Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ταμειακη ics micro με τερματικό s800 viva...έγινε η διασυνδεση έκανα 3 συναλλαγές και έκτοτε πατάω ποσο_ κάρτες στην ταμειακη και βγάζει στην οθόνη της ταμειακης σύνδεση με eft pos και δεν προχώρα η συναλλαγη στο pos...ο τεχνικός άφαντος...έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο προβλημα;

 

Επεξ/σία από Paraskeui0804
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.
8 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Παιδιά, ο τεχνικός μου με πήρε σήμερα τηλέφωνο και μου είπε ότι έχει δοθεί οδηγία από την ΑΑΔΕ να μην δέχονται αλλα voucher για αναβάθμιση ταμειακής (συνεπώς θα πρέπει να πληρώσω 155€ από την τσέπη μου). Έχω φάει να ψάχνω στο ίντερνετ, δεν έχει βρει πουθενά κάτι τέτοιο. Είναι δυνατόν να με δουλεύει;

Δεν παιζει να ισχυει κατι τετοιο. Ουτε μια στο τετρακις εκατομμύριο

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ το θεωρώ απίθανο να ισχύει.Εδω άνοιξε 4ος κύκλος και σύντομα μιλάνε για 5ο κύκλο επιδότησης. Και δεν δέχεται το κράτος την επιδότηση που το ίδιο δίνει;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολα τα λαμογια εχουν βρει ευκαιρια παλι να κερδοσκοπησουν χρεωνοντας οτι θελουν .... και εκβιαζοντας σου λεει αμα δε σε αρεσει ερχομαι ραντεβου σε 3 μηνες . Και εγω πρεπει να διασυνδεσω μια DCR  E-CASH αλλα μου φαινεται πρεπει να ψαξω προσωρινη λυση viva η καποια φτηνη all in one ; Μηδενικο τζιρο απλα να υπαρχει γιατι ετσι λεει το φιρμανι ....

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα στην παρέα. Έγινε σήμερα το πρωί το θαύμα των θαυμάτων. Η Incotex 777 πήρε ΟΤΑ firmware update και μετά έκανα μόνος μου τη διασύνδεση. Το VX520 (epay) μέχρι στιγμής δουλεύει υποδειγματικά, ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Στην εκτύπωση παραμέτρων εμφανίζει κανονικά ΑΑΔΕ ACTIVATED και εμφανίζει και ECR ID τον αριθμό μητρώου της ταμειακής. Και στην απόδειξη εμφανίζονται τα στοιχεία του pos. Τελικά το θέμα το είχε το firmware της ταμειακής, το VX520 έπαιξε αμέσως. Ελπίζω να ξεμπερδέψετε άμεσα και οι υπόλοιποι. Καλό τριήμερο με υγεία σε όλους!

Επεξ/σία από spapas83
Δημοσ.
9 ώρες πριν, sdikr είπε

 

 

Ναι

ο τεχνικός μου, μου ανέφερε πως έχουν συμφωνήσει πολλοί τεχνικοί να μην δέχονται voucher. δεν έχουν πληρωθεί τα προηγούμενα και το κράτος τους ζητάει να αποδώσουν τον ΦΠΑ από τα voucher. τα οποία δεν τους τα έχει πληρώσει. και για αυτόν τον λόγο δεν δέχονται τα voucher.

σχετικά με την διασύνδεση, εάν δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, τότε πρέπει με δική του μέριμνα ο επιχειρηματίας  εντός μίας ημέρας να τα διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ. μιλάμε για απίστευτο μπάχαλο.

Δημοσ.
18 minutes ago, james01gr said:

ο τεχνικός μου, μου ανέφερε πως έχουν συμφωνήσει πολλοί τεχνικοί να μην δέχονται voucher. δεν έχουν πληρωθεί τα προηγούμενα και το κράτος τους ζητάει να αποδώσουν τον ΦΠΑ από τα voucher. τα οποία δεν τους τα έχει πληρώσει. και για αυτόν τον λόγο δεν δέχονται τα voucher.

σχετικά με την διασύνδεση, εάν δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, τότε πρέπει με δική του μέριμνα ο επιχειρηματίας  εντός μίας ημέρας να τα διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ. μιλάμε για απίστευτο μπάχαλο.

Διαφέρει λίγο απο αυτό που λένε πως το κράτος τους είπε να μην δέχονται τα voucher

 

Μπάχαλο γιατί; αυτό ισχύει τόσο καιρό για τα Mydata και τα προγράμματα έχουν τους απαραίτητους μηχανισμούς

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/3/2024 στις 5:15 ΜΜ, SabotazNic είπε

Για όσους έχουν sam4s: από ότι φαίνεται η αναβάθμιση που έγινε από τον τεχνικό μας τον Φεβρουάριο, ήταν παλιά έκδοση μεν, αλλά μάλλον με τις αλλαγές για την διασύνδεση. ΟΜΩΣ, σήμερα εκτύπωσε τις πληροφορίες software και σύγκρινε το md5 sum το οποίο τελικά ήταν παλιό. Τελικά είχε νεότερη έκδοση. 

Τωρα εκτυπώνει σωστά ολόκληρη την απόδειξη. Πήρε 2-3 φορές την διαδικασία του update για να το κατεβάσει όντως 

Καλημερα! εχω την sam4s nr-320 net. γνωριζεις μηπως αν οι αναβαθμισεις γινονται αυτόματα ή πρεπει να φωναξω τον τεχνικο να τις κανει;

ειχαμε κανει την πρωτη αναβαθμιση τοτε, αλλα δεν εχει ερθει ακομα ο τεχνικος να μας συνδεσει το pos. ξερουμε αν δουλευει η ταμειακή απροσκοπτα με το s800 της viva;

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, james01gr είπε

ο τεχνικός μου, μου ανέφερε πως έχουν συμφωνήσει πολλοί τεχνικοί να μην δέχονται voucher. δεν έχουν πληρωθεί τα προηγούμενα και το κράτος τους ζητάει να αποδώσουν τον ΦΠΑ από τα voucher. τα οποία δεν τους τα έχει πληρώσει. και για αυτόν τον λόγο δεν δέχονται τα voucher.

σχετικά με την διασύνδεση, εάν δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, τότε πρέπει με δική του μέριμνα ο επιχειρηματίας  εντός μίας ημέρας να τα διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ. μιλάμε για απίστευτο μπάχαλο.

Το ΦΠΑ το πληρώνει ο πελάτης (ιδιοκτήτης της ταμειακής) και το εισπράττει ο τεχνικός. Το κράτος τους ζητάει να αποδώσουν το ΦΠΑ το οποίο το έχουν εισπράξει

Το voucher δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ.

Δημοσ.

Kαλημέρα σε όλους 

από προχτεσινή επικοινωνία με το γραφείο στο κατάστημα που αγόρασα την ταμειακή μου είπαν ότι δεν θα περάσουν τα ραντεβού γιατί το "συνδικατο" ? των τεχνικών έχει πει να μην περάσουν τα ραντεβού γιατί αν γίνει κάτι την πληρώνουν αυτοί ... και έτσι παραμένει το ραντεβού για 5 Απριλίου όπως με είχαν ... 

 

Δημοσ.

Σε site τεχνικού για κλείσιμο ραντεβού έβαλαν δήλωση να συμφωνήσεις ότι αν κλείσεις ραντεβού και δεν γίνει η διασύνδεση την προκαθορισμένη ημερομηνία ουδεμία ευθύνη φέρουμε .

Δημοσ.

Αν στο μητρωο POS δηλωσω οτι προτίθεμαι να αντικαταστήσω το Ταμειακό μου Σύστημα με σύστημα στο οποίο το Ταμειακό Σύστημα και το Μέσο Πληρωμών ενσωματώνονται σε μία συσκευή (all in one) κερδιζω ενα μηνα και η διορια παει για 30 Απριλη σωστα?Αν δεν προχωρησω στην αντικατασταση και απλα κανω διασυνδεση τελη Απριλη υπαρχει καποια συνεπεια?

Δημοσ.

Δεύτερη μέρα της διασύνδεσης και τα δυο πρωινά το ίδιο πρόβλημα. Με το που πατάω για να σταλεί στο Pos βγάζει μήνυμα time ended και δεν το στέλνει.

Πρώτη μέρα reboot το μοντεμ και την ταμειακή και δούλεψε. Δεύτερη μέρα reboot το μοντεμ και δεν δούλεψε μέχρι που έκανα και την ταμειακή.

Καλή Τρίτη τώρα να δοκιμάσω μόνο την ταμειακή reboot να δούμε που είναι το πρόβλημα.

Μέσα στη μέρα όλα είναι άψογα.

Ταμειακή DCR easyJ και PAX A80

Δημοσ.
2 ώρες πριν, james01gr είπε

ο τεχνικός μου, μου ανέφερε πως έχουν συμφωνήσει πολλοί τεχνικοί να μην δέχονται voucher.

Την καλύτερη δουλειά την έκανε ο δικός μου. Από το καλοκαίρι μου είπε ότι δεν θα ασχοληθεί με voucher. Οπότε και να θελα, δεν είχα επιλογή!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sdikr είπε

Διαφέρει λίγο απο αυτό που λένε πως το κράτος τους είπε να μην δέχονται τα voucher

 

Μπάχαλο γιατί; αυτό ισχύει τόσο καιρό για τα Mydata και τα προγράμματα έχουν τους απαραίτητους μηχανισμούς

μπάχαλο γιατί εάν έχει κάποιος πάροχος τηλεφωνίας βλάβη και είναι Σάββατο ας πούμε (ή κάνει κάποιες ημέρες να διορθώσει την βλάβη), θα πρέπει να τρέχεις Κυριακή να στείλεις τα δεδομένα για να μην φας πρόστιμο. ή εάν έχεις τριήμερο μπροστά σου. και με ποιον τρόπο να στείλεις τα δεδομένα ειδικά που τώρα οι ταμειακές είναι κλειδωμένες;

όπως μπάχαλο είναι πως εάν θέλει κάποιος με τιμολόγιο να πληρώσει με κάρτα, θα πρέπει να του κόψεις απόδειξη κανονικά για ενεργοποιηθεί το POS και μετά να ακυρώσεις την απόδειξη αυτή. μιλάμε για μεγαλείο σκέψης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...