Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν αλλάζεις μπαταρία σε αυτοκίνητο 4ετίας με start/stop:

1. θέλει εγγραφή/καταχώρηση της αλλαγής μπαταρίας στον εγκέφαλο;
2. Αν ναι στο 1, ακόμα και αν αλλάξεις με ακριβώς ίδια μπαταρία;
3. Αν ναι στο 1, οι μπαταριάδες (μπορούν να) το κάνουν αυτό ή σε βλέπουν σαν εξωγήινο αν το ζητήσεις; Το χρεώνουν;

 

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Black Demis είπε

εγώ πάντως κάθε τόσο του πετάω εναν συντριτιτη να κάνει έναν κύκλο ειδικά πριν από τα κρύα....... (προφανώς δεν ειναι των 20 ευρω )

απο την αλλη μπαταρια σου ειναι 8 χρονών άντε να σου έβγαζε έναν χρόνο ακομη αν έκανες συντήρηση....... για να σου έβγαλε τόσο αυτοκίνητο συνέχεια κινείται και δεν αξίζει να κάνεις και κάτι (εκτος απο την αλλαγη μπαταριας)

Renault clio 13 diesel, start STOP varta. Προχθές την άλλαξα. Όχι ότι με άφησε αλλά λόγω επιδείνωσης του καιρού την αντικατέστησα. Από τον Σεπτέμβριο μου έδειξε σημάδια μη ενεργοποίησης του start STOP. Στη renault ο τεχνικός μου είπε ότι μπορεί να σε πάει ακόμη και 2 χρόνια.  Είχα αγοράσει και από Λευκωσία μπαταρία που στον δεύτερο χειμώνα στην Ελλάδα παρέδωσε πνεύμα. 

Παίζει ρόλο και η κατάσταση του δυναμό στο κάθε αυτοκίνητο για τη μακροζωία της. 

Όπως προανέφερε κάποιος μακριά από φθηνά προϊόντα. 

Αλλά και τα 8 Χρόνια της ως μέσο όρο πολλά μου ακούγονται. 

2 ώρες πριν, dtzgr είπε

Όταν αλλάζεις μπαταρία σε αυτοκίνητο 4ετίας με start/stop:

1. θέλει εγγραφή/καταχώρηση της αλλαγής μπαταρίας στον εγκέφαλο;
2. Αν ναι στο 1, ακόμα και αν αλλάξεις με ακριβώς ίδια μπαταρία;
3. Αν ναι στο 1, οι μπαταριάδες (μπορούν να) το κάνουν αυτό ή σε βλέπουν σαν εξωγήινο αν το ζητήσεις; Το χρεώνουν;

 

Έτσι διάβασα και εγώ αλλά δεν ισχύει για όλα. 

Στα bmw πρέπει να καταχωρηθεί ο σειριακός αριθμός. 

4 ώρες πριν, lordvec είπε

Προσωπική εμπειρία από bosch και varta, άκρως αρνητική. Η Varta τα έφτυσε στα 2 χρόνια ακριβώς και η Bosch που έχω τώρα είναι στον τρίτο αλλά χαροπαλεύει. Μπορεί να έτυχε, αλλά δες τι θα γράψουν και άλλοι. Μια Πολωνέζικη (μου είχε πει ο ηλεκτρολόγος, δε θυμάμαι μάρκα) που έχω στο άλλο αυτοκίνητο, πιο καλή είναι.

Κοίταξε τον δυναμό σου 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, kawavn800 είπε

Renault clio 13 diesel, start STOP varta. Προχθές την άλλαξα. Όχι ότι με άφησε αλλά λόγω επιδείνωσης του καιρού την αντικατέστησα. Από τον Σεπτέμβριο μου έδειξε σημάδια μη ενεργοποίησης του start STOP. Στη renault ο τεχνικός μου είπε ότι μπορεί να σε πάει ακόμη και 2 χρόνια.  Είχα αγοράσει και από Λευκωσία μπαταρία που στον δεύτερο χειμώνα στην Ελλάδα παρέδωσε πνεύμα. 

Παίζει ρόλο και η κατάσταση του δυναμό στο κάθε αυτοκίνητο για τη μακροζωία της. 

 

εμενα 4 χρονια εβγαλε τάρα άρχισε να μην λειτουργεί που και που start and stop αν και λίγο να το κινήσω το αυτοκίνητο μετά δουλευει

κουνάω το αμάξι μια φορά την εβδομάδα και με 4 φορτίσεις το χρόνο που κάνω με συντριτη έβγαλα 4 χρονια αλλιώς πιστεύω 2 και αντίο η μπαταρια

σε άτομα που το κουνάνε κάθε μέρα ανετα βγάζει 7 χρονια μπορει και 8 ανάλογα με την ποιότητα της μπαταρίας και προφανώς την κατάσταση της πριν την αγορά (όλα αυτά με κάλο δυναμό και να μην έχει διαρροές πάντα)

όσο για αλλαγη της σε αρκετά αυτοκίνητα αν βάλεις την ίδια σαν τύπο και σαν χωρητικότητα δεν θέλει προγραμματισμό το bms σε καποια θέλει πχ bmw ακομη και να αποσυνδέσεις τον πολo θέλει να ξανά γραφτεί στο bms

σε μένα έχει κάτι ωραίο αν βγάλω την μπαταρια για κανα 2 ωρες και κατι max οτι και να κάνω κρατάει όλες της ρυθμίσεις ακομη και την ώρα ετσι η αλλαγη μπαταρίας ειναι εύκολη χωρίς πολλά πολλα αν βέβαια περάσει αυτός ο χρόνος 2 ωρες και κατι και δεν συνδεθεί ρεύμα............. για να λειτουργήσουν ολα σωστά πρέπει να μπει μαμα πρόγραμμα απο υπολογιστεί να γίνει calibration (εχω μεν αλλα ποιος ο λογος να το φανεις σε αυτη την κατάσταση)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kawavn800 είπε

....

Κοίταξε τον δυναμό σου 

Η Varta που γράφω έχασε στοιχείο, δεν είχε σταδιακή πτώση απόδοσης. Εκεί που πήγα να την αλλάξω έκανε και ένα μέτρημα στο δυναμό, και έλεγχο για διαρροές. Δε βρήκε κάτι. Δεν είμαι από αυτούς που θα βιαστούν να μαυρίσουν μια εταιρεία από μια και μόνο αστοχία. Γι αυτό και πήγα στο καπάκι σε Bosch, ενώ έχω ακούσει πως φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο. Έδινε και 2 χρόνια εγγύηση και έπαιξε ρόλο. Αλλά και αυτή ψόφια μου βγήκε. Αντέχει ακόμα, αλλά μετράει ανάποδα. Αφού έχει κλείσει (ή όπου να ΄ναι κλείνει) τριετία δεν μπορείς να κράξεις άσκημα, αλλά θα ήθελα κάτι καλύτερο....

Επεξ/σία από lordvec
  • Thanks 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, lordvec είπε

Η Varta που γράφω έχασε στοιχείο, δεν είχε σταδιακή πτώση απόδοσης. Εκεί που πήγα να την αλλάξω έκανε και ένα μέτρημα στο δυναμό, και έλεγχο για διαρροές. Δε βρήκε κάτι. Δεν είμαι από αυτούς που θα βιαστούν να μαυρίσουν μια εταιρεία από μια και μόνο αστοχία. Γι αυτό και πήγα στο καπάκι σε Bosch, ενώ έχω ακούσει πως φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο. Έδινε και 2 χρόνια εγγύηση και έπαιξε ρόλο. Αλλά και αυτή ψόφια μου βγήκε. Αντέχει ακόμα, αλλά μετράει ανάποδα. Αφού έχει κλείσει (ή όπου να ΄ναι κλείνει) τριετία δεν μπορείς να κράξεις άσκημα, αλλά θα ήθελα κάτι καλύτερο....

Αυτή που φοράει το clio μου έχει κοντά στα 200 ευρώ. Υπάρχουν πολλά μοντέλα. Ως ανταλλακτικό η renault την χρεώνει 160€. Varta όμως δεν είναι. Και στο άλλο clio 1.2 turbo varta φορούσα  7 Χρόνια. Δεν κινείται τακτικά. Πάλι varta του έβαλα. Λίγο ο δυναμό λίγο η μίζα λιγοστευει η ζωή της. Στη μηχανή που είναι και πιο ακριβή από τα αυτοκίνητα μετά βίας 4 Χρόνια. Bsa 135 ευρώ. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lordvec είπε

Η Varta που γράφω έχασε στοιχείο, δεν είχε σταδιακή πτώση απόδοσης. Εκεί που πήγα να την αλλάξω έκανε και ένα μέτρημα στο δυναμό, και έλεγχο για διαρροές. Δε βρήκε κάτι. Δεν είμαι από αυτούς που θα βιαστούν να μαυρίσουν μια εταιρεία από μια και μόνο αστοχία. Γι αυτό και πήγα στο καπάκι σε Bosch, ενώ έχω ακούσει πως φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο. Έδινε και 2 χρόνια εγγύηση και έπαιξε ρόλο. Αλλά και αυτή ψόφια μου βγήκε. Αντέχει ακόμα, αλλά μετράει ανάποδα. Αφού έχει κλείσει (ή όπου να ΄ναι κλείνει) τριετία δεν μπορείς να κράξεις άσκημα, αλλά θα ήθελα κάτι καλύτερο....

πόσο συχνά κινείται αυτοκίνητο? 3 χρονια θα ήταν απόλυτα λογικό αν θα το κινούσες πολύ αραιά αν το κουνάς καθε μερα ειναι θεμα

Δημοσ.

Μερικές σκόρπιες σκέψεις

Μια πολύ καλή μπαταρία είναι η Yuasa https://www.yuasa.de/en/company/today/yuasa-battery-europe-today/

Λένε ότι οι μπαταρίες έχουν εγγύηση ένα χρόνο, στα ΙΧ, και 6 μήνες στα επαγγελματικά, παραμύθια της Χαλιμάς.

Οι αντιπροσωπείες δίνουν δύο χρόνια εγγύηση 

Δημοσ.
Στις 7/2/2023 στις 3:45 ΜΜ, basilis_k6 είπε

varta πλεον ειναι κινα. βασικα ολες κινα ειναι, δεν νομιζω να εχει μεινει και τιποτα εκτος απο κινεζικες και ταιβανεζικες.

  Υπάρχουν και ελληνικές απ τη Κομοτινή. Πήρα μία με ένα 50αρι απ του Ρέντη,  κοντά στη ΠΙΤΣΟΣ  είναι η αποθήκη τους. 

  Μετά από 3 χρόνια είναι ακόμα "τζάμι", κανένα πρόβλημα.

Δημοσ.
Στις 6/2/2023 στις 5:09 ΜΜ, Lakistri είπε

Σκευτομουν μηπως παρω κανα φορτιστη για το αμαξι πιο πολυ σημερα το μετρησα με πολυμετρο λεραντι 12.3 και σε λειτουργια 14 ενω το ειχα βαλει μπρος πριν 5 λεπτα λιγο με το ζορι πηρε μπρος το αμαξι 8 χρονια μπαταρια banner 50ah

 

3 ώρες πριν, Stam53 είπε

  Υπάρχουν και ελληνικές απ τη Κομοτινή. Πήρα μία με ένα 50αρι απ του Ρέντη,  κοντά στη ΠΙΤΣΟΣ  είναι η αποθήκη τους. 

  Μετά από 3 χρόνια είναι ακόμα "τζάμι", κανένα πρόβλημα.

Ναι γιατι ολες οι μπαταριες αν και καινουργιες δεν εχουν τα  ιδια νουμερα/ποιοτητα στις μετρησεις!  Γι αυτο συνηθως καποιοι τις πουλανε πιο φθηνα!

Δεν ειναι τυχαιο σε αρκετες αξιολογησεις αναφερουν αυτο το στυλ πχ Εβαλα την ιδια μπαταρια με τις ιδιες συνθηκες  και με αφησε στα 2,5χρονια ενω η προηγουμενη ξεπερασε τα 5!!!

Δημοσ.

Μπαταριες απο ιντερνετ εχει παρει κανεις απο σκρουτζ ειναι φορτισμενες ; Βρηκα μια με 45€ 50αμ

80€ την ειχα αλλαξει το 14 οταν πηρα το αυτοκ σε ηλεκτρολογο αυτοκ

https://www.skroutz.gr/c/1103/vehicle_batteries/m/29771/Rebel.html

Πριν φορουσε varta

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/2/2023 στις 6:37 ΠΜ, esykas είπε

Μερικές σκόρπιες σκέψεις

Μια πολύ καλή μπαταρία είναι η Yuasa https://www.yuasa.de/en/company/today/yuasa-battery-europe-today/

Λένε ότι οι μπαταρίες έχουν εγγύηση ένα χρόνο, στα ΙΧ, και 6 μήνες στα επαγγελματικά, παραμύθια της Χαλιμάς.

Οι αντιπροσωπείες δίνουν δύο χρόνια εγγύηση 

βέβαια και τιμές στο θεο......

φοράω agm 60 μπαταρια με 680 cca (start and stop) με 105 ευρώ της bosh S5A05 (αυτά τα χαρακτηριστικά θέλει το αυτοκίνητο)
βγάζω περιπου 3 μιση χρονια με 4 (ανάλογα)
αυτοκίνητο κινείται περιπου 1 φορά την εβδομάδα (χειμώνα μπορει και λιγοτερο)

δλδ πόσο παραπανω θα μου βγαλει η yuasa με 250 ευρώ (γιατι τόσο κάνει αυτή που χρίζεται το αυτοκίνητο)
και ειναι η ποιο φτινη agm της αγοράς σε αυτά τα χαρακτηριστικά

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.

Έχει πέσει η ποιότητα όπως και σε πολλά πράγματα αλλά μεγάλο ρόλο παίζει ο τρόπος χρήσης της μπαταρίας και φυσικά η χρονολογία του αυτοκινήτου.

2.5 βδομάδες ακινησίας θέλει το δικό μου του '05 για να την αποτελειώσει ο συναγερμός, αλλαγή μπαταρίας περίπου κάθε 3-4 χρόνια. (Πριν πάρω φορτιστή κτλ)

Ενώ του '97  έχει πάνω μία Bosch από το 2014... και έχει περάσει καραντίνες, ακινησίες και όλα τα σχετικά χωρίς να χρειαστεί φόρτισμα.

Υπόψιν ότι μία μπαταρία με βγαλμένο τον αρνητικό πόλο κρατάει τουλάχιστον 6 μήνες πριν να χρειαστεί φόρτιση και ξεπερνάει τον χρόνο αν είναι σε θερμοκρασία δωματίου.

Η μόνη λύση είναι να γίνεται μέτρηση των volt και φόρτιση όποτε χρειάζεται, αυτό είναι το μόνο που θα αυξήσει τα χρόνια ζωής αλλά αξίζει για 60-80 ευρώ η ταλαιπωρία;
Εγώ το κάνω από Hobby πλέον και να δω πόσο καιρό θα αντέξει μία Varta του 2020 που έχω πάνω σε αυτοκίνητο που δεν κυκλοφορεί καθημερινά.

bee33e3900f485e036ab48387b4b2e54.jpg.6436c67ff712071f6525fae4c9ddbda9.jpg

Μετρήσεις από την προηγούμενη μπαταρία ενώ είναι πάνω στο αυτοκίνητο('05)
21/2/2021 Sigma
13v πλήρης φόρτιση εκτός αυτοκίνητου
24/2/2021 μέσα σε 3 μέρες έπεσε στο 90%
12.50v & run car 5min
9/3/2021 μέσα σε 12 μέρες έπεσε στο 50% οριακά πήρε μπροστά.
12.0v & run car  15min-> 12.70v

Κάθε μιζιά θέλει περίπου 5-8 λεπτά να αναπληρώσει την ενέργεια που χάλασε από εκεί και έπειτα φορτίζει αν δεν έχεις όλες τις καταναλώσεις ανοιχτές.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Lakistri είπε

Μπαταριες απο ιντερνετ εχει παρει κανεις απο σκρουτζ ειναι φορτισμενες ; Βρηκα μια με 45€ 50αμ

80€ την ειχα αλλαξει το 14 οταν πηρα το αυτοκ σε ηλεκτρολογο αυτοκ

https://www.skroutz.gr/c/1103/vehicle_batteries/m/29771/Rebel.html

Πριν φορουσε varta

Δεν νομίζω να υπάρχουν μη φορτισμένες μπαταρίες,ίσως σε ανοιχτού τύπου ......

Δεν μπορείς να συγκρίνεις άμεσα τιμές .Το μολύβι που έχουν μέσα είναι χρηματιστήριο,πάνω κάτω η αξία του..Επίσης θέλει και κάποια ώρα να την τοποθετήσει κάποιος,όχι κάτι δύσκολο αν πιάνουν τα χέρια σου.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Lakistri είπε

Μπαταριες απο ιντερνετ εχει παρει κανεις απο σκρουτζ ειναι φορτισμενες ; Βρηκα μια με 45€ 50αμ

80€ την ειχα αλλαξει το 14 οταν πηρα το αυτοκ σε ηλεκτρολογο αυτοκ

https://www.skroutz.gr/c/1103/vehicle_batteries/m/29771/Rebel.html

Πριν φορουσε varta

Στην αγορα καινουργιας μπαταριας κοιτας 2 πραγματα που παιζουν σημαντικο ρολο για την αξιοπιστια/μακροζωιας μιας μπαταριας!

Απο κει και περα υπαρχουν  ασταθμιτοι παραγοντες απο σενα και απο την ιδια την μπαταρια! Αλλα και παλι θα σου κρατησει περισσοτερο απο το να την αγορασεις σαν πακετο τσιγαρα!

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...