cpelgreco Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου Εχω προβλημα με το POS της Πειραιως, εχει βγαλει "αποτυχια εγκαταστασης παραμετρων" και δεν τους βρισκεις με τιποτα. Επισης εχω προβλημα και με το POS της CARDLINK ingenico ct220. Σε αυτο εγινε η αναβαθμιση και συνδεθηκε με την ταμειακη μηχανη αλλα απο τοτε δεν συνδεεται καθολου στο δικτυο, προβλημα εποικινωνιας και συγχρονισμος διακόπη! Ξερετε κατι? Στις 21/2/2024 στις 6:35 ΠΜ, gmoman είπε Αναφέρεσαι στο vx520 της Πειραιώς; Η αναβάθμιση γίνεται απο αλλού. Απο μενού συστήματος. κωδικός 3165 (σε 3-4 που το έκανα δούλεψε δεν ξέρω αν ο κωδικός ειναι κοινός) κάνει κάμποση ώρα να κανει update και μετά εμφανίζεται το μενου ααδε στο αριστερό πλήκτρο δίπλα στο κεντρικο. Παιδιά ότι κάνετε με δική σας ευθύνη. Αν δεν ξέρετε αποφύγετε το. Νομίζω μετά τον έλεγχο των ενστάσεων (22/2) θα εμφανιστεί η επιλογή "έκδοση επιταγών" να μαλλον ετσι γινεται, βρηκα αυτο!
Finn Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου Ρε παιδιά μπερδεύτηκα. Πατάμε ποσό, τμήμα και μετά το πλήκτρο κάρτα αντί του μετρητά; 1
ekrepali Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 12 minutes ago, Finn said: Ρε παιδιά μπερδεύτηκα. Πατάμε ποσό, τμήμα και μετά το πλήκτρο κάρτα αντί του μετρητά; Ναι, ποσό--τμήμα--κάρτα... Αναλόγως το μενού της ταμειακής μπορεί να χρειαστεί να πατήσεις κι άλλο πλήκτρο. Πχ εμένα είναι ποσό--τμήμα--κάρτα--μετρητά... το κουμπί των μετρητών λειτουργεί σαν "ΟΚ". 3 hours ago, cpelgreco said: Επισης εχω προβλημα και με το POS της CARDLINK ingenico ct220. Σε αυτο εγινε η αναβαθμιση και συνδεθηκε με την ταμειακη μηχανη αλλα απο τοτε δεν συνδεεται καθολου στο δικτυο, προβλημα εποικινωνιας και συγχρονισμος διακόπη! Το ct220 περίεργο να μη δουλεύει. Τι ταμειακή έχεις και πότε έγινε η αναβάθμιση της; Κι εγώ είχα προβληματάκια με το ct220 αλλά έφταιγε ότι η αναβάθμιση της ταμειακής είχε γίνει πριν από μήνες... μόλις αναβαθμίστηκε το firmware της, δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.
maverick290402 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου Παιδιά αν έχει καταφέρει κανείς να κάνει διασύνδεση ταμειακή proline polo με pos vx520 cardlink ας μου δώσει τα φώτα του.....!!! Όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενο post ο τεχνικός δεν κατάφερε να το κάνει την πρώτη φορά και δεν το βλέπω να ξαναέρχεται....
nikx Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Από ότι είπε ο τεχνικός μου αν εμείς έχουμε 10.000 πρόστιμο αυτοί έχουν 1000 ευρώ για κάθε ταμειακή. Νομίζω θα είναι υπόλογοι και αυτοί. Επεξ/σία 11 Μαρτίου από nikx
babisgr Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Σήμερα ενημερώθηκε η ΑΑΔΕ για τα POS του Φεβρουαρίου,οπότε αν είχαν δηλωθεί σωστά απο τους παρόχους θα πρέπει να φαίνονται,το δικό μου (19/2 αγορά) φένεται κανονικά
1comment Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, babisgr είπε Σήμερα ενημερώθηκε η ΑΑΔΕ για τα POS του Φεβρουαρίου,οπότε αν είχαν δηλωθεί σωστά απο τους παρόχους θα πρέπει να φαίνονται,το δικό μου (19/2 αγορά) φένεται κανονικά Κι εμένα φάνηκε αλλά δεν γράφει απενεργοποιημένο το προηγούμενο που τους επέστρεψα. Έτσι φαίνονται τώρα 2 πος έτοιμα για διασύνδεση ενώ έχω ένα... Πραγματικά δεν ξέρω αν υπάρχει χειρότερη εταιρία από την epay. Δεν απαντούν στα τηλ, στα μεηλ απαντούν μετά από μέρες και λέγοντας γενικότητες, τα πος τους έχουν προβλήματα επικοινωνίας με τις ταμειακές μέχρι σήμερα και δεν βρίσκουν λύσεις. Επεξ/σία 12 Μαρτίου από 1comment
kalliosmanos Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου On 08/03/2024 at 07:25, blasphemus said: καλά κρασά δηλαδή...άρα τι κάνουμε?Αγοραζουμε νεο pos ή απλά περιμένουμε...και το θεμα ειναι μέχρι πότε...αν δεν βγει κάποιος υπεύθυνα να μας πεί...εμενα πάντως στην ΑΑΔΕ γραφει οτι το pos ειναι αναβαθμισμένο και συμφωνα με τα αρχεια που διατηρεί η ααδε ολα τα ταμειακά συστήματα μαι τα pos της επιχείρησης οτι ειναι συμβατά για διασύνδεση...και φυσικα δεν εχει γινει κατι...αντε βγαλε ακρη τωρα με κανα αιφνίδιο έλεγχο επειδη κιεγω εχω το ιδιο POS με σενα, ποια ταμειακη εχεις; Εγω εχω την aq smart και τωρα μιλησαμε με τον διευθυντη της Plastronic και μας ειπε για συνδεσεις μεσω Middleware σε gprs απο Απριλιο και βλεπουμε.
SabotazNic Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Ακόμα έχουμε αυτό το "λάθος eftpos" σφάλμα στην ταμειακή. Epay πρέπει να περιμένεις 30+ λεπτά. Πήγα στην πειραιώς για αντικατάσταση, μου λένε θα χρεωθεί ως νέο. Δεν μπορώ να καταλάβω, σε μια επιχείρηση <2 ετών και άρα pos <2 ετών, δεν δικαιούμαι 2ετη εγγύηση? Sam4s 320 net + desk 3200 epay Επεξ/σία 12 Μαρτίου από SabotazNic
Highlander Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Παράκληση: Όταν γράφετε για οποιοδήποτε θέμα με POS, γράψτε και το μοντέλο της ταμειακής. 2
Alexplat Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 9/2/2023 στις 1:49 ΜΜ, SilentVoice είπε Δες αν σε εξυπηρετεί και η λύση της VIVA Wallet. Κάποιοι δεν εχουν καν POS απο την VIVA και χρησιμοποιούν συγκεκριμένη εφαρμογή στο κινητό. Οπότε σου μένει μόνο η σύνδεση με την ταμειακή S800 https://help.vivawallet.com/el/articles/4489924-διασύνδεση-με-τη-viva-wallet-pos-εφαρμογή Καλησπέρα, Έχουμε pos viva αλλά τώρα που έγινε η σύνδεση με την ταμειακή δεν δουλεύει το pos. Στην Viva λένε ότι φταίει η ταμειακή, ο τεχνικός λέει ότι φταίει το pos Viva. Έχει πόσες μέρες δεν έχω pos και δεν μπορεί να έρθει άλλος τεχνικός για την ταμειακή . Έχετε καμία ιδέα τι να κάνω?? 14 λεπτά πριν, Alexplat είπε Καλησπέρα, Έχουμε pos viva αλλά τώρα που έγινε η σύνδεση με την ταμειακή δεν δουλεύει το pos. Στην Viva λένε ότι φταίει η ταμειακή, ο τεχνικός λέει ότι φταίει το pos Viva. Έχει πόσες μέρες δεν έχω pos και δεν μπορεί να έρθει άλλος τεχνικός για την ταμειακή . Έχετε καμία ιδέα τι να κάνω?? Η ταμειακή που μας σύνδεσε ο τεχνικός είναι η s800 (δεν το αναφέρω παραπάνω) Επεξ/σία 12 Μαρτίου από Alexplat
Finn Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 17 minutes ago, Alexplat said: Καλησπέρα, Έχουμε pos viva αλλά τώρα που έγινε η σύνδεση με την ταμειακή δεν δουλεύει το pos. Στην Viva λένε ότι φταίει η ταμειακή, ο τεχνικός λέει ότι φταίει το pos Viva. Έχει πόσες μέρες δεν έχω pos και δεν μπορεί να έρθει άλλος τεχνικός για την ταμειακή . Έχετε καμία ιδέα τι να κάνω?? Η ταμειακή που μας σύνδεσε ο τεχνικός είναι η s800 (δεν το αναφέρω παραπάνω) Τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις; Εγώ έχω viva + datecs και με το που πατήσω κάρτα στην ταμειακή πετάει το ποσό προς είσπραξη στο softPOS
Alexplat Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Καλησπέρα σας, Ταμειακή S800 δεν μπορεί ο τεχνικός να την συνδέσει με Pos Viva, Η Viva λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και φταίει η μηχανή και ο τεχνικός που ήρθε 3 φορές καθώς τώρα είναι δυσεύρετο 2 λεπτά πριν, Finn είπε Τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις; Εγώ έχω viva + datecs και με το που πατήσω κάρτα στην ταμειακή πετάει το ποσό προς είσπραξη στο softPOS Samera first η ταμειακή και δεν συνδέεται με το Pos S800 τις Viva. Ο τεχνικός έχει έρθει 3 φορές και δεν μπορεί και λέει να πάρω άλλο pos. Η Viva λέει ότι όλα οκ .
gorge18 Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 47 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Ακόμα έχουμε αυτό το "λάθος eftpos" σφάλμα στην ταμειακή. Epay πρέπει να περιμένεις 30+ λεπτά. Πήγα στην πειραιώς για αντικατάσταση, μου λένε θα χρεωθεί ως νέο. Δεν μπορώ να καταλάβω, σε μια επιχείρηση <2 ετών και άρα pos <2 ετών, δεν δικαιούμαι 2ετη εγγύηση? Sam4s 320 net + desk 3200 epay Σε ταμιακη ics i30 που με πηγαν να φτιαξω εβγαζε αυτο το σφαλμα γιατι δεν ειχε παρει την ip του pos και την πορτα. Την εβαζες και δεν την εκανε κατοχύρωση. μετα απο μερικες προσπάθειες τελικα την πηρε. pos ict220
SabotazNic Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, gorge18 είπε Σε ταμιακη ics i30 που με πηγαν να φτιαξω εβγαζε αυτο το σφαλμα γιατι δεν ειχε παρει την ip του pos και την πορτα. Την εβαζες και δεν την εκανε κατοχύρωση. μετα απο μερικες προσπάθειες τελικα την πηρε. pos ict220 Εσένα αυτά σου έβγαιναν όλα οκ? Εμείς στην ουσία στέλνουμε το ποσό στο pos, πληρώνει ο πελάτης και μετά βγάζει ήχο η ταμειακή λόγω σφάλματος. Πατάμε "λάθος" και "μετρητά" και βγαίνει κανονική απόδειξη μετρητών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα