asmilon Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 6 λεπτά πριν, tzotzo είπε δηλαδη το κρατος το εχουμε για οταν δεν χρειαζεται. Οταν χρειαζεται, ζηταμε ατομικη ευθυνη. Καλο Καθε κρατος εχει πεπερασμενους πορους, ποσο μαλλον ενα κρατος σαν το δικο μας που η φοροδιαφυγη ειναι πρακτικα εθνικο σπορ. Προτιμω αυτους τους πορους να τους δινει στην υγεια, την παιδεια, αλλα εργα υποδομης κλπ παρα να αγορασει, να επανδρωσει και να συντηρει εναν εκχιονιστικο στολο προδιαγραφων βορειων χωρων για 0-3 μερες που χιονιζει στην Αθηνα το χρονο. Ας κατσεις μεσα μια μερα, δεν εχασες κατι. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 32 λεπτά πριν, asmilon είπε Ενα συγχρονο επιβατικο με την ζωνη ασφαλειας, το ακαμπτο πλαισιο και τους αεροσακους προσφερει καλυτερη προστασια απο οποιοδηποτε κρανος. Στα αγωνιστικα που βλεπεις να φορανε κρανος δεν υπαρχουν αεροσακοι. Επίσης στα αγωνιστικά έχουν ρολ κέιτζ που κάνουν την καμπίνα άτρωτη και οι οδηγοί είναι δεμένοι με ζώνες 6 σημείων αντί τριών των συμβατικών. Αν έβρισκαν ότι θα ήταν χρήσιμοι οι αερόσακοι στα αγωνιστικά νομίζεις ότι δεν θα έβαζαν; Παρόλαυτά φοράνε ΚΑΙ κράνος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 5 λεπτά πριν, tzotzo είπε δηλαδη το κρατος το εχουμε για οταν δεν χρειαζεται. Οταν χρειαζεται, ζηταμε ατομικη ευθυνη. Καλο Το κρατος το θελω στους 40c να βαλει τους αστεγους σε κλιματιζομενες αιθουσες. Το ιδιο θελω και τωρα με το κρυο απο το κρατος. Να τους βαλει σε θερμαινομενες αιθουσες να μην πεθανουν απο το κρύο. Με το χιονι μια βραδιας δεν θελω αλατιερα για να καθαρισει τον δρομο εξω απο το σπιτι του tzotzo για να παει για καφε με το αμαξι για να μην κρυώσει. Να παρει το φτυαρι να καθαρισει οπως συμβαινει ΣΕ ΟΛΕΣ τις κεντροευρωπαικες χωρες που χιονιζει και 100-150 μερες τον χρονο, και να παει με τα ποδια για καφέ, να παρει και λιγο αέρα. Στην Αυστρια αν δεν καθαρισεις εξω απο το σπιτι σου καθε μερα, σου ερχεται ωραιο μπιλιετακι στο σπιτι. Δεν θα εχουν κρατος μαλλον και εκει. Ουτε εναν δεν ειδα με φτυαρι έξω... εστω σκουπα, να σκουπίζει έξω απο το σπίτι του. 12 διαμερισματα ειμαστε. Εχω χειμερινά και 4wd, και ο μοναδικος που πηγα και πηρα απο χτες αλατι και εριξα στην ραμπα του γκαράζ. Ξεχασα! ηθελε να παει για αλατι και ο Χρήστος με cayenne 4wh και χειμερινά λάστιχα. Τον διαχειριστη περιμένουν ακόμα και για αυτό! Είναι τέτοιο το μέγεθος γαιδουριάς και ωχαδερφισμού του νεοέλληνα! 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 46 λεπτά πριν, Haldol είπε Και φυσικά αν φρακάρει ο δρόμος, δε μπορύν να περάσουν ούτε τα εκχιονιστικά (όπως είδαμε και πέρυσι), γιατί τι κρίμα, δεν έχουν φτερά να πετάξουν από πάνω! Γι'αυτό τους πληρώνουμε, γι'αυτό έχουν κάμερες, πάρκινγκ, μηχανήματα (πέρσι βγήκε βρώμα πως δεν είχαν καύσιμο τα εκχιονιστικά) για να τα έχουν έτοιμα εκεί που πρέπει, όταν πρέπει. Αν είχα εγώ την ευθύνη της διαχείρισης αυτοκινητόδρομου, είμαι σίγουρος πως το κοινό θα είχε την απαίτηση να ξέρω τη δουλειά μου και να την κάνω σωστά. Και στα εύκολα και στα (λίγο πιο) δύσκολα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, catmaster είπε Δεν είναι θέμα ατομικής ευθύνης , είναι θέμα σωστής εκτίμησης από πλευράς οδηγού των καιρικών συνθηκών , του οδοστρώματος και της κατάστασης του οχήματός του. Και επίσης υποχρέωσή μας προς τους γύρω μας, εφόσον θέλουμε να απολαμβάνουμε το προνόμιο της ιδιωτικής μετακίνησης. Διότι ο ελληνάρας θεωρεί ότι έχει μόνο δικαιώματα και καμία υποχρέωση. Τα πράγματα είναι αρκετά απλά. Εκδίδει η πολιτεία ότι για την κίνηση εντός της Αττικής Οδού, απαιτείται ο Χ εξοπλισμός. Αλυσίδες, ρουκέτες, δε με νοιάζει τι. Μπαίνουν κάποιοι χωρίς αυτά και μπλοκάρει όλος ο δρόμος. Στέλνεις λοιπόν μέσ' την Αττική Οδό ένα όργανο της τροχαίας να καταγράφει ποιοι μπήκαν με τα απαραίτητα και ποιοι χωρίς. Μετά δίνεις μία γενναιόδωρη αποζημίωση (π.χ. 3Χ το μέσο μισθό της χώρας) σε όσους έμειναν εκεί άδικα και ταλαιπωρήθηκαν εξαιτίας των υπολοίπων, και φυσικά χρεώνεις ως πρόστιμο το ποσό αυτό ΕΠΙ ΔΥΟ σε όσους προξένησαν το πρόβλημα ... Να δούμε, θα ξαναμπεί χωρίς αλυσίδες ο "ξέρω εγώ" και ο "δε θα μου πείτε εσείς" άμα φάει κάνα 10.000 ευρώ πρόστιμο; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
asmilon Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Επίσης στα αγωνιστικά έχουν ρολ κέιτζ που κάνουν την καμπίνα άτρωτη και οι οδηγοί είναι δεμένοι με ζώνες 6 σημείων αντί τριών των συμβατικών. Αν έβρισκαν ότι θα ήταν χρήσιμοι οι αερόσακοι στα αγωνιστικά νομίζεις ότι δεν θα έβαζαν; Παρόλαυτά φοράνε ΚΑΙ κράνος. Φορανε κρανος επειδη δε μπορει να ακινητοποιηθει το κεφαλι σε περιπτωση συγκρουσης, εκτος αν θεωρεις οτι ζωνη 6 σημειων καλυπτει και το κεφαλι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 10 λεπτά πριν, catmaster είπε και πλέον αλυσίδες οι Αθηνέζοι Σε ποιο μέρος το λένε αυτό; #off topic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Εξυπναδες που τις λένε στη φτωχομάνα.. Εχω πετύχει και κάτι γραφικές παρουσιάστριες σε τοπικά ραδιόφωνα (ονόματα σταθμών να μην λέμε), που τις αναπαράγουν. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2023 από MauroPaltoudias Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, asmilon είπε Φορανε κρανος επειδη δε μπορει να ακινητοποιηθει το κεφαλι σε περιπτωση συγκρουσης, εκτος αν θεωρεις οτι ζωνη 6 σημειων καλυπτει και το κεφαλι; Ίσα ίσα το κάνει χειρότερα γιατί προσθέτει μάζα στο κεφάλι ή μήπως νομίζεις ότι βρίσκει το κεφάλι του οδηγού τιμόνι κατά τη σύγκρουση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, Maurikycli είπε Ίσα ίσα το κάνει χειρότερα γιατί προσθέτει μάζα στο κεφάλι ή μήπως νομίζεις ότι βρίσκει το κεφάλι του οδηγού τιμόνι κατά τη σύγκρουση; Μπορεί να βρει στο ίδιο το "κλουβί" που προστατεύει την καμπίνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, Doubt είπε Μπορεί να βρει στο ίδιο το "κλουβί" που προστατεύει την καμπίνα. Στη μεριά του ίσως, αλλά αν ήταν τόσο κρίσιμης σημασίας δεν νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να βάλουν αερόσακους σε αγωνιστικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
catmaster Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, Doubt είπε Μπορεί να βρει στο ίδιο το "κλουβί" που προστατεύει την καμπίνα. Πολύ δύσκολο- για να τσακίσει το roll cage πρέπει να πέσει το αμάξι απο γκρεμό - σε άλλη περίπτωση έχει γίνει "πατατιά" στις ραφές του κλουβιου. Το κράνος στο αγωνιστικό προστατεύει από πέτρες σκονες και κλαδιά (αν βγεις απο το δρόμο) και από τη φωτιά (υποχρεωτική και η κουκουλα απο μέσα όπως και η βραδύκαυστη φόρμα). 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, Maurikycli είπε Στη μεριά του ίσως, αλλά αν ήταν τόσο κρίσιμης σημασίας δεν νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να βάλουν αερόσακους σε αγωνιστικά Ποτέ δεν ξέρεις.. Πριν μερικά χρόνια κι ενώ ήδη όλοι θεωρούσαν πως η ασφάλεια των οδηγών F1 ήταν σε κορυφαίο επίπεδο, ένας δυστυχής έπεσε πάνω σε μηχάνημα της πίστας (γερανός;) και το κεφάλι του βρέθηκε στο ύψος του "προφυλακτήρα" του μηχανήματος. Το κεφάλι όπως ήταν φυσικό "χάθηκε" κι εφαρμόστηκε από τότε νέος κανονισμός και ξεχωριστή προστασία για το κεφάλι των πιλότων για κάθε παρόμοια περίπτωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
asmilon Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Ίσα ίσα το κάνει χειρότερα γιατί προσθέτει μάζα στο κεφάλι ή μήπως νομίζεις ότι βρίσκει το κεφάλι του οδηγού τιμόνι κατά τη σύγκρουση; Ας στο εξηγησουν πιο ειδικοι απο εμενα: Αναφορά σε κείμενο The head is probably the most vulnerable part of the human body during an accident. While the driver's body is strapped in very tightly, the head can jerk around uncontrollably. The helmet is designed to dissipate impact energy over the entire helmet and prevent debris from puncturing it. https://auto.howstuffworks.com/auto-racing/nascar/nascar-basics/nascar-safety6.htm Στο επιβατικο αυτοκινητο την ανεξέλεγκτη κινηση στου κεφαλιου περιοριζουν οι αεροσακοι, στα αγωνιστικα το κανει το κρανος. Σε καθε περιπτωση ενα επιβατικο αυτοκινητο με τα υπαρχοντα χαρακτηριστικα ασφαλειας δε χρειαζεται κρανος για αυτο και σε κανενα ΚΟΚ σε ολο τον κοσμο δε θα βρεις τετοια απαιτηση. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2023 από asmilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsiro7 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 54 λεπτά πριν, tzotzo είπε δηλαδη το κρατος το εχουμε για οταν δεν χρειαζεται. Οταν χρειαζεται, ζηταμε ατομικη ευθυνη. Καλο Είναι πολύ της μόδας η ατομική ευθύνη. Ο ιδιώτης ας πούμε που βγάζει δις από την Αττική οδό δεν έπρεπε να έχει εκχιονιστικα γιατί εδώ δεν χιονίζει συχνά. Οκ πάσο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα