fuzz Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 την ταμειακή RBS την έχω συνδέσει με το POS της ΠΕΙΡΑΙΩΣ (όλα καλά μεχρι τώρα) Στο μαγαζί μου έχω και εξόφληση λογαριασμών (ΔΕΗ,ΟΤΕ κλπ)αυτό λειτουργεί με υπολογιστή και POS της ΕΘΝΙΚΗΣ Ξέρει κανείς τι ορίζει ο νόμος για αυτό ??? (Το POS της ΕΘΝΙΚΗΣ δείχνει "ξεκρέμαστο")
ekrepali Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 12 minutes ago, noshadow said: αυτο έγινε πριν 4 ημερες εβγαλα Ζ η μηχανη δουλευει και εκανε και αναβαθμιση αυτοματη προσφατα (incotex 133) το pos δεν στελνει πακετο λεει cannot close batch ηταν μια εκκρεμεις συναλλαγη στο μενου της ααδε την οποια και διεγραψα αλλα δεν τη διαγραφει απο την λιστα των συναλλαγων που γραφει pending και φυσικα δεν δεχεται νεες συναλαγες γιατι περιμενει να κλεισω πακετο το οποιο δεν γινεται. η αχρηστη εταιρια epay δεν απανταει και φυσικα το εχουν παθει και αλλοι αυτο με την ιδια μηχανη και την epay με αλλο Pos ομως που λεει οτι στελνει πακετο αλλα οταν παει να περασει καρτα λεει κλειστε πακετο. το κλεινει αλλα δεν κλεινει. ειμαστε μια μπανανια που μας κυβερνουν ανικανοι μπαμπουινοι. Δοκίμασες να κάνεις στο pos δήλωση βλαβης, να στείλεις πακέτο και μετά να κάνεις αποκατάσταση βλαβης; To ανέφερα πάνω, σε κάποια pos υπάρχουν σαφείς οδηγίες, σε άλλα όχι.
Hollyman Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 56 λεπτά πριν, bad_freddy είπε ζητάει κωδικό τεχνικού τον οποίο δεν γνωρίζω. Αν ξέρει κανείς ποιός είναι στο mellon ict220 ας ενημερώσει.... δοκιμασε 13001300
bad_freddy Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 6 λεπτά πριν, Hollyman είπε δοκιμασε 13001300 Αυτός ήταν ο κωδικός, ευχαριστώ, αλλά τελικά τα βήματα στις οδηγίες που είχα βρεί δεν ταιριάζουν με το μενού του POS κι οσο κοίταξα δεν βρήκα κάτι σχετικο...
noshadow Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 37 λεπτά πριν, ekrepali είπε Δοκίμασες να κάνεις στο pos δήλωση βλαβης, να στείλεις πακέτο και μετά να κάνεις αποκατάσταση βλαβης; To ανέφερα πάνω, σε κάποια pos υπάρχουν σαφείς οδηγίες, σε άλλα όχι. τα παντα δοκιμασα updates κλεισιμο πακετου, δηλωση βλαβης δεν μπορει να δηλωσει βλαβη δεν κανει τιποτα διακοσμητικο ειναι. τι επανεκκινησεις τι απενεργοποιηση μενου ααδε δοκιμασα που δεν το απενεργοποιει πια... δεν λειτουργει τιποτα και φαντασου ειμαι τεχνικος υπολογιστων και δικτυων και προσφατα εβαλα και ταμειακες στο μαγαζι. προβλεπω να βαρανε κανονι οι epay και λοιποι παροχοι για να μην πληρωνουν αποζημιωσεις. πρεπει να το εχουν παθει πολλοι αυτο το προβλημα δεν ειμαστε οι μονοι εδω. εχουν αρχισει ηδη εδω στην περιοχη μου και κανονιζουν μαζικες αγωγες εναντιον καθε υπευθυνου. 2
Shadowjump Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 1 ώρα πριν, ekrepali είπε Πω πω... διάβασα το manual Cardlink VX520, τι μπάχαλο είναι αυτό. Κι εγώ δε μπορώ να βρω πουθενά να υπάρχει σελίδα στην ΑΑΔΕ. Στο δικό μου POS (ict220 - Mellon) είναι πολύ εύκολη η δήλωση βλάβης και η δήλωση αποκατάστασης μέσα απ'το menu του pos. Ναι, εγώ πρέπει να δηλώσω αλλού και μετά να μπω στο POS...
ppmarkos Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, noshadow είπε τα παντα δοκιμασα updates κλεισιμο πακετου, δηλωση βλαβης δεν μπορει να δηλωσει βλαβη δεν κανει τιποτα διακοσμητικο ειναι. τι επανεκκινησεις τι απενεργοποιηση μενου ααδε δοκιμασα που δεν το απενεργοποιει πια... δεν λειτουργει τιποτα και φαντασου ειμαι τεχνικος υπολογιστων και δικτυων και προσφατα εβαλα και ταμειακες στο μαγαζι. προβλεπω να βαρανε κανονι οι epay και λοιποι παροχοι για να μην πληρωνουν αποζημιωσεις. πρεπει να το εχουν παθει πολλοι αυτο το προβλημα δεν ειμαστε οι μονοι εδω. εχουν αρχισει ηδη εδω στην περιοχη μου και κανονιζουν μαζικες αγωγες εναντιον καθε υπευθυνου. Παρε τηλέφωνο το helpdesk της epay. Πες έχω την incotex με 520 και δεν κλείνει πακέτο. Είναι ενημερωμένοι. Είχαν δώσει αναβαθμιση που κόλλαγε και δεν έβγαζε το πακέτο στις incotex. Το έχουν επιλύσει από τη Τρίτη. Τους δίνεις το TID και σε καθοδηγούν να κλείσεις το πακέτο. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2024 από ppmarkos
sdikr Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 5 hours ago, ekrepali said: Πω πω... διάβασα το manual Cardlink VX520, τι μπάχαλο είναι αυτό. Κι εγώ δε μπορώ να βρω πουθενά να υπάρχει σελίδα στην ΑΑΔΕ. Στο δικό μου POS (ict220 - Mellon) είναι πολύ εύκολη η δήλωση βλάβης και η δήλωση αποκατάστασης μέσα απ'το menu του pos. Πρώτα πρέπει να γίνει η δήλωση στην σελίδα της ΑΑΔΕ (που όλοι ψάχνουν που είναι) και μετά δουλεύουν οι επιλογές απο το pos
noshadow Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 9 ώρες πριν, ppmarkos είπε Παρε τηλέφωνο το helpdesk της epay. Πες έχω την incotex με 520 και δεν κλείνει πακέτο. Είναι ενημερωμένοι. Είχαν δώσει αναβαθμιση που κόλλαγε και δεν έβγαζε το πακέτο στις incotex. Το έχουν επιλύσει από τη Τρίτη. Τους δίνεις το TID και σε καθοδηγούν να κλείσεις το πακέτο. Το πρόβλημα εδώ είναι ότι δεν απαντάνε οι αλήτες στο helpdesk έχω αφήσει το τηλέφωνο ανοιχτό 4 ώρες και 2 ώρες και 1 ώρα τόσες μέρες και βαρέθηκα αυτό είναι το πρόβλημα. Χάνω ώρες από τη δουλειά μου και δεν τους βρίσκω πουθενά.
Mr_Terror Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/katholiki-epektasi-ton-pliromon-iris-chamilonoun-i-promithies-ke-sta-pos/ Επόμενη φάση σύνδεση iris με το pos.
Finn Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δοκίμασα να περάσω και σήμερα κάρτα, επιτυχώς φυσικά, αλλά πλέον στο τέλος της απόδειξης έχει στοιχεία της κάρτας που πέρασε. Ήτοι τύπος κάρτας και μερικά από τα ψηφία της με τα υπόλοιπα να κρύβονται με αστερισκο. Έστειλα και Ζ και πλεον στις συναλλαγής Eft-pos δεν λέει 0 αλλά 1 (έκανα μια συναλλαγή). Οπότε για να είστε σίγουροι ότι έγινε η διασύνδεση θα πρέπει να συμβαίνουν αυτά τα 2.
ekrepali Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 23 minutes ago, Mr_Terror said: https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/katholiki-epektasi-ton-pliromon-iris-chamilonoun-i-promithies-ke-sta-pos/ Επόμενη φάση σύνδεση iris με το pos. Πάνε καλά ρε; Πόσες φορές θα πληρώσουμε να αναβαθμίσουμε τις ταμειακές;
zmaskos Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Γιατι δυσκολευουν την κατασταση με POS. Προσωπικά εχω βγαλει QR code το εχω ετοιμο στο γραφειο διπλα στην ταμειακη και οποιος θελει απλα το σκαναρει.
1comment Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 4 ώρες πριν, noshadow είπε Το πρόβλημα εδώ είναι ότι δεν απαντάνε οι αλήτες στο helpdesk έχω αφήσει το τηλέφωνο ανοιχτό 4 ώρες και 2 ώρες και 1 ώρα τόσες μέρες και βαρέθηκα αυτό είναι το πρόβλημα. Χάνω ώρες από τη δουλειά μου και δεν τους βρίσκω πουθενά. Έχουμε ξαναπεί ότι στην epay απαντούν μετά τις 12 το βράδυ. Θα πρέπει να ξαναπάς στο μαγαζί σου ένα βράδυ και να καλέσεις. Εγώ μια φορά ήρθα στο μαγαζί 2 τη νύχτα για να τους πάρω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα