Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 minutes ago, kSiS said:

Όχι δεν έχω σπυράλ εδώ και 10 χρόνια περίπου. Πρώτη φορά το βλέπω. Εμένα έχει το 4πινο που έδειξα πιο επάνω και πάει επάνω στο ρούτερ. 

 

Kι εγώ πρώτη φορά βλέπω ingenico σαν το δικό σου...

2 hours ago, kSiS said:

Εμένα δεν έχει αντάπτορα αλλά μόνο αυτό το καλώδιο.
 

Screenshot 2024-04-25 192905.png

Μ'αυτό το καλώδιο που ανέβασες το πρωί, τι πρόβλημα υπάρχει; Συνδέεις το μικρό βύσμα στο pos και το μεγάλο βύσμα στο router. Tόσα χρόνια έτσι δεν το είχες συνδεδεμένο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Μ'αυτό το καλώδιο που ανέβασες το πρωί, τι πρόβλημα υπάρχει; Συνδέεις το μικρό βύσμα στο pos και το μεγάλο βύσμα στο router. Tόσα χρόνια έτσι δεν το είχες συνδεδεμένο;

Για την ώρα δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά έχει ξεραθεί εξωτερικά και αρχίζει να ξεγυμνώνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, kSiS said:

Για την ώρα δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά έχει ξεραθεί εξωτερικά και αρχίζει να ξεγυμνώνεται.

Έχεις ήδη ανεβάσει φώτο από μαγαζί που έχει διαθέσιμο αυτό το καλώδιο...https://www.computerserv.gr/kalodia-metatropeis/kalodia/diktyou-utp/rj10-to-rj45-cable-5m-detail.html Πήρες τηλ να ρωτήσεις;

Αν δεν έχουν διαθέσιμο, πάρε τηλέφωνο τον πάροχο σου (epay, cardlink... δε ξέρω με ποιον συνεργάζεσαι) και ζήτα να σου στείλουν ένα.

Ή μπορείς να πας σε έναν τεχνικό δικτύων / τηλεοράσεων... να σου φτιάξει ένα καλώδιο ethernet RJ9-->RJ45 όσα μέτρα θες (προσοχή μη βάλει σε λάθος σειρά τα χρώματα). Βέβαια αυτά τα φτιαχτά/πρεσαριστά θέλουν προσοχή να μην τα καταπονείς κοντά στα βύσματα γιατί μπορούν να κοπούν να τα καλωδιάκια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ingenico DX8000 Mellon

Εχω ένα που το εχω συνδεδεμένο στο Wi-Fi και δουλεύει κανονικά( χρειάζεται κάποιες επανεκκινήσεις, αλλά δουλεύει). Και έχω και ένα που το έχω συνδεδεμένο με GPRS, οι συναλλαγές δουλεύουν «κανονικά», όταν στέλνω Ζ από την ταμειακή δεν μπορεί να επικοινωνήσει με το pos και στο τέλος της ημέρας δεν μπορεί να στείλει πακέτο το pos. Βγάζει οτι υπάρχουν εκκρεμείς συναλλαγές και πρέπει να σταλούν από την ταμειακή. Δεν τους βρίσκω στο τηλέφωνο αλλά από οτι μου είπαν από την εταιρεία της ταμειακής, υπάρχει κάτι σαν ασυμφωνία στις συναλλαγές. Αναμένω για λύση από την Mellon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/4/2024 στις 6:00 ΜΜ, sdikr είπε

Ο κατασκευαστής έχει την Παγκρήτια σε όχι με κόκκινα, ούτε καν περιμένεις Update

Δηλαδή θα πρέπει να αλλάξω ταμειακή;
Υπάρχει κάπου αυτή η λίστα για να τη δω κι εγώ;

Επίσης έχω το εξής πρόβλημα με ένα Pos Ingenico desk 3500, όταν το συνδέω με καλώδιο Lan απευθείας στο modem λειτουργεί κανονικά, όταν το περνάω μέσα από Load Balancer (Συσκευή που ενώνει δυο γραμμές internet), παίρνει κανονικά ip, το βλέπω στο τοπικό δίκτυο, κάνω και ping χωρίς απώλειες αλλά όταν τρέχω το Connection test του, μου βγάζει το πρώτο μήνυμα "payplaza connected" που είναι οκ αλλά μετά μου βγάζει το εξής σφάλμα "LL: Host Unreachable" και ουσιαστικά δεν επικοινωνεί προς τα έξω.
Η λύση του τεχνικού της τράπεζας ήταν... "απλά βάλ'το απευθείας πάνω στο modem."


Δείτε και τη συνημμένα εικόνα με το log αρχείο του pos.

20240426_103653.jpg

Επεξ/σία από dropap87
Δεν εβαλα το συνημμενο αρχειο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, dropap87 said:

Δηλαδή θα πρέπει να αλλάξω ταμειακή;
Υπάρχει κάπου αυτή η λίστα για να τη δω κι εγώ;

Επίσης έχω το εξής πρόβλημα με ένα Pos Ingenico desk 3500, όταν το συνδέω με καλώδιο Lan απευθείας στο modem λειτουργεί κανονικά, όταν το περνάω μέσα από Load Balancer (Συσκευή που ενώνει δυο γραμμές internet), παίρνει κανονικά ip, το βλέπω στο τοπικό δίκτυο, κάνω και ping χωρίς απώλειες αλλά όταν τρέχω το Connection test του, μου βγάζει το πρώτο μήνυμα "payplaza connected" που είναι οκ αλλά μετά μου βγάζει το εξής σφάλμα "LL: Host Unreachable" και ουσιαστικά δεν επικοινωνεί προς τα έξω.
Η λύση του τεχνικού της τράπεζας ήταν... "απλά βάλ'το απευθείας πάνω στο modem."


Δείτε και τη συνημμένα εικόνα με το log αρχείο του pos.

20240426_103653.jpg

Εδώ έχει την γενική https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos

Ναι αλλάζεις ταμειακή (ή Pos)

Για το πρόβλημα σου μάλλον έχει να κάνει με το ότι   το Load balancer  στέλνει την αίτηση έξω απο διαφορετικές γραμμές,  θα τα ρύθμιζα να βγαίνουν ταμειακή και pos μόνο απο μια σύνδεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, sdikr είπε

Εδώ έχει την γενική https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos

Ναι αλλάζεις ταμειακή (ή Pos)

Για το πρόβλημα σου μάλλον έχει να κάνει με το ότι   το Load balancer  στέλνει την αίτηση έξω απο διαφορετικές γραμμές,  θα τα ρύθμιζα να βγαίνουν ταμειακή και pos μόνο απο μια σύνδεση

Καλησπέρα,

το έχω κάνει να φεύγει η ip του έξω από ένα συγκεκριμένο Wan, άνοιξα και την πόρτα που μου έδωσαν από την τράπεζα, αλλά πάλι τίποτα.

Το επόμενο που σκέφτομαι να φταίει είναι ίσως ότι περνάει κι από Switch Cisco που είναι managed και ίσως να κόβει κι από εκεί.

Επεξ/σία από dropap87
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, dropap87 said:

Καλησπέρα,

το έχω κάνει να φεύγει η ip του έξω από ένα συγκεκριμένο Wan, άνοιξα και την πόρτα που μου έδωσαν από την τράπεζα, αλλά πάλι τίποτα.

Το επόμενο που σκέφτομαι να φταίει είναι ίσως ότι περνάει κι από Switch Cisco που είναι managed και ίσως να κόβει κι από εκεί.

Δοκίμασε να δώσεις στο Pos σαν dns το 1.1.1.1  και δες μήπως σε κόβει κάποιο firewall στην 16000 προς τα έξω

 

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα φίλοι μου, ερώτηση.

Αν κατάλαβα καλά για τα gprs ειδικά της epay πρώτα κάνουμε σύνδεση από το pos sto midleware και μέρα πατάμε στην ταμειακή σωστά; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, aguero88 said:

Καλημέρα φίλοι μου, ερώτηση.

Αν κατάλαβα καλά για τα gprs ειδικά της epay πρώτα κάνουμε σύνδεση από το pos sto midleware και μέρα πατάμε στην ταμειακή σωστά; 

Σε όλα τα midleware έτσι γίνεται,  πρώτα πρέπει να "ξυπνήσει" το pos και να κάνει σύνδεση με την γέφυρα και μετά να στείλεις απο την ταμειακή (έχεις 30 δευτέρα συνήθως)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους,

Σας παρακολουθώ μέρες τώρα, αλλά δεν έγραφα μέχρι να δω πως θα εξελιχτεί η περιπτωσή μου.Εδώ και 2 εβδομάδες η διασύδεση δουλεύει κομπλέ,αλλά πως φτάσαμε σε αυτό το αποτέλεσμα:                                                                                                Στο κατάστημα έχουμε την CTR 220( DATES) και POS το γνωστό σε όλους VX 520(EPAY/ΠΕΙΡΑΙΩΣ).Καθώς λοιπόν,είμαι από τους λιγόψυχους που τρέχουν να τα κάνουν όλα αμέσως, τέλη Φεβρουαρίου έγινε η πρώτη απόπειρα διασύνδεσης,κατα την οποία πέρασε μία συναλλαγή και μετά το χάος.Τότε σε άφηνε να τα αποσυνδέσεις το POS όπως και έκανα.Μία ημέρα μετά, πήγα να τα ξανασυνδέσω αλλά δεν υπήρχε πλέον το μενού της ΑΑΔΕ στο POS.Αρχισα λοιπόν τα τηλέφωνα στην EPAY(όπως πολλοί έχουν γράψει 1.30-2.00 ώρες αναμονή), οι οποίοι με έβαζαν να ξανακάνω την ΄Εγκατάσταση Εφαρμογής΄ (δεν εμφανιζόταν το Μενού) ,να τους εκτυπώνω παραμέτρους και τα έβλεπαν όλα καλά. Αυτό συνεχίστηκε για περίπου 2 εβδομάδες.Το έπομενο που έκανα, γιατί είχαν σπάσει τα νεύρα μου,έστειλα μνμ στην ΑΑΔΕ στο ΄Μητρώο-Διασύνδεση Μέσων Πληρωμής(EFT/POS)΄, στο οποίο πήρα μία τυποποιημένη απάντηση για τις υποχρεώσεις του Παρόχου και τις δικές μου.Έπόμενο βήμα ήταν να τους ξαναγράψω ( στην ΑΑΔΕ) ότι η τυποποιημένη απάντηση που μου έστειλαν, δεν απαντά απολύτως τίποτα σ΄αυτά που τους έγραφα καθώς από την πλευρά μου δεν υπήρχε κάτι άλλο να κάνω και ότι ήθελα απλά να τους ενημερώσω τι ακριβώς έχει συμβεί και ότι έχω όλα τα αποδεικτικά στα χέρια μου.Μου απάντησαν ότι το Αίτημά μου έχει μεταφερθεί προς επεξεργασία.Δεν το άφησα όμως και πάλι το θέμα εκεί.Μετά από 1 εβδομάδα,έχουμε αισίως φτάσει στα τέλη σχεδόν Μαρτίου, πήρα τήλεφωνο στην ΑΑΔΕ να δω τι γίνεται.Παιδεύτηκα να δω που πρέπει να πάρω, το θέμα είναι ότι μίλησα με μία κυρία,η οποία είχε μπροστά της τα μνμ μου και μου τα διάβαζε(δεν το πίστευα🤯) και μου είπε ότι η υπόθεση μου έχει μεταφερθεί στο τεχνικό τμήμα για επίλυση και ότι είμαι καλυμμένη από πλευράς μου, αφού έχω κάνει αυτές τις κινήσεις.Έγω παρόλα αυτά έκλεισα τότε και 1 ραντεβού με τεχνικό για να υπάρχει.Αποτέλεσμα, με πήραν μετά από 2-3 μέρες από την EPAY(από μόνοι τους,καλά διαβάσατε) , και το θέμα επιλύθηκε.Τώρα τι να σας πω...τυχαίο, μπορεί ναι,μπορεί όχι.

Επίσης, αναγνωρίζω ότι επικρατεί ένα χάος σε ότι αφορά τη σύνδεση των POS, αλλά και ΄γω θα σταθώ στην πλευρά του όσα POS έχεις τα διασυνδέεις με την ταμειακή, όταν υπάρχει ταμειακή.Ελεύθερο POS = πρόστιμο.

Τέλος, σας επισυνάπτω ένα pdf ,στο οποίο θα δείτε ενημερώσεις που μου έβγαλε η ταμειακή μου όσον αφορά πληρωμή με POS  Τιμολογίου απο ERP η΄ είσπραξη προκαταβολής. Μου έστειλαν αυτές τις ενημερώσεις,παρόλο που η ταμειακή μου έχει πλέον και Πιστωτικό και Ακυρωτικό ως επιλογή . Όπως καταλαβαίνετε πήρα 1-2 τηλέφωνα, ένα στο λογιστή(δεν ήξερε να μου πεί) και ένα στον Τεχνικό(μου το επιβεβαίωσε ότι ισχύει) για να σιγουρευτώ (ίσως έπρεπε να πάρω και στην ΑΑΔΕ πάλι😆) και προχωράω έτσι για την ώρα... 

Εύχομαι να μην σας ζάλισα αλλά ίσως κάποιος βοηθηθεί από όοοοολο αυτό.Καλή δύναμη σε όλους!

POS.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας. Εγω έχω το PaxA80 με Cardlink και ταμειακή Proline Polo περιμένω τον τεχνικό από τον Μάρτιο τελικά μου κλείσαν ραντεβού 20 Απριλίου στην πλατφόρμα και δεν ήρθε ποτέ. Πήρα πολλές φορές τηλέφωνο μου είπαν καποια στιγμή θα ρθούνε αλλα ακόμα τιποτα και τώρα δεν μπορώ να τους βρώ κιόλας. Έτσι σκέφτηκα να τα διασυνδέσω μονος μου αν και αγχώνομαι (έχω βρεί ολες τις οδηγίες που χρειάζονται). Έχω κάνει Static Ip στο POS αλλά στην επιλογή διασύνδεση Ecr ενώ μου βγάζει την Port (4000) δε μου βγάζει κάτω από το terminal Ip την Ip. 

Έχει κάποιος το ιδιο POS ? κανω κάτι λάθος ? Επίσης, αν δεν καταφέρω να το κανω και δεν ερθει και τεχνικός κινδυνεύω με πρόστιμο παρόλο που είχα ραντεβου και δεν ήρθαν? 

Σας ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για το σεντόνι!

εικόνα_Viber_2024-04-28_11-22-38-993.jpg

εικόνα_Viber_2024-04-28_11-22-39-182.jpg

εικόνα_Viber_2024-04-28_11-51-23-396.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 minutes ago, daskalo1980 said:

Καλημέρα σας. Εγω έχω το PaxA80 με Cardlink και ταμειακή Proline Polo περιμένω τον τεχνικό από τον Μάρτιο τελικά μου κλείσαν ραντεβού 20 Απριλίου στην πλατφόρμα και δεν ήρθε ποτέ. Πήρα πολλές φορές τηλέφωνο μου είπαν καποια στιγμή θα ρθούνε αλλα ακόμα τιποτα και τώρα δεν μπορώ να τους βρώ κιόλας. Έτσι σκέφτηκα να τα διασυνδέσω μονος μου αν και αγχώνομαι (έχω βρεί ολες τις οδηγίες που χρειάζονται). Έχω κάνει Static Ip στο POS αλλά στην επιλογή διασύνδεση Ecr ενώ μου βγάζει την Port (4000) δε μου βγάζει κάτω από το terminal Ip την Ip. 

Έχει κάποιος το ιδιο POS ? κανω κάτι λάθος ? Επίσης, αν δεν καταφέρω να το κανω και δεν ερθει και τεχνικός κινδυνεύω με πρόστιμο παρόλο που είχα ραντεβου και δεν ήρθαν? 

Σας ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για το σεντόνι!

εικόνα_Viber_2024-04-28_11-22-38-993.jpg

εικόνα_Viber_2024-04-28_11-22-39-182.jpg

εικόνα_Viber_2024-04-28_11-51-23-396.jpg

Το να μην αναφέρει την terminal ip δεν πειράζει,   δοκιμάζεις απο την ταμειακή να ξεκινήσεις την διαδικασία στην ip που έχεις ορίσει σαν στατικ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sdikr είπε

Το να μην αναφέρει την terminal ip δεν πειράζει,   δοκιμάζεις απο την ταμειακή να ξεκινήσεις την διαδικασία στην ip που έχεις ορίσει σαν στατικ

Οκ ευχαριστώ πολύ θα περιμένω μπας κ φανεί ο τεχνικός αύριο αλλιώς θα το κάνω μόνος μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, ένας γνωστός μου έχει το A920 και ταμειακή Infopos Mirka. Έχει κάνει τη διασύνδεση και λειτουργούσε σωστά αλλά τις τελευταίες μέρες χτυπάει απόδειξη και η ταμειακή δεν μπορεί να βρει το POS. Όταν κάνει επανεκκίνηση στο router λειτουργεί σωστά για κάμποση ώρα και μετά το χάνει πάλι. Προσπάθησα να τον βοηθήσω, έβαλα στατική IP και στο speedport με βάση την MAC αλλά τίποτα. Έχει κανένας κάποια ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει ή πως θα μπορούσε να λυθεί κάτι τέτοιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...