Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

την ταμειακή RBS την έχω συνδέσει με το POS της ΠΕΙΡΑΙΩΣ (όλα καλά μεχρι τώρα)

Στο μαγαζί μου έχω και εξόφληση λογαριασμών (ΔΕΗ,ΟΤΕ κλπ)αυτό λειτουργεί με υπολογιστή και POS της ΕΘΝΙΚΗΣ 

Ξέρει κανείς τι ορίζει ο νόμος για αυτό ??? (Το POS της ΕΘΝΙΚΗΣ  δείχνει "ξεκρέμαστο")

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 minutes ago, noshadow said:

αυτο έγινε πριν 4 ημερες εβγαλα Ζ η μηχανη δουλευει και εκανε και αναβαθμιση αυτοματη προσφατα (incotex 133) το pos δεν στελνει πακετο λεει cannot close batch ηταν μια εκκρεμεις συναλλαγη στο μενου της ααδε την οποια και διεγραψα αλλα δεν τη διαγραφει απο την λιστα των συναλλαγων που γραφει pending και φυσικα δεν δεχεται νεες συναλαγες γιατι περιμενει να κλεισω πακετο το οποιο δεν γινεται. η αχρηστη εταιρια epay δεν απανταει και φυσικα το εχουν παθει και αλλοι αυτο με την ιδια μηχανη και την epay με αλλο Pos ομως που λεει οτι στελνει πακετο αλλα οταν παει να περασει καρτα λεει κλειστε πακετο. το κλεινει αλλα δεν κλεινει. ειμαστε μια μπανανια που μας κυβερνουν ανικανοι μπαμπουινοι.

Δοκίμασες να κάνεις στο pos δήλωση βλαβης, να στείλεις πακέτο και μετά να κάνεις αποκατάσταση βλαβης;

To ανέφερα πάνω, σε κάποια pos υπάρχουν σαφείς οδηγίες, σε άλλα όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, bad_freddy είπε

ζητάει κωδικό τεχνικού τον οποίο δεν γνωρίζω. Αν ξέρει κανείς ποιός είναι στο mellon ict220 ας ενημερώσει....

δοκιμασε 13001300

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Hollyman είπε

δοκιμασε 13001300

Αυτός ήταν ο κωδικός, ευχαριστώ, αλλά τελικά τα βήματα στις οδηγίες που είχα βρεί δεν ταιριάζουν με το μενού του POS κι οσο κοίταξα δεν βρήκα κάτι σχετικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Δοκίμασες να κάνεις στο pos δήλωση βλαβης, να στείλεις πακέτο και μετά να κάνεις αποκατάσταση βλαβης;

To ανέφερα πάνω, σε κάποια pos υπάρχουν σαφείς οδηγίες, σε άλλα όχι.

τα παντα δοκιμασα updates κλεισιμο πακετου, δηλωση βλαβης δεν μπορει να δηλωσει βλαβη δεν κανει τιποτα διακοσμητικο ειναι. τι επανεκκινησεις τι απενεργοποιηση μενου ααδε δοκιμασα που δεν το απενεργοποιει πια... δεν λειτουργει τιποτα και φαντασου ειμαι τεχνικος υπολογιστων και δικτυων και προσφατα εβαλα και ταμειακες στο μαγαζι. προβλεπω να βαρανε κανονι οι epay και λοιποι παροχοι για να μην πληρωνουν αποζημιωσεις. πρεπει να το εχουν παθει πολλοι αυτο το προβλημα δεν ειμαστε οι μονοι εδω. εχουν αρχισει ηδη εδω στην περιοχη μου και κανονιζουν μαζικες αγωγες εναντιον καθε υπευθυνου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Πω πω... διάβασα το manual Cardlink VX520, τι μπάχαλο είναι αυτό. Κι εγώ δε μπορώ να βρω πουθενά να υπάρχει σελίδα στην ΑΑΔΕ.

Στο δικό μου POS (ict220 - Mellon) είναι πολύ εύκολη η δήλωση βλάβης και η δήλωση αποκατάστασης μέσα απ'το menu του pos.

Ναι, εγώ πρέπει να δηλώσω αλλού και μετά να μπω στο POS...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, noshadow είπε

τα παντα δοκιμασα updates κλεισιμο πακετου, δηλωση βλαβης δεν μπορει να δηλωσει βλαβη δεν κανει τιποτα διακοσμητικο ειναι. τι επανεκκινησεις τι απενεργοποιηση μενου ααδε δοκιμασα που δεν το απενεργοποιει πια... δεν λειτουργει τιποτα και φαντασου ειμαι τεχνικος υπολογιστων και δικτυων και προσφατα εβαλα και ταμειακες στο μαγαζι. προβλεπω να βαρανε κανονι οι epay και λοιποι παροχοι για να μην πληρωνουν αποζημιωσεις. πρεπει να το εχουν παθει πολλοι αυτο το προβλημα δεν ειμαστε οι μονοι εδω. εχουν αρχισει ηδη εδω στην περιοχη μου και κανονιζουν μαζικες αγωγες εναντιον καθε υπευθυνου.

Παρε τηλέφωνο το helpdesk της epay. Πες έχω την incotex με 520 και δεν κλείνει πακέτο. Είναι ενημερωμένοι. Είχαν δώσει αναβαθμιση που κόλλαγε και δεν έβγαζε το πακέτο στις incotex. Το έχουν επιλύσει από τη Τρίτη. Τους δίνεις το TID και σε καθοδηγούν να κλείσεις το πακέτο. 

Επεξ/σία από ppmarkos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, ekrepali said:

Πω πω... διάβασα το manual Cardlink VX520, τι μπάχαλο είναι αυτό. Κι εγώ δε μπορώ να βρω πουθενά να υπάρχει σελίδα στην ΑΑΔΕ.

Στο δικό μου POS (ict220 - Mellon) είναι πολύ εύκολη η δήλωση βλάβης και η δήλωση αποκατάστασης μέσα απ'το menu του pos.

Πρώτα πρέπει να γίνει η δήλωση στην σελίδα της ΑΑΔΕ (που όλοι ψάχνουν που είναι) και μετά δουλεύουν οι επιλογές απο το pos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Παρε τηλέφωνο το helpdesk της epay. Πες έχω την incotex με 520 και δεν κλείνει πακέτο. Είναι ενημερωμένοι. Είχαν δώσει αναβαθμιση που κόλλαγε και δεν έβγαζε το πακέτο στις incotex. Το έχουν επιλύσει από τη Τρίτη. Τους δίνεις το TID και σε καθοδηγούν να κλείσεις το πακέτο. 

Το πρόβλημα εδώ είναι ότι δεν απαντάνε οι αλήτες στο helpdesk έχω αφήσει το τηλέφωνο ανοιχτό 4 ώρες και 2 ώρες και 1 ώρα τόσες μέρες και βαρέθηκα αυτό είναι το πρόβλημα. Χάνω ώρες από τη δουλειά μου και δεν τους βρίσκω πουθενά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασα να περάσω και σήμερα κάρτα, επιτυχώς φυσικά, αλλά πλέον στο τέλος της απόδειξης έχει στοιχεία της κάρτας που πέρασε. Ήτοι τύπος κάρτας και μερικά από τα ψηφία της με τα υπόλοιπα να κρύβονται με αστερισκο. Έστειλα και Ζ και πλεον στις συναλλαγής Eft-pos δεν λέει 0 αλλά 1 (έκανα μια συναλλαγή).

Οπότε για να είστε σίγουροι ότι έγινε η διασύνδεση θα πρέπει να συμβαίνουν αυτά τα 2. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, Mr_Terror said:

Πάνε καλά ρε; Πόσες φορές θα πληρώσουμε να αναβαθμίσουμε τις ταμειακές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δυσκολευουν την κατασταση με POS. Προσωπικά εχω βγαλει QR code το εχω ετοιμο στο γραφειο διπλα στην ταμειακη και οποιος θελει απλα το σκαναρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, noshadow είπε

Το πρόβλημα εδώ είναι ότι δεν απαντάνε οι αλήτες στο helpdesk έχω αφήσει το τηλέφωνο ανοιχτό 4 ώρες και 2 ώρες και 1 ώρα τόσες μέρες και βαρέθηκα αυτό είναι το πρόβλημα. Χάνω ώρες από τη δουλειά μου και δεν τους βρίσκω πουθενά.

Έχουμε ξαναπεί ότι στην epay απαντούν μετά τις 12 το βράδυ. Θα πρέπει να ξαναπάς στο μαγαζί σου ένα βράδυ και να καλέσεις. Εγώ μια φορά ήρθα στο μαγαζί 2 τη νύχτα για να τους πάρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...