aguero88 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Sos αν γνωριζει κανείς γιατί κανείς δεν ξέρει , ούτε λογιστής ούτε τεχνικός. Μικρός ξενώνας κόβει τις αποδείξεις των πελατών μέσω του epsilon smart philoxenia (υπολογιστή). Τους καφέδες το απόγευμα που παίρνουν οι πελάτες (10 αποδείξεις το μήνα ) τους κόβει από ταμειακή. Υπάρχει 1pos. Το οποίο δουλεύει 99,99% για την εξόφληση της διαμονής. Αν το συνδέσουμε με τη ταμειακή , θα κλειδώσει δεν θα μπορούν οι πελάτες να πληρώσουν για την διαμονή, μερικοί θέλουν και τιμολόγιο. Τι λύση υπάρχει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, stormrain είπε Ναι, απλως δεν βλεπω καποιο voucher ή κατι τετοιο, απλως μου λεει οτι εγκρίθηκε κλπ. Δεν ξερω δηλαδη τι θα παρουσιάσω στον τεχνικο ουτως ωστε να πληρωθεί κι αυτός ανάλογα. λογικα περιμενουμε αλλο εμαιλ με το voucher.Χωρις το voucher δεν μπορουμε να παρουμε την εκπτωση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikx Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Η ΑΑΔΕ εχει ανεβασει στην σελιδα της Ληψη Αρχειου με οδηγιες για καποια Pos οπως και η Cardlink Οδηγίες διασύνδεσης για ολα τα μηχανακια της android και μη, παιζει να ζητησουν να τα κανουμε και μονοι μας . Κατα τα αλλα μιλανε για πρόστιμα χιλιαδων ευρω αν δεν προλαβουμε. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου από nikx Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Η λογική λέει θα δώσουν παράταση.Ειναι αδύνατο σε δέκα μέρες εργάσιμες που απέμειναν, και χωρίς το voucher στα χέρια μας να προλάβουμε να κάνουμε ότι χρειάζεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiotis54 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, stormrain said: Ναι, απλως δεν βλεπω καποιο voucher ή κατι τετοιο, απλως μου λεει οτι εγκρίθηκε κλπ. Δεν ξερω δηλαδη τι θα παρουσιάσω στον τεχνικο ουτως ωστε να πληρωθεί κι αυτός ανάλογα. ναι σορρυ μαη μπαντ, τωρα ξεκιναει η διαδικασια των ενστασεων απο οσους φαηλαραν στα αποτελεσματα, edit το γραφει κιολας "Καταληκτική Ημερομηνία και ώρα υποβολής ενστάσεων: 22/2/2024, 11:59:59 μ.μ." εχει και αλλο αναμονη οταν βγουν τα οριστικα αποτελεσματα, και μετα και αλλο αναμονη για να βγει το κουμπακι που το πατας για να εκδοθει η επιταγη.... 😛 καλο πασχα Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου από panagiotis54 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2 hours ago, aguero88 said: Sos αν γνωριζει κανείς γιατί κανείς δεν ξέρει , ούτε λογιστής ούτε τεχνικός. Μικρός ξενώνας κόβει τις αποδείξεις των πελατών μέσω του epsilon smart philoxenia (υπολογιστή). Τους καφέδες το απόγευμα που παίρνουν οι πελάτες (10 αποδείξεις το μήνα ) τους κόβει από ταμειακή. Υπάρχει 1pos. Το οποίο δουλεύει 99,99% για την εξόφληση της διαμονής. Αν το συνδέσουμε με τη ταμειακή , θα κλειδώσει δεν θα μπορούν οι πελάτες να πληρώσουν για την διαμονή, μερικοί θέλουν και τιμολόγιο. Τι λύση υπάρχει; Δεν υπάρχει κάτι αυτή την στιγμή, για αυτούς που έχουν κάποιο πρόγραμμα περιμένουν. Απο αυτά που έχουν γίνει γνωστά το πως δουλεύει το σύστημα αυτή την στιγμή, ανταλλαγή κλειδιών μεταξύ Pos/ταμειακής, σημαίνει πως το κάθε pos κλειδώνει με μια συσκευή. Θα έλεγα για την ώρα να το τρενάρεις όσο μπορείς, στην χειρότερη κάνεις και μια αίτηση σε viva όταν θα είναι έτοιμοι και αυτοι για smartpos στο κινητό. 1 hour ago, nikx said: Η ΑΑΔΕ εχει ανεβασει στην σελιδα της Ληψη Αρχειου με οδηγιες για καποια Pos οπως και η Cardlink Οδηγίες διασύνδεσης για ολα τα μηχανακια της android και μη, παιζει να ζητησουν να τα κανουμε και μονοι μας . Κατα τα αλλα μιλανε για πρόστιμα χιλιαδων ευρω αν δεν προλαβουμε. Οι οδηγίες αυτές είναι σε σελίδα που που λέει "πληροφορίες για λογιστές, Acquirers, NSPs και Εγκαταστάτες" θέλω να πιστεύω πως δεν θα ζητηθεί να το κάνει μόνος του ο τελικός πελάτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiotis54 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2 hours ago, aguero88 said: Sos αν γνωριζει κανείς γιατί κανείς δεν ξέρει , ούτε λογιστής ούτε τεχνικός. Υπάρχει 1pos. Το οποίο δουλεύει 99,99% για την εξόφληση της διαμονής. η δικια μου λογικη παντως λεει πως 2 λυσεις μπορει να υπαρχουν ειτε υπαρχει pos που δεχεται 2 συσκευες πανω ειτε πλεον το 1 θα γινει 2 δεν ξερω εσεις πως το βλεπετε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2 hours ago, nikx said: Η ΑΑΔΕ εχει ανεβασει στην σελιδα της Ληψη Αρχειου με οδηγιες για καποια Pos οπως και η Cardlink Οδηγίες διασύνδεσης για ολα τα μηχανακια της android και μη, παιζει να ζητησουν να τα κανουμε και μονοι μας . Κατα τα αλλα μιλανε για πρόστιμα χιλιαδων ευρω αν δεν προλαβουμε. Kατεβασα το τελευταίο pdf για το ingenico 220 και με έπιασαν τα γέλια. Πρώτη οδηγία, πατήστε λέει F3 και μετά 11-ΑΑΔΕ. Το F3 δε κάνει τίποτα όταν το πατάω. 😅 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikx Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Μηπως το F3 ισχυει για μετα την αναβαθμιση . Μικρο μεν αλλα στην ΑΑΔΕ γραφει οδηγος αναβαθμισης> ΛΗΨΗ και μεσα εχει οδηγους διασυνδεσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 34 minutes ago, nikx said: Μηπως το F3 ισχυει για μετα την αναβαθμιση . Μικρο μεν αλλα στην ΑΑΔΕ γραφει οδηγος αναβαθμισης> ΛΗΨΗ και μεσα εχει οδηγους διασυνδεσης. Ναι... αυτό το pdf κατέβασα... πατάω F3 και δε κάνει τίποτα. Spoiler Δηλαδή δεν τα έχει αναβαθμίσει ακόμα η Μellon ώστε να είναι έτοιμα προς διασύνδεση; Τι προθεσμίες και κουραφέξαλα μας λένε τότε... Αλλά ακόμα κι όταν προχωρήσουμε κάποια στιγμη στη διαδύνδεση... δε θα έπρεπε να υπήρχε ένα μεταβατικό beta στάδιο με ξεκλείδωτο πληκτρολόγιο; Δηλαδή αν υπάρχει ένα bug στο software είτε του pos είτε της ταμειακής και κολλάει η επικοινωνία... θα κάνουμε αίτηση στην ΑΑΔΕ κάθε 12 λεπτά για να ξεκλειδώνουμε το πληκτρολόγιο; Τι μαλακίες είναι αυτές... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 47 minutes ago, ekrepali said: Kατεβασα το τελευταίο pdf για το ingenico 220 και με έπιασαν τα γέλια. Πρώτη οδηγία, πατήστε λέει F3 και μετά 11-ΑΑΔΕ. Το F3 δε κάνει τίποτα όταν το πατάω. 😅 Οταν θα γίνει η αναβαθμιση απο τον πάροχο θα ισχύουν και οι οδηγίες 2 minutes ago, ekrepali said: Ναι... αυτό το pdf κατέβασα... πατάω F3 και δε κάνει τίποτα. Reveal hidden contents Δηλαδή δεν τα έχει αναβαθμίσει ακόμα η Μellon ώστε να είναι έτοιμα προς διασύνδεση; Τι προθεσμίες και κουραφέξαλα μας λένε τότε... Αλλά ακόμα κι όταν προχωρήσουμε κάποια στιγμη στη διαδύνδεση... δε θα έπρεπε να υπήρχε ένα μεταβατικό beta στάδιο με ξεκλείδωτο πληκτρολόγιο; Δηλαδή αν υπάρχει ένα bug στο software είτε του pos είτε της ταμειακής και κολλάει η επικοινωνία... θα κάνουμε αίτηση στην ΑΑΔΕ κάθε 12 λεπτά για να ξεκλειδώνουμε το πληκτρολόγιο; Τι μαλακίες είναι αυτές... ΟΧι δεν έχουν αναβαθμιστεί όλοι, όταν αναβαθμιστεί θα σου έρθει λογικά και ενημέρωση απο ΑΑΔΕ για να προχωρήσεις στην διασύνδεση Ξεκλείδωτα και λοιπές βλακείες δεν έχει 😋 Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου από sdikr 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nlogginidis Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 9 λεπτά πριν, ekrepali είπε Ναι... αυτό το pdf κατέβασα... πατάω F3 και δε κάνει τίποτα. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Δηλαδή δεν τα έχει αναβαθμίσει ακόμα η Μellon ώστε να είναι έτοιμα προς διασύνδεση; Τι προθεσμίες και κουραφέξαλα μας λένε τότε... Αλλά ακόμα κι όταν προχωρήσουμε κάποια στιγμη στη διαδύνδεση... δε θα έπρεπε να υπήρχε ένα μεταβατικό beta στάδιο με ξεκλείδωτο πληκτρολόγιο; Δηλαδή αν υπάρχει ένα bug στο software είτε του pos είτε της ταμειακής και κολλάει η επικοινωνία... θα κάνουμε αίτηση στην ΑΑΔΕ κάθε 12 λεπτά για να ξεκλειδώνουμε το πληκτρολόγιο; Τι μαλακίες είναι αυτές... Αποκαλείται απόλυτος έλεγχος. Το βαφτίσαμε πάταξη της φοροδιαφυγής. Ακόμα δεν είδαμε τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 18 minutes ago, sdikr said: ΟΧι δεν έχουν αναβαθμιστεί όλοι, όταν αναβαθμιστεί θα σου έρθει λογικά και ενημέρωση απο ΑΑΔΕ για να προχωρήσεις στην διασύνδεση Θα'χω το νου μου, σίγουρα όταν αναβαθμιστεί θα βρω χαρτάκι το πρωί. Από τότε φαντάζομαι ξεκινάει η προθεσμία 30 ημερών. 18 minutes ago, sdikr said: Ξεκλείδωτα και λοιπές βλακείες δεν έχει 😋 Θα μείνει όλη η Ελλάδα με κλειδωμένα POS και ταμειακές μηχανές, θα πάθουμε μεγάλο στραπάτσο με χαμένη πελατεία. Μόνο στα μάρκετ που έχουν εξελιγμένα ταμειακά συστήματα θα δουλεύουν όλα ρολόι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 8 minutes ago, ekrepali said: Θα'χω το νου μου, σίγουρα όταν αναβαθμιστεί θα βρω χαρτάκι το πρωί. Από τότε φαντάζομαι ξεκινάει η προθεσμία 30 ημερών. Θα μείνει όλη η Ελλάδα με κλειδωμένα POS και ταμειακές μηχανές, θα πάθουμε μεγάλο στραπάτσο με χαμένη πελατεία. Μόνο στα μάρκετ που έχουν εξελιγμένα ταμειακά συστήματα θα δουλεύουν όλα ρολόι. Μην το δένεις αυτο, είναι φτιαγμένα να δουλεύουν όπως δούλευαν μέχρι τώρα, όχι με το νέο σύστημα, νέο θα είναι και για αυτούς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, ekrepali είπε Θα'χω το νου μου, σίγουρα όταν αναβαθμιστεί θα βρω χαρτάκι το πρωί. Από τότε φαντάζομαι ξεκινάει η προθεσμία 30 ημερών. Στην αδερφή μου ήρθε μήνυμα ότι αναβαθμίστηκε το pos. Την ταμειακή δεν την έχει ακόμα αναβαθμίσει. Εντωμεταξύ έχω ίδιο pos και εμένα δεν έχει αναβαθμιστεί. Παραθέτω το μήνυμα. Spoiler Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία του «Μητρώου Μέσων Πληρωμών, η αναβάθμιση των Μέσων Πληρωμών (POS) που διαθέτετε, έχει ολοκληρωθεί. Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την Α.1157/2023 Απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ έχετε προθεσμία το αργότερο έως τις 29/2/2024, για την ολοκλήρωση της διασύνδεσης αυτών με τα Ταμειακά σας Συστήματα. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα με τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό του Ταμειακού Συστήματός σας, προκειμένου να προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την τυχόν αναβάθμιση του Ταμειακού Συστήματος και την έγκαιρη ολοκλήρωση της διαδικασίας διασύνδεσης με το POS σας. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου από 1comment 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα