vaggos400 Δημοσ. 4 Απριλίου Share Δημοσ. 4 Απριλίου Καλημέρα! Βγήκε update για micro 2, μόνο μέσω πισι για έτσι η αναβάθμιση?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 4 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Απριλίου Quote Κάνω παράθεση το μήνυμα του @fotandreo που άνοιξε σε άλλο topic, αν μπορεί κάποιος να τον βοηθήσει. ⬇️ Καλημέρα σας. Προκαταβολικά σας γράφω ότι έχω ρωτήσει την λογίστρια μου, τους τεχνικούς της ταμειακής και την επιχείρηση που μου προμήθευσε το λογισμικό(viva) για κατεύθυνση και όλοι σηκώνουν τα χέρια ψηλά. Ανοίγω αυτό το νήμα μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό. Έχω eshop (αποκλειστικά) το οποίο λειτουργεί με epos της εθνικής και ταμειακή μηχανή. Ενημερώθηκα ότι είμαι υποχρεωμένος να έχω και "φυσικό" pos ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιήσω ποτέ (όπως και θα γίνει). Για να μην κάνω αυτό το περιττό έξοδο, πήγα στην λύση του mobile pos το οποίο λειτουργεί άρτια. Την αναβάθμιση της ταμειακής την έχω κάνει εδώ και μήνες. Τώρα ερχόμαστε στα δύσκολα. Εδώ και ένα τρίμηνο περίπου είμαι στο περίμενε σχετικά με το αν υπάρχει τρόπος να γίνει διασύνδεση της ταμειακής μου με την εφαρμογή. Μόλις χτες ενημερώθηκα ότι το πιο πιθανό είναι η συγκεκριμένη ταμειακή να μην υποστηρίζει σύνδεση με softpos. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Ποια είναι η πιο οικονομική λύση για να μην έχω θέμα με πρόστιμο κτλ.( Περιττό να πω ότι η ΑΑΔΕ με έχει βομβαρδίσει στα email); Υπενθυμίζω ότι είναι ένα εργαλείο εντελώς άχρηστο για εμάς το pos. Μπορώ να αποφύγω την αλλαγή ταμειακής; Αν υπάρχει κάποια ανάλογη εμπειρία θα το εκτιμούσα αν μου την αναφέρατε. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. @fotandreao Μην επαναπαύεσαι που αναβάθμισες τη ταμειακή εδώ και μήνες. Κι εγώ τη δικιά μου της infopos την είχα αναβαθμίσει το Νοέμβριο αλλά όταν έκανα τη διασύνδεση παρουσίαζε συχνά πρόβλημα στην επικοινωνία με το pos. Tελικά έστρωσε μετά από νέα αναβάθμιση του firmware. Kαλό θα είναι λοιπόν αν πρόκειται να επιχειρήσεις τη διασύνδεση μ'αυτή τη ταμειακή, να ρωτήσεις το τεχνικό σου αν έχει βγει νέο firmware. Για τα υπόλοιπα (viva, softpos κλπ) δεν έχω ιδέα, ίσως σε βοηθήσει κάποιος συμφορουμήτης. Αρχικά γράψε τι ταμειακή έχεις και τι ακριβώς είναι αυτο το soft pos που θες να διασυνδέσεις. Κάνε και μια αναζήτηση σ'αυτό το topic (πάνω δεξιά είναι το search box) για viva και softpos και κάνει ταξινόμηση (sort) τα αποτελέσματα βάσει ημερομηνίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 4 Απριλίου Share Δημοσ. 4 Απριλίου Το softpos της viva δουλεύει και σαν τοπικά και σαν middleware, δεν νομίζω πως θα έχει θέμα σύνδεσης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 4 Απριλίου Share Δημοσ. 4 Απριλίου Όποιος δεχτεί κλήση από ααδε, ας μας το πει. Είμαι περίεργος να δω πώς θα τηλεφωνήσουν σε 12 χιλ. επιχειρήσεις και τι θα τους λένε. Έχουν το ανθρώπινο δυναμικό να κάνουν τόσα τηλ; Θα ήταν ευκολότερο να δημιουργήσουν μια πλατφόρμα που θα έμπαινε ο επαγγελματίας με κωδικούς ταξις και θα έλεγε "έχω το τάδε πρόβλημα που αφορά είτε την ταμειακή ή το πος". Και μετά ας επικοινωνούσε η ααδε είτε με τον πάροχο είτε με τον τεχνικό να βρεθεί λύση. Αφού ούτως ή άλλως σε αυτά τα κομμάτια είναι το πρόβλημα. Με τον επαγγελματία τι να πουν στο τηλ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 4 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Απριλίου 34 minutes ago, 1comment said: Με τον επαγγελματία τι να πουν στο τηλ; Σιγά μη πάρει η ΑΑΔΕ τηλέφωνα ρε. Πιο πιθανό να ρίξουν πρόστιμα και μετά όποιος αδικήθηκε θα πάει με ραντεβού να ζητήσει διαγραφή (αν έχει επαρκή αποδεικτικά για ποιο λόγο δεν έγινε η διασύνδεση ή για ποιο λόγο δεν έκλεισε ραντεβού). Ήδη το είχαν σιγοψήσει απ'τη διορία του Φεβρουαρίου, το είχαμε αναφέρει: https://www.eea.gr/arthra-eea/se-siopiri-paratasi-gia-to-thema-tis-diasyndesis-ton-tameiakon-michanon-me-ta-pos-prosanatolizetai-to-ypoik/ Quote Ειδικότερα, αυτό που μελετάται είναι να μην υπάρξει επιβολή προστίμου σε όσους υπόχρεους έχουν έγγραφες αποδείξεις ότι απευθύνθηκαν σε τεχνικές εταιρείες για την αναγκαία διασύνδεση, η οποία για διάφορους λόγους δεν έχει προχωρήσει. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mlenko Δημοσ. 4 Απριλίου Share Δημοσ. 4 Απριλίου Στις 3/4/2024 στις 10:50 ΠΜ, ekrepali είπε Όχι, εμένα αν ο πελάτης έχει ανεπαρκές υπόλοιπο ή αν δε δουλεύει η κάρτα, είτε πατάω κόκκινο στο pos και στέλνει 'αποτυχια συναλλαγής' στη ταμειακή... είτε στέλνει μόνο του το pos την εντολή αν περάσουν 3 λεπτά. Εν συνεχεία πατάω ακύρωση στη ταμειακή και πληρωμή με μετρητά ή ολική ακύρωση. Είναι πρόβλημα της ταμειακής σου... λάθος προγραμματισμός. Όταν παίρνει εντολή από το pos ότι δεν εκτελέστηκε η συναλλαγή δεν πρέπει να κλείνει επιτυχώς η απόδειξη. Ρώτα τον τεχνικό σου ή την εταιρία της ταμειακής αν έχει βγει νέο firmware ώστε να κάνεις κι άλλη αναβάθμιση. Ευχαριστώ ..άλλα δυστυχώς περνάει κανονικά ως πληρωμή με κάρτα στη ταμειακή και σε Ζ μάλιστα, και ούτε με αφήνει να δώσω εντολή από κόκκινο από το pos να πατήσω ακύρωση καθώς δεν με αφήνει , έχω επικοινωνήσει μαζί τους εδώ και σχεδόν μήνα και μου είπαν πως ειναι ενήμεροι ήδη για το πρόβλημα και περιμένουμε update...Πουθενά το update όμως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 5 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 5 Απριλίου 1 hour ago, Mlenko said: Ευχαριστώ ..άλλα δυστυχώς περνάει κανονικά ως πληρωμή με κάρτα στη ταμειακή και σε Ζ μάλιστα, και ούτε με αφήνει να δώσω εντολή από κόκκινο από το pos να πατήσω ακύρωση καθώς δεν με αφήνει , έχω επικοινωνήσει μαζί τους εδώ και σχεδόν μήνα και μου είπαν πως ειναι ενήμεροι ήδη για το πρόβλημα και περιμένουμε update...Πουθενά το update όμως. Μου φαίνεται μπορείς να κόψεις πιστωτικό λιανικής στο mytimologio, αν επρόκειτο για μεγάλο ποσό που δε θες να το φορτωθείς. Αλλά κι αυτό είναι ταλαιπωρία γιατί α) πρέπει να κρατάς τις αποδείξεις του πελάτη ή να τις φωτογραφίζεις β) να καταχωρείς ένα-ένα τα προϊόντα, να επιλέγεις ΦΠΑ και να υπολογίζεις το καθαρό ποσό κάθε προϊόντος αποφορολογημένο, γ) να καταχωρείς τα στοιχεία της απόδειξης κλπ. Επίσης υπάρχει κίνδυνος (επειδή πολλές φορές κολλάει η σελίδα) να κοπεί 4-5 φορές το πιστωτικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shadowjump Δημοσ. 5 Απριλίου Share Δημοσ. 5 Απριλίου Σειρα μου να ρωτησω. Εγινε κανονικα συνδεση, ολα δουλευουν οκ, εκτος του οτι δεν στελνει πακετο το POS (VX520 Cardlink) και μενουν ολα τα λεφτα μεσα! Μιλησα με Cardlink και μου ειπανε, δηλωση βλαβης POS στο site της ΑΑΔΕ και μετα "ξεκλειδωμα" του POS απο το μενου του και θα στειλει κανονικα πακετο. - ΟΚ, και που κανω δηλωση στο site της ΑΑΔΕ? - Δεν ξερουμε, δεν μας εχουνε πει Εχει βρει κανεις που ακριβως γινεται δηλωση βλαβης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ελληνίκη Δημοσ. 5 Απριλίου Share Δημοσ. 5 Απριλίου Έχω ταμειακό σύστημα μέσω λογισμικού συστήματος και έχω το pos A80 Έχουμε ρυθμίσει την στατική IP, το PC κάνει Ping στο POS και ακούγεται ένα κουδούνισμα αλλά δεν παίρνει εντολή για το ποσό. Αυτό που είδαμε είναι ότι στο μενού του ECR - Διασύνδεση ECR - το Terminal IP είναι κενό με μία παύλα ενώ θα έπρεπε να γράφει τη στατική IP που έχουμε ρυθμίσει. Η εταιρεία με το ταμειακό σύστημα λέει συνδέει κανονικά το Α80 αλλά η cardlink που μίλησα με μία κοπελίτσα δεν ήξερε καν να απαντήσει. Έχω στείλει e-mail στο support της cardlink και περιμένω... Εσείς καμιά γνώμη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 5 Απριλίου Share Δημοσ. 5 Απριλίου 1 hour ago, Ελληνίκη said: Έχω ταμειακό σύστημα μέσω λογισμικού συστήματος και έχω το pos A80 Έχουμε ρυθμίσει την στατική IP, το PC κάνει Ping στο POS και ακούγεται ένα κουδούνισμα αλλά δεν παίρνει εντολή για το ποσό. Αυτό που είδαμε είναι ότι στο μενού του ECR - Διασύνδεση ECR - το Terminal IP είναι κενό με μία παύλα ενώ θα έπρεπε να γράφει τη στατική IP που έχουμε ρυθμίσει. Η εταιρεία με το ταμειακό σύστημα λέει συνδέει κανονικά το Α80 αλλά η cardlink που μίλησα με μία κοπελίτσα δεν ήξερε καν να απαντήσει. Έχω στείλει e-mail στο support της cardlink και περιμένω... Εσείς καμιά γνώμη; Αυτά συνήθως φτιάχνουν με αναβάθμιση στην ταμειακή, μάλλον θα πρέπει να γίνει και στο λογισμικό Δεν γράφει εκεί την σταθερή Ip και σε εμένα όσα έχω συνδέσει δεν αναφέρουν Ip, μόνο Port και γίνεται κανονικά η σύνδεση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ελληνίκη Δημοσ. 5 Απριλίου Share Δημοσ. 5 Απριλίου 1 λεπτό πριν, sdikr είπε Αυτά συνήθως φτιάχνουν με αναβάθμιση στην ταμειακή, μάλλον θα πρέπει να γίνει και στο λογισμικό Δεν γράφει εκεί την σταθερή Ip και σε εμένα όσα έχω συνδέσει δεν αναφέρουν Ip, μόνο Port και γίνεται κανονικά η σύνδεση Η epsilon λεει οτι τα συνδεει ενω η cardlink οχι. Μολις μας απαντησαν μεσω μειλ και θα ερθει μελλοντικη αναβαθμιση στα POS για τα ταμειακα συστημα μεσω λογισμικου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 5 Απριλίου Share Δημοσ. 5 Απριλίου 1 minute ago, Ελληνίκη said: Η epsilon λεει οτι τα συνδεει ενω η cardlink οχι. Μολις μας απαντησαν μεσω μειλ και θα ερθει μελλοντικη αναβαθμιση στα POS για τα ταμειακα συστημα μεσω λογισμικου. Για την ώρα η υποχρέωση είναι για φυσικές ταμειακές και Pos, όχι για λογισμικό Δεν νομίζω πως θα κάνουν άλλη αναβάθμιση τα Pos, αν ήταν θα είχανε κάνει και για τις ταμειακές, πετάνε το μπαλάκι στους κατασκευαστές ταμειακών Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ελληνίκη Δημοσ. 5 Απριλίου Share Δημοσ. 5 Απριλίου 1 λεπτό πριν, sdikr είπε Για την ώρα η υποχρέωση είναι για φυσικές ταμειακές και Pos, όχι για λογισμικό Δεν νομίζω πως θα κάνουν άλλη αναβάθμιση τα Pos, αν ήταν θα είχανε κάνει και για τις ταμειακές, πετάνε το μπαλάκι στους κατασκευαστές ταμειακών Υπαρχει περιπτωση να μην γινει η συνδεση των erp δηλαδη ετσι οπως το πανε; Εχουν δωσει ενα deadline 31/5 παρολα αυτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 5 Απριλίου Share Δημοσ. 5 Απριλίου 54 minutes ago, Ελληνίκη said: Υπαρχει περιπτωση να μην γινει η συνδεση των erp δηλαδη ετσι οπως το πανε; Εχουν δωσει ενα deadline 31/5 παρολα αυτα... Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η σύνδεση των erp, μέχρι 31/5 είναι για τις ταμειακές με τα Pos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GC_105 Δημοσ. 5 Απριλίου Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2 ώρες πριν, Ελληνίκη είπε Έχω ταμειακό σύστημα μέσω λογισμικού συστήματος και έχω το pos A80 Έχουμε ρυθμίσει την στατική IP, το PC κάνει Ping στο POS και ακούγεται ένα κουδούνισμα αλλά δεν παίρνει εντολή για το ποσό. Αυτό που είδαμε είναι ότι στο μενού του ECR - Διασύνδεση ECR - το Terminal IP είναι κενό με μία παύλα ενώ θα έπρεπε να γράφει τη στατική IP που έχουμε ρυθμίσει. Η εταιρεία με το ταμειακό σύστημα λέει συνδέει κανονικά το Α80 αλλά η cardlink που μίλησα με μία κοπελίτσα δεν ήξερε καν να απαντήσει. Έχω στείλει e-mail στο support της cardlink και περιμένω... Εσείς καμιά γνώμη; Θα πρέπει να ενημερώσεις την cardlink πως το τερματικό σου δουλεύει με λογισμικό σε υπολογιστή και όχι με απλή ταμειακή ώστε να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα