Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 hours ago, sdikr said:

όλα τα pos θα είναι στο τέλος κλειδωμένα,  αυτή την στιγμή έχουμε την υποχρέωση για κλείδωμα σε όσους έχουν φυσική ταμειακή.    Σύντομα θα ακολουθήσει υποχρέωση και για αυτούς με προγράμματα και νέους τύπου φορολογικούς και παρόχους.

Εγώ αποφάσισα ότι δεν θα ανοίξω πάλι λιανική και έκλεισα την ταμειακή πριν περίπου ένα μήνα αλλά ακόμα περιμένω για τα ΚΑΔ λιανικής. Το pos (vx520 alphabank) το έχω αγοράσει από το 2017 και αν και δεν το χρησιμοποιώ είναι ενεργό. Κόβω μόνο τιμολόγια από το etimologio άρα κάποια στιγμή να περιμένω να συνδεθεί το pos με αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, peragialos είπε

Εγώ αποφάσισα ότι δεν θα ανοίξω πάλι λιανική και έκλεισα την ταμειακή πριν περίπου ένα μήνα αλλά ακόμα περιμένω για τα ΚΑΔ λιανικής. Το pos (vx520 alphabank) το έχω αγοράσει από το 2017 και αν και δεν το χρησιμοποιώ είναι ενεργό. Κόβω μόνο τιμολόγια από το etimologio άρα κάποια στιγμή να περιμένω να συνδεθεί το pos με αυτό;

Αν δεν έχεις λιανική καθόλου, δεν έχεις υποχρέωση για πος. Έχουν βγάλει διευκρινίσεις και πρόσφατα και το ξεκαθάριζαν. Άρα μόλις τερματίσεις τους καδ λιανικής, επιστρέφεις το πος στην τράπεζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, 1comment είπε

 επιστρέφεις το πος στην τράπεζα.

εγώ να κάνω μια ερώτηση πάνω σε αυτό; αν το νοικιάζεις οκ. άνοιξε την πόρτα και πέτα το πίσω στο ταμία. γλύτωσες. αν το έχεις αγοράσει, γιατί να το επιστρέψεις; παίζει να πάρεις τα λεφτά σου πίσω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/4/2024 στις 10:33 ΜΜ, arel είπε

για ακόμη μια φορά αλληλογράφησα με το chatBOT της sumup POS.

αν καταχώρησαν το solo POS μου στην ΑΑΔΕ ;

απαντά: Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι το τερματικό καταχωρήθηκε.

λέω, "δεν το βλέπω".

απαντά: Ωστόσο, η ΑΑΔΕ μας ενημέρωσε, ότι όλα τα τερματικά που είναι καταχωρημένα τον Μάρτιο θα είναι ορατά στην AADE μετά τις 11 Απριλίου.

λέω, πως μπορώ τότε να το διασυνδέσω με την ταμειακή μου ;

απαντά: Οι οδηγίες στάλθηκαν στο email σας. 

φαύλος κύκλος οι οδηγίες του φυσικά και η ασάφεια παραμένει.

 

τα sumup δεν πρόκειται να συνδεθούν  με ταμειακές, τέλος.

το mypos είναι στη πράσινη λίστα, δηλαδή συνεργάσιμα.

https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos

Επεξ/σία από arel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα

Καναμε και εμεις εχθες την συνδεση Α920pro με Dtec50 extra.

Μας ειπε ο τεχνικος οτι καταργουμε την συνδεση του pos με το 4g και θα δουλευει μονο τοπικα στο δυκτιο του μαγαζιου που ειναι vodafone.

Το προβλημα ειναι οτι χρειαζομαστε να εχουμε την ταμειακη μαζι με το pos και εκτος μαγαζιου σε bazzar.

Εχουμε ενα WIFI range extender με ethernet οπου το συνδεω με κινητο cosmote για δικτυο και πανω σε αυτο συνδεω με ethernet την ταμειακη και με wifi το pos. Δυστηχως δεν εχει συνδεση ετσι.

Αν βαλω ενα ενδιαμεσο router για να παιρνουν δυκτιο με στατικη ip θα κανω δουλεια?

Και σε γενικες γραμμες τι ρυθμισεις πρεπει να δω στο ρουτερ περα απο την ip 192.168.2.*** 

Επεξ/σία από tu-luba
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, tu-luba said:

Καλησπερα

Καναμε και εμεις εχθες την συνδεση Α920pro με Dtec50 extra.

Μας ειπε ο τεχνικος οτι καταργουμε την συνδεση του pos με το 4g και θα δουλευει μονο τοπικα στο δυκτιο του μαγαζιου που ειναι vodafone.

Το προβλημα ειναι οτι χρειαζομαστε να εχουμε την ταμειακη μαζι με το pos και εκτος μαγαζιου σε bazzar.

Εχουμε ενα WIFI range extender με ethernet οπου το συνδεω με κινητο cosmote για δικτυο και πανω σε αυτο συνδεω με ethernet την ταμειακη και με wifi το pos. Δυστηχως δεν εχει συνδεση ετσι.

Αν βαλω ενα ενδιαμεσο router για να παιρνουν δυκτιο με στατικη ip θα κανω δουλεια?

Και σε γενικες γραμμες τι ρυθμισεις πρεπει να δω στο ρουτερ περα απο την ip 192.168.2.*** 

περασες καρτα κανονικα ; 

γιατι εμενα & καμια δεκαρια αλλων κανει "πιπ" αλλαζει στιγμιαια η οθονη του POS αλλα δεν "παιζει" !

μηπως πειραξε ο τεχνικος κ τιποτα στη dtec ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, mclein² είπε

περασες καρτα κανονικα ; 

γιατι εμενα & καμια δεκαρια αλλων κανει "πιπ" αλλαζει στιγμιαια η οθονη του POS αλλα δεν "παιζει" !

μηπως πειραξε ο τεχνικος κ τιποτα στη dtec ?

Εγινε κανονικα συναλλαγη με καρτα .

Καναμε τις ρυθμισεις πανω στο δυκτιο μας με βιντεοκληση και βαλαμε συγκεκριμενη στατικη ip στην ταμειακη και στο pos.

Σε δοκιμη στο σπιτι που εχουμε παλι vodafone το μονο που χρειαστηκε ηταν να βαλω ξανα την στατικη ip στο pos για το wifi του σπιτιου 

Επεξ/σία από tu-luba
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, tu-luba said:

Καναμε τις ρυθμισεις πανω στο δυκτιο μας με βιντεοκληση και βαλαμε συγκεκριμενη στατικη ip στην ταμειακη και στο pos.

Σε δοκιμη στο σπιτι που εχουμε παλι vodafone το μονο που χρειαστηκε ηταν να βαλω ξανα την στατικη ip στο pos για το wifi του σπιτιου 

το δοκιμασες ομως...περναει καρτες κανονικα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, mclein² είπε

το δοκιμασες ομως...περναει καρτες κανονικα ;

Ναι κανονικα

33 λεπτά πριν, mclein² είπε

το δοκιμασες ομως...περναει καρτες κανονικα ;

Αν καταλαβα σωστα πρεπει πρωτα να κοπει πρωτα ζ.

Μετα απο τις ρυθμισεις του wifi που ειναι συνδεδεμενο το pos βαζουμε στατικη ip.

Επειτα απο τις ρυθμισεις της ταμειακης οριζεται η στατικη ip του pos και γινεται συνδεση με την ααδε και εκτυπωνονται στο pos οτι συνδεθηκε επιτυχως.

Μετα δοκιμη και δουλεψε.

Ομως παιζει ρολο ο παροχος του ιντερνετ για οτι αφορα τις ip 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα incotex133 με cs 50 ciontek της viva ,ο τεχνικος μου λεει δεν συνδεεται..εχει κανεις καμμια ιδεα τι γινεται αν μπορω να κανω κατι..εχω συνδεσει ενα ingenico με την ταμειακη αλλα το ciontek δεν το βλεπει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, tu-luba said:

Καλησπερα

Καναμε και εμεις εχθες την συνδεση Α920pro με Dtec50 extra.

Μας ειπε ο τεχνικος οτι καταργουμε την συνδεση του pos με το 4g και θα δουλευει μονο τοπικα στο δυκτιο του μαγαζιου που ειναι vodafone.

Το προβλημα ειναι οτι χρειαζομαστε να εχουμε την ταμειακη μαζι με το pos και εκτος μαγαζιου σε bazzar.

Εχουμε ενα WIFI range extender με ethernet οπου το συνδεω με κινητο cosmote για δικτυο και πανω σε αυτο συνδεω με ethernet την ταμειακη και με wifi το pos. Δυστηχως δεν εχει συνδεση ετσι.

Αν βαλω ενα ενδιαμεσο router για να παιρνουν δυκτιο με στατικη ip θα κανω δουλεια?

Και σε γενικες γραμμες τι ρυθμισεις πρεπει να δω στο ρουτερ περα απο την ip 192.168.2.*** 

Θα πρέπει το range extender να δίνει Ip στο ίδιο range με το router της Vodafone,  ή να μπαίνεις στην ταμειακή και να αλλάζεις την Ip που περιμένει η ταμειακή. Με συσκευή που μπορεί να κάνει routing μπορείς να το κάνεις αυτό πιο εύκολα, αρκετά ap το υποστηρίζουν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 hours ago, tu-luba said:

 χρειαζομαστε να εχουμε την ταμειακη μαζι με το pos και εκτος μαγαζιου σε bazzar.

 

Πόσα μέτρα; Υπάρχουν ethernet 20, 50, 100m... Αν μπορείτε να τα περάσετε κάπου ψηλά για να μη σκοντάψει κανείς, τότε γλυτώνετε την ταλαιπωρία με  extenders και ρυθμίσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Πόσα μέτρα; Υπάρχουν ethernet 20, 50, 100m... Αν μπορείτε να τα περάσετε κάπου ψηλά για να μη σκοντάψει κανείς, τότε γλυτώνετε την ταλαιπωρία με  extenders και ρυθμίσεις...

Όχι εκτος του μαγαζιού μας αλλά σε άλλο μερος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα , μήπως μπορεί να βοηθήσει κανείς? 

Προσπαθώ να συνδεθώ στην εφαρμογή της worldlines smart pos , αντι να λειτουργησει η εφαρμογή  βγαζει μυνημα να  συνδεθεις  στην εφαρμογη bank pos. Οταν το παταω κλεινει , στις 10 φορες που προσπαθησα την μια με παρεπεμψε σε καποια ακυρη τραπεζικη εφαρμογη αλλης χώρας . 

Με την υποστήριξη πελατών απ ότι κατάλαβα δεν θα μιλήσω ποτέ μιας και περίμενα μισή ώρα μέχρι που αποσυνδέθηκε, και διαβάζω ότι δεν δίνει λύση και τρομερά παράπονα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...