Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Εσένα αυτά σου έβγαιναν όλα οκ? 

Εμείς στην ουσία στέλνουμε το ποσό στο pos, πληρώνει ο πελάτης και μετά βγάζει ήχο η ταμειακή λόγω σφάλματος. Πατάμε "λάθος" και "μετρητά" και βγαίνει κανονική απόδειξη μετρητών. 

 

Screenshot_20240312_162834_Gallery.jpg

20240224_164545.jpg

20240224_164547.jpg

Μηπως δεν εχεις παρει κλειδαριθμο; Βλεπω στο masterkey γραφει connecting. Δεν ξερω τις ρυθμίσεις της δικιάς σου αλλα δες αν εχει μενου επικοινωνία με γγπς να δεις αν την κανει. καλύτερα ρώτησε τον τεχνικο σου. 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, gorge18 είπε

Μηπως δεν εχεις παρει κλειδαριθμο; Βλεπω στο masterkey γραφει connecting.

Απο κάτω έχει ξεχωριστή γραμμή που παίρνει το key 

20 λεπτά πριν, gorge18 είπε

Δεν ξερω τις ρυθμίσεις της δικιάς σου αλλα δες αν εχει μενου επικοινωνία με γγπς να δεις αν την κανει. καλύτερα ρώτησε τον τεχνικο σου.

Ούτε αυτός βγάζει άκρη. 

Εμένα πιο πολύ με καίει το θέμα αν έχουμε 2 έτη εγγύηση στα pos. Δεν ψήνομαι να δώσω αλλά 155 ευρώ 

  • Sad 1
Δημοσ.
1 hour ago, Alexplat said:

Καλησπέρα σας,

Ταμειακή S800 δεν μπορεί ο τεχνικός να την συνδέσει με Pos Viva,

Η Viva λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και φταίει η μηχανή και ο τεχνικός που ήρθε 3 φορές καθώς τώρα είναι δυσεύρετο

Samera first η ταμειακή και δεν συνδέεται με το Pos S800 τις Viva.

Ο τεχνικός έχει έρθει 3 φορές και δεν μπορεί και λέει να πάρω άλλο pos. Η Viva λέει ότι όλα οκ .

Αρχικά, έχεις κάνει ότι λέει εδώ;

Δεύτερον, έχεις πρόσβαση στο μενού της ταμειακής "Προγραμματισμός" ώστε να δούμε ότι ειναι περασμένη σώστα η ΙΡ και η πόρτα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απ ότι διαβάζω πολλά τα προβλήματα... και λήγει και η προθεσμία 🥶. Λόγω της πολυπλοκότητας αυτής της σύνδεσης, (Tαμειακή-Router-POS-ΑΑΔΕ) το μόνο που μένει να πει το υπουργείο, είναι, πετάξτε τις ταμειακές και μπείτε σε πάροχο cloud. Εκεί πάει το πράγμα. Οι ταμειακές έχουν γίνει μεγάλο αγκάθι.

Επεξ/σία από NiKoSmile
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, NiKoSmile said:

Απ ότι διαβάζω πολλά τα προβλήματα... και λήγει και η προθεσμία 🥶. Λόγω της πολυπλοκότητας αυτής της σύνδεσης, (Tαμειακή-Router-POS-ΑΑΔΕ) το μόνο που μένει να πει το υπουργείο, είναι, πετάξτε τις ταμειακές και μπείτε σε πάροχο cloud. Εκεί πάει το πράγμα. Οι ταμειακές έχουν γίνει μεγάλο αγκάθι.

Μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες?Απο οτι ειδα δεν στελνει καν Ζ και στελνει τις αποδειξεις και στο λογιστικο γραφειο?Χρησιμοποιεις καποιο συγκεκριμενο software?Μπορω εγω και οι 2 υπαλληλοι μου να εχουμε την εφαρμογη στο κινητο μας?Συνδεση με pos πως?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, 4saken είπε

Μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες?Απο οτι ειδα δεν στελνει καν Ζ και στελνει τις αποδειξεις και στο λογιστικο γραφειο?Χρησιμοποιεις καποιο συγκεκριμενο software?Μπορω εγω και οι 2 υπαλληλοι μου να εχουμε την εφαρμογη στο κινητο μας?Συνδεση με pos πως?

Είναι λογισμικά έκδοσης παραστατικών με απευθείας σύνδεση με την Α.Α.Δ.Ε. και την πλατφόρμα myDATA. Συνδέεσαι με Laptop, tablet & smartphone και ότι κόβεις ανεβαίνει απευθείας και το βλέπει και το λογιστικό γραφείο. Η σύνδεση POS είναι δυνατή αλλά δεν είναι ακόμα υποχρεωτική. Εμείς έχουμε epsilon smart. Όλα τα αδειοδοτημένα λογισμικά είναι εδώ. Πάρε χρόνο ψάξε, ζήτα τι θέλεις, ρώτα τι σε συμφέρει και τι σε βολεύει ανάλογα με τις ανάγκες σου. Πρώτα δοκιμάζεις μετά αγοράζεις.

Επεξ/σία από NiKoSmile
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ευχαριστω, ηδη απο την ωρα που ειδα το προηγουμενο μηνυμα σου ριχνω μελετη.Κατι που δεν εχω καταλαβει ομως και ισως μπορεις να με βοηθησεις, αν θελει να πληρωσει καποιος με καρτα ποια ειναι η διαδικασια σε σχεση με ταμειακη/pos?

Κοβω πρωτα την αποδειξη και μετα ξεκλειδωνει το pos για την πληρωμη?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, 4saken είπε

Ευχαριστω, ηδη απο την ωρα που ειδα το προηγουμενο μηνυμα σου ριχνω μελετη.Κατι που δεν εχω καταλαβει ομως και ισως μπορεις να με βοηθησεις, αν θελει να πληρωσει καποιος με καρτα ποια ειναι η διαδικασια σε σχεση με ταμειακη/pos?

Κοβω πρωτα την αποδειξη και μετα ξεκλειδωνει το pos για την πληρωμη?

Το POS είναι ξεκλείδωτο. Τυχαίνουν περιπτώσεις να με πληρώσει κάποιος με POS και η απόδειξη να κοπεί αργότερα. Μέχρι στιγμής γίνεται, αλλά θα αλλάξει και αυτό απ ότι διάβασα.

Επεξ/σία από NiKoSmile
Δημοσ.

Λοιπον εκανα και εγω την διασυνδεση Pos.

Αναβαθμιση της ταμειακης και μετα σεταρισμα το pos.Ευτυχως δεν αντιμετωπίσαμε καποιο προβλημα.

Η ταμειακη ειναι μαρκας mirka και το pos A920 pro παροχος cardlink

Ο τεχνικος που ειπε γινεται της ποπης το καγκελο απο τα τεχνικα προβληματα.Βλεπει να δινουν και αλλη παραταση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια ειναι δυνατον να εχω vodafone και το ρουτερ να δουλευει στην 192.168.1.1?

Το ανακαλυψα σημερα γι αυτο δεν μπορουσε να λειτουργησει το POS με την ταμειακη.

Ο τεχνικος μου ειχε δωσει στην ταμειακη και στο POS  την 192.168.2.1 επειδη του ειχα πει οτι εχω παροχο VODAFONE.

Το πακετο για το POS (ingenico ct220) βγαινει απο το POS οπως παλια η το βγαζει αυτοματα η ταμειακη μηχανη? (ADMATE)

Γιατι σε εμενα πρεπει να το βγαλω απο το POS.

Δηλαδη αλλο το Ζ απο την ταμειακη και αλλο το πακετο απο το POS.

 

-Σημερα προσπαθησαμε να συνδεσουμε και το VERIFONE VX520  αλλα δεν τα καταφεραμε.

Μαλλον περιμενουμε νεα αναβαθμιση.

Επεξ/σία από cpelgreco
Δημοσ.

Προσπαθώ από το πρωί να πιάσω την cardlink για να τους γυρίσω το παλιό pos και δεν το σηκώνει άνθρωπος.Τραγικη η κατασταση

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, cpelgreco είπε

Ρε παιδια ειναι δυνατον να εχω vodafone και το ρουτερ να δουλευει στην 192.168.1.1?

Το ανακαλυψα σημερα γι αυτο δεν μπορουσε να λειτουργησει το POS με την ταμειακη.

Ο τεχνικος μου ειχε δωσει στην ταμειακη και στο POS  την 192.168.2.1 επειδη του ειχα πει οτι εχω παροχο VODAFONE.

Το πακετο για το POS (ingenico ct220) βγαινει απο το POS οπως παλια η το βγαζει αυτοματα η ταμειακη μηχανη? (ADMATE)

Γιατι σε εμενα πρεπει να το βγαλω απο το POS.

Δηλαδη αλλο το Ζ απο την ταμειακη και αλλο το πακετο απο το POS.

 

-Σημερα προσπαθησαμε να συνδεσουμε και το VERIFONE VX520  αλλα δεν τα καταφεραμε.

Μαλλον περιμενουμε νεα αναβαθμιση.

Και εγώ το ίδιο POS  της cardlink έχω με ταμειακή proline polo και με ρούτερ της Vodafone το οποίο είναι 192.168.10.1 το οποίο ανέφερα στον τεχνικό και το έβαλε αλλά παρόλα αυτά ούτε σε μένα συνδέθηκε... Ποια ταμειακή έχεις και το pos σου είναι της cardlink και εσένα; Μου είπε και εμένα τα ίδια με εσένα ο τεχνικός..... ότι περιμένουμε αναβάθμιση καινούργια από cardlink αλλά στην cardlink μου είπαν ότι δεν προβλέπεται άλλη αναβάθμιση για το συγκεκριμένο pos. 

Δημοσ.
21 minutes ago, cpelgreco said:

Ρε παιδια ειναι δυνατον να εχω vodafone και το ρουτερ να δουλευει στην 192.168.1.1?

Ο τεχνικος μου ειχε δωσει στην ταμειακη και στο POS  την 192.168.2.1 επειδη του ειχα πει οτι εχω παροχο VODAFONE.Τ

Oι πάροχοι ζητάνε συνήθως από τους κατασκευαστές να βάζουν συγκεκριμένη ip στα router για να υπάρχουν ενιαίες οδηγίες εγκατάστασης... αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο. Aυτό που έκανε ο τεχνικός σου είναι ερασιτεχνικό λάθος. Ακόμα κι αν δεν είχε smartphone ούτε αυτός, ούτε κι εσύ ώστε να επιβεβαιώσετε την ip του router... θα μπορούσε πριν την διασύνδεση να τσεκάρει τις τρέχουσες ρυθμίσεις του pos ή της ταμειακής και θα έβλεπε ότι είχαν ip 192.198.1.x και όχι 192.198.2.x. Είναι 2 δευτερόλεπτα υπόθεση!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι απλα δεν ηρθε στο καταστημα μου να το δει το ειχε προρυθμισει απο το γραφειο του για VODAFONE.

ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΝΑ.

 

Με scaner ip λυθηκε το προβλημα.

Επεξ/σία από cpelgreco

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...