Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, BTL είπε

Εχω μια ερωτηση, ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα αυτοκίνητο και το έχουμε ασφαλίσει πχ για 10000€,. Αν γίνει ατύχημα χωρίς να φταίμε και η ασφαλιστική του άλλου το βγάλει ασύμφορο προς επισκευή, τί ποσό εισπράτουμε; Μπορεί να μας δώσει ότι θέλει αυθαίρετα; Το ποσό που το έχουμε ασφαλίσει στη δική μας ασφαλιστική παίζει κάποιο ρόλο;

Ο φίλος @konc ανέφερε ότι "Το max που μπορείς να πάρεις, με όποιον τρόπο και αν κινηθείς, είναι η αξία για την οποία ήταν ασφαλισμένο το αυτοκίνητο." Σε δικαστήριο δικαιώνεσαι;

Θα σου δωσουν το μεγιστο το ποσο που το εχεις ασφαλισμενο.

Το προβλημα ειναι οτι θα κοιταξουν τις αγγελιες και μπορουν να το κοστολογησουν χαμηλοτερα αν πχ η μεση τιμη ειναι 8000 και εσυ το εχεις ασφαλισμενο για 10, 8 θα σου δωσουν.

Φυσικα αν η μεση τιμη  στο car.gr ειναι παραπανω δεν σου δινουν παραπανω απο οσο ειναι ασφαλισμενο.

Σε αυτοκινητα που δεν υπαρχουν στο car gr εχουν πινακες και υπολογιζουν μειωσεις αναλογα την χρονολογια και αρχικη τιμη αγορας 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/2/2023 στις 2:59 ΜΜ, konc είπε

Όχι θα βρουν ακριβώς το ίδιο μοντέλο/κυβικά. Δηλαδή θα ψάξουν για αγγελία Μ3 του 199x, όχι οποιαδήποτε σειρά 3 του 199x. Το πρόβλημα είναι πως 1. Αν μια μετατροπή (που δεν το γράφει στην αγγελία αλλά είναι προφανής μετατροπή) έχει μισή τιμή, σ' αυτή θα στηριχτούν 2. ειδικές εκδόσεις, άριστη κατάσταση κλπ τα χάνεις χωρίς δεύτερη κουβέντα, το πρώτο χρέπι που θα βρουν μετράει και θα προσφέρουν ακόμα χαμηλότερα 3. Για πολλά αυτοκίνητα υπάρχει μόνιμη αγγελία σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή από τις ασφαλιστικές για να έχουν σημείο αναφοράς 

Προφανώς και θα προσφέρουν χαμηλότερα γιατί αυτοί ξέρουν καλύτερα τις τιμές της αγοράς από την ίδια την αγορά!

Και γιατί άλλωστε να σου πληρώσουν την ειδική φουλ έξτρα έκδοση (τα πάθη δεν αποζημιώνονται σε αυτή τη ζωή) όταν υπάρχει αγγελία με μισοδιαλυμένο στη βασική έκδοση με σπασμένα τάσια και 500.000 km;

Και αν ισχύει και το 3 (που δεν το θεωρώ απίθανο) θέλουν τρέξιμο μέχρι να σβήσει ο ήλιος...

38 λεπτά πριν, BTL είπε

Εχω μια ερωτηση, ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα αυτοκίνητο και το έχουμε ασφαλίσει πχ για 10000€,. Αν γίνει ατύχημα χωρίς να φταίμε και η ασφαλιστική του άλλου το βγάλει ασύμφορο προς επισκευή, τί ποσό εισπράτουμε; Μπορεί να μας δώσει ότι θέλει αυθαίρετα; Το ποσό που το έχουμε ασφαλίσει στη δική μας ασφαλιστική παίζει κάποιο ρόλο;

Ο φίλος @konc ανέφερε ότι "Το max που μπορείς να πάρεις, με όποιον τρόπο και αν κινηθείς, είναι η αξία για την οποία ήταν ασφαλισμένο το αυτοκίνητο." Σε δικαστήριο δικαιώνεσαι;

Θεωρητικά εισπράτεις την εμπορική αξία, πρακτικά για το ποιά είναι αυτή πρέπει να περιμένεις να μασήσει τα φύλλα η νέα Πυθία (διακανονιστής) να σου πει...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αρα το συμπέρασμα είναι ότι είτε πληρώνεις το μέγιστο είτε όχι πρακτικά δε σε

3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Θεωρητικά εισπράτεις την εμπορική αξία, πρακτικά ποιά είναι αυτή πρέπει να περιμένεις να μασήσει τα φύλλα η νέα Πυθία (διακανονιστής) να σου πει...

Αυτά ισχύουν ακόμη και στην περίπτωση της μικτής ασφάλειας;

Αποφασίζει ο καθένας ότι θέλει με βάση μια μέση τιμή (που λαμβάνει υπόψιν οχήματα άγνωστης προέλευσης οχήματα) ανεξαρτήτως ασφαλίστρων που πληρώνω ;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, BTL είπε

Αρα το συμπέρασμα είναι ότι είτε πληρώνεις το μέγιστο είτε όχι πρακτικά δε σε

Αυτά ισχύουν ακόμη και στην περίπτωση της μικτής ασφάλειας;

Αποφασίζει ο καθένας ότι θέλει με βάση μια μέση τιμή (που λαμβάνει υπόψιν οχήματα άγνωστης προέλευσης οχήματα) ανεξαρτήτως ασφαλίστρων που πληρώνω ;

Ναι, δυστυχως ετσι ειναι.

Το βλεπει και εμπειρογνωμονας οταν κανεις την ασφαλεια 

Σε nissan note το 2020 το αγορασα μεταχειρισμενο και ο εμπειρογνωμονας το εβγαλε 9κ ενω η μεση τιμη στο καρ ηταν 7κ

Το 2022 κλαπηκε με ασφαλιστρο στα 8κ λογω των μειωσεων, επειδη το 22 ειχαν ανεβει πολυ οι τιμες των μεταχιρισμενων, η μεση τιμη ηταν κοντα στα 8κ οποτε μου τα εδωσαν ολα. Εαν δεν ειχαν ανεβει οι τιμες των μεταχειρισμενων και ειχαν πτωτικη πορεια απο το 20 θα επερνα 6 με το ζορι και ας ηταν ασφαλισμενο για 8

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Τότε ποιο το νόημα να ασφαλίζουμε για ένα συγκεκριμένο ποσό; Ας λέγεται ασφάλεια κλοπής πυρός χωρίς αξία. Αφού δεν πρόκειται να πάρουμε αυτά που λέει το ασφαλιστηριο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/2/2023 στις 12:03 ΠΜ, stylish είπε

Τότε ποιο το νόημα να ασφαλίζουμε για ένα συγκεκριμένο ποσό; Ας λέγεται ασφάλεια κλοπής πυρός χωρίς αξία. Αφού δεν πρόκειται να πάρουμε αυτά που λέει το ασφαλιστηριο.

Διότι αν αυτό το ποσό είναι λογικό και σε περίπτωση πχ κλοπής σου προσφέρουν λιγότερα, πηγαινοντας δικαστικά θα το πάρεις όλο (κάποτε). Τώρα αν είχες αφήσει την ίδια αξία όπως πριν 5 χρόνια που έκανες το πρώτο συμβόλαιο και δεν άλλαξε ποτέ (δύσκολο αλλά έχει γίνει), όχι δεν θα τα πάρεις όλα με κανέναν τρόπο.

 

Επίσης αυτή η αξία παίζει ρόλο στο πότε θα βγει ολική ένα αμάξι. Αν είναι ασφαλισμένο για πχ 2Κ και πάθει ζημιά 800 ευρώ πιθανότατα θα το φτιάξεις. Αν το είχες ασφαλισμένο για 1Κ όμως...

Επεξ/σία από konc
Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απαντηση. Βρισκω πιο σωστό να ειναι διαθέσιμα τα "λογικα" ποσά ώστε να μην βρεθουμε προ εκπλήξεως οταν έρθει η χρήση της αξίας του αυτοκινητου. Να γνωριζω δλδ, αν το ασφαλίσεις απο χ-ψ ποσο θα τα παρεις. Αν ξεφυγεις 1κ δεν θα τα παρεις. Βρισκω ατοπο να μου δινει το δικαιωμα να ασφαλιζω για πολλη μεγαλη αξία, μονο και μονο επειδη γινεται πιο ακριβο το ασφαλιστηριο και για να γυρισει μετα να μου πει δεν ειναι αυτη η αξια. Πραγματικά, νιωθω οτι αυτοι εχουν το καρπουζι αυτοι και το μαχαιρι και για να αντιστραφει αυτο πρεπει να μπλέξεις με δικαστήρια και ψυχοφθόρες διαδικασίες.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχη υπηρεσία στην Ελλάδα, Αγγλία σε μεταχειρισμένο μπορείς να πάρεις επιπλέον κάλυψη gap (δηλαδή διαφοράς). 

Πχ παθαίνεις ζημιά από τρακάρισμα και ενώ πλήρωσες για το όχημα 7000. Ας υποθέσουμε ότι η ζημιά έγινε 2 χρόνια μετά οπότε η εμπορική αξία του οχήματος τώρα είναι 5000. Έρχεται η ασφάλεια και σου λέει πάρε 4000 να πάρεις άλλο. Αν έχεις πληρώσει το gap ασφαληστρο όμως τότε παίρνεις και το υπόλοιπο ποσό που πλήρωσες το αμάξι στο ακέραιο. Το gap ασφαληστρο κρατάει για 3 χρόνια και το πληρώνεις με τη μία στην αρχή της αγοράς σου. 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχη υπηρεσία στην Ελλάδα, Αγγλία σε μεταχειρισμένο μπορείς να πάρεις επιπλέον κάλυψη gap (δηλαδή διαφοράς). 

Πχ παθαίνεις ζημιά από τρακάρισμα και ενώ πλήρωσες για το όχημα 7000. Ας υποθέσουμε ότι η ζημιά έγινε 2 χρόνια μετά οπότε η εμπορική αξία του οχήματος τώρα είναι 5000. Έρχεται η ασφάλεια και σου λέει πάρε 4000 να πάρεις άλλο. Αν έχεις πληρώσει το gap ασφαληστρο όμως τότε παίρνεις και το υπόλοιπο ποσό που πλήρωσες το αμάξι στο ακέραιο. Το gap ασφαληστρο κρατάει για 3 χρόνια και το πληρώνεις με τη μία στην αρχή της αγοράς σου. 

Εδώ στην Ελλάδα προεισπράτουν το «gap» κανονικά (σου λέει βλέπω οτι η μέση τιμή είναι 10.000 θα σε αφήσω να το ασφαλίσεις για 12.000) και μετά έρχεται το «φαπ» (θα πληρωθείς για 8.000 γιατί τόσο αξίζει το φθηνότερο ρημάδι αντίστοιχο του μοντέλου σου σύμφωνα με το σύστημα).

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...