Θάνος Βενέτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Καλησπέρα! Έχει κανείς smart ή τουλάχιστον γνώμη για αυτά; Είμαι προσεχώς αγοραστής smart fortwo. Το θέλω μόνο για μέσα στην πόλη (Θεσσαλονίκη, το πολύ 30χλμ. κάθε μέρα) και πρώτο και βασικό κριτήριο είναι η αξιοπιστία. Επειδή θα είναι εργαλείο μετακίνησης, θέλω να είμαι στο συνεργείο όσο το δυνατόν σπανιότερα, να πηγαίνω μόνο για τη συντήρηση. Δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις τόσο πολύ και μεγάλο ρόλο θα παίξει η οικονομία στο καύσιμο. Από όσα έχω διαβάσει/ακούσει, προσανατολίζομαι σε 451 1000άρι ατμόσφαιρα (mitsubishi κινητήρας) ή σε 453. Είναι όντως αυτά τα δύο φαβορί ή να κοιτάξω και κάποια άλλη επιλογή; Μεταξύ αυτών των δύο, ποιο προτείνετε και γιατί;
Soulis_Maritsas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Ειχα το 451 1000 ατμοσφαιρικο. Σε 2 χρονια μου το ειχαν ανοιξει 5 φορες και το ειχα και σε γκαραζ τα βραδυα. Τα κλεβουν για πλακα - γι αυτο και οι ασφαλειες ειναι πανακριβες για smart. Αν παρεις τελικα, κατευθειαν καλη ασφαλεια κλοπης, καλο συναγερμο και bearlock. Απο θεμα αξιοπιστιας δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα.
sphinxgr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 10 ώρες πριν, Θάνος Βενέτης είπε Καλησπέρα! Έχει κανείς smart ή τουλάχιστον γνώμη για αυτά; Είμαι προσεχώς αγοραστής smart fortwo. Το θέλω μόνο για μέσα στην πόλη (Θεσσαλονίκη, το πολύ 30χλμ. κάθε μέρα) και πρώτο και βασικό κριτήριο είναι η αξιοπιστία. Επειδή θα είναι εργαλείο μετακίνησης, θέλω να είμαι στο συνεργείο όσο το δυνατόν σπανιότερα, να πηγαίνω μόνο για τη συντήρηση. Δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις τόσο πολύ και μεγάλο ρόλο θα παίξει η οικονομία στο καύσιμο. Από όσα έχω διαβάσει/ακούσει, προσανατολίζομαι σε 451 1000άρι ατμόσφαιρα (mitsubishi κινητήρας) ή σε 453. Είναι όντως αυτά τα δύο φαβορί ή να κοιτάξω και κάποια άλλη επιλογή; Μεταξύ αυτών των δύο, ποιο προτείνετε και γιατί; 450 δεν παίρνεις γιατί πλέον είναι σάπια και βγάζουν αρκετά προβλήματα. Τα 451 ειναι βελτιωμένα σε όλους τους τομείς, αλλά δεν ειναι οικονομικά όπως ίσως έχεις στο μυαλό σου. Πιο συγκεκριμένα η μέση κατανάλωση με κύρια χρήση σε συνθήκες πολης , ειναι: 450 - 6,7λ/100χμ 451 ατμόσφαιρα 7,7/100 451 Turbo 8,7/100 Τέλος τα κλέβουν άπειρα. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υπολογίσεις αμφίδρομο καλό συναγερμό (400+€) και ενδεχομένως ασφάλεια κλοπής (κάτι που δεν δίνουν όλες οι ασφάλειες, ή δίνουν με κόστος 1000€ ανά έτος)
vamvakoolas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 10 ώρες πριν, Θάνος Βενέτης είπε Καλησπέρα! Έχει κανείς smart ή τουλάχιστον γνώμη για αυτά; Είμαι προσεχώς αγοραστής smart fortwo. Το θέλω μόνο για μέσα στην πόλη (Θεσσαλονίκη, το πολύ 30χλμ. κάθε μέρα) και πρώτο και βασικό κριτήριο είναι η αξιοπιστία. Επειδή θα είναι εργαλείο μετακίνησης, θέλω να είμαι στο συνεργείο όσο το δυνατόν σπανιότερα, να πηγαίνω μόνο για τη συντήρηση. Δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις τόσο πολύ και μεγάλο ρόλο θα παίξει η οικονομία στο καύσιμο. Από όσα έχω διαβάσει/ακούσει, προσανατολίζομαι σε 451 1000άρι ατμόσφαιρα (mitsubishi κινητήρας) ή σε 453. Είναι όντως αυτά τα δύο φαβορί ή να κοιτάξω και κάποια άλλη επιλογή; Μεταξύ αυτών των δύο, ποιο προτείνετε και γιατί; αν δεν εχεις κολλημα με σμαρτ δες και fiat panda/gentz/twingo χαμηλη καταναλωση και σπανιες βλαβες (για το panda απλως αν εχουν επισκευασει το ηλεκτρ τιμονι ειναι μαστ)
gerrybezhani Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 έχει φίλος μου το 451 με τον mitchubishi 1000cc ατμοσφαιρα. Είναι πολύ ευχαριστιμένος απο τις επιδόσεις και δεν του έχει βγάλει τιποτα εδώ και ενα χρονο που το έχει αλλα τσιμπαει λίγο στην κατανάλωση μου λεει (>7.5 lt / 100)
Mr_Laptop Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Το 2020 πήρα το 451 1000ρι ατμόσφαιρα το κάμπριο ωραίο μπάνιο αν και έκαιγε λίγο παραπάνω από όσο πίστευα δεν με ενδιαφέρε γτ το είχα ερωτευτεί. Ξυπνάω ένα πρωί ενάμιση μήνα μετά την αγορά του και το μόνο που βρήκα είναι ένα κομμάτι από τον προφηλακρηρα μόνο το αυτοκίνητο έλειπε δεν το βρήκα ποτέ.. τον Γενάρη που πέρασε πλήρωσα την τελευταία δόση κόντευα να τρελαθω. Γνώμη: αν δεν έχεις κλειστό γκαράζ μην το πάρεις τα κλέβουν και θα συνεχίζουν να τα κλέβουν....
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Γιατί κλέβουν συγκεκριμένα τα smart τόσο πολύ;
sphinxgr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, jmmys είπε Γιατί κλέβουν συγκεκριμένα τα smart τόσο πολύ; Γιατί έχουν τεράστια ζήτηση τα ανταλλακτικά και παράλληλα ειναι τα αγαπημένα των "Υπαλλήλων ΔΕΗ" που παράλληλα ειναι κ οπαδοί γνωστής ομάδας 35 λεπτά πριν, Mr_Laptop είπε Το 2020 πήρα το 451 1000ρι ατμόσφαιρα το κάμπριο ωραίο μπάνιο αν και έκαιγε λίγο παραπάνω από όσο πίστευα δεν με ενδιαφέρε γτ το είχα ερωτευτεί. . Έτσι είναι. Είναι ότι πιο Fun To Drive. Δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο. Είναι μια αστική απόλαυση. Ειδικά το Cabrio. Το 450 ήταν ακόμα πιο Fun to drive, αλλά δυστυχώς δεν έχει μείνει σχεδόν κανένα καλό μετά απο τόσα χρόνια. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από sphinxgr
rallistas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 451 Tubro απο καινουριο (2010) με 125.000χλμ αυτη τη στιγμη. Απροβληματιστο στο επακρο.Μονο αναλωσιμα και τα μεγαλα σερβις στην ωρα τους.Τωρα του αλλαξα και αμορτισερ-ελατηρια γιατι ειχε αρχισει λιγο και επλεε. Ουτε κατι τρομολαγνειες που διαβαζα για τουρμπινες,μοτερ κτλ μετα απο 80-90 χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Βεβαια δεν ειμαι απο αυτους που μπαινουν μεσα και του χεζουν το κερατο στο γκαζι.Και τα πατηματα του τα εχω κανει,και με 130 εχω ταξιδεψει (το προστατευει ο κοφτης της πεμπτης) και γενικα κανενα προβλημα. Κι απο εξω το βλεπεις και δεν εχει ουτε γρατζουνια στις ζαντες. Ο,τι καιει ομως βενζινη, καιει αβερτα.Ιδιως μεσα στην πολη. YΓ)Εννοειται κλειστο γκαραζ κτλ κτλ.Στο προηγουμενο σπιτι πηγαν να το ανοιξουν και δεν τα καταφεραν (ερασιτεχνες μαλλον-κεντρικος δρομος) και την επομενη αμεσως μερα νοικιασα γκαραζ.Τωρα στο νεο σπιτι γκαραζ και με παγιδα συναγερμου στην πορτα. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από rallistas
sphinxgr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, rallistas είπε Ουτε κατι τρομολαγνειες που διαβαζα για τουρμπινες,μοτερ κτλ μετα απο 80-90 χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Αυτό ίσχυε ξεκάθαρα στα 450 που πολλά δεν έβγαζαν ούτε 50.000χμ. Στα 451 διορθώθηκαν τα πάντα - εκτός απο την κατανάλωση που είναι αρκετά υψηλά. Το ερώτημα όμως παραμένει όπως σε όλες τις μάρκες. Αγοράζεις Turbo απο άγνωστο προηγούμενο ιδιοκτήτη με 100.000+ χμ ? Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από sphinxgr 1
rallistas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 53 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Αυτό ίσχυε ξεκάθαρα στα 450 που πολλά δεν έβγαζαν ούτε 50.000χμ. Στα 451 διορθώθηκαν τα πάντα - εκτός απο την κατανάλωση που είναι αρκετά υψηλά. Το ερώτημα όμως παραμένει όπως σε όλες τις μάρες. Αγοράζεις Turbo απο άγνωστο προηγούμενο ιδιοκτήτη με 100.000+ χμ ? Αυτο ειναι αληθεια...Γι αυτο εκανα σαφες οτι το εχω απο καινουριο.
kalmik Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Κάτι μελαμψοί τύποι που έχουν ιδιαίτερη αγάπη στην "ανακύκλωση" ανταλλακτικών, τα προτιμούν. Βέβαια η αστυνομία δεν ξέρει τίποτε.... Πάρε ένα Cuore να κάνεις τη δουλειά σου με λιγότερη κατανάλωση και παίρνει άνετα 4 ψηλούς μέσα...
esykas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 πάρε ότι αγαπάς, και άσε τις γνώμες διότι στο τέλος θα πάρεις Datsun
JDimi Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Επειδή το σκέφτομαι και εγώ, από τη στιγμή που τι θες οικονομική μετακίνηση γιατί δεν ψάχνεις για ένα 451 diesel euro5, κατανάλωση κάτω από 4/100
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα