Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το θεμα ειναι οτι το μαγαζι απο την αρχη συμπεριφέρθηκε ΠΑΡΑΝΟΜΑ

γιαυτό πρότεινα μετά να αναφέρει αρχικά για ΣτΚ και να κόψει αντίδραση

και φυσικά να το προχωρήσει αν δε βγάλει άκρη

7 λεπτά πριν, adversus είπε

Σε αυτό συμφωνώ, βέβαια στην αγορά δε γίνεται πάντα ακόμα και από μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων διότι έχουν το δικό τους service.

το σέρβις εκεί απλά φιλτράρει περιπτώσεις εύκολες που λύνονται άμεσα ώστε να μην φεύγει για αντιπροσωπία (όταν είναι στην εγγύηση)

  • Like 2
  • Απαντ. 103
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το θεμα ειναι οτι το μαγαζι απο την αρχη συμπεριφέρθηκε ΠΑΡΑΝΟΜΑ

Λάθος θα έλεγα κι όχι παράνομα μιας και δε γνωρίζουμε αν το δέχετε η αντιπροσωπεία( βλέπε επίσημο μεταπωλητή κινεζικής εταιρείας) για τη συγκεκριμένη εισαγωγή που έχει κάνει ο έμπορος.
Γενικά πάντως όταν ακούω άτομο να υποστηρίζει ότι δεν έχει βγάλει τα μάτια της συσκευής του και ακόμα και από μια αστεία πραγματογνωμοσύνη ( βλέπε το έβαλε στο τζάμι ) τελικά παραδέχετε ότι υπάρχει ζημιά, δε μπορώ να πιστέψω τις λεπτομέρεις που δίνει.

3 λεπτά πριν, korakios είπε

 

το σέρβις εκεί απλά φιλτράρει περιπτώσεις εύκολες που λύνονται άμεσα ώστε να μην φεύγει για αντιπροσωπία (όταν είναι στην εγγύηση)

Δε θα το έλεγα, βλέπε πορτοκαλί εταιρεία τεχνολογίας που έχει ενσωματώσει εταιρεία service στον όμιλο της.

Επεξ/σία από adversus
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, adversus είπε

Λάθος θα έλεγα κι όχι παράνομα μιας και δε γνωρίζουμε αν το δέχετε η αντιπροσωπεία( βλέπε επίσημο μεταπωλητή κινεζικής εταιρείας) για τη συγκεκριμένη εισαγωγή που έχει κάνει ο έμπορος.

Αυτο δεν αφορα το αγοραστη.Υπαρχει εγγύηση και παρεχεται με συγκεκριμένους ορους του κρατους.Οχι με το τζαμι.Το στραβωμα για να βγει εκτος και το ανοιγμα απο το ιδιο το μαγαζι βρωμαει.Εκτός εγγύησης το κινητο βγαινει απο το επίσημο σερβισε και οχι απο την κοπελα που το μετρησε με το τζαμι.

 

11 λεπτά πριν, adversus είπε

Γενικά πάντως όταν ακούω άτομο να υποστηρίζει ότι δεν έχει βγάλει τα μάτια της συσκευής του και ακόμα και από μια αστεία πραγματογνωμοσύνη ( βλέπε το έβαλε στο τζάμι ) τελικά παραδέχετε ότι υπάρχει ζημιά, δε μπορώ να πιστέψω τις λεπτομέρεις που δίνει.

ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΤΙΠΟΤΑ.Το 1 χιλιοστο στράβωμα δεν συνιστά παραδοχη υπαιτιοτητας.Και απο αυτο κόπηκε .....προσεχε κόπηκε..... η μπαταριοτενια και χαλασε ο επξεργαστης.Αστειο δεν ειναι............

Για να κοπει πρεπει να εγινε γαμα το κινητο αρα δεν θα εχανε ενα χιλιοστο

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, adversus είπε

Δε θα το έλεγα, βλέπε πορτοκαλί εταιρεία τεχνολογίας που έχει ενσωματώσει εταιρεία service στον όμιλο της.

μπορεί να είναι ικανό τεχνικό τμήμα , την άρνηση αντικατάστασης και το εκτός εγγύησης , τα ορίζει ο κατασκευαστής (αντιπροσωπία) , όχι το τεχνικό τμήμα της εταιρίας

όσο για το αν κακομεταχειρίστηκε ή όχι ο TS το κινητό , μου είναι αδιάφορο προσωπικά

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

μπορεί να είναι ικανό τεχνικό τμήμα , την άρνηση αντικατάστασης και το εκτός εγγύησης , τα ορίζει ο κατασκευαστής (αντιπροσωπία) , όχι το τεχνικό τμήμα της εταιρίας

όσο για το αν κακομεταχειρίστηκε ή όχι ο TS το κινητό , μου είναι αδιάφορο προσωπικά

Μα σε αυτό συμφώνησα, εγώ σου λεω τι κάνουν όμως τις περισσότερες φορές. ( εννοείται αυτό με το τζάμι κτλπ τα θεώρω τραγελαφικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, adversus είπε

Μα σε αυτό συμφώνησα, εγώ σου λεω τι κάνουν όμως τις περισσότερες φορές

Και τονίστηκε οτι αυτο ειναι παρανομο και το προιον εφοσον ειναι στην εγγυηση πρεπει να παει στο επισημο σερβισε ειτε ειναι εισαγωγη ειτε παραεισαγωγή.Η διαφορα ειναι οτι αν ειναι παραεισαγωγή το κοστος το επωμίζεται το μαγαζι.Απο εκει ξεκιναει λοιπον το προβλημα μας

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, adversus είπε

Μα σε αυτό συμφώνησα, εγώ σου λεω τι κάνουν όμως τις περισσότερες φορές.

α , οκ , σόρυ δε σε κατάλαβα πριν . Εννοείται οτι ρίχνουν άκυρο και όποιος τσιμπήσει , τελευταία περίπτωση ήταν απο public που τελικά αντικαταστήσανε κινητό παρόλο που έφαγε πέσιμο γιατί ο "τεχνικός" εκεί έλεγε κάνε update όταν κολλούσε η κάμερα (εννοείται πριν το πέσιμο😁)  αλλά αποδείχτηκε ήταν ελαττωματική η πλακέτα

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδια ο ανθρωπος λεει οτι πηγε το κινητο στο μαγαζι και με το που το ειδαν, πριν καν το βαλουν στο τζαμι, του ειπαν οτι ειναι στραβο. Το βαλανε στο τζαμι μονο και μονο για να το αποδειξουν στον πελατη. Κινητο που φαινεται ετσι απλα με μια ματια οτι ειναι στραβο, οσο εμπειρος και να ναι αυτος που το κοιταει, μαλλον δε θα χανει μονο 1mm οπως ισχυριζεται ο φιλος. Ισως χανει παραπανω, τοσο ωστε η στραβομαρα να ειναι ικανη να προκαλεσει ζημια εσωτερικα.

  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ.

Έχει τύχει αρκετές φορές να καθίσω επάνω στο κινητό μου κατα λαθος, όλες τις φορές το πήρα χαμπάρι άμεσα και σηκώθηκα. Επίσης μου έχει πέσει κάτω καμία 10αρια φορές, με τ την θήκη. Δεν έχει ούτε σημάδι και δουλεύει άψογα 5 χρόνια. Δεν γνωρίζω εάν το κινητό έχει στραβώσει, ίσιο το βλέπω και το αντιλαμβάνομαι, για να καταφέρει να στραβώσει πάντως με κίνδυνο να υποστούν βλάβες εσωτερικά κυκλώματα και εξαρτήματα, θέλει αρκετή προσπάθεια, δεν γίνεται κατά λάθος αυτό το πράγμα. 

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, lector είπε

Παιδια ο ανθρωπος λεει οτι πηγε το κινητο στο μαγαζι και με το που το ειδαν, πριν καν το βαλουν στο τζαμι, του ειπαν οτι ειναι στραβο. Το βαλανε στο τζαμι μονο και μονο για να το αποδειξουν στον πελατη. Κινητο που φαινεται ετσι απλα με μια ματια οτι ειναι στραβο, οσο εμπειρος και να ναι αυτος που το κοιταει, μαλλον δε θα χανει μονο 1mm οπως ισχυριζεται ο φιλος. Ισως χανει παραπανω, τοσο ωστε η στραβομαρα να ειναι ικανη να προκαλεσει ζημια εσωτερικα.

ναι αλλά δεν είναι το θέμα αν ήταν στραβό ή όχι

  • Like 1
Δημοσ.

στραβά κινιτα άπειρα εχω δει στης περισσότερες περιπτώσεις ο πελάτης δεν είχε ιδέα.........βέβαια σχεδόν ποτέ δεν ειναι στραβό στο κομμάτι της μητρικής ετσι με καμία καλωδιοταινια και ψιλό ίσιωμα ζουν άλλο τόσο.........

η είσαι πολύ γκαντέμης και είχε δυο θέματα η συσκευη η κάτι έγινε κατά την επισκευή (ποντάρω ποιο πολύ στο 2 ειδικά αν ειναι κανα poco )

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι αλλά δεν είναι το θέμα αν ήταν στραβό ή όχι

Το θεμα ειναι οτι σε τετοιου ειδους περιπτωσεις, ξεκαθαριζεις εξ'αρχης στον πελατη οτι μιας που υπαρχει κακοποιηση προχωρας με δικη του ευθυνη, και αν θελει την αποδεχεται με οποιο αποτελεσμα.

Εγω τουλαχιστον, οποτε μου φερνουν για σερβις συσκευες (οχι κινητα, με αλλες ασχολουμαι) οι οποιες εχουν υποστει κακοποιηση, το ξεκαθαριζω και αν ο πελατης δεχτει εχει καλως, διαφορετικα απλα δεν το αναλαμβανω. 

Απο κινητα δεν ειμαι γνωστης για να πω αν και κατα ποσο η στραβομαρα κανει ζημια, το επισημανα καθαρα για να δειξω οτι ο φιλος μαλλον κατι δε μας λεει καλα ή τα λεει οπως τον βολευουν, και αν ρωταγαμε το μαγαζι μπορει να μας ελεγε τελειως διαφορετικα πραματα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Απλά λέω ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος όπως δείχνεις με όλα αυτά τα μηνύματα τόση ώρα

Απανταω σε καποιους "σιγουρους"  που λενε οτι δε γινεται.

 

Δημοσ.

Το ότι γίνεται μια συζήτηση πάνω σε αυτά που γράφει ο OP δε σημαίνει ότι παίρνουμε ως παραδοχή πως τα γραφόμενα του είναι αληθή. 
Γραφει δημόσια, αξιολογούμε. 
Γιατί να ξεκινάμε με την παραδοχή ότι πάνε να τον φάνε όταν από μόνος του είπε ότι μόλις το είδαν του είπαν ότι είναι στραβό; Γιατί υποχρεωτικά όλοι οι επαγγελματίες να είναι σκαρτοι δε το καταλαβαίνω. 
Γράφει ο καθένας ο,τι γουστάρει και αυτομάτως ξεκινάτε για ΣτΚ και Αρειους Πάγους και Δικαστήρια της Χάγης. 
Οταν στατιστικά εδώ μέσα τα ποστ παραπόνων στην πλειοψηφία τους κρύβουν πουστιες και μισές αλήθειες των OP. Βλεπε συνεργεία, αυτοκίνητα, κλήσεις, σπίτια, πάρκινγκ, οικιακές συσκευές και και και….
Υπάρχουν ποστ που κάποιοι ψάχνονται πως θα stalkάρουν παράνομα τις κοπέλες τους(όχι οι ίδιοι, ένας φίλος τους…) και κάποιοι τους απαντάνε και σοβαρά.

Οποτε καλό θα ήταν οι προσωπικές επιθέσεις και ειρωνείες να λείπουν. Ο καθένας έχει τη γνώμη του και οποίος δε γουστάρει προσπερνάει. 

  • Like 1
  • Thanks 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...