Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Skrobo είπε

Αρα θα μου το ειχαν στείλει ήδη το πρόστιμο;

 

Θα σου το είχαν στείλει αν έχεις τζίρο άνω του 1 εκατ. το χρόνο γιατί με αυτούς ασχολούνται τώρα.

Email και άλλες οχλήσεις από ααδε δέχεσαι για το πος που δεν έχεις διασυνδέσει; Πότε έλαβες το τελευταίο μεηλ για διασύνδεση;

Παραθέτω τι λέει το ΦΕΚ για τη διασύνδεση (παραλείπω το κείμενο που αναφέρεται στους παρόχους & τις δικές τους κυρώσεις):

Spoiler

«Άρθρο 15Β Υποχρεωτική διασύνδεση των τερματικών Ηλεκτρονικής Μεταφοράς Κεφαλαίων στο Σημείο Πώλησης ημεδαπής και αλλοδαπής με τη Φορολογική Διοίκηση 1. Οντότητες του άρθρου 1 του ν. 4308/2014 (Α΄ 251) που χρησιμοποιούν τερματικά «Ηλεκτρονικής Μεταφοράς Κεφαλαίων στο Σημείο Πώλησης (Electronic Funds Transfer at the point of sale, EFT/POS)», ημεδαπών ή αλλοδαπών παρόχων, υποχρεούνται να διασυνδέονται και να παρέχουν στη Φορολογική Διοίκηση πληροφορίες για τις συναλλαγές που εκτελούνται μέσω αυτών είτε μέσω διασύνδεσης των τερματικών με Φορολογικούς Ηλεκτρονικούς Μηχανισμούς (Φ.Η.Μ.) είτε απευθείας με τα πληροφοριακά συστήματα Φορολογικής Διοίκησης. Για την εκπλήρωση της υποχρέωσης του πρώτου εδαφίου οι οντότητες υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τερματικά Ηλεκτρονικής Μεταφοράς Κεφαλαίων στο Σημείο Πώλησης («Electronic Funds Transfer at the point of sale, EFT/ POS») που πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 15Γ.

«Άρθρο 54Θ Κυρώσεις για παραβίαση της υποχρέωσης του άρθρου 15Β 1. Σε χρήστες των τερματικών «Ηλεκτρονικής Μεταφοράς Κεφαλαίων στο Σημείο Πώλησης (Electronic Funds Transfer at the point of sale, EFT/POS)» που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις λειτουργίας και διασύνδεσης με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, επιβάλλεται πρόστιμο ύψους δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ, εφόσον πρόκειται για υπόχρεο τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος ή είκοσι χιλιάδων (20.000) ευρώ, εφόσον πρόκειται για υπόχρεο τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος. Το πρόστιμο του πρώτου εδαφίου μειώνεται κατά πενήντα τοις εκατό (50%), όταν επιβάλλεται σε χρήστες τερματικών «EFT/ POS» που ασκούν τη δραστηριότητά τους σε οικισμούς με πληθυσμό έως πεντακόσιους (500) κατοίκους και σε νησιά με πληθυσμό κάτω των τριών χιλιάδων εκατό (3.100) κατοίκων, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή, πλην των τόπων που έχουν ανακηρυχθεί ως τουριστικοί με το π.δ. 899/1976 (Α΄ 329) και το π.δ. 664/1977 (Α΄ 222). 2. Αν η ίδια παράβαση διαπραχθεί εντός πενταετίας από την κοινοποίηση της αρχικής πράξης επιβολής προστίμου, τα πρόστιμα της παρ. 1 διπλασιάζονται και για κάθε επόμενη ίδια παράβαση εντός πενταετίας από την κοινοποίηση της αρχικής πράξης επιβολής προστίμου τριπλασιάζονται. Για την εφαρμογή της παρούσας, ως «αρχική πράξη επιβολής προστίμου» νοείται η παλαιότερη πράξη για την ίδια παράβαση που κοινοποιήθηκε εντός της ίδιας πενταετίας

Κι εδώ είναι 5+1 ερωτήσεις από ααδε που αναφέρει ξεκάθαρα για διασύνδεση των pos (και όχι του ενός pos). 

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 minutes ago, 1comment said:

Θα σου το είχαν στείλει αν έχεις τζίρο άνω του 1 εκατ. το χρόνο γιατί με αυτούς ασχολούνται τώρα.

Email και άλλες οχλήσεις από ααδε δέχεσαι για το πος που δεν έχεις διασυνδέσει; Πότε έλαβες το τελευταίο μεηλ για διασύνδεση;

To τελευταίο ήταν 04/04/2024 23:50:06, που αναφέρει οτι έχω προγραμματισμένο ραντεβού. Η διασύνδεση έγινε 10/4. 
Εδω και 3 μέρες λειτουργεί η επιχείρηση, δεν είχε χρησιμοποιηθεί ακόμα το δευτερο, μη-συνδεμένο POS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Skrobo είπε

To τελευταίο ήταν 04/04/2024 23:50:06, που αναφέρει οτι έχω προγραμματισμένο ραντεβού. Η διασύνδεση έγινε 10/4. 
Εδω και 3 μέρες λειτουργεί η επιχείρηση, δεν είχε χρησιμοποιηθεί ακόμα το δευτερο, μη-συνδεμένο POS.

Νομίζω έχεις όλες τις απαντήσεις. Αρκετό μελάνι χύθηκε. Καλή τύχη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά καλησπέρα, βοηθήστε με όσοι γνωρίζεται. Έφαγε κάποιο flash το VX520 και δεν μπορώ από την ταμειακή να χτυπήσω κάρτα. Βγάζει μήνυμα στην ταμειακή "Σφάλμα MAC".

Ταμειακή και POS είναι static. Τα κάνω και τα 2 Ping από το PC και λειτουργούν. Ψαχουλεύοντας να δω τι φταίει έκανα ξανά εγκατάσταση στο POS το λογισμικό και τώρα παρόλο που πάλι κάνει το ίδιο, στην εκτύπωση παραμέτρων στο πεδίο ΑΑΔΕ λέει Act. Pending ενώ πριν έλεγε Activated.

Καμιά λύση κάποιος; Με τεχνικό δεν μπορώ να έρθω σε επαφή όλοι είναι πνιγμένοι και δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@sdikr Επειδή φαίνεται γνωρίζεις αρκετά:

 

Λες για τα erp θα βγει οδηγία αργότερα και μετά λες το τιμολόγιο θα το κάνουμε είσπραξη από ταμειακή όπως λέει η εγκύκλιος. Προφανώς η λύση αυτή είναι πατέντα. Δεν είναι σοβαρή λύση να εκδίδεις απόδειξη που θα ακυρώνεις . Το ξέρουν και αυτοί που το βγάλανε. 

Έχω ρωτήσει όποιον μιλάει ελληνικά και κανείς δεν ξέρει. Ξενοδοχείο έχει epsilon smart (erp θεωρείται δεν ξέρω ? )και κόβει τις ΑΠΥ με αυτό. Έχει και ταμειακή για το μπαρ. Έχει ένα pos. 

Τι κάνει; Συνδέει την ταμειακή με το pos . Τις διαμονες πως τις εισπράττει; Τις εικονικές πιστωτικές κάρτες τις booking που πληκτρολογείς την κάρτα και το ποσό στο pos πως τις εισπράττει;

Αγοράζει 2ο pos και κάνει όλα αυτά αναγκαστικά. Εσύ ισχυρίζεσαι ότι αυτό είναι παράνομο. 

Οκ πες μου πως  θα κόψει 700 ΑΠΥ το μήνα και πώς θα χρεώσει τις εικόνες πιστωτικές της booking. Θα πατάει στην ταμειακή κουμπιά όλη την ώρα ενώ έχει πρόγραμμα; Μια δουλειά 2 δευτερόλεπτα θα γίνει 5λεπτη; 

 

Επεξ/σία από aguero88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, aguero88 said:

@sdikr Επειδή φαίνεται γνωρίζεις αρκετά:

 

Λες για τα erp θα βγει οδηγία αργότερα και μετά λες το τιμολόγιο θα το κάνουμε είσπραξη από ταμειακή όπως λέει η εγκύκλιος. Προφανώς η λύση αυτή είναι πατέντα. Δεν είναι σοβαρή λύση να εκδίδεις απόδειξη που θα ακυρώνεις . Το ξέρουν και αυτοί που το βγάλανε. 

Έχω ρωτήσει όποιον μιλάει ελληνικά και κανείς δεν ξέρει. Ξενοδοχείο έχει epsilon smart (erp θεωρείται δεν ξέρω ? )και κόβει τις ΑΠΥ με αυτό. Έχει και ταμειακή για το μπαρ. Έχει ένα pos. 

Τι κάνει; Συνδέει την ταμειακή με το pos . Τις διαμονες πως τις εισπράττει; Τις εικονικές πιστωτικές κάρτες τις booking που πληκτρολογείς την κάρτα και το ποσό στο pos πως τις εισπράττει;

Αγοράζει 2ο pos και κάνει όλα αυτά αναγκαστικά. Εσύ ισχυρίζεσαι ότι αυτό είναι παράνομο. 

Οκ πες μου πως  θα κόψει 700 ΑΠΥ το μήνα και πώς θα χρεώσει τις εικόνες πιστωτικές της booking. Θα πατάει στην ταμειακή κουμπιά όλη την ώρα ενώ έχει πρόγραμμα; Μια δουλειά 2 δευτερόλεπτα θα γίνει 5λεπτη; 

 

Αυτή την στιγμή υπάρχουν ταμειακές που υποστήριζουν κανονικά την λειτουργία είσπραξης για τιμολόγιο και γίνονται αναβάθμιση και σε άλλα μοντέλα, καθώς και ταμειακές που πλέον υποστηρίζουν πιστωτικό πάνω απο την ταμειακή για επιστροφές κλπ.

Προσθήκη, ακόμα αρκετές ταμειακές δίνουν δυνατότητα χρήσης σαν φορολογικού εκτυπωτή,  σε αυτή την περίπτωση μπορεί να ρυθμιστεί το πρόγραμμα σου έτσι ώστε να στέλνει την πληροφορία που πρέπει στην ταμειακή και αυτή να μιλάει μετά με το pos,  έχω πελάτες που το δούλευαν έτσι και συνεχίζουν με αυτό τον τρόπο.

Για τις εικονικές δεν σου έχω απάντηση, αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το συζητήσεις με αυτόν που σου δίνει το Pos μήπως το κάνεις με κάποιο web pos,  δεν εμπίπτει στην περίπτωση του περάσματος κάρτας φυσικής ή nfc απο το pos.

Μην με ακούς εμένα που σου λέω είναι παράνομο.   εγω σου είπα οτι πιστεύω πως πρέπει όλα τα Pos να συνδεθούν, εσύ κάνε ότι νομίζεις

 

 

2 hours ago, Peterman24 said:

παιδιά καλησπέρα, βοηθήστε με όσοι γνωρίζεται. Έφαγε κάποιο flash το VX520 και δεν μπορώ από την ταμειακή να χτυπήσω κάρτα. Βγάζει μήνυμα στην ταμειακή "Σφάλμα MAC".

Ταμειακή και POS είναι static. Τα κάνω και τα 2 Ping από το PC και λειτουργούν. Ψαχουλεύοντας να δω τι φταίει έκανα ξανά εγκατάσταση στο POS το λογισμικό και τώρα παρόλο που πάλι κάνει το ίδιο, στην εκτύπωση παραμέτρων στο πεδίο ΑΑΔΕ λέει Act. Pending ενώ πριν έλεγε Activated.

Καμιά λύση κάποιος; Με τεχνικό δεν μπορώ να έρθω σε επαφή όλοι είναι πνιγμένοι και δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Θα έκανα πάλι την διαδικασία διασύνδεσης της ταμειακής με το Pos δες εδώ για οδηγίες

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 20/4/2024 στις 3:13 ΜΜ, 1comment είπε

Η μόνη λύση για το παραπάνω είναι...να μην κόβουμε σε απόδειξη τα μετρητά τουλάχιστον μέχρι να τα πάρουμε στα χέρια μας και να ξεκαθαριστεί με τι θα πληρώσει ο πελάτης! Κοινώς, στα μετρητά, πρώτα πληρώνει, μετά παίρνει απόδειξη. 

Μου έχουν τυχει 2 παραξενοι! Ο ενας μαλιστα Γαλλος τουριστας (επενδυτης στο επαγγελμα, οταν τον ρωτησα)

Στον Ελληνα ειπα: Μη μου δωσεις τα χρηματα, ακουμπησε τα στον παγκο, και αν ειναι σωστα, βγαζω την αποδειξη! 

Εδω και πολυ καιρο δουλευω το πληκτρο "μερικο συνολο" (μου το προτεινε ο τεχνικος), για να εχω την ευκαιρια της ακυρωσης. 

Στις 20/4/2024 στις 7:03 ΜΜ, ekrepali είπε

Δε χτυπάς μετρητά στη ταμειακή αν δε πάρεις μετρητά στα χέρια σου απλό είναι.

Δυο πελάτες απ' όσο θυμάμαι, ζήτησαν πρώτα την απόδειξη για να με πληρώσουν! Μου ειπαν και το σλογκαν "ο πελατης εχει δικαιωμα να μην πληρωσει....κτλ" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/4/2024 στις 5:13 ΜΜ, dimisrov είπε

καλησπέρα φίλε μου, το έλυσες τελικά το πρόβλημά σου; έχω ακριβώς το ίδιο θέμα , έχω ταμειακή την SAM4S ER-230ej και το verifone vx520 από epay

φίλε μου τίποτα ακόμα, μας έχουν τρελάνει τελείως, η τράπεζα δεν αλλάζει pos ούτε έχει διαθεσιμότητα για νέο και η epay δεν έχει απαντήσει τα mail μου ακόμα.

Μου ζήτησαν να κάνω εκκτύπωση παραμέτρων και να τους την στείλω και εκτοτε εξαφανήστικαν. Έχω κολλήσει στη μέση, δεν μπορώ να βάλω νέο pos και με το παλιό δεν έχω καμία ιδέα εαν θα διασυνδεθεί λόγο του error.

Εσύ είχες κάποια ενημέρωση για το NO ECR ID;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, haris013 said:

φίλε μου τίποτα ακόμα, μας έχουν τρελάνει τελείως, η τράπεζα δεν αλλάζει pos ούτε έχει διαθεσιμότητα για νέο και η epay δεν έχει απαντήσει τα mail μου ακόμα.

Μου ζήτησαν να κάνω εκκτύπωση παραμέτρων και να τους την στείλω και εκτοτε εξαφανήστικαν. Έχω κολλήσει στη μέση, δεν μπορώ να βάλω νέο pos και με το παλιό δεν έχω καμία ιδέα εαν θα διασυνδεθεί λόγο του error.

Εσύ είχες κάποια ενημέρωση για το NO ECR ID;

Τα προβλήματα με VX520 (ανεξαρτήτως παροχου) και με epay (ανεξαρτήτως pos) προβλέπω να συνεχίζονται επ αόριστον.

Αν η Εθνική έχει διαθέσιμα Ingenico 2600, πάρτε ένα να βρείτε την υγεία σας. 

Nαι ξέρω, επιπλέον κόστος και μανίκι η αλλαγή τράπεζας...  αλλά πρέπει μια επιχείρηση να λειτουργεί ομαλά κι όχι να ασχολείστε κάθε μέρα με προβλήματα διασύνδεσης... θα τρελαθείτε στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Καλημερα εχω μια ταμειακη μηχανη proline nova  και ενα pos PAX A80 εχουν γηνει η επικινωνιες μεταξη τους αλλα το POS εμφανιζει μια ενδηξη ΑΑΔΕ ΦΗΜ STATUS : ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ 

ΞΕΡΙ ΚΑΠΟΙΟς ΚΑΤΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΡΘΕ ΚΑΜΙΑ 10 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΑΚΡΗ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Τα προβλήματα με VX520 (ανεξαρτήτως παροχου) και με epay (ανεξαρτήτως pos) προβλέπω να συνεχίζονται επ αόριστον.

Αν η Εθνική έχει διαθέσιμα Ingenico 2600, πάρτε ένα να βρείτε την υγεία σας. 

Nαι ξέρω, επιπλέον κόστος και μανίκι η αλλαγή τράπεζας...  αλλά πρέπει μια επιχείρηση να λειτουργεί ομαλά κι όχι να ασχολείστε κάθε μέρα με προβλήματα διασύνδεσης... θα τρελαθείτε στο τέλος.

Το θέμα είναι ότι μου βγάζει το error με ingenico εμένα, δεν έχω το vx520

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, haris013 said:

Το θέμα είναι ότι μου βγάζει το error με ingenico εμένα, δεν έχω το vx520

Ingenico με τι παροχο;

edit: Aφού λες ότι έχεις epay...

  

4 hours ago, haris013 said:

φίλε μου τίποτα ακόμα, μας έχουν τρελάνει τελείως, η τράπεζα δεν αλλάζει pos ούτε έχει διαθεσιμότητα για νέο και η epay δεν έχει απαντήσει τα mail μου ακόμα.

Eγώ πιο πάνω τι έγραψα;

  

3 hours ago, ekrepali said:

Τα προβλήματα με VX520 (ανεξαρτήτως παροχου) και με epay (ανεξαρτήτως pos) προβλέπω να συνεχίζονται επ αόριστον.

Αν η Εθνική έχει διαθέσιμα Ingenico 2600, πάρτε ένα να βρείτε την υγεία σας. 

 

epay με οποιοδήποτε pos = προβλήματα

Έχω δει σε 2 μαγαζιά συνδιασμό Ταμειακή incotex133+ingenico220+mellon(εθνική) να δουλεύουν μια χαρά... ενώ σε 2 μαγαζία με συνδιασμό incotex133+ingenico220+epay(πειραιώς) να κολλάει ο Δίας.

Στην epay είναι άχρηστοι, και η εξυπηρέτηση τους είναι ανύπαρκτη.

Γι'αυτό λέω ρωτήστε την Εθνική αν έχει ingenico διαθέσιμο ή έστω με παραγγελία (το 2600 έχουν στην ιστοσελίδα), και φύγετε απ'τη Πειραιώς.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ingenico με τι παροχο;

edit: Aφού λες ότι έχεις epay...

  

Eγώ πιο πάνω τι έγραψα;

  

epay με οποιοδήποτε pos = προβλήματα

 

Εντάξει, δεν είναι και απόλυτο. Εγώ με το pax a80 συνδέθηκα σε 2 λεπτά και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ευτυχώς που δεν έκανα ενέργειες να αλλάξω τράπεζα γιατί τζάμπα λεφτά θα χα δώσει. Για μενα, όποιος μπορεί, να επιμείνει για αλλαγή πος στην epay. Αν πάρει καινούργιο, θα είναι μια χαρά λογικά. Τα παλιά της πος είναι τα προβληματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη προσπάθεια διασύνδεσης του POS (INGENICO iCT-220) με τη ταμειακή μηχανή (dTEC-100), η ταμειακή μας βγάζει ΛΑΘΟΣ 34, ΛΑΘΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. O τεχνικός της ταμειακής μου λέει οτι κάποιο απο τα στοιχεία μου είναι δηλωμένο λάθος με το POS. Το τσεκάραμε και η διεύθυνση του φυσικού καταστήματος είναι λάθος νούμερο (35 αντί για 32). Υπάρχει περίπτωση το ΛΑΘΟΣ 34 να είναι απο αυτό το λόγο? Στο site της AADE πάντως στα στοιχεία του POS έχει μόνο τα TID και MID τα οποία είναι σωστά.


Παίρνω τηλέφωνο τη MELLON 2 μέρες τώρα και δεν μπορώ να βρώ κάποιον να μιλήσω....

 

Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο error?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, Mifune said:

Στη προσπάθεια διασύνδεσης του POS (INGENICO iCT-220) με τη ταμειακή μηχανή (dTEC-100), η ταμειακή μας βγάζει ΛΑΘΟΣ 34, ΛΑΘΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. O τεχνικός της ταμειακής μου λέει οτι κάποιο απο τα στοιχεία μου είναι δηλωμένο λάθος με το POS. Το τσεκάραμε και η διεύθυνση του φυσικού καταστήματος είναι λάθος νούμερο (35 αντί για 32). Υπάρχει περίπτωση το ΛΑΘΟΣ 34 να είναι απο αυτό το λόγο? Στο site της AADE πάντως στα στοιχεία του POS έχει μόνο τα TID και MID τα οποία είναι σωστά.


Παίρνω τηλέφωνο τη MELLON 2 μέρες τώρα και δεν μπορώ να βρώ κάποιον να μιλήσω....

 

Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο error?

 

Δεν ανταλλάσσουν τέτοια στοιχεία αν δεν κάνω λάθος.

Στην διασύνδεση σου ζητάει αφμ, TID και mac key

Τέτοια λάθη έχω όταν δεν είναι πλήρως συμβατα οι υλοποιήσεις ταμειακής και Pos,  συνήθως  φτιάχνει με αναβαθμίση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...