Προς το περιεχόμενο

DJI Mini 3 Pro


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, billdanos είπε

Το πλήρωσα από την αρχή και ακόμη το περιμένω από το Πλαισιο. Ακόμη και η ίδια η DJI αναφέρει από Μάρτιο και μετά...

 

Επίσης για online πιστοποίηση Α1-Α3 Open Sub Category μπορείτε να γραφτείτε εδώ: https://learningzone.eurocontrol.int/ilp/pages/description.jsf?menuId=1107#/users/@self/catalogues/8264768/courses/15839595/description και μετά από περίπου 2 ώρες με online μαθήματα, παρουσιάσεις και κάποια τεστ (εκτός από το τελικό), εκδίδεται αυτόματα και ΔΩΡΕΑΝ το πιστοποιητικό σας, που ισχύει για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει διάρκεια 5 χρόνια! :)  Αν κάνετε λάθη κλπ στα τεστς, μπορείτε να τα επαναλάβετε όσες φορές θέλετε.

 

 

A1_A3_Drone_Certificate.jpg

Το αντίστοιχο κόστος στην Ελλαδα ειναι περιπου 20-30εuro (Δε μπορω να καταλαβω απο την στιγμη που δινετε 500-1000-3000 για drone δε δίνετε τα 30 για την αδεια...)
Αν θελήσεις αργοτερα να ανέβεις κατηγορία πρεπει να το κανεις απο την χωρα που ξεκίνησες. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
1 ώρα πριν, gorge18 είπε

Το αντίστοιχο κόστος στην Ελλαδα ειναι περιπου 20-30εuro (Δε μπορω να καταλαβω απο την στιγμη που δινετε 500-1000-3000 για drone δε δίνετε τα 30 για την αδεια...)
Αν θελήσεις αργοτερα να ανέβεις κατηγορία πρεπει να το κανεις απο την χωρα που ξεκίνησες. 
 

Δεν χρειάζομαι άλλη κατηγορία μιας και η Α1 Α3 με καλύπτει απόλυτα. Επιπλέον είναι εντελώς κοροϊδία τα 40-50 ευρώ, μόνο και μόνο για να έχεις τις σημειώσεις και το τεστ στα Ελληνικά! Το συγκεκριμένο της EASA καλύπτει τα πάντα στη συγκεκριμένη κατηγορία και ισχύει σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Τα 50 ευρώ τα έδωσα για UV, CPL & ND filters και να σου πω την αλήθεια τα ευχαριστήθηκα περισσότερο! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, billdanos είπε

Δεν χρειάζομαι άλλη κατηγορία μιας και η Α1 Α3 με καλύπτει απόλυτα. Επιπλέον είναι εντελώς κοροϊδία τα 40-50 ευρώ, μόνο και μόνο για να έχεις τις σημειώσεις και το τεστ στα Ελληνικά! Το συγκεκριμένο της EASA καλύπτει τα πάντα στη συγκεκριμένη κατηγορία και ισχύει σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Τα 50 ευρώ τα έδωσα για UV, CPL & ND filters και να σου πω την αλήθεια τα ευχαριστήθηκα περισσότερο! :)

και καλα εκανες! Απλα τα λεω γιατι ειναι ναρκωτικό τα drones και θα θες να πεταξεις bvlos θα θες να πεταξεις νυχτα. ειναι τα πιο απλα αυτα που λεω και θα τα δεις μπροστά σου. Πιστεψε με  😜 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 λεπτά πριν, gorge18 είπε

και καλα εκανες! Απλα τα λεω γιατι ειναι ναρκωτικό τα drones και θα θες να πεταξεις bvlos θα θες να πεταξεις νυχτα. ειναι τα πιο απλα αυτα που λεω και θα τα δεις μπροστά σου. Πιστεψε με  😜 

Έτσι είσαι "παράνομος" ούτως ή άλλως άσχετα με το αν θα πάρεις την πιστοποίηση... 😛  Τα πιο advanced πράγματα με ακόμη ακριβότερο εξοπλισμό κλπ, δεν θέλουν μόνο 50 ευρώ για τη σχετική άδεια αλλά πολλά περισσότερα. Οι πιθανότητες να κλαις τα χρήματά σου πολλαπλασιάζονται αν πετάς τη νύχτα και χωρίς οπτική επαφή και μαζί με αυτές μπορεί να θέσεις σε κίνδυνο και άλλους γύρω σου. ΟΚ, όλοι "παίζουμε" με αυτά αλλά μία φορά θα γίνει η στραβή... 

Γενικώς αν δεις όλα τα courses στην πιστοποίηση που έκανα και πόσταρα, θα δεις πως πρακτικά κάθε φορά που πετάμε το drone είμαστε κατά 50-60% παράνομοι... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, billdanos είπε

Έτσι είσαι "παράνομος" ούτως ή άλλως άσχετα με το αν θα πάρεις την πιστοποίηση... 😛  Τα πιο advanced πράγματα με ακόμη ακριβότερο εξοπλισμό κλπ, δεν θέλουν μόνο 50 ευρώ για τη σχετική άδεια αλλά πολλά περισσότερα. Οι πιθανότητες να κλαις τα χρήματά σου πολλαπλασιάζονται αν πετάς τη νύχτα και χωρίς οπτική επαφή και μαζί με αυτές μπορεί να θέσεις σε κίνδυνο και άλλους γύρω σου. ΟΚ, όλοι "παίζουμε" με αυτά αλλά μία φορά θα γίνει η στραβή... 

Γενικώς αν δεις όλα τα courses στην πιστοποίηση που έκανα και πόσταρα, θα δεις πως πρακτικά κάθε φορά που πετάμε το drone είμαστε κατά 50-60% παράνομοι... 

Και που να μπεις σε γκρουπακια στο fb να δεις παρανομίες..
Προσωπικά εγω εχω με το παλιο συστημα παρει οτι πιστοποίηση υπηρχε. Τοτε για το σημερινό Α1,Α2,Α3 ηταν περιπου στα 600 μαζι με τις υπόλοιπες κατηγορίες και ειδικότητες, τα medical και τα icao τα αγγλικα τοτε πρεπει να μου ειχαν παει πανω απο 3κ.
Τοτε εξετασεις γραπτά δίναμε στην ΥΠΑ και πρακτικα μετα απο 12 ωρες πρακτικής δίναμε στο ελληνικό με εξεταστες της αστυνομίας.  Όμορφες εποχές. 
Πεταω κυρίως επαγγελματικά και δε με παίρνει να κανω παρανομίες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Nothing special για την ώρα, απλά κάνω διάφορες δοκιμές όσο διαβάζω... Όλα τα κομμάτια από τα videos είναι πολύ συμπιεσμένα σε σχέση με την αρχική τους μορφή (4Κ@30fps) και γι αυτό θα δείτε διάφορα "θεματάκια" στην εικόνα. :) 

PS: Νομίζω πως έχουμε μια από τις πιο άσχημες πρωτεύουσες ever... 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Super Moderators
Στις 2/4/2023 στις 11:10 ΜΜ, Eliaskat είπε

Μέχρι τι απόστασή έχεις φτασει μέσα στην Αθηνα ?

Περίπου στα 2Km χωρίς να χάσει σήμα κλπ και δεν ήθελα να το συνεχίσω και άλλο μιας και δεν υπάρχει λόγος να ρισκάρεις το Drone σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/2/2023 στις 1:22 ΜΜ, billdanos είπε

Το πλήρωσα από την αρχή και ακόμη το περιμένω από το Πλαισιο. Ακόμη και η ίδια η DJI αναφέρει από Μάρτιο και μετά...

 

Επίσης για online πιστοποίηση Α1-Α3 Open Sub Category μπορείτε να γραφτείτε εδώ: https://learningzone.eurocontrol.int/ilp/pages/description.jsf?menuId=1107#/users/@self/catalogues/8264768/courses/15839595/description και μετά από περίπου 2 ώρες με online μαθήματα, παρουσιάσεις και κάποια τεστ (εκτός από το τελικό), εκδίδεται αυτόματα και ΔΩΡΕΑΝ το πιστοποιητικό σας, που ισχύει για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει διάρκεια 5 χρόνια! :)  Αν κάνετε λάθη κλπ στα τεστς, μπορείτε να τα επαναλάβετε όσες φορές θέλετε.

 

 

 

Για την εγγραφη ζηταει employer. Εκει τι βαζω other? Ανεργος δεν βαζει τιποτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Στις 6/4/2023 στις 6:44 ΜΜ, Jason13 είπε

Για την εγγραφη ζηταει employer. Εκει τι βαζω other? Ανεργος δεν βαζει τιποτα;

Ο,τι και να βάλεις τυπικό είναι για την εγγραφή...

Στις 7/4/2023 στις 12:21 ΜΜ, fivdis είπε

Έχετε να προτείνετε κάποια ασφάλεια προς τρίτους για χομπίστα; Βρίσκω μόνο στα 100 ευρώ.

Δε νομίζω να βρεις κάτι φθηνότερο από 80 ευρώ το χρόνο... Στο εξωτερικό έχουν περισσότερες επιλογές και μάλιστα έχουν και πακέτα αν είσαι επισκέπτης σε μια χώρα και θέλεις να είσαι καλυμμένος αν πετάξεις το drone, που μπορείς να ενεργοποιήσεις ασφαλιστήριο μόνο για λίγες ημέρες! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφέρομαι πολύ να το πάρω και εγώ για προσωπική μου χρήση.  Πετάω τους τελευταίους μήνες ένα matrice enterprise m30t με το LP12 module περίπου 4 ώρες καθημερινά στην ειδική κατηγορία ως πιστοποιημένος χειριστής. Έχω πετάξει και m300 ποιο μεγάλο και βαρύ καθώς και mavic2 enterprise και αυτό.  

Είμαι πραγματικά περίεργος και ανυπομονώ να το δοκιμάσω το 3 pro γιατί το σύστημα επικοινωνίας είναι ίδιο με του matrice σαν τεχνολογία. Το 3 το απλό έχει την 2.0 έκδοση ενώ το προ την 3.0 έκδοση.  

 

Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν οποίος γνωρίζει και έχει δοκιμάσει με ριπές αέρα 15+ μέτρα το δευτερόλεπτο στα 100+ μέτρα υψόμετρο είναι σταθερό? Το m30t και με 22 μέτρα το δευτερόλεπτο ενώ μπαλατζαρει σαν δαίμονας στα 120 μέτρα που πετάμε στο σχέδιο πτήσης που έχουμε βλέποντας την fpv κάμερα του η γκιμπαλ είναι σταθερή σαν βράχος.  Και είμαι πραγματικά περίεργος πως θα είναι το 3 προ. 

Γιατί οκ. Ξεπερνά τα 1200 ευρώ και με χίλια παραπάνω παίρνει κανείς το mavic 2 classic που μάλλον είναι πολύ ανώτερο σε θέμα κόστους προς απόδοση κοντά στα 2000 ευρώ...

Στις 13/2/2023 στις 4:09 ΜΜ, billdanos είπε

Δεν χρειάζομαι άλλη κατηγορία μιας και η Α1 Α3 με καλύπτει απόλυτα. Επιπλέον είναι εντελώς κοροϊδία τα 40-50 ευρώ, μόνο και μόνο για να έχεις τις σημειώσεις και το τεστ στα Ελληνικά! Το συγκεκριμένο της EASA καλύπτει τα πάντα στη συγκεκριμένη κατηγορία και ισχύει σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Τα 50 ευρώ τα έδωσα για UV, CPL & ND filters και να σου πω την αλήθεια τα ευχαριστήθηκα περισσότερο! :)

Δεν μπορείς να πετάξεις νύχτα όμως καθώς και εκτός οπτικού πεδίου.  Νομίζω με Α2 επάρκεια και τις κατάλληλες ώρες πτήσης που δηλώνονται στην ΥΠΑ έχεις το δικαίωμα για εκτός οπτικού πεδίου και νυχτερινή πτήση νόμιμα αρκεί να τηρούνται οι νόμοι και προϋποθέσεις.

Στις 5/4/2023 στις 2:35 ΜΜ, billdanos είπε

Περίπου στα 2Km χωρίς να χάσει σήμα κλπ και δεν ήθελα να το συνεχίσω και άλλο μιας και δεν υπάρχει λόγος να ρισκάρεις το Drone σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή...

Σε τι ύψος ήσουν και πια περιοχή? Σε τι συχνότητα το είχες ρυθμίσει? Αν έχει τέτοια επιλογή.  Έχει 2 μπάντες λογικά η έκδοση που έχεις . 2.4 και 5 γιγαχερτζ... Και διπλή μέθοδο στις ρυθμίσεις . Η είναι όλα αυτόματα μόνο του? 

Η εικόνα σου ερχόταν δίχως σπασίματα? Στους πόσους μεγακυκλους είναι η ρύθμιση? Η δεν έχει και είναι αυτόματα? 

Μου φαίνεται περίεργο γιατί με το matrice από Πειραιά έως Φάληρο το σήμα χάνεται στα 1000 μέτρα περίπου.  Παίζοντας με τις μπάντες και την ένταση το rc plus με άφησε και 1600 μέτρα σε υψόμετρο 120 μέτρα.  Και αυτό το πραγματακι χτυπάει 2 χιλιόμετρα δίχως απώλεια? Απίθανο μου φαίνεται 

Στις 9/2/2023 στις 1:42 ΜΜ, LongTom είπε

Με γεια και καλές πτήσεις!

Καταρχάς προτείνω να πετάς από αλάνες και ανοιχτούς χώρους μέχρι να μάθεις καλά, ιδίως σε χωριά ή σε περιοχές με λίγα σπίτια.
Η μεγαλούπολη είναι η χειρότερη περιοχή γιατί έχει πάρα πολλά εμπόδια που δεν φαίνονται εύκολα από το έδαφος (ιδίως καλώδια), παρεμβολές που ίσως προκαλέσουν προβλήματα (κυρίως λόγω CE περιορισμών στο χειριστήριο) σε κάποιες κόρνερ περιπτώσεις και πολλούς περίεργους που ίσως δεν είναι τόσο φιλικοί (κάποιοι σωστά λόγω πολλών ανώμαλων με drone που ακούμε συχνά-πυκνά).

edit: Για να γράφεις περισσότερες ώρες, ιδίως τώρα στην αρχή που δεν έχεις muscle memory, μπορείς να κατεβάσεις την εφαρμογή/sim της DJI.
Τζάμπα, αρκετά ρεαλιστικό και γενικά τιμιότατη εφαρμογή για να μάθεις να πετάς τα drone της.
Έτσι κάνεις προπόνηση και από τον καναπέ!

Το ανεμόμετρο δεν κάνει δουλειά, εφόσον το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το υψόμετρο.
Κατέβασε εφαρμογή σαν την UAV forecast για να βλέπεις ανά 10μ τι άνεμος προβλέπεται και τι gusts.

Πολλοί δυστυχώς το να πετάνε όσο μακρύτερα γίνεται το έχουν κάνει καραμέλα.
Οι νόμοι όμως είναι ξεκάθαροι, πρέπει να είσαι σε απόσταση άμεσης οπτική επαφή (LOS) με το drone. 
Ειδάλλως είσαι παράνομος. Έτσι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία εάν πας 100μ παραπάνω.
Άσε που είναι πολύ λογικότερο και ασφαλέστερο να βλέπεις τι έχει γύρω όταν το πετάς, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις όταν ξεπερνάει το LOS.

Άλλη εφαρμογή που πρέπει να έχεις, είναι αυτή που σε ειδοποιεί για τους περιορισμούς πτήσης στην περιοχή σου/χώρα σου.
Δεν ξέρω τι παίζει Ελλάδα, αλλά υπάρχουν για κάθε χώρα.
Η DJI έχει εσωτερική λειτουργία για αυτό (δεν σε αφήνει να πετάξεις ή σε προειδοποιεί για μειωμένο ύψος πτήσης), αλλά δεν είναι επ' ουδενί τέλεια.

Προσοχή στις παλέτες αποπροσγείωσης, γιατί αυτές με πανί (κυκλικές) είναι τελείως κουρέλι και εάν δεν τις στερεώσεις στο χώμα φεύγουν με το αεράκι ή το άνεμο που σηκώνει το drone. Προτείνω τις βαριές αναδιπλούμενες τετράγωνες. Εφόσον έχω τέτοια και δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα με κρύο/αέρα από προσγειώσεις/χιόνι και πάγο.
Μπορείς να μην χρησιμοποιήσεις παλέτα και να το κάνεις με το χέρι, αλλά δεν είναι ιδεατό. 
Ιδίως η προσγείωση, εφόσον για να κλείσουν οι κινητήρες πρέπει να ενεργοποιήσεις ουσιαστικά την απενεργοποίηση drone έκτακτης ανάγκης/σύγκρουσης με το να το αναποδογυρίσεις απότομα. Κάτι που καταπονεί δίχως λόγο τους κινητήρες και τις έλικες. 

Τώρα με τα κρύα, πολύ προσοχή να είναι σωστά ζεστές οι μπαταρίες, να μην πετάς δίχως έλεγχο/πτήση του drone για 30s-1min σε hover κοντά σου (ζέσταμα και έλεγχος σωστής λειτουργίας),  να βλέπεις πολύ προσεκτικά την συμπεριφορά του drone στον αέρα και όταν γυρίζει και να μην πετάς όταν έχει χιόνι/κρύα ομίχλη. 
Με τα τελευταία να είναι άμεση επιστροφή εφόσον η παγοποίηση γίνεται πολύ γρήγορα. 
Με την ομίχλη να είναι επικίνδυνη ακόμη και σε ζεστή μέρα, εφόσον ακόμη και εάν δεν έχεις παγοποίηση, έχεις βρέξιμο του drone.
Καλύτερα να μην πετάς κάτω των -10 εάν γίνεται.
καλύτερα να μην χρησιμοποιείς το drone αμέσως από τα ζεστά του αμαξιού/σπιτιού, αλλά να το αφήνεις λίγη ώρα να πάρει την θερμοκρασία (όχι τις μπαταρίες φυσικά).
Τέλος προσοχή και στα χέρια σου, γιατί τα παγωμένα χέρια είναι πολύ πιο επιρρεπή σε λάθη.


 

 

Δείχνεις πως το κατέχεις το αντικείμενο.  Ερώτηση λοιπόν γιατί όλα είναι ρευστά και στον αέρα σε ότι αφορά τα νομικά πλαίσια με τις πτήσης μη επανδρωμένων.  

Οταν έχεις πιστοποίηση χειριστή α1/α3 και α2 καθώς και κάποιες ώρες νυχτερινής πτήσης δηλωμένες στην ΥΠΑ λόγο εργασίας σε εταιρία που έχει αναλάβει έργο υψηλής επικινδυνότητας οπότε και υπάγεται στην ειδική κατηγορία εκεί δεν έχεις το δικαίωμα να πετάς εκτός οπτικού πεδίου και νύχτα? Αρκεί φυσικά να τηρούνται οι νόμοι και οι προϋποθέσεις? Κάπως έτσι το έχω σχηματίσει στο μυαλό μου.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Δε νομίζω να βρεις κάτι φθηνότερο από 80 ευρώ το χρόνο... Στο εξωτερικό έχουν περισσότερες επιλογές και μάλιστα έχουν και πακέτα αν είσαι επισκέπτης σε μια χώρα και θέλεις να είσαι καλυμμένος αν πετάξεις το drone, που μπορείς να ενεργοποιήσεις ασφαλιστήριο μόνο για λίγες ημέρες! 

Τελικά εδώ έχει με 17 ευρώ τον χρόνο.

https://www.coverdrone.com/eu/

 

Επίσης αν έχετε ήδη ασφάλεια σπιτιού ίσως αυτή σας καλύπτει ή μπορείτε να το βάλετε επιπλέον με μικρό κόστος.

Για Ελλάδα απ'ότι κατάλαβα δεν είναι υποχρεωτική η ασφάλιση για να πετάξεις drone 250gr, άλλα αρκετές χώρες του εξωτερικού σε υποχρεώνουν.

Επεξ/σία από fivdis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 ώρα πριν, georgiosmag είπε

 

Σε τι ύψος ήσουν και πια περιοχή? Σε τι συχνότητα το είχες ρυθμίσει? Αν έχει τέτοια επιλογή.  Έχει 2 μπάντες λογικά η έκδοση που έχεις . 2.4 και 5 γιγαχερτζ... Και διπλή μέθοδο στις ρυθμίσεις . Η είναι όλα αυτόματα μόνο του? 

Η εικόνα σου ερχόταν δίχως σπασίματα? Στους πόσους μεγακυκλους είναι η ρύθμιση? Η δεν έχει και είναι αυτόματα? 

Μου φαίνεται περίεργο γιατί με το matrice από Πειραιά έως Φάληρο το σήμα χάνεται στα 1000 μέτρα περίπου.  Παίζοντας με τις μπάντες και την ένταση το rc plus με άφησε και 1600 μέτρα σε υψόμετρο 120 μέτρα.  Και αυτό το πραγματακι χτυπάει 2 χιλιόμετρα δίχως απώλεια? Απίθανο μου φαίνεται 

 

Δεν υπάρχει κανόνας για την εμβέλεια που θα πιάσεις κάθε φορά μιας και εξαρτάσαι από παράγοντες που μπορεί να αλλάζουν συνεχώς.

Στο auto ειναι τα settings στο mini 3 pro και για τις 2 μπάντες (αν και νομίζω πως λόγω CE χρησιμοποιεί μόνο τα 2.4) και χρησιμοποιώ το κλασικό RC με την ενσωματωμένη οθόνη. Ήμουν σε ταράτσα 5οροφου κτιρίου στο κέντρο της Αθήνας και πετούσα κάπου στα 70 μέτρα ύψος προς την Ακρόπολη (πάνω από Φιλοπάππου κλπ). Μερικές ημέρες μετά, περίπου στις ίδιες περιοχές αλλά όχι πάνω σε ταράτσα (από σημείο δίπλα στον Άρειο Πάγο στο λόφο Φιλοπάππου), μετά τα 1000 μέτρα άρχισα να χάνω πολλές μπάρες στο σήμα αλλά δεν το έφτασα στα όρια ώστε να δω που θα το έχανε εντελώς. Υπάρχει κάποιος χρηστης στο youtube που το έφτασε πολύ περισσότερο σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας. Σπασίματα στην εικόνα δεν είδα ποτέ όσο έχω ένδειξη σήματος πάνω από μία γραμμή. 

Σε κάθε περίπτωση πάντως, νομίζω πως είναι τεράστιο το ρίσκο να το στέλνεις συστηματικά τόσο μακριά και μάλιστα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές μιας και αν συμβεί κάτι και πέσει ή εκτελέσει κάποιο auto landing, ο κίνδυνος για το που θα καταλήξει είναι τεράστιος! 

38 λεπτά πριν, fivdis είπε

Τελικά εδώ έχει με 17 ευρώ τον χρόνο.

https://www.coverdrone.com/eu/

 

Επίσης αν έχετε ήδη ασφάλεια σπιτιού ίσως αυτή σας καλύπτει ή μπορείτε να το βάλετε επιπλέον με μικρό κόστος.

Για Ελλάδα απ'ότι κατάλαβα δεν είναι υποχρεωτική η ασφάλιση για να πετάξεις drone 250gr, άλλα αρκετές χώρες του εξωτερικού σε υποχρεώνουν.

Ναι δεν είναι υποχρεωτική η ασφάλιση για 250gr και κάτω στην Ελλάδα και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Εκτός όμως κι αν το χρησιμοποιείς για επαγγελματικούς σκοπούς, όπου εκεί τα πράγματα αλλάζουν γενικότερα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, billdanos είπε

Δεν υπάρχει κανόνας για την εμβέλεια που θα πιάσεις κάθε φορά μιας και εξαρτάσαι από παράγοντες που μπορεί να αλλάζουν συνεχώς.

Στο auto ειναι τα settings στο mini 3 pro και για τις 2 μπάντες (αν και νομίζω πως λόγω CE χρησιμοποιεί μόνο τα 2.4) και χρησιμοποιώ το κλασικό RC με την ενσωματωμένη οθόνη. Ήμουν σε ταράτσα 5οροφου κτιρίου στο κέντρο της Αθήνας και πετούσα κάπου στα 70 μέτρα ύψος προς την Ακρόπολη (πάνω από Φιλοπάππου κλπ). Μερικές ημέρες μετά, περίπου στις ίδιες περιοχές αλλά όχι πάνω σε ταράτσα (από σημείο δίπλα στον Άρειο Πάγο στο λόφο Φιλοπάππου), μετά τα 1000 μέτρα άρχισα να χάνω πολλές μπάρες στο σήμα αλλά δεν το έφτασα στα όρια ώστε να δω που θα το έχανε εντελώς. Υπάρχει κάποιος χρηστης στο youtube που το έφτασε πολύ περισσότερο σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας. Σπασίματα στην εικόνα δεν είδα ποτέ όσο έχω ένδειξη σήματος πάνω από μία γραμμή. 

Σε κάθε περίπτωση πάντως, νομίζω πως είναι τεράστιο το ρίσκο να το στέλνεις συστηματικά τόσο μακριά και μάλιστα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές μιας και αν συμβεί κάτι και πέσει ή εκτελέσει κάποιο auto landing, ο κίνδυνος για το που θα καταλήξει είναι τεράστιος! 

Ναι δεν είναι υποχρεωτική η ασφάλιση για 250gr και κάτω στην Ελλάδα και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Εκτός όμως κι αν το χρησιμοποιείς για επαγγελματικούς σκοπούς, όπου εκεί τα πράγματα αλλάζουν γενικότερα! 

Στην 5οροφη πολυκατοικία στην περιοχή που περιέγραψες είναι λογικό να έχεις σήμα.  Όταν επιχειρείς στο έδαφος αλλάζουν τα δεδομένα.  

Για την υποχρεωτική προσγείωση θα πρέπει να χάσει εντελώς τους δορυφόρους και εντελώς απότομα από μια πιθανή ηλιακή καταιγίδα.. πράγμα σχεδόν απίθανο.  Γιατί και αυτό να γίνει αν το έχεις με μέτριο προς καλό σήμα αυτή η απώλεια θα κρατήσει μερικά δευτερόλεπτα εκτός και αν μιλάμε για αποκάλυψη... Άλλο ένα σενάριο είναι πουλιά κυρίως γλάροι... Αυτό εξαλείφεται αν το έχεις στο οπτικό σου πεδίο το ανεβάζεις πάνω από 80 μέτρα και τέλος.  

Τώρα όλα τα άλλα σενάρια παρεμβολές κλπ γίνονται με ομαλή μετάβαση και το καταλαβαίνεις άμεσα και αλλάζεις πορεία.  Αν είσαι ψηλά ήδη στο όριο πας αριστερά η γρήγορη απομάκρυνση και αν δεν δεις βελτίωση επιστροφή το συντομότερο. Αλλά και πάλι. Με το λογισμικό τις δικλείδες ασφαλείας και την ποιότητα που έχουν τα DJI και πάλι θα κάνει επιστροφή μόνο του ώσπου να πιάσεις τον έλεγχο ξανά ως χειριστής.  

Το συγκεκριμένο μικρό μάλιστα υποτίθεται ότι μοιράζεται πολλά χαρακτηριστικά από τα enterprise μοντέλα και αν ισχύει (για αυτό και ψήνομαι) τότε είναι πραγματική επιτυχία στα 1200 με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ του.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...