Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

 

Mπορεί να έχετε διαφορετικό firmware στη ταμειακή... πχ ο exelcior να έχει πιο παλιό, και ο Μr_Terror πιο νέο.

Οπότε αν έκανε κάποια αναβάθμιση το POS, ίσως να είναι ασύμβατο με το παλιό firmware της ταμειακής.

Υπάρχει μια περίκλοκη αλληλουχία πλήκτρων για να δεις πιο firmware είναι εγκατεστημένο, αλλά δεν υπάρχει στο manual. Πρέπει να ρωτήσεις τεχνικό αύριο (αν σηκώσουν τηλέφωνο) ή να πάρεις στα κεντρικά της infopos και να ζητήσεις να σας συνδέσουν με κάποιο τεχνικό.

πατωντας κλειδι και 3 φορες το 2 εκτυπωνει η ταμειακη το φιρμ που εχει περασμενο.Εγω  εχω την απλη mirka οχι mirka plus.

Επεξ/σία από Mr_Terror
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, Mr_Terror said:

πατωντας κλειδι και 3 φορες το 2 εκτυπωνει η ταμειακη το φιρμ που εχει περασμενο.Εγω  εχω την απλη mirka οχι mirka plus.

Aπλή Mirka με V1 R1 T45 έκδοση, την εχω δει να δουλεύει απροβλημάτιστα με ΙCT220 (Μellon) και Α920 pro (Cardlink).

Eσείς τι εκδώσεις έχετε περασμένες στη ταμειακή; @exelcior κάνε κι εσύ αυτό με το κλειδι και πες μας

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, christos1284 είπε

Κατά τη δοκιμαστική επικοινωνία με το pos, η ταμειακή απλά μου βγάζει ένα μήνυμα "ΑΠΟΤΥΧΙΑ" χωρίς καμία άλλη ένδειξη. Οπότε δεν το προχωράω για την έκδοση του κλειδιού.

Ο τεχνικός της ταμειακής επιμένει ότι δεν είναι θέμα ταμειακής αλλά έχω αρχίσει να έχω σοβαρές αμφιβολίες. Στην ουσία γράφτηκα άρον άρον στη viva για να επιχειρήσω να διασυνδεθώ έτσι γιατί μου λέγανε ότι είναι foolproof γενικά, και πάλι πακέτο.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, το εκτιμώ. 

https://primer.gr/epayetameiaki/

Αυτό δουλεύει και με το softpos της Viva. Έχει αναφερθει και παλαιότερα, δουλεύει άψογα και σε 5 λεπτά έχεις τελειώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα εχει τύχει σε κάποιον να διασυνδέσει ταμειακή μηχανή aq smart με pos ingenico ict 220 cardlink? ¨εχουν γίνει όλα τα βήματα στο pos (στατικη ιρ, καταχωρηση αφμ, ενεργοποιηση), η ταμειακη ειναι αναβαθμισμενη σρο 3.26. Μετα το σβησιμο και ανοιγμα δεν λαμβανει το κλειδι.

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, juventinos10 said:

Καλημέρα εχει τύχει σε κάποιον να διασυνδέσει ταμειακή μηχανή aq smart με pos ingenico ict 220 cardlink? ¨εχουν γίνει όλα τα βήματα στο pos (στατικη ιρ, καταχωρηση αφμ, ενεργοποιηση), η ταμειακη ειναι αναβαθμισμενη σρο 3.26. Μετα το σβησιμο και ανοιγμα δεν λαμβανει το κλειδι.

Ευχαριστω

Κανονικά δουλεύει,   δοκίμασε να τους δηλώσεις σαν dns το 1.1.1.1 και τσέκαρε δυο φορες οτι είναι σωστά ip's και gateway

13 hours ago, christos1284 said:

Κατά τη δοκιμαστική επικοινωνία με το pos, η ταμειακή απλά μου βγάζει ένα μήνυμα "ΑΠΟΤΥΧΙΑ" χωρίς καμία άλλη ένδειξη. Οπότε δεν το προχωράω για την έκδοση του κλειδιού.

Ο τεχνικός της ταμειακής επιμένει ότι δεν είναι θέμα ταμειακής αλλά έχω αρχίσει να έχω σοβαρές αμφιβολίες. Στην ουσία γράφτηκα άρον άρον στη viva για να επιχειρήσω να διασυνδεθώ έτσι γιατί μου λέγανε ότι είναι foolproof γενικά, και πάλι πακέτο.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, το εκτιμώ. 

Δοκίμασε απο το μενού του softpos να κάνεις get key και δοκίμασε ξανά την διασύνδεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά. Παρακολουθούσα το θέμα για κάποιο διάστημα και στην αναζήτηση δεν μου έβγαλε κάτι.

Πήγα ταμειακή και POS στον τεχνικό χθές για τις αναβαθμίσεις/διασυνδέσεις και μετά απο λίγο με πήρε τηλ. να με ρωτήσει για τον κωδικό του pos.

Έμενα δεν μου ζήταγε ποτέ κάποιο κωδικό πχ στο κλείσιμο ημέρας ούτε κάπου στις κλασσικές λειτουργίες που κάνω σαν επιχείρηση.

Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα στο POS γιατί του ζητάει ID χρήστη οπουδήποτε πάει να μπεί. (Το οποίο μου είπε ότι πρέπει λογικά να είναι 4ψήφιο και μόλις εισάγει πχ 0000 ή 9999 του ζητάει αμέσως μετά κάποιο 6ψήφιο.) Το μόνο που είπε είναι ότι πάτησε να περάσει την αναβάθμιση.

Το POS είναι Ingenico DESK3200 μέσω ePay (Πειραιώς). Το έχει συναντήσει κάποιος αυτό;

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τη συσκευή pax A80.Δεν τελειώνει με επιτυχία το τεστ επικοινωνίας και εμφανίζει καμία σύνδεση.Γνωρίζετε τι θα μπορούσα να κάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ekrepali είπε

Aπλή Mirka με V1 R1 T45 έκδοση, την εχω δει να δουλεύει απροβλημάτιστα με ΙCT220 (Μellon) και Α920 pro (Cardlink).

Eσείς τι εκδώσεις έχετε περασμένες στη ταμειακή; @exelcior κάνε κι εσύ αυτό με το κλειδι και πες μας

V1 R1 T45 έχει και η δική μου.Δουλευει χωρίς πρόβλημα με Α920 pro

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Mr_Terror said:

V1 R1 T45 έχει και η δική μου.Δουλευει χωρίς πρόβλημα με Α920 pro

Εν τω μεταξύ αυτός που έχει το πρόβλημα εξαφανίστηκε. 😁

@exelcior πάτα κλειδί, 2, 2, 2 και πες μας τι firmware έχεις να φύγει η περιέργεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, ekrepali said:

Εν τω μεταξύ αυτός που έχει το πρόβλημα εξαφανίστηκε. 😁

@exelcior πάτα κλειδί, 2, 2, 2 και πες μας τι firmware έχεις να φύγει η περιέργεια.

Εξυπηρέτηση προσπαθούσα να κάνω χαχαχαχα. Άμα προλάβω να περάσω από το μαγαζί του γνωστού μου, θα το δοκιμάσω. Πιο πριν που μίλησα μαζί του μου είπε ότι κάνει επανεκκίνηση στο POS όταν του κάνει το πρόβλημα και δουλεύει για λίγη ώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, sdikr said:

Κανονικά δουλεύει,   δοκίμασε να τους δηλώσεις σαν dns το 1.1.1.1 και τσέκαρε δυο φορες οτι είναι σωστά ip's και gateway

 

θα περασω να το δοκιμασω εξυπηρετηση εκανα και θα ενημερωσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sdikr είπε

Δοκίμασε απο το μενού του softpos να κάνεις get key και δοκίμασε ξανά την διασύνδεση

Καταρχήν, ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια. Όταν μπαίνω στο integrations του viva pos app δεν βλέπω πουθενά κάποια επιλογή για να πάρω κλειδί. Γνωρίζεις μήπως πώς γίνεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, christos1284 said:

Καταρχήν, ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια. Όταν μπαίνω στο integrations του viva pos app δεν βλέπω πουθενά κάποια επιλογή για να πάρω κλειδί. Γνωρίζεις μήπως πώς γίνεται?

2 κλειδιά πρέπει να πάρει το viva soft pos. Το ένα το παίρνεις δηλώνοντας το soft POS στην ταμειακή και το 2ο πραγματοποιώντας σύνδεση ταμειακής pos, πάλι μέσα από το μενού της ταμειακής.

Στη συνέχεια θα δεις και στα 2 πεδία τα αντίστοιχα κλειδιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...