Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, sdikr said:

άλλο πράγμα η αναβάθμιση   και άλλο το να μπει σε λειτουργία η σύνδεση με το Pos,

Για αυτό ποιος τεχνικός έρχεται ; του pos ; 

Αν το pos το χρησιμοποιείς και έξω ,είναι 4g ,τι γίνεται ; 

Αποτι καταλαβα απλά κάνουμε την αναβάθμιση μέχρι τέλος τους μήνα ,και από εκεί και πέρα για την ένωση βλέπουμε όταν τα φτιάξουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, arxontas2323 είπε

για νεες επιχειρησεις ισχυει το voucher; επισης εχουμε καμια εικονα ποτε θα ξανα ανοιξει;

99% όχι γιατί έχουν τον ακατανόητο όρο ότι ισχύει για επιχειρήσεις με έναρξη πριν την 1-1-2022. Δες εδώ σελίδα 6.

16 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε

Για αυτό ποιος τεχνικός έρχεται ; του pos ; 

 

Ο τεχνικός της ταμειακής θα έρθει στο χώρο μας και το κάνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, SOCRATIS1000 said:

Για αυτό ποιος τεχνικός έρχεται ; του pos ; 

Αν το pos το χρησιμοποιείς και έξω ,είναι 4g ,τι γίνεται ; 

Αποτι καταλαβα απλά κάνουμε την αναβάθμιση μέχρι τέλος τους μήνα ,και από εκεί και πέρα για την ένωση βλέπουμε όταν τα φτιάξουν 

Την σύνδεση την κάνει ο τεχνικός της ταμειακής,     για τα 4g που συνήθως δουλεύουν με ενδιάμεσο software ακόμα δεν υποστηρίζουν διασύνδεση, πρέπει να υπάρχει σύνδεση στο τοπικό δίκτυο  ταμειακής και Pos

Για άλλες περιπτώσεις έχεις δυνατότητα να προ φορτώσεις στο Pos αποδείξεις ώστε όταν θα πάς στον πελάτη να την καλέσεις στο Pos και να σε πληρώσει  (ή αν δεν σε πληρώσει με κάρτα  να γυρίσεις και να τις ακυρώσεις)

Ναι κάνεις την αναβάθμιση για να είσαι οκ σε αυτό και μετά περιμένουμε για την διασύνδεση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, sdikr said:

Την σύνδεση την κάνει ο τεχνικός της ταμειακής,     για τα 4g που συνήθως δουλεύουν με ενδιάμεσο software ακόμα δεν υποστηρίζουν διασύνδεση, πρέπει να υπάρχει σύνδεση στο τοπικό δίκτυο  ταμειακής και Pos

Για άλλες περιπτώσεις έχεις δυνατότητα να προ φορτώσεις στο Pos αποδείξεις ώστε όταν θα πάς στον πελάτη να την καλέσεις στο Pos και να σε πληρώσει  (ή αν δεν σε πληρώσει με κάρτα  να γυρίσεις και να τις ακυρώσεις)

Ναι κάνεις την αναβάθμιση για να είσαι οκ σε αυτό και μετά περιμένουμε για την διασύνδεση

 

Κατάλαβα ,πανικός 

Όλα λάθος θα γίνουν και θα πέσουν πρόστιμα μετά ,την βλέπω την δουλειά εγώ 😌

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Φτασαμε 15 του μηνα και ακομα τα Voucher του 3ο κυκλου δεν εχουν δωθει και κανεις δεν ξερει τι θα γινει. Απο τον Δεκεμβριο που εκανα την αιτηση ειναι στο σταδιο αξιολογησης.Μενουν 15 μερες πριν ληξει η προθεσμία και κανεις δεν ξερει να μας πει σε μας που περιμενουμε τα  Voucher τι θα γινει αν θα παρουμε καποια παραταση.Οποιος εχει καποια ενημερωση με το θεμα ας το γραψει εδω.Ουτε ο λογιστης μου δεν ξερει να μου πει, πιστευει οτι θα δωσουν παραταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/02/2024 at 00:42, sdikr said:

 

Φυσικά όλοι θα θέλουν να γίνει η διασύνδεση 29/2 στις 23:59 το βράδυ  και η διασύνδεση γίνεται μόνο τοπικά στον χώρο του πελάτη   καθώς θέλει Ip απο Pos και θα πρέπει να είναι στο range του πελάτη (θα μπορούσε να γίνει και με κάποιο άλλο ρουτερ στον χώρο του τεχνικού που θα πρέπει να ρωτάει τι ρυθμίσεις έχει ο πελάτης και να τους τις δίνει σωστά ο πελάτης....... 😋 )

Για παράταση χαλαρά το βλέπω

Oι περισσότεροι τεχνικοί που είναι παλαιάς κοπής, δεν έχουν ιδέα από static IP, range κλπ... Άνοιγαν χρόνια το μαγαζάκι τους, πουλούσαν ταμειακές με το κιλό κι έβγαζαν μεροκαματο. Δε ξέρω τι θα γίνει πραγματικά... στο τέλος θα κάνουμε τις διασυνδέσεις μόνοι μας μου φαίνεται.

Επίσης έχω ακούσει στη πιάτσα από μερικούς που έκαναν τη διασύνδεση και αναβάθμισαν οριστικά το pos, ότι μερικές φορές κολλάει η διασύνδεση. Κι εννοείται ότι εφόσον έχει κλειδωθεί οριστικά το χειροκίνητο πληκτρολόγιο στο pos, είναι σαν να μην έχουν πλέον pos και ζητάνε μετρητά.

Τώρα βέβαια δε μπορώ να ξέρω αν όντως υπάρχει πρόβλημα στο λογισμικό τους ή αν έχουν δηλωθεί λάθος IP και γίνεται conflict.

Εσύ έχεις ακούσει γνώμες / απόψεις από άτομα που έκαναν τη διασύνδεση ή είναι όλοι σε αναμονή για αλλά πειραματόζωα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
41 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Φτασαμε 15 του μηνα και ακομα τα Voucher του 3ο κυκλου δεν εχουν δωθει και κανεις δεν ξερει τι θα γινει. Απο τον Δεκεμβριο που εκανα την αιτηση ειναι στο σταδιο αξιολογησης.Μενουν 15 μερες πριν ληξει η προθεσμία και κανεις δεν ξερει να μας πει σε μας που περιμενουμε τα  Voucher τι θα γινει αν θα παρουμε καποια παραταση.Οποιος εχει καποια ενημερωση με το θεμα ας το γραψει εδω.Ουτε ο λογιστης μου δεν ξερει να μου πει, πιστευει οτι θα δωσουν παραταση.

Same και ειναι αυτο που με κανει να πιστεύω πως θα υπάρξει παραταση, αλλιως δεν στεκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, ekrepali said:

Oι περισσότεροι τεχνικοί που είναι παλαιάς κοπής, δεν έχουν ιδέα από static IP, range κλπ... Άνοιγαν χρόνια το μαγαζάκι τους, πουλούσαν ταμειακές με το κιλό κι έβγαζαν μεροκαματο. Δε ξέρω τι θα γίνει πραγματικά... στο τέλος θα κάνουμε τις διασυνδέσεις μόνοι μας μου φαίνεται.

Επίσης έχω ακούσει στη πιάτσα από μερικούς που έκαναν τη διασύνδεση και αναβάθμισαν οριστικά το pos, ότι μερικές φορές κολλάει η διασύνδεση. Κι εννοείται ότι εφόσον έχει κλειδωθεί οριστικά το χειροκίνητο πληκτρολόγιο στο pos, είναι σαν να μην έχουν πλέον pos και ζητάνε μετρητά.

Τώρα βέβαια δε μπορώ να ξέρω αν όντως υπάρχει πρόβλημα στο λογισμικό τους ή αν έχουν δηλωθεί λάθος IP και γίνεται conflict.

Εσύ έχεις ακούσει γνώμες / απόψεις από άτομα που έκαναν τη διασύνδεση ή είναι όλοι σε αναμονή για αλλά πειραματόζωα;

Για την ώρα είμαστε σε αναμονή γενικά, θέματα με τα περισσότερα pos,  κάτι ακούγεται οτι μπορεί να χρειαστεί να γίνει ξανά αναβάθμιση σε ταμειακές.

Για τα pos έχει διαδικασία που το δηλώνεις σαν βλάβη μέσα απο την ΑΑΔΕ, αλλά σου δίνει 12 λεπτά που μπορείς να πληκτρολογήσεις ποσό απο το Pos, μετά πρέπει να ξανακάνεις δήλωση

Just now, stormrain said:

Same και ειναι αυτο που με κανει να πιστεύω πως θα υπάρξει παραταση, αλλιως δεν στεκει.

Αυτό είναι που ακούγεται ανεπίσημα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mr_Terror είπε

Φτασαμε 15 του μηνα και ακομα τα Voucher του 3ο κυκλου δεν εχουν δωθει και κανεις δεν ξερει τι θα γινει. Απο τον Δεκεμβριο που εκανα την αιτηση ειναι στο σταδιο αξιολογησης.Μενουν 15 μερες πριν ληξει η προθεσμία και κανεις δεν ξερει να μας πει σε μας που περιμενουμε τα  Voucher τι θα γινει αν θα παρουμε καποια παραταση.Οποιος εχει καποια ενημερωση με το θεμα ας το γραψει εδω.Ουτε ο λογιστης μου δεν ξερει να μου πει, πιστευει οτι θα δωσουν παραταση.

Πιο δεκεμβριο; απο αρχες ιουλιου αιτηση κ ακομα υπο αξιολογηση λεει... 

7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ελλάδα 3.0

3-0 μας εχουν οντως

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω την εξής απορία.... Αντε και μου κάνει ο τεχνικός την συνδεση του POS με την ταμειακή μου.... Τα τιμολόγια που κόβω απο τον υπολογιστή με το πρόγραμμα της ΑΑΔΕ (TIMOLOGIO) πως θα συνδεθεί αυτό με το POS για τον πελάτη που θα με πληρώνει με κάρτα και εγώ δεν θα μπορώ να πληκτρολογήσω κανένα ποσό στο POS?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, maverick290402 είπε

Εγώ έχω την εξής απορία.... Αντε και μου κάνει ο τεχνικός την συνδεση του POS με την ταμειακή μου.... Τα τιμολόγια που κόβω απο τον υπολογιστή με το πρόγραμμα της ΑΑΔΕ (TIMOLOGIO) πως θα συνδεθεί αυτό με το POS για τον πελάτη που θα με πληρώνει με κάρτα και εγώ δεν θα μπορώ να πληκτρολογήσω κανένα ποσό στο POS?

Αν είσουν μόνο χονδρική (χωρίς ταμειακή), δεν θα είχες αυτό το θέμα. Σε αυτούς δεν θα διασυνδεθεί κάτι. Τώρα προφανώς θα πρέπει να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία IRIS ώστε οι πελάτες σου να μπορούν να σε πληρώσουν με τραπεζική μεταφορά ή να ανοίξεις λογ/σμο και στις 4 τράπεζες. Δεν έχεις άλλη επιλογή. Με pos δεν θα μπορούν να σε πληρώσουν όσοι θέλουν τιμολόγιο. 

2 ώρες πριν, sdikr είπε

κάτι ακούγεται οτι μπορεί να χρειαστεί να γίνει ξανά αναβάθμιση σε ταμειακές.

Πλάκα θα χει να χρειαστεί να ξαναπληρώσουμε 170αρι για την ηλιθιότητά τους! Μωρέ μακάρι να κάνουμε τη διασύνδεση και να μην δουλεύει τίποτα, να μας δίνουν μετρητά οι πελάτες αφού θα τρώνε άκυρο σε όλα τα μαγαζιά για τον ίδιο λόγο. Κερδισμένοι θα μαστε.

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

 

Επίσης έχω ακούσει στη πιάτσα από μερικούς που έκαναν τη διασύνδεση και αναβάθμισαν οριστικά το pos, ότι μερικές φορές κολλάει η διασύνδεση. Κι εννοείται ότι εφόσον έχει κλειδωθεί οριστικά το χειροκίνητο πληκτρολόγιο στο pos, είναι σαν να μην έχουν πλέον pos και ζητάνε μετρητά.

 

Το ίδιο μου είπε ο τεχνικός μου. Σε έναν που έκανε τη διασύνδεση, δεν του δούλεψε και επικοινώνησε με την τράπεζα και ουσιαστικά του ξεκλείδωσαν το pos ακυρώνοντας τη διασύνδεση για να δουλέψει. Το αστείο είναι ότι σε μερικούς που αναβαθμίστηκαν τα pos έχουν ήδη πάει μεηλ από ααδε που τους λένε να κάνουν διασύνδεση. Αφού το σύστημα δεν είναι έτοιμο, πλάκα μας κάνουν; Δεν το βλέπουν στις δοκιμές τους; 

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 minutes ago, maverick290402 said:

Εγώ έχω την εξής απορία.... Αντε και μου κάνει ο τεχνικός την συνδεση του POS με την ταμειακή μου.... Τα τιμολόγια που κόβω απο τον υπολογιστή με το πρόγραμμα της ΑΑΔΕ (TIMOLOGIO) πως θα συνδεθεί αυτό με το POS για τον πελάτη που θα με πληρώνει με κάρτα και εγώ δεν θα μπορώ να πληκτρολογήσω κανένα ποσό στο POS?

Δεν υπάρχει ακόμα πρόβλεψη,   ζητήσανε δυνατότητα να υπάρχει επιλογή που να επιτρέπει προσωρινό ξεκλείδωμα του Pos

1 hour ago, ekrepali said:

Ελλάδα 3.0

Τι να σου πω ρε συ,   από την στιγμή που   αυτή την στιγμή δουλεύει  με ταμειακές και συγκεκριμένα Pos συγκεκριμένου παρόχου, μάλλον κάτι δεν εχουν κάνει καλά οι άλλοι.

Δεν νομίζω πως θα χρεώσουν πάλι 170 (αλήθεια voucher δεν πήρες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιβεβαιώνω πως θα χρειαστεί και πάλι αναβάθμιση .Πριν λίγο έφαγα αρκετές ώρες για να μου πει ο προμηθευτής μου πως τελικά βγήκε καινούριο φιρμγουερ . Και αυτό συνεβει σε πελάτη που ήρθε εμαιλ να συνδεθεί με το Pos , το εμαιλ είχε λάθος στοιχειά ταμειακής και pos, και η ταμειακή είχε αναβαθμιστεί τον Νοέμβριο.

Ο τεχνικός του προμηθευτή μου , μου πρότεινε να μην ξανακάνω αναβαθμίσεις μέχρι να έρθει η στιγμή να γίνει η διασύνδεση, γιατί πιθανό να βγει και άλλο φιρμγουερ που θα λύνει προβλήματα

Όσο για τη διασύνδεση , κανείς δεν ξέρει τίποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...