Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το μαγαζακι δεν ειχε να πληρωσει τιποτα απο την τσεπη του. Θα το εστελνε απλα στην επισημη αντιπροσωπεια πισω στην Κινα και ας περιμενει ο πελατης και 2 μηνες. Τι τους νοιαζει; Εμενα γιατι κατι μου λεει οτι για να γλυτωσει ο πελατης ολο αυτο, μιας και ηταν δεδομενο οτι με στραβο κινητο η αντιπροσωπεια δεν επαιζε ουτε μια να καλυψει εγγυηση, του εδωσε την εναλλακτικη αυτη. Δε δουλεψε οπως θα επρεπε και αυτο ηταν ολο. 

Δεν ειχε καποιο κερδος το καταστημα να μη του πει "Ναι βεβαια, θα το στειλουμε πισω και υπομονη οποτε ερθει και αν δεχτει η εταιρεια να καλυψει στραβο κινητο". 

  • Απαντ. 103
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Το μαγαζακι δεν ειχε να πληρωσει τιποτα απο την τσεπη του. Θα το εστελνε απλα στην επισημη αντιπροσωπεια πισω στην Κινα και ας περιμενει ο πελατης και 2 μηνες. Τι τους νοιαζει;

Θα πληρωνανε τα μεταφορικα καταρχας και φυσικα θα το στελνανε στον κινεζο προμηθευτή τούς και αυτός τρεχα γυρευε που.Πολυ κακώς ομως δεν το κανανε διοτι ετσι εχασε 200 ευρω και οχι 2 μηνες ο νηματοθετης.Φυσικα μετα τις 15 μερες ειναι υποχρεωμενοι να παρεχουν συσκευη αντικαταστασης.

18 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

; Εμενα γιατι κατι μου λεει οτι για να γλυτωσει ο πελατης ολο αυτο, μιας και ηταν δεδομενο οτι με στραβο κινητο η αντιπροσωπεια δεν επαιζε ουτε μια να καλυψει εγγυηση, του εδωσε την εναλλακτικη αυτη.

Αυτο θα το κρινει η αντιπρωσωπεια και οχι η κοπελα -πωλητρια με την τεχνικη του τζαμιου.Το να χανει ενα φυλο χαρτιου παχος ενα κινητο απο μια γωνια ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΒΟ

Ειναι σαν να πηγαινεις το αμαξι σου στο συνεργειο γιατι κοπαναει ο κινητηρας και να σου λενε οτι εισαι εκτος εγγυησης γιατι εχει δυο γρατζουνιες στην πορτα

Υπαρχει εγγύηση και παρεχεται με συγκεκριμένους ορους του κρατους.Οχι με το τζαμι.Το στραβωμα για να βγει εκτος και το ανοιγμα απο το ιδιο το μαγαζι βρωμαει.Εκτός εγγύησης το κινητο βγαινει απο το επίσημο σερβισε και οχι απο την κοπελα που το μετρησε με το τζαμι.Και τονίστηκε οτι αυτο ειναι παρανομο και το προιον εφοσον ειναι στην εγγυηση πρεπει να παει στο επισημο σερβισε ειτε ειναι εισαγωγη ειτε παραεισαγωγή οπου και αν βρισκεται αυτο

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MenelaosTS είπε

Δεν ξέρω παιδιά τι να σάς πω το μαγαζί όντος φέρεται παράξενο με αυτά που κάνουν σε εμένα τουλάχιστον τόρα εχω 1 μήνα που πήρα άλλο χιαομι πάλι το νοτε 11 ένας φίλος από πάνω είπε ότι πληρονης περνεις δεν ξέρω για εμένα 200+ ευρώ για κινητό Κάλα μου φενονται πάντα ανάλογα με τους μισθούς πάνε αυτά . Με πήρανε από το μαγαζί και μου είπανε. Να πάρω το κινητό να μην το αφήσω εκεί τους είπα θα πάω σε λίγες μέρες γιατί θα τους κάνω καταγγελία και μου λένε να πάρω τα 35 ευρώ πείσω εμένα αυτό πάλι περιέργο μου φαίνεται. Αλλά μπορεί να μην ασχοληθώ άμα δω ότι έχει τράβηγμα η υπόθεση 

35 παιρνεις πίσω? λογικά έβγαλαν και το middle flex και έβαλαν το παλιό...... που σημαίνει παιρνεις τα 35 ευρώ και πας για αλλο κινιτο

200 ευρω στης μέρες μας όταν το καλό κινιτο ειναι 1200+ ειναι κάτι σαν να δινεις πριν απο 10 χρονια 80 ευρώ για μια συσκευη... οτι αφορά την ποιότητα........ αλλά ευτιχος απο θέμα ταχύτητας παιρνεις κάτι ανώτερο........

καταγγελία κάνεις στο συνήγορο αλλά αν όντος συσκευη ειναι στραβή ...... δεν θα βγει καποιο αποτέλεσμα αν δεν ήταν απο την άλλη (δλδ δεν μπορουν να το αποδείξουν κάπως) θα καταφέρεις αρκετά

 

40 λεπτά πριν, filipprin είπε

κινητηρας και να σου λενε οτι εισαι εκτος εγγυησης γιατι εχει δυο γρατζουνιες στην πορτα

σε αυτό ειναι λίγο λάθος τουλαχιστον από μένα όσα κινιτα περάσαν με σπασμένο το flex (πέρα απο το x3 πάσχουν ολα τα samsung σειρα a και γενικός οτιδιποτε έχει κατασκευη που λυγίζει εύκολα) ειναι ενα στράβωμα πολύ μεγαλύτερο από φίλο χαρτιου 

αν ειναι να το συγκρίνουμε με το αμάξι..... πας και λες να από ψυγείο χάνει νερά.... ενώ ειναι τρακαρισμένο το αμάξι μπροστα

αυτό καθαρά στο τεχνικό κομμάτι σου λέω.......... από την αλλη το κομμάτι εγγύησης αποφασίζει καθαρά και μόνο η εταιρεία (σε καποιες περιπτώσεις πχ samsung κανουν τα στραβά μάτια και σου αλλάζουν το κινιτο κλπ)
θα μπορούσαν ανετα να του δώσουν μια συσκευη τον 30 ευρω να κάνεις κλήσεις και να στείλουν την συσκευη στον προμηθευτή τους αφου του στείλουν καποιες φώτο κλπ και πει οκ

Δημοσ.

3.4 Αγόρασα ένα προϊόν και έχει πρόβλημα. Ο προμηθευτής ισχυρίζεται ότι το χάλασα εγώ.

Για τις αναφυόμενες διαφορές όπου απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών αρμόδια για την επίλυση αυτών των διαφορών είναι τα πολιτικά δικαστήρια ή οι εξωδικαστικοί φορείς επίλυσης διαφορών. 

παιδιά λίγο που το έψαξα αυτό γραφή στο gov οποτε δεν αξίζει να τρέχω σε δικαστήρια για 200 ευρώ.

επίσης ένα άλλο έλεγε ότι η επώνυμη καταγγελία θέλει 50 euro ένα παράβολο το οποιο το περνώ πίσω αν με βγάλουν σωστό στο τέλος.αλλα νομίζω ήταν αλλου είδους καταγγελία.

και από ότι βλέπω το όλο θέμα είναι περίπλοκο στείλε φόρμες σε email ταυτότητες και τέτοια κρίμα που δεν ίπαρχη ένας εύκολος τρόπος να πω την ιστορία μου να πάνε από το μαγαζί να πουν και αυτή την δικη τους να δουν το καταναλωτικό προϊόν και να αποφασίσουν

Δημοσ.
1 ώρα πριν, filipprin είπε

Θα πληρωνανε τα μεταφορικα καταρχας και φυσικα θα το στελνανε στον κινεζο προμηθευτή τούς και αυτός τρεχα γυρευε που.Πολυ κακώς ομως δεν το κανανε διοτι ετσι εχασε 200 ευρω και οχι 2 μηνες ο νηματοθετης.Φυσικα μετα τις 15 μερες ειναι υποχρεωμενοι να παρεχουν συσκευη αντικαταστασης.

Αυτο θα το κρινει η αντιπρωσωπεια και οχι η κοπελα -πωλητρια με την τεχνικη του τζαμιου.Το να χανει ενα φυλο χαρτιου παχος ενα κινητο απο μια γωνια ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΒΟ

Ειναι σαν να πηγαινεις το αμαξι σου στο συνεργειο γιατι κοπαναει ο κινητηρας και να σου λενε οτι εισαι εκτος εγγυησης γιατι εχει δυο γρατζουνιες στην πορτα

Υπαρχει εγγύηση και παρεχεται με συγκεκριμένους ορους του κρατους.Οχι με το τζαμι.Το στραβωμα για να βγει εκτος και το ανοιγμα απο το ιδιο το μαγαζι βρωμαει.Εκτός εγγύησης το κινητο βγαινει απο το επίσημο σερβισε και οχι απο την κοπελα που το μετρησε με το τζαμι.Και τονίστηκε οτι αυτο ειναι παρανομο και το προιον εφοσον ειναι στην εγγυηση πρεπει να παει στο επισημο σερβισε ειτε ειναι εισαγωγη ειτε παραεισαγωγή οπου και αν βρισκεται αυτο

Τα μεταφορικα θα τα πληρωνε ο πελατης και ΑΝ το κινητο επεστρεφε και καλυπτοταν απο την εγγυηση, θα τα επεστρεφαν. 

Επισης να το ξαναεξηγησω γιατι μαλλον δεν εγινα κατανοητος. 

Η κοπελα βλεπει το κινητο στραβο. Ειναι ντεφακτο, ειδικα στις μερες μας που πιανονται απο ψυλλου πηδημα, πως το κινητο εχει ηδη βγει εκτος εγγυησης. Η κοπελα το γνωρίζει. Ξερει κοινως οτι αν το στειλει αντιπροσωπεια, πρωτον θα βγει εκτος εγγυησης λογω φυσικης φθορας και δευτερον ο πελατης θα περιμενει κανα μηνα δυο. 

Για να εξυπηρετησει (θεωρω) προτεινει να προσπαθησουν οι ιδιοι να το φτιαξουν με την αναλογη χρεωση. 

Δεν δουλεψε. End of story. 

Δεν υπαρχει περιπτωση να εβγαζαν στραβο κινητο, εντος εγγυησης. Καμμία. Μπορει το προβλημα στη φορτιση να το εβγαλε απο αυτο, μπορει και οχι. Μπορει να καηκε ο επεργαστης απο αυτο, μπορει και οχι. Σημασια εχει οτι κινητο με φυσικη φθορα, δεν καλυπτεται απο καμμια εγγυηση. Πηγαινε εντος εγγυησης, να σου αλλαξουν μπαταρια σε κινητο με σπασμενη οθονη. Και ελα μετα πες μας τι σου ειπαν. Πας κινητο με ghosting στην οθονη και στο βγαζουν εκτος εγγυησης για γρατζουνια στην πλατη. Η φυσικη φθορα ειναι φυσικη φθορα και τελος. 

5 σελιδες τωρα λες τα ιδια πραγματα copy paste. Εχουμε καταλαβει τι λες. Ναι δεν ειναι δουλεια της. Ναι για να γλυτωσουν απο ολα αυτα τα τραγελαφικα επρεπε να το στειλει πισω στα βαθη της Κινας και όποτε τους ερθει η αρνητικη απαντηση, τους ηρθε και κλαην μαην. 

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, MenelaosTS είπε

3.4 Αγόρασα ένα προϊόν και έχει πρόβλημα. Ο προμηθευτής ισχυρίζεται ότι το χάλασα εγώ.

Για τις αναφυόμενες διαφορές όπου απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών αρμόδια για την επίλυση αυτών των διαφορών είναι τα πολιτικά δικαστήρια ή οι εξωδικαστικοί φορείς επίλυσης διαφορών. 

παιδιά λίγο που το έψαξα αυτό γραφή στο gov οποτε δεν αξίζει να τρέχω σε δικαστήρια για 200 ευρώ.

επίσης ένα άλλο έλεγε ότι η επώνυμη καταγγελία θέλει 50 euro ένα παράβολο το οποιο το περνώ πίσω αν με βγάλουν σωστό στο τέλος.αλλα νομίζω ήταν αλλου είδους καταγγελία.

και από ότι βλέπω το όλο θέμα είναι περίπλοκο στείλε φόρμες σε email ταυτότητες και τέτοια κρίμα που δεν ίπαρχη ένας εύκολος τρόπος να πω την ιστορία μου να πάνε από το μαγαζί να πουν και αυτή την δικη τους να δουν το καταναλωτικό προϊόν και να αποφασίσουν

φίλε σταμάτα να τρολάρεις και σεβάσου λίγο το χρόνο των άλλων

http://www.synigoroskatanaloti.gr/

είναι πολλοστή φορά που έχει αναφερθεί

διάβασε και ότι δεν καταλαβαίνεις ρώτα πολύ συγκεκριμένα πράγματα , όχι αόριστα

  • Like 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, korakios είπε

φίλε σταμάτα να τρολάρεις και σεβάσου λίγο το χρόνο των άλλων

http://www.synigoroskatanaloti.gr/

είναι πολλοστή φορά που έχει αναφερθεί

διάβασε και ότι δεν καταλαβαίνεις ρώτα πολύ συγκεκριμένα πράγματα , όχι αόριστα

ευχάριστο για το link μέχρι τώρα έψαχνα και έγγραφα στο gov μέσα δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο ποτε.

τον χρόνο όλον τον σέβομαι και δεν απαιτώ από κανέναν να μου απάντηση

συζήτηση κάνουμε εδώ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, MenelaosTS είπε

ευχάριστο για το link μέχρι τώρα έψαχνα και έγγραφα στο gov μέσα δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο ποτε.

τον χρόνο όλον τον σέβομαι και δεν απαιτώ από κανέναν να μου απάντηση

συζήτηση κάνουμε εδώ.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

καλή συνέχεια απο μένα και καλή επιτυχία :)

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Τα μεταφορικα θα τα πληρωνε ο πελατης και ΑΝ το κινητο επεστρεφε και καλυπτοταν απο την εγγυηση, θα τα επεστρεφαν. 

Ουτε στον υπνο σου .Υπευθυνο για ολα βαση νομου ειναι το καταστημα.Στο μαγαζακι σου αυτα

2 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Η κοπελα βλεπει το κινητο στραβο. Ειναι ντεφακτο, ειδικα στις μερες μας που πιανονται απο ψυλλου πηδημα, πως το κινητο εχει ηδη βγει εκτος εγγυησης. Η κοπελα το γνωρίζει. Ξερει κοινως οτι αν το στειλει αντιπροσωπεια, πρωτον θα βγει εκτος εγγυησης λογω φυσικης φθορας και δευτερον ο πελατης θα περιμενει κανα μηνα δυο. 

Απο ποτε η κοπελα βγαζει διαγνωσεις και με πιο διπλωμα.Τετοια παπανταζα ειχα πολλα χρονια να ακουσω .Οπωσ ειπα και ποιο πανω αυτα στο μαγαζακι σου.Βαση νομου αυτα δεν υπαρχουν

23 ώρες πριν, filipprin είπε

στο μαγαζι η κοπέλα εβαλε  την οθόνη σε ένα τζαμι και όντως είναι στραβό μπορεί 1 χιλιοστό στη μια γωνια που δεν φαίνεται με το μάτι.

Αυτα ειπε ο νηματοθετης διαβασε τα πρωτα πριν αρχισεις τι παπαντζες για φυσικη φθορα και καμενο επεξεργαστη  .Και μιας και παρα το κοπυ παστε συνεχιζεισ να μην διβαζεις παρε αλλη μια :

 

 

Αυτο θα το κρινει η αντιπρωσωπεια και οχι η κοπελα -πωλητρια με την τεχνικη του τζαμιου.Το να χανει ενα φυλο χαρτιου παχος ενα κινητο απο μια γωνια ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΒΟ

Ειναι σαν να πηγαινεις το αμαξι σου στο συνεργειο γιατι κοπαναει ο κινητηρας και να σου λενε οτι εισαι εκτος εγγυησης γιατι εχει δυο γρατζουνιες στην πορτα

Υπαρχει εγγύηση και παρεχεται με συγκεκριμένους ορους του κρατους.Οχι με το τζαμι.Το στραβωμα για να βγει εκτος και το ανοιγμα απο το ιδιο το μαγαζι βρωμαει.Εκτός εγγύησης το κινητο βγαινει απο το επίσημο σερβισε και οχι απο την κοπελα που το μετρησε με το τζαμι.Και τονίστηκε οτι αυτο ειναι παρανομο και το προιον εφοσον ειναι στην εγγυηση πρεπει να παει στο επισημο σερβισε ειτε ειναι εισαγωγη ειτε παραεισαγωγή οπου και αν βρισκεται αυτο

59 λεπτά πριν, stelanos είπε

Άμα το κινητό μπει στην κωλοτσεπη και κάτσεις για κλάσματα του δευτερολέπτου ξέχασε το 

Ενα ρεδμι 5 πηρε το σχημα του κολου μου.Το ισχιωσα και μεχρι σημερα 5 χρονια μετα δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα.Επίσης εκατο κινητα που λειτουργουν αψογα να βάλεις πανω σε τζαμι τα 90 θα χανουν.

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, filipprin είπε

 

Ενα ρεδμι 5 πηρε το σχημα του κολου μου.Το ισχιωσα και μεχρι σημερα 5 χρονια μετα δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα.

Ε τι να σου πω τώρα μάλλον έπεσε στην καμπύλη του κώλου που δεν βρισκόταν η μητρική αλλιώς σίγουρα θα είχες θέμα 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, filipprin είπε

Υπαρχει εγγύηση και παρεχεται με συγκεκριμένους ορους του κρατους.Οχι με το τζαμι.Το στραβωμα για να βγει εκτος και το ανοιγμα απο το ιδιο το μαγαζι βρωμαει.Εκτός εγγύησης το κινητο βγαινει απο το επίσημο σερβισε και οχι απο την κοπελα που το μετρησε με το τζαμι.Και τονίστηκε οτι αυτο ειναι παρανομο και το προιον εφοσον ειναι στην εγγυηση πρεπει να παει στο επισημο σερβισε ειτε ειναι εισαγωγη ειτε παραεισαγωγή οπου και αν βρισκεται αυτο

Μαλιστα, δηλαδη αν εγω κοπανησω το κινητο μου με σφυρι και γινει θρυψαλα, και το παω εκει που το πηρα και μου πουν οτι εχει βγει εκτος εγγυησης, θα τους πω "οχι κοπελια, δε μπορεις εσυ να μου κανεις διαγνωση, θα το στειλεις στο επισημο σερβισε". Δηλαδη να γελαει μαζι μου και το επισημο σερβισε εκτος απο το μαγαζιε. Ποσα θες να μας τρελανεις; Ξεχνας οτι οι κατασκευαστες αφορμη ψαχνουν να σου βγαλουν τη συσκευη εκτος εγγυησης λογω κακης χρησης, κι εσυ την αφορμη τους την προσφερεις στο πιατο. 

  • Confused 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, lector είπε

Μαλιστα, δηλαδη αν εγω κοπανησω το κινητο μου με σφυρι και γινει θρυψαλα,

καμια σχέση με την περίπτωση που έχει αναφερθεί

  • Like 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, korakios είπε

καμια σχέση με την περίπτωση που έχει αναφερθεί

Το ξερω, απλα σχολιασα την επιμονη του φιλου παραπανω με το επισημο σερβισε.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, lector είπε

Το ξερω, απλα σχολιασα την επιμονη του φιλου παραπανω με το επισημο σερβισε.

Δεν καταλαβαινει το παιδι λεμε ρε συ. 

@filipprin Εισαι special kind of special φιλε, μαθε ποτε εχεις αδικο και κλεινε το, το ρημαδι. 

Ξεστραβώσου μια απο το Europa.eu

"Ωστόσο, μπορεί ο έμπορος να θέλει να ελέγξει αν η μηχανή ήταν ελαττωματική όταν την αγοράσατε. Σ' αυτή την περίπτωση, ίσως χρειαστεί να πληρώσετε εσείς και να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα έξοδα αποστολής, εφόσον ο έμπορος συμφωνήσει ότι όντως η μηχανή ήταν ελαττωματική." Θα το γραψω άλλη μια σε bold μηπως σε βοηθήσει. 

Κινητό. Με. Φυσική. Φθορά. Δεν. Καλύπτεται. Απο. Καμμία. Εγγύηση. 

Υ.Γ. Ούτε μαγαζί έχω, ούτε μαγαζάκι, ούτε έμπορος είμαι, ούτε υπάλληλος σε οποιοδήποτε κατάστημα. 

Λίγο μυαλό το έχω όμως. 

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Confused 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...