Mr_Terror Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Είναι και το τελευταίο φιρμ για την απλή Mirka.Στο σίτε της infopos το έχει για κατέβασμα. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2024 από Mr_Terror
exelcior Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 17 minutes ago, ekrepali said: Εν τω μεταξύ αυτός που έχει το πρόβλημα εξαφανίστηκε. 😁 @exelcior πάτα κλειδί, 2, 2, 2 και πες μας τι firmware έχεις να φύγει η περιέργεια. Εξυπηρέτηση προσπαθούσα να κάνω χαχαχαχα. Άμα προλάβω να περάσω από το μαγαζί του γνωστού μου, θα το δοκιμάσω. Πιο πριν που μίλησα μαζί του μου είπε ότι κάνει επανεκκίνηση στο POS όταν του κάνει το πρόβλημα και δουλεύει για λίγη ώρα. 1
juventinos10 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 3 hours ago, sdikr said: Κανονικά δουλεύει, δοκίμασε να τους δηλώσεις σαν dns το 1.1.1.1 και τσέκαρε δυο φορες οτι είναι σωστά ip's και gateway θα περασω να το δοκιμασω εξυπηρετηση εκανα και θα ενημερωσω.
christos1284 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 5 ώρες πριν, sdikr είπε Δοκίμασε απο το μενού του softpos να κάνεις get key και δοκίμασε ξανά την διασύνδεση Καταρχήν, ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια. Όταν μπαίνω στο integrations του viva pos app δεν βλέπω πουθενά κάποια επιλογή για να πάρω κλειδί. Γνωρίζεις μήπως πώς γίνεται?
Finn Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 1 hour ago, christos1284 said: Καταρχήν, ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια. Όταν μπαίνω στο integrations του viva pos app δεν βλέπω πουθενά κάποια επιλογή για να πάρω κλειδί. Γνωρίζεις μήπως πώς γίνεται? 2 κλειδιά πρέπει να πάρει το viva soft pos. Το ένα το παίρνεις δηλώνοντας το soft POS στην ταμειακή και το 2ο πραγματοποιώντας σύνδεση ταμειακής pos, πάλι μέσα από το μενού της ταμειακής. Στη συνέχεια θα δεις και στα 2 πεδία τα αντίστοιχα κλειδιά.
christos1284 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 2 λεπτά πριν, Finn είπε 2 κλειδιά πρέπει να πάρει το viva soft pos. Το ένα το παίρνεις δηλώνοντας το soft POS στην ταμειακή και το 2ο πραγματοποιώντας σύνδεση ταμειακής pos, πάλι μέσα από το μενού της ταμειακής. Στη συνέχεια θα δεις και στα 2 πεδία τα αντίστοιχα κλειδιά. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Απλά, η επικοινωνία μεταξύ ταμειακής και viva terminal app αποτυγχάνει, ενώ είναι συνδεδεμένα στο ίδιο wifi (το router του οποίου το έχω ρυθμίσει σύμφωνα με τις οδηγίες της cosmote) και παρά το γεγονός ότι έχω βάλει τα σωστά ip/port στην ταμειακή. Πατώντας δοκιμή επικοινωνίας από την ταμειακή, παίρνω μήνυμα "ΑΠΟΤΥΧΙΑ" στην οθόνη της μηχανής. Σαν να μην βλέπει το ένα το άλλο. Οπότε δεν μπορώ να προχωρήσω στη λήψη Master Key για να ολοκληρωθεί η διασύνδεση. Ο τεχνικός απέτυχε κατά τη δοκιμή, και μετά επιχείρησα και εγώ 1-2 φορές, ακολουθώντας κατά γράμμα όλες τις οδηγίες, με το ίδιο αποτέλεσμα.
Finn Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 3 minutes ago, christos1284 said: Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Απλά, η επικοινωνία μεταξύ ταμειακής και viva terminal app αποτυγχάνει, ενώ είναι συνδεδεμένα στο ίδιο wifi (το router του οποίου το έχω ρυθμίσει σύμφωνα με τις οδηγίες της cosmote) και παρά το γεγονός ότι έχω βάλει τα σωστά ip/port στην ταμειακή. Πατώντας δοκιμή επικοινωνίας από την ταμειακή, παίρνω μήνυμα "ΑΠΟΤΥΧΙΑ" στην οθόνη της μηχανής. Σαν να μην βλέπει το ένα το άλλο. Οπότε δεν μπορώ να προχωρήσω στη λήψη Master Key για να ολοκληρωθεί η διασύνδεση. Ο τεχνικός απέτυχε κατά τη δοκιμή, και μετά επιχείρησα και εγώ 1-2 φορές, ακολουθώντας κατά γράμμα όλες τις οδηγίες, με το ίδιο αποτέλεσμα. Η ταμειακή σου ποια είναι;
christos1284 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Finn είπε Η ταμειακή σου ποια είναι; NORMA ECO. Τυπικά είναι διασυνδέσιμη αλλά για κάποιο λόγο αποτυγχάνει με πείσμα. Ο τεχνικός της ΦΗΜ υποστηρίζει ότι δεν έχει κάποιο θέμα το μηχάνημα αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι ακριβώς φταίει. Να έχει πειραχτεί κάτι στις ρυθμίσεις του connectivity της κατά την αναβάθμιση της? Ειλικρινά, δεν έχω ιδέα. Edit. Σκέφτομαι μήπως η αδυναμία οφείλεται στο ότι δεν είναι ακόμα περασμένο το pos στην ΑΑΔΕ (χτες που έβγαλα γραμμή μετά από 2 ώρες μου λένε ότι δεν το βλέπουν ακόμα, ενώ η viva μου λέει ότι εστάλησαν την Παρασκευή οι νέες ενεργοποιήσεις) αλλά εδώ μιλάμε για επικοινωνία μεταξύ 2 μηχανών, οπότε δεν ξέρω αν έχει σχέση. Σκέφτομαι, και αν τη γλυτώσω, να περιμένω 7-10 μέρες ακόμα μήπως και οφείλεται σε αυτό και, αν δεν υπάρξει κάποια επίλυση, να κλείσω γρήγορα την ταμειακή, και να επιχειρήσω με νέα. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2024 από christos1284
Finn Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 38 minutes ago, christos1284 said: NORMA ECO. Τυπικά είναι διασυνδέσιμη αλλά για κάποιο λόγο αποτυγχάνει με πείσμα. Ο τεχνικός της ΦΗΜ υποστηρίζει ότι δεν έχει κάποιο θέμα το μηχάνημα αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι ακριβώς φταίει. Να έχει πειραχτεί κάτι στις ρυθμίσεις του connectivity της κατά την αναβάθμιση της? Ειλικρινά, δεν έχω ιδέα. Edit. Σκέφτομαι μήπως η αδυναμία οφείλεται στο ότι δεν είναι ακόμα περασμένο το pos στην ΑΑΔΕ (χτες που έβγαλα γραμμή μετά από 2 ώρες μου λένε ότι δεν το βλέπουν ακόμα, ενώ η viva μου λέει ότι εστάλησαν την Παρασκευή οι νέες ενεργοποιήσεις) αλλά εδώ μιλάμε για επικοινωνία μεταξύ 2 μηχανών, οπότε δεν ξέρω αν έχει σχέση. Σκέφτομαι, και αν τη γλυτώσω, να περιμένω 7-10 μέρες ακόμα μήπως και οφείλεται σε αυτό και, αν δεν υπάρξει κάποια επίλυση, να κλείσω γρήγορα την ταμειακή, και να επιχειρήσω με νέα. Στο μητρώο POS της ΑΑΔΕ τι βλέπεις;
christos1284 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Finn είπε Στο μητρώο POS της ΑΑΔΕ τι βλέπεις; Στο μητρώο ΑΑΔΕ βλέπω ακόμα το παλιό μου POS για το οποίο έχω ζητήσει αποσύνδεση εγγράφως εδώ και αρκετές μέρες, λόγω της αδυναμίας διασύνδεσης του. Ήταν με middleware και έβγαζε πεισματικά κωδικό σφάλματος 103, που από ότι οι τεχνικοί της Mellon μου λέγανε ευθύνεται είτε σε καταχώρηση λάθος ΑΦΜ στο pos κατά τη διασύνδεση (ασχολίαστο) ή σε έλλειψη καταχώρησης είτε της ταμειακής είτε του pos στην ΑΑΔΕ. Κανένα από τα 2 τελευταία δεν ισχύει - η ταμειακή μου είναι από το καλοκαίρι του 2023 και το POS ήταν από 2/2024 - τα βλέπω και 2 στα στοιχεία επιχείρησης. Εν ολίγοις, δεν βοήθησαν καθόλου (να μην αναφέρω ότι έπρεπε να βάζω ξυπνητήρι 3 το πρωί μήπως και βγάλω γραμμή). Edit. Το μητρώο POS της ΑΑΔΕ (τουλάχιστον αυτά που βλέπουμε εμείς ως πολίτες) δίνει εικόνα του προηγούμενου μήνα. Έχω την αίσθηση ότι τα pos καταχωρούνται από αυτούς ως ενεργά αρκετά πριν να φανούν στους πολίτες (πχ στο προηγούμενο pos είχα ενημέρωση απο ΑΑΔΕ να προχωρήσω σε διασύνδεση 28 Φεβρ και ο ίδιος δεν έβλεπα το pos στο μητρώο μέχρι τουλάχιστον τις 10 Μαρτίου. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2024 από christos1284
daskalo1980 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δε νομίζω ότι έχει σχέση αν φαίνεται στο μητρώο POS της ΑΑΔΕ. Εμένα δεν έχει φανεί ακόμα κ το διασύνδεσα κανονικά χθες χωρίς προβλήματα 1
christos1284 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Μόλις τώρα, daskalo1980 είπε Δε νομίζω ότι έχει σχέση αν φαίνεται στο μητρώο POS της ΑΑΔΕ. Εμένα δεν έχει φανεί ακόμα κ το διασύνδεσα κανονικά χθες χωρίς προβλήματα Συμφωνώ, και μένα το παλιό μου η ΑΑΔΕ με καλούσε να το διασυνδέσω 2 βδομάδες πριν καν φανεί στο μητρώο POS. Αν επιτρέπεται, πότε ενεργοποίησες το pos? Θέλω να δω αν υπάρχει, ας πούμε, μία περίοδος καταγραφής της ΑΑΔΕ των νέων ενεργοποιημένων πριν να είναι έτοιμα για διασύνδεση (η οποία θα ήταν σαφώς μικρότερη από την περίοδο της ενημέρωσης του Μητρώου POS). Γιατί, αν η ενεργοποίηση του pos σου ήταν πολύ πρόσφατη (εμένα το softpos της Viva ενεργοποιήθηκε 26 Απριλίου), τότε όλες οι ενδείξεις σχετικά με το πρόβλημα μου δείχνουν υπαιτιότητα της ταμειακής, και να τρέξω ακόμα και αύριο για τις διαδικασίες αντικατάστασης.
sdikr Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, christos1284 said: Καταρχήν, ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια. Όταν μπαίνω στο integrations του viva pos app δεν βλέπω πουθενά κάποια επιλογή για να πάρω κλειδί. Γνωρίζεις μήπως πώς γίνεται? Δεν το έχω τώρα μπροστά μου, αλλά πας integrations, ΑΑΔΕ, με ενεργό, θα σου βγάλει προς τα κάτω στην μέση για master key εδώ έχει και οδηγίες https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-04/Norma Plus-Norma Eco.pdf Επεξ/σία 30 Απριλίου 2024 από sdikr
daskalo1980 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 28 λεπτά πριν, christos1284 είπε Συμφωνώ, και μένα το παλιό μου η ΑΑΔΕ με καλούσε να το διασυνδέσω 2 βδομάδες πριν καν φανεί στο μητρώο POS. Αν επιτρέπεται, πότε ενεργοποίησες το pos? Θέλω να δω αν υπάρχει, ας πούμε, μία περίοδος καταγραφής της ΑΑΔΕ των νέων ενεργοποιημένων πριν να είναι έτοιμα για διασύνδεση (η οποία θα ήταν σαφώς μικρότερη από την περίοδο της ενημέρωσης του Μητρώου POS). Γιατί, αν η ενεργοποίηση του pos σου ήταν πολύ πρόσφατη (εμένα το softpos της Viva ενεργοποιήθηκε 26 Απριλίου), τότε όλες οι ενδείξεις σχετικά με το πρόβλημα μου δείχνουν υπαιτιότητα της ταμειακής, και να τρέξω ακόμα και αύριο για τις διαδικασίες αντικατάστασης. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι ενεργό από τις 5 με 6 Απριλίου περιπου
christos1284 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 33 λεπτά πριν, sdikr είπε Δεν το έχω τώρα μπροστά μου, αλλά πας integrations, ΑΑΔΕ, με ενεργό, θα σου βγάλει προς τα κάτω στην μέση για master key εδώ έχει και οδηγίες https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-04/Norma Plus-Norma Eco.pdf Ναι, ευχαριστώ, τις έχω ακολουθήσει. Έχουν ανεβάσει και πιο ειδικές για τη διασύνδεση με viva pos, αλλά παραμένει αδύνατο. Οι μόνες επιλογές μέσω του softpos για master key που βλέπω είναι στις "ρυθμίσεις κρυπτογράφησης" του integrations που οδηγεί σε 2 γκριζαρισμένα πεδία (master κλειδι, και κλειδι συνεδρίας). Αυτά τα 2 δεν είναι clickable.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα