Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, επειδή ο τεχνικός μου εδώ και 2 μήνες είναι σχεδόν άφαντος γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι εύκολο να αλλάξει κάποιος τεχνικό για την ταμειακή; Έχει κάποιους κωδικούς που πρέπει να δώσει ο παλιός στο νέο; 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kolossos είπε

2)Δεν επιστρεφεται ακεραιη η προμηθεια διοτι και η Viva πληρωνει τους παροχους καρτων (visa, mastercard, κτλ). 

Εγω παντως τη χρησιμοποιω (τη καρτα) κυριως για αγορες σουπερμαρκετ, γιατι μονο ετσι επιστρεφουν το μερος προμηθειας που αναφερουν. Εαν κανεις πληρωμες απο το site τους, δεν επιστρεφουν τιποτα. 

3)Ναι μπορεις να πληρωσεις υποχρεωσεις σου προς το δημοσιο (ΕΦΚΑ) και τις ΔΕΚΟ, απο το site τους. 

Το προβλημα εδω ειναι η καρτα τους! Απο προσωπικη εμπειρια δεν ειναι αποδεκτη στα POS της ΔΟΥ (εφορια) και στο eparavolo. (Το ιδιο και σε οσα πρακτορεια ΟΠΑΠ τη δοκιμασα)! Τους το ανεφερα στο Chat, και ισχυριζοντουσαν οτι δουλευει παντου, αλλα δεν ειναι ετσι. 

Οτι πληρωμες κανεις online (απ το site τους), δεν επιστρεφεται η οποια προμηθεια, οποτε και γω τη χρησμοποιω για προσωπικες μου αγορες-αναγκες. 

 

να σου κάνω μία ερώτηση; πόσο νόμιμο είναι να πληρώνεις από τον επαγγελματικό σου λογαριασμό σούπερ μάρκετ, και αγορές γενικότερα; να πληρώσεις ΔΕΚΟ για το κατάστημα/επιχείρηση οκ, να πληρώσεις ΦΠΑ οκ. Αλλά να πληρώσεις ΕΝΦΙΑ, ΔΕΚΟ για το σπίτι πχ;

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Πια παρατυπία ρε παιδιά... στην απόδειξη λιανικής της ταμειακής στο κάτω μέρος...θα εμφανίζονται οι εισπράξεις και από τις 5 κάρτες. Επίσης στις αποδείξεις των pos, θα εμφανίζονται σε όλες ο ίδιος αρ. απόδειξης.

στην δική μου ταμειακή, δεν υπάρχει επιλογή (ή τουλάχιστον δεν γνωρίζω) να περάσω κάποια είδη με κάρτα και κάποια με μετρητά και μετά να βγει σύνολο. εάν πατήσω κάρτα ή μετρητά, το σύνολο της απόδειξης πάει αντίστοιχα κάρτα ή μετρητά. incotex 133 μοντέλο.

Δημοσ.
Στις 21/3/2024 στις 11:23 ΠΜ, abatar είπε

Καλησπέρα, φαίνεται πως το viva soft POS και η ICS micro II ταμειακή μου είναι συνδεδεμένα. Όμως όταν κάνω την διαδικασία στην ταμειακή το πόσο δεν εμφανίζεται στο κινητό . Ξέρετε γιατί, μήπως; Και παιδιά για να είμαι ξεκάθαρη , στον τεχνικό μου έχω πάει και δεν ξέρει τι να κάνει με τα  soft POS - δεν είναι ότι λυπάμαι να δώσω τα χρήματα. Είμαστε και σε νησιά κάποιοι : με ότι έχουμε κι ότι μας κόβει θα πορευτούμε .

 

 

το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ! Η ταμειακή μου proline nova και έχω το terminal app της viva σε android κινητό! Δηλαδή softPOS! Έχω κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις! Επικοινωνούν κανονικά μεταξύ τους! Αλλά όταν χτυπάω το ποσό στην ταμειακή με κάρτα δεν περνάει στο pos! Εγώ δεν έχω βγάλει άκρη ούτε με τον τεχνικό και είμαι και πληροφορικός! Μήπως η διασύνδεση γίνεται μέσω middleware! Αν ναι.. To acquire ID της Viva.com είναι το 116.! Άμα βγάλω άκρη θα μπω εδώ να το γράψω!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, james01gr said:

ταμειακή, δεν υπάρχει επιλογή (ή τουλάχιστον δεν γνωρίζω) να περάσω κάποια είδη με κάρτα και κάποια με μετρητά και μετά να βγει σύνολο. εάν πατήσω κάρτα ή μετρητά, το σύνολο της απόδειξης πάει αντίστοιχα κάρτα ή μετρητά. incotex 133 μοντέλο.

To αναλύσαμε σε προηγούμενες σελίδες πως γίνεται.

----------------------

Επειδή βλέπω ότι η συζήτηση πάει να βγει εντελώς off topic (προμήθειες viva, δαπάνες αφορολόγητου, προμήθειες IRIS)...

Παρακαλώ μείνετε on topic (διασύνδεση pos - ταμειακών και λειτουργικά ζητήματα)

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
21 minutes ago, james01gr said:

στην δική μου ταμειακή, δεν υπάρχει επιλογή (ή τουλάχιστον δεν γνωρίζω) να περάσω κάποια είδη με κάρτα και κάποια με μετρητά και μετά να βγει σύνολο. εάν πατήσω κάρτα ή μετρητά, το σύνολο της απόδειξης πάει αντίστοιχα κάρτα ή μετρητά. incotex 133 μοντέλο.

https://admatehellas.gr/forologikes-tameiakes-mikhanes/incotex-133web/

Κατεβάζεις το βιβλίο και έχει οδηγίες στην ελίδα 7

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Pos vx520 με ταμειακή Perfect M εδώ και 2 βδομάδες έχει γίνει η σύνδεση και προς το παρόν δουλεύουν μια χαρά.

Απλά μερικές φορές όταν ανοίγω την ταμειακή δεν βρίσκει το pos και πρέπει να πατήσω το κουμπί μετρητά για να ξανα κάνει αναζήτηση το pos και έτσι συνδέεται.

Λίγο άκυρο με το θέμα, αν θέλει κάποιος αν μου στείλει προσωπικό μήνυμα. Γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να κατεβάσω απο την πειραιώς τις προμήθειες απο το pos? Τα θέλει ο λογιστής αλλά δεν μπορώ να βρω που πρέπει να μπω για να τα βρω. Πήγα στην πειραιώς και μου είπαν να πάρω τηλ, πήρα τηλ και είμαι μια ώρα σε αναμονή..

Επεξ/σία από pavloa
Δημοσ.
Στις 21/3/2024 στις 9:08 ΠΜ, Driver_3 είπε

Κανένας με αυτή την ταμειακή;

proline nova έχω εγώ αλλά προσπαθώ να το συνδέσω με το viva terminal app (softpos)... φαίνεται να επικοινωνούν αλλά δεν περνάει το ποσό από την ταμειακή στο pos!!!!

Δημοσ.

Καλησπέρα σε ολους. το ρωτησα και πριν μερες αν εχει καποιος την ics micro 2 εχω θεμα να στειλει το ποσο στο pos epay verifone vx520 ενω εχει γινει η διασυνδεση τους. ας βοηθεισει καποιος παρακαλω γιατι οι τεχνικοι ειναι αφαντοι

Δημοσ.
Στις 21/3/2024 στις 11:23 ΠΜ, abatar είπε

Καλησπέρα, φαίνεται πως το viva soft POS και η ICS micro II ταμειακή μου είναι συνδεδεμένα. Όμως όταν κάνω την διαδικασία στην ταμειακή το πόσο δεν εμφανίζεται στο κινητό . Ξέρετε γιατί, μήπως; Και παιδιά για να είμαι ξεκάθαρη , στον τεχνικό μου έχω πάει και δεν ξέρει τι να κάνει με τα  soft POS - δεν είναι ότι λυπάμαι να δώσω τα χρήματα. Είμαστε και σε νησιά κάποιοι : με ότι έχουμε κι ότι μας κόβει θα πορευτούμε .

 

 

πρέπει να δεις αν είναι αναρτημένο στο μητρώο της ΑΑΔΕ το pos σου και αν φαίνεται αναβαθμισμένο! Αν όχι είναι ένα θέμα που το ψάχνουν από τη viva σχετικά με τα στοιχεία των pos και αν φταίνε εκείνοι ή η ΑΑΔΕ!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tamarg είπε

proline nova έχω εγώ αλλά προσπαθώ να το συνδέσω με το viva terminal app (softpos)... φαίνεται να επικοινωνούν αλλά δεν περνάει το ποσό από την ταμειακή στο pos!!!!

Με ict220 της Mellon συνδέθηκε εμένα. Κανένα πρόβλημα εδώ και 4 μέρες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, pavloa είπε

 Γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να κατεβάσω απο την πειραιώς τις προμήθειες απο το pos? Τα θέλει ο λογιστής αλλά δεν μπορώ να βρω που πρέπει να μπω για να τα βρω. Πήγα στην πειραιώς και μου είπαν να πάρω τηλ, πήρα τηλ και είμαι μια ώρα σε αναμονή..

Spoiler

Στο ebanking της πειραιώς. Πας άλλα προϊόντα (αν θυμάμαι καλά), μετά κάπου θα λέει συναλλαγές epay και μετά ενημερωτική κατάσταση αποδοχής καρτών. Θα σου βγάλει σε pdf κάθε μήνα ξεχωριστά το τιμολόγιο (το οποίο ανεβαίνει κανονικά και mydata).  Για επικοινωνία με epay, πάρε τηλ μετα τις 12 τη νύχτα.

6 ώρες πριν, james01gr είπε

να σου κάνω μία ερώτηση; πόσο νόμιμο είναι να πληρώνεις από τον επαγγελματικό σου λογαριασμό σούπερ μάρκετ, και αγορές γενικότερα; να πληρώσεις ΔΕΚΟ για το κατάστημα/επιχείρηση οκ, να πληρώσεις ΦΠΑ οκ. Αλλά να πληρώσεις ΕΝΦΙΑ, ΔΕΚΟ για το σπίτι πχ;

 

Spoiler

Είναι νόμιμο. Όταν είχε πρωτοβγεί η υποχρέωση για δήλωση επαγγ. λογ/σμου, έγραφε ο νόμος ότι δεν είναι υποχρεωτικό να γίνονται μόνο οι επαγγελματικές δαπάνες της επιχείρησης σε αυτόν.

8 ώρες πριν, snik είπε

Καλημέρα, επειδή ο τεχνικός μου εδώ και 2 μήνες είναι σχεδόν άφαντος γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι εύκολο να αλλάξει κάποιος τεχνικό για την ταμειακή; Έχει κάποιους κωδικούς που πρέπει να δώσει ο παλιός στο νέο; 

Πάρε τηλ σε όλους τους τεχνικούς της περιοχής σου και θα τους αναφέρεις το μοντέλο της ταμειακής. Θα σου πουν αν ασχολούνται ή όχι.

19 ώρες πριν, StavrosD είπε

Έστω ότι πληρώνει ο ένας και οι υπόλοιποι βάζουν το μερίδιο μέσω IRIS , ποιος χρεώνεται τις προμήθειες; Αυτός που θα έχει κάρτα με επαρκές υπόλοιπο για όλη την παρέα.

Spoiler

Προμήθεια στο προσωπικό iris (με αρ. τηλεφώνου, όχι αφμ) δεν υπάρχει. 

 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

μου ήρθε μύνημα σήμερα απο την ΑΑΔΕΕ 

Αγαπητή κυρία / Αγαπητέ κύριε,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει δηλωθεί ραντεβού για τη διασύνδεση των ταμειακών συστημάτων σας με τα POS από τεχνικό εγκατάστασης και υποστήριξης ΦΗΜ.

 

Ξέρετε που μπορώ να δω το ραντεβού,γιατί ουδέποτε εγω προχώρησα σε τέτοια κινηση?

 

Δημοσ.
44 minutes ago, 1comment said:

Δεν υπάρχουν κωδικοί ή κάτι τέτοιο. Πάρε τηλ σε όλους τους τεχνικούς της περιοχής σου και θα τους αναφέρεις το μοντέλο της ταμειακής. Θα σου πουν αν ασχολούνται ή όχι.

Κωδικοί υπάρχουν, μπορεί ο τεχνικός να επιλέξει να αλλάξει τον default,  τότε θα υπάρχει θέμα

Ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να χρειαστεί να γίνει με αίτηση προς την κατασκευάστρια εταιρία η αλλαγή

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sdikr είπε

Κωδικοί υπάρχουν, μπορεί ο τεχνικός να επιλέξει να αλλάξει τον default,  τότε θα υπάρχει θέμα

Ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να χρειαστεί να γίνει με αίτηση προς την κατασκευάστρια εταιρία η αλλαγή

Α δεν το ξερα. Επειδή παλιά άλλαξα τεχνικό για συντήρηση ταμειακής χωρίς να μου ζητήσει κωδικούς ή ποιός ήταν ο προηγούμενος. Βέβαια το βιβλίο του το χα πάει.

1 ώρα πριν, zoocra77 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

μου ήρθε μύνημα σήμερα απο την ΑΑΔΕΕ

Ξέρετε που μπορώ να δω το ραντεβού,γιατί ουδέποτε εγω προχώρησα σε τέτοια κινηση?

 

Πρέπει να ρωτήσεις τον τεχνικό σου. Μόνο αυτός ξέρει. Μπορεί από λάθος να καταχώρησε τα δικά σου στοιχεία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...