filipprin Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, eMike είπε Γιατί να ξεκινάμε με την παραδοχή ότι πάνε να τον φάνε όταν από μόνος του είπε ότι μόλις το είδαν του είπαν ότι είναι στραβό; Γιατί υποχρεωτικά όλοι οι επαγγελματίες να είναι σκαρτοι δε το καταλαβαίνω. Καταλαβαίνεις οτι δεν μας ενδιαφέρει τι ειπε το μαγαζι.Το κινητο πρεπει να παει στο επισημο σερβισε οπου αυτο θα κρινει αν υπαρχει θεμα.Οχι το τζαμι του γραφειου οχι το σερβισε του μπαρμα- μητσου οχι η κοπελα του μαγαζιου.Σκαρτος ειναι και γιατι αποφασισε μονος του το μαγαζι οτι ειναι εκτός εγγύησης και γιατι πηρε 35 ευρω δηθεν για να το φτιαξει και γιατι δεν το εφτιαξε τελικα και πεταξε αλλη μια παπανταζα οτι φταιει ο επεξεργαστης για να κοροιδεψει και να ξεμπλεξει με τον πελατη........ 46 λεπτά πριν, lector είπε Εγω τουλαχιστον, οποτε μου φερνουν για σερβις συσκευες (οχι κινητα, με αλλες ασχολουμαι) οι οποιες εχουν υποστει κακοποιηση, το ξεκαθαριζω και αν ο πελατης δεχτει εχει καλως, διαφορετικα απλα δεν το αναλαμβανω. Εδω δεν μιλαμε για σερβισε αλλα για παροχη εγγυησης οπου το σερβισε του μπαπμπα-μητσου δεν εχει καμια θεση στην υποθεση. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2023 από filipprin 2
korakios Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 21 λεπτά πριν, eMike είπε Το ότι γίνεται μια συζήτηση πάνω σε αυτά που γράφει ο OP δε σημαίνει ότι παίρνουμε ως παραδοχή πως τα γραφόμενα του είναι αληθή. Γραφει δημόσια, αξιολογούμε. μόνο στο insomnia 😂 22 λεπτά πριν, eMike είπε Γράφει ο καθένας ο,τι γουστάρει και αυτομάτως ξεκινάτε για ΣτΚ και Αρειους Πάγους και Δικαστήρια της Χάγης. ο ΣτΚ αναφέρθηκε ως απάντηση στο ερώτημα 6 ώρες πριν, MenelaosTS είπε και σκέφτομαι να τους κάνω καταγγελία τώρα αυτό που δεν ξέρω είναι πως γίνετε η καταγγελία και άμα κοστίζει τίποτα από μεριάς μου το οποίο δεν κοστίζει κάτι 1
lector Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 16 λεπτά πριν, filipprin είπε Εδω δεν μιλαμε για σερβισε αλλα για παροχη εγγυησης οπου το σερβισε του μπαπμπα-μητσου δεν εχει καμια θεση στην υποθεση. Απαξ και η συσκευη εχει φθορα λογω κακης χρησης, την ιδια απαντηση θα παρεις και απο το μπαρμπαμητσο και απο τον κατασκευαστη ή την αντιπροσωπεια που παρεχει την εγγυηση. Καμια εγγυηση δεν καλυπτει φθορα λογω κακης χρησης.
korakios Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 8 λεπτά πριν, lector είπε Απαξ και η συσκευη εχει φθορα λογω κακης χρησης, την ιδια απαντηση θα παρεις και απο το μπαρμπαμητσο και απο τον κατασκευαστη ή την αντιπροσωπεια που παρεχει την εγγυηση. Καμια εγγυηση δεν καλυπτει φθορα λογω κακης χρησης. δε λέει κανένας το αντίθετο , το θέμα (ένα απο τα 2) είναι οτι δεν πήρε απο την αντιπροσωπεία τέτοια απάντηση 2
Nera1 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, filipprin είπε Δηλαδη τωρα εσεις εδω μεσα θεωρειτε οτι ολα τα προβληματα του κινητου οφείλονται στο 1 χιλιοστο που ειναι στραβο και οχι οτι ειναι τεχνασμα του μαγαζιου γιατι το κινητο ειναι παρεισαγωγή και δεν εχει επίσημη εγγύηση.ΟΚ πασο Προς τον νηματοθετη.Δεν ειναι ντροπη να μας πεις την μαρκα του κινητου. Όταν η συσκευή ειναι 8 χιλιοστά,ε...15% στράβωμα δε το λες και λίγο. Τώρα,το κινητό έχει ανοιχτεί,η αντιπροσωπεία δε θα το δεχτεί οπως και να έχει,παραεισαγωγή ή όχι,μενει μονο να κυνηγήσει το μαγαζί, που έχει εντολή επιδιόρθωσης της συσκευής απο προγενέστερο χρόνο, εκτός εγγύησης,επί πληρωμής. Δηλαδη,πριν συζητουσε την αρνηση της εγγυησης απο τα καταστημα,τωρα συζηταει απατη και προκληση ζημιας με τον ΣτΚ. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2023 από Nera1 1
dkmaster Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Αρχικά για να είδε κάποιος με γυμνό μάτι ότι υπάρχει στράβωμα τότε μιλάμε για πάνω από 1 χιλιοστό. Έτσι όπως τα λέει ο TS δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι μας λέει όλη την αλήθεια. Επίσης δεν γνωρίζουμε το κινητό. Ανάλογα με το στράβωμα ή αυτό που προκάλεσε το στράβωμα μπορούν να δημιουργηθούν προβλήματα. Από εκεί και πέρα αν όντως ήταν εντός εγγύησης χρονικά η συσκευή μπορείς να πάρεις χαρτί από το κατάστημα που αναγράφει αναλυτικά τι έχει συμβεί και να ενημερώσεις αντιπροσωπία και ΣτΚ.
MenelaosTS Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 7 ώρες πριν, lector είπε Παιδια ο ανθρωπος λεει οτι πηγε το κινητο στο μαγαζι και με το που το ειδαν, πριν καν το βαλουν στο τζαμι, του ειπαν οτι ειναι στραβο. Το βαλανε στο τζαμι μονο και μονο για να το αποδειξουν στον πελατη. Κινητο που φαινεται ετσι απλα με μια ματια οτι ειναι στραβο, οσο εμπειρος και να ναι αυτος που το κοιταει, μαλλον δε θα χανει μονο 1mm οπως ισχυριζεται ο φιλος. Ισως χανει παραπανω, τοσο ωστε η στραβομαρα να ειναι ικανη να προκαλεσει ζημια εσωτερικα. Μπορεί να μην το εξήγησα καλά δεν το είδε πριν το βάλει στο τζάμι το προτο πράγμα που έκανε είναι το έβαλε στο τζάμι με την θήκη του δεν είχε τπτ άρχισε να φτιάχνει τα χαρτιά της εγγύησης μετά έβγαλε την θήκη το έβαλε στο τζάμι με την μεριά της οθόνης και κουνούσε της γωνίες και στη μια γωνιά έκανε ενα μικρό κλικ 7 ώρες πριν, Black Demis είπε στραβά κινιτα άπειρα εχω δει στης περισσότερες περιπτώσεις ο πελάτης δεν είχε ιδέα.........βέβαια σχεδόν ποτέ δεν ειναι στραβό στο κομμάτι της μητρικής ετσι με καμία καλωδιοταινια και ψιλό ίσιωμα ζουν άλλο τόσο......... η είσαι πολύ γκαντέμης και είχε δυο θέματα η συσκευη η κάτι έγινε κατά την επισκευή (ποντάρω ποιο πολύ στο 2 ειδικά αν ειναι κανα poco ) Όντος το poco x3 είναι το κινητό αλλά δεν ξέρω όλο αυτό το λέω για το πόσο περίεργα συμπεριφέρθηκε το μαγαζί δεχτικα την πρώτη επισκευή γιατί δεν ειθελα να ασχοληθώ μετά όμως καικε ο επεξεργαστής 1 μέρα μετά την επισκευή περιέργω μου φαίνεται. Φυσικά δεν λέω σε κανέναν να με πιστέψει. Αφτο που θελω είναι αν κάποιος γνωρίζει πως γίνεται μια καταγγελία να μου εξηγήσει και το κινητό τόρα το έχει το κατάστημα αν πρέπει να το πάρω πείσω η οχι 1
dkmaster Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 55 λεπτά πριν, MenelaosTS είπε Όντος το poco x3 είναι το κινητό Είναι το pro;
g_alex_stef Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Αν είναι το poco x3 pro βγάζει όντως πρόβληματα μητρικής και συγκεκριμένα επεξεργαστή η μνημης. Αν όντως είχε στραβώσει έχει πολλές περισσότερες πιθανότητες ότι κάποιο πρόβλημα θα εμφανισει. Αν το κινητό δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας η ο σειριακός του δεν αντιστοιχεί σε παρτίδα που να πουλιέται και Ελλάδα καμία αντιπροσωπεία δεν θα το δεχτεί οπότε θα καταλήξει σε μαγαζί όπως σε αυτό που εργάζομαι. Σας τα λέω και σαν έμπορος και σαν τεχνικός. Θες εγγύηση αντιπροσωπείας ρώτα αν είναι από επίσημη αντιπροσωπεία η εισαγωγής και πάρτο γραπτά αλλιώς αγοράστε από επίσημους η πήγαινε στο κατάστημα τις γειτονιάς σου και πάρε τιμή. Αλλά μη τρομάξεις με την διαφορά από το σκρουτζ... με το παραπάνω κόστος. Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος δε γίνεται παιδιά. 1
doubleh Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 απ ότι κατάλαβα, πολλά κινητά είναι ελαφρώς στραβά χωρίς το παραμικρό θέμα. οπότε ίσως το συγκεκριμένο μαγαζί να το κάνει συστηματικά να το βάζει στο τζάμι, για να πουλήσει την παπατζα αυτή και όποιος πελάτης τη φάει την έφαγε. για μένα είναι τουλάχιστον ύποπτη αυτή η κίνηση. Εμενα παντως... δεν μου εχουν μετρήσει ποτέ κινητό. 1
Ducatista Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Παντως ως προς την απάντηση του καταστήματος θελω να αναφερθώ. Πριν μερικά χρόνια είχα το LG g3 που είχε το θέμα με την μητρική και έκανε ανάκληση για αλλαγή μητρικής ή LG ετσι λοιπόν πάω και εγώ εδώ στη Ρόδο στο σέρβις τους λέω χάλασε η μητρική να δώσει για αντικατάσταση το κοιτάζει βλέπει 2 γρατζουνιές μου λέει το κινητό είναι χτυπημένο δεν θα το δεχτούν του λέω βρε άνθρωπε του Θεού τι σχεση έχει αν έχει 2 γρατζουνιές μητρική έκαψε όπως σε όλα μου λέει ναι αλλα δεν θα το δεχτούν! Προφανώς του ειπα να το στειλει με το ζόρι καθώς για κάποιον λόγο δεν ήθελε να το κάνει και φυσικά μετά από 2 βδομάδες που το έφεραν φτιαγμένο με αλλαγμένη μητρική..... τωρα τι και πως ο Θεός να φωτίσει όλους τους ανθρώπους!
Black Demis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 7 ώρες πριν, MenelaosTS είπε Μπορεί να μην το εξήγησα καλά δεν το είδε πριν το βάλει στο τζάμι το προτο πράγμα που έκανε είναι το έβαλε στο τζάμι με την θήκη του δεν είχε τπτ άρχισε να φτιάχνει τα χαρτιά της εγγύησης μετά έβγαλε την θήκη το έβαλε στο τζάμι με την μεριά της οθόνης και κουνούσε της γωνίες και στη μια γωνιά έκανε ενα μικρό κλικ Όντος το poco x3 είναι το κινητό αλλά δεν ξέρω όλο αυτό το λέω για το πόσο περίεργα συμπεριφέρθηκε το μαγαζί δεχτικα την πρώτη επισκευή γιατί δεν ειθελα να ασχοληθώ μετά όμως καικε ο επεξεργαστής 1 μέρα μετά την επισκευή περιέργω μου φαίνεται. Φυσικά δεν λέω σε κανέναν να με πιστέψει. Αφτο που θελω είναι αν κάποιος γνωρίζει πως γίνεται μια καταγγελία να μου εξηγήσει και το κινητό τόρα το έχει το κατάστημα αν πρέπει να το πάρω πείσω η οχι κλασικο θέμα με το x3 στραβώνουν σαν φύλο χαρτιου και χαλάνε το middle flex (προφανώς αν δεν το βαζεις σε τσαντάκια κωλοτσεπι στενά παντελόνια δεν παθαίνει κατι) αλλά σε γενικές γραμμές κακή κατασκευη (ότι πληρώνεις παιρνεις στην συγκεκριμένη περίπτωση πιάνει τόπο) περίεργο να παθει ζιμια η μητρική στο συγκεκριμένο κινιτο δεν ειναι (πολλαπλή ζημιά λόγο στραβώματος) το εχω δει αρκετές φορες το μόνο λάθος του μαγαζιού ειναι ότι δεν σου επέστρεψε από 35 ευρώ τα 25 (10 ευρώ κάνει το flex) και τέλος...... οτιδιποτε άλλο απλά δεν παιζει
filipprin Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Υπαρχει εγγύηση και παρεχεται με συγκεκριμένους ορους του κρατους.Οχι με το τζαμι.Το στραβωμα για να βγει εκτος και το ανοιγμα απο το ιδιο το μαγαζι βρωμαει.Εκτός εγγύησης το κινητο βγαινει απο το επίσημο σερβισε και οχι απο την κοπελα που το μετρησε με το τζαμι.Και τονίστηκε οτι αυτο ειναι παρανομο και το προιον εφοσον ειναι στην εγγυηση πρεπει να παει στο επισημο σερβισε ειτε ειναι εισαγωγη ειτε παραεισαγωγή.Η διαφορα ειναι οτι αν ειναι παραεισαγωγή το κοστος το επωμίζεται το μαγαζι.Απο εκει ξεκιναει λοιπον το προβλημα μας Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2023 από filipprin 1
MenelaosTS Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δεν ξέρω παιδιά τι να σάς πω το μαγαζί όντος φέρεται παράξενο με αυτά που κάνουν σε εμένα τουλάχιστον τόρα εχω 1 μήνα που πήρα άλλο χιαομι πάλι το νοτε 11 ένας φίλος από πάνω είπε ότι πληρονης περνεις δεν ξέρω για εμένα 200+ ευρώ για κινητό Κάλα μου φενονται πάντα ανάλογα με τους μισθούς πάνε αυτά . Με πήρανε από το μαγαζί και μου είπανε. Να πάρω το κινητό να μην το αφήσω εκεί τους είπα θα πάω σε λίγες μέρες γιατί θα τους κάνω καταγγελία και μου λένε να πάρω τα 35 ευρώ πείσω εμένα αυτό πάλι περιέργο μου φαίνεται. Αλλά μπορεί να μην ασχοληθώ άμα δω ότι έχει τράβηγμα η υπόθεση 1
filipprin Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Κανε μια καταγελεια στον ΣΤΚ.Ονλινε ειναι και ειναι απλο και μην πάρεις το κινητο απο εκει γιατι ειναι σαν να τα αποδεχεσαι ολα.Αν το κινητο ηταν αγορασμενο απο επισημο διανομεα μια χαρα θα στο ειχαν περασει στην εγγυηση.Απλα το μαγαζακι πληρωνει απο την τσεπη του. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2023 από filipprin 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα