware απ'το 2023, σίγουρα θα υπάρχουν προβλήματα. Αν είναι 26/4/2024, δεν υπάρχει αρκετός χρόνος να δοκιμαστεί αν λειτουργεί σωστά.

2) Όλες αυτές τις απαντήσεις από πάροχο, εταιρία ταμειακής και τεχνικό... τις έχεις γραπτά ή προφορικά;

Θα σου πρότεινα να ζητήσεις παράταση της προθεσμίας σου όπως ο nikx παραπάνω... μέχρι να πάρεις γραπτές απαντήσεις (κυρίως απ'τον τεχνικό σου για ποιο λόγο είναι αδύνατη η διασύνδεση).

https://www1.aade.gr/inquiry/newInquiry.htm Κατηγορία "Μητρώο - Διασύνδεση μέσων πληρωμών POS"

 

Yπάρχουν άλλοι 2 συμφορουμήτες με Perfect M (με άλλα POS) επίσης με προβλήματα. Από τότε που πόσταραν, δε μας είπανε αν τελικά λύθηκαν τα προβλήματα τους...

@pavloa @dimitrischalaris

  

On 26/03/2024 at 11:51, pavloa said:

Pos vx520 με ταμειακή Perfect M εδώ και 2 βδομάδες έχει γίνει η σύνδεση και προς το παρόν δουλεύουν μια χαρά.

Απλά μερικές φορές όταν ανοίγω την ταμειακή δεν βρίσκει το pos και πρέπει να πατήσω το κουμπί μετρητά για να ξανα κάνει αναζήτηση το pos και έτσι συνδέεται.

Λίγο άκυρο με το θέμα, αν θέλει κάποιος αν μου στείλει προσωπικό μήνυμα. Γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να κατεβάσω απο την πειραιώς τις προμήθειες απο το pos? Τα θέλει ο λογιστής αλλά δεν μπορώ να βρω που πρέπει να μπω για να τα βρω. Πήγα στην πειραιώς και μου είπαν να πάρω τηλ, πήρα τηλ και είμαι μια ώρα σε αναμονή..

  

On 29/03/2024 at 11:49, dimitrischalaris said:

Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα μια βοήθεια κι εγώ καθώς δεν βγαίνει άκρη. Υπάρχει το εξής πρόβλημα: πελάτης έχει την ταμειακή Daisy Perfect M και το pos της ingenico ict220 και epay. Ενώ η διασύνδεση έγινε κανονικά και λειτουργούσε κάποιες μέρες. Του βγάζει πλέον πως δεν μπορεί να γίνει στο pos καμία συναλλαγή και δεν κλείνει το πακέτο. Και φαίνεται να είναι θέμα της ταμειακής που υποθέτω πως δεν δίνει την πληροφορία στο pos για να κλείσει το πακέτο και να το στείλει.  Και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη για να δηλωθεί βλάβη στο pos πρώτα στην σελίδα της ααδε (που δεν την βρίσκω αυτή την σελίδα πουθενά) και μετά να δώσουμε εντολή βλάβης στο pos για να σταματήσει η διασύνδεση μεταξύ τους και μπας καταφέρουμε να στείλουμε το πακέτο χωρίς το pos να βλέπει την ταμειακή. Γνωρίζεται λοιπόν αν υπάρχει αυτή η σελίδα για την δήλωση της βλάβης του pos; Έχουμε στείλει αρκετά μηνύματα στην ααδε και απάντηση ουσιαστική δεν έχουμε προς το παρόν, παρά μόνο ότι το ζήτημα μας εξετάζεται. Ελπίζω να έγινα κατανοητός για την περιγραφή του προβλήματος..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...