Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω μπρος δεν κρατάει ρελαντί και πρέπει να πατάω γκάζι για περίπου 1 λεπτό μέχρι να ζεσταθεί. Μετά είναι όλα εντάξει. Εχω αλλάξει μοτερακι ρελαντί, Βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης  και έχω καθαρίσει την πεταλούδα. Να σημειώσω ότι το πρόβλημα για περίπου μία βδομάδα είχε σταματήσει να υφίσταται ,δηλαδή ήταν όλα εντάξει, έπαιρνε κανονικά μπροστά. Σήμερα μου το ξανά εμφάνισε. Το πήγα εννοείται σε μηχανικό και περιμένω να μου πει , απλά θέλω να ρωτήσω και σας αν γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν έλεγες και τι αμάξι είναι...............

Έχεις δίκιο φίλε. Κεκτημένη ταχύτητα να πω τον πόνο μου. Rallye 106 είναι του 2001

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Ότι άλλαξες είναι καινούργια ή μεταχειρισμένα ανταλλακτικά; σπαζοκεφαλιά το προβλημά σου. Τσεκ έχεις αναμμένο;;

Όλα είναι καινουρια και καλές μάρκες… το τσεκ για έναν περίεργο λόγο ανάβει σε άκυρες φάσεις. Πχ άναβε δυο τρεις μέρες πριν και το πρόβλημα το παρουσίασε σήμερα το πρωί και ενώ το τσεκ ήταν σβηστό 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Nikosvlou είπε

Όλα είναι καινουρια και καλές μάρκες… το τσεκ για έναν περίεργο λόγο ανάβει σε άκυρες φάσεις. Πχ άναβε δυο τρεις μέρες πριν και το πρόβλημα το παρουσίασε σήμερα το πρωί και ενώ το τσεκ ήταν σβηστό 

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, χρειάζεται ενας μάστορας να ξέρει καλά το μοντέλο. Μπορεί να είναι ενας λαμδα πχ. 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, jimis_vts είπε

Βηματικό ρελαντί είναι και δεν δουλεύει σωστά κανένα άλλο εκτός από το original (που δεν υπάρχει πια)

Οποτε τι κάνω; Το αφήνω ως έχει και οποτε το πιάνει η λόξα θα πατάω γκάζι μέχρι να στρώνει; Να σημειώσω ότι το προηγούμενο βηματικο ήταν magneti marelli όπως και αυτό που έβαλα τώρα… 

1 ώρα πριν, petaw-se-oneiro είπε

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, χρειάζεται ενας μάστορας να ξέρει καλά το μοντέλο. Μπορεί να είναι ενας λαμδα πχ. 

Το έχω πάει και περιμένω να μου πει. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αισθητήριας θερμοκρασίας ψυκτικού πως τα πάει μέτρησες?  αισθητήριας map? (που περιλαμβάνει και αισθητήρα θερμοκρασίας εισαγωγής αέρα), αισθητήριας στροφάλου?

γενικός τι καταγραφή εχει κανει το διαγνωστικό εργαλείο τι log εχει?  εκτός και αν δεν εχεις εξειδικευμένο διαγνωστικο τοτε μηλαμε με λογια του αέρα και μόνο και θα πρέπει να πας σε έναν μηχανικό που εξειδικεύεται στο όχημα που εχεις

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

αισθητήριας θερμοκρασίας ψυκτικού πως τα πάει μέτρησες?  αισθητήριας map? (που περιλαμβάνει και αισθητήρα θερμοκρασίας εισαγωγής αέρα), αισθητήριας στροφάλου?

Δεν τα έχω δει καθόλου αυτά… ελπίζω να είναι κάτι από αυτά και να τελειώνει εδώ το θέμα 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Nikosvlou είπε

Δεν τα έχω δει καθόλου αυτά… ελπίζω να είναι κάτι από αυτά και να τελειώνει εδώ το θέμα 

το καθένα από αυτά μπορει να κάνει αυτό που σου κάνει (αυτά ειναι από τα λίγα που μου ήρθαν στο κεφάλι) έχει και άλλα πολλά (καποια τα άλλαξες) θέλει γενικος να το εχει ένας άνθρωπος που ξερει αρκετά απο αυτά και να συνδέσει εργαλείο να κανει καταγραφή αν του δείξει αμεσα αν οχι να το κινει κάνα 2 μερες να κανει καταγραφή με εργαλείο πάνω να πετύχει το error να αρχίσει να ψάχνει , σκέψου μπορει να ειναι οτιδιποτε ακομη και θέμα κάπου μακριά στην καλωδίωση πχ

δλδ απο όσα ανεφερα
αν δεν βλεπει σωστά την θερμοκρασια ψυκτικου (νομίζει οτι έχει ποιο μεγαλη από οτι ειναι) τοτε δεν δίνει αρκετό καύσιμο και δεν μπαίνει καν μπρος το cold start
κάτι παρομιο και με το map (με καποιες παραλλαγές και σε άλλες θερμοκρασίες) κλπ κλπ το να εξηγώ το κάθε ενα δεν θα σου δώσει την λυση

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Nikosvlou είπε

Οποτε τι κάνω; Το αφήνω ως έχει και οποτε το πιάνει η λόξα θα πατάω γκάζι μέχρι να στρώνει; Να σημειώσω ότι το προηγούμενο βηματικο ήταν magneti marelli όπως και αυτό που έβαλα τώρα…

Είναι τύχη αν δουλέψει κάτι άλλο εκτός από bosch. Απλά ελπίζεις. Το διαγνωστικό δεν πρόκειται να δει κάτι. Κρατάς γκάζι. Εμένα στο saxo μια έσβηνε μια δούλευε στις 2000 ρελαντί. Αυτός που το πούλησα το ήξερε με πήρε ότι το άλλαξε και δούλευε το δικό του. Οπότε.... τύχη.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nikosvlou είπε

Υπάρχει περίπτωση όλο αυτό να γινόταν από λάθος ρύθμιση του μοτεριου του ρελαντί; Αυτό μου είπε ο μηχανικός..

αυτος που το εβαλε δεν εκανε calibration?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...