nova_centurion Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Εδώ κυκλοφορεί η φήμη (που ελπίζω να είναι αστικός μύθος, γιατί αν είναι πραγματικότητα μιλάμε ξεκάθαρα για οργουελικού τύπου καταστάσεις) ότι αν μπεις στη σελίδα του προϊόντος μέσω του link του Σκρουτζ, και μετά αλλάξεις γνώμη και μπεις μόνος σου, από άλλη καρτέλα του browser για να κάνεις την αγορά, το Σκρουτζ θα το ανιχνεύσει μέσω των tracking cookies και θα... χρεώσει το κατάστημα με προμήθεια κανονικά ως άτομο με τεχνικές γνώσεις σου επιβεβαιώνω ότι όχι μόνο δεν είναι αστικός μύθος αλλά μάλιστα εκτείνεται και για αρκετές ημέρες μετά. Δηλ. αν μπείς σήμερα μέσω σκρουτζ και μπεις μετά από 10 ημέρες θα χρεώσει προμήθεια το σκρουτζ. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό που λες χωρίς να χρεώσει το σκρουτζ θα πρέπει να μπεις από άλλον browser (όχι tab) στο κατάστημα από αυτόν που είχες μπει μέσω σκρουτζ. 2 1 1
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Εδώ κυκλοφορεί η φήμη (που ελπίζω να είναι αστικός μύθος, γιατί αν είναι πραγματικότητα μιλάμε ξεκάθαρα για οργουελικού τύπου καταστάσεις) ότι αν μπεις στη σελίδα του προϊόντος μέσω του link του Σκρουτζ, και μετά αλλάξεις γνώμη και μπεις μόνος σου, από άλλη καρτέλα του browser για να κάνεις την αγορά, το Σκρουτζ θα το ανιχνεύσει μέσω των tracking cookies και θα... χρεώσει το κατάστημα με προμήθεια κανονικά. Κι εσύ περιμένεις μετά και... διαφάνεια στις αποδείξεις λιανικής, να αναγράφουν δηλαδή την προμήθεια που παίρνουν από τα μαγαζιά οι πλατφόρμες; Το γκρίζο (για τον τελικό καταναλωτή) καθεστώς τιμολόγησης είναι η πλέον θεμελιώδης συνθήκη για την επιβίωση των πλατφορμών, γιατί αν υπήρχε διαφάνεια πολλοί καταναλωτές θα είχαν εκμανεί σε τέτοιο βαθμό, που θα τις έπαιρναν με τις ντομάτες. Για ποια φήμη μιλάς; Αυτό είναι πάγια τακτική των affiliates. Κάθε σοβαρή συνεργασία βασίζεται σε παρακολούθηση με tracking code και προφανώς αν έχεις φτάσει εκεί μέσω τέτοιου link για Χ μέρες η πώληση πηγαίνει σε αυτόν που σε έστειλε
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, nova_centurion είπε θα πρέπει να μπεις από άλλον browser (όχι tab) στο κατάστημα από αυτόν που είχες μπει μέσω σκρουτζ. Αντί άλλου περαιτέρω σχολιασμού, σε ευχαριστώ πολύ για αυτή τη χρήσιμη πληροφορία, την οποία θα φροντίσω να λαμβάνω υπ' όψη μου όποτε χρειάζεται. 2
vavasi Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Το να μπεις με λειτουργία ανώνυμης περιήγησης το αλλάζει αυτό ή δεν επηρεάζεται ;
nova_centurion Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 4 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Καλή τύχη στην υλοποίηση και κυρίως καλή τύχη στην συντήρηση πολλαπλών τιμοκαταλόγων σε ένα eShop. Και το λέω καλοπροαίρετα ως άνθρωπος που έχει ακούσει πολλές τρελές απαιτήσεις και υλοποιήσει κάποιες από αυτές. Όσον αφορά την απόδειξη, γιατί να μην γράφει αντίστοιχα και πόσο σου κόστισε η διαφήμιση σε Google/Facebook; Γιατί να μην γράφει και πόσο σου κοστίζει η φιλοξενία της ιστοσελίδας; Γιατί να μην γράφει και πόσο αγόρασες εσύ το προϊόν το οποίο μεταπουλάς; Η υλοποίηση είναι ένα τεχνικό θέμα και το μαγαζί θα αποφασίσει αν το θέλει ή όχι. Εγώ ξέρω ότι πολλά μαγαζιά το ζητούσαν ή και το έκαναν και το σκρουτζ τους εμπόδισε. Αρα για κάποιους ήταν ρεαλιστικό. Σχετικά με το δεύτερο που λες με τα κόστη διαφήμισης κλπ κάνεις ένα σοβαρό λάθος συγκρίνοντας πράγματα ανόμοια. Το σκρουτζ ΔΕΝ κάνει διαφήμιση στο μαγαζί. Προωθεί συγκεκριμένους κωδικούς προς πώληση και μεσολαβεί για αυτό είτε άμεσα (σκρουτζ καλάθι) είτε έμμεσα (redirect στο site σου). Μάλιστα χρεώνει ΜΕ προμήθεια επί της πώλησης καθώς το παλαιό μοντέλο με το κλικ που όμως δεν ήταν συνδυασμένο με την πώληση πάει για κατάργηση. Ετσι η προμήθεια είναι ΑΜΕΣΑ συνδεόμενη με την πώληση άρα γνωστή. Στα ads όπως gοogle κλπ δεν είναι άμεσα συνδεδεμένη με πώληση άρα ΔΕΝ μπορείς να υπολογίσεις παρά μόνο στατιστικά το κόστος. Επιπλέον ένας τρόπος διαχείρισης του κατέχοντος ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ είναι και η επιβολή ειδικών υποχρεώσεων δημοσιοποίησης στοιχείων ώστε να ελέγχεται κατά έναν τρόπο από την κοινωνία. Για να στο πω απλά για όσους ξέρουν την αγορά και η LinkWise χρεώνει προμήθειες για τις πωλήσεις ως affiliate marketing αλλά έχει πολύ μικρό μερίδιο αγοράς συγκρινόμενη με το σκρουτζ άρα ΔΕΝ ρυθμίζει την αγορά και μπορεί κάποιος να επιλέξει να μην συνεργαστεί μαζί της.
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 9 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Όσον αφορά την απόδειξη, γιατί να μην γράφει αντίστοιχα και πόσο σου κόστισε η διαφήμιση σε Google/Facebook; Γιατί να μην γράφει και πόσο σου κοστίζει η φιλοξενία της ιστοσελίδας; Γιατί να μην γράφει και πόσο αγόρασες εσύ το προϊόν το οποίο μεταπουλάς; Έχεις την εντύπωση πως ενδιαφέρει τον καταναλωτή ποια είναι τα κόστη σου; Τον ενδιαφέρει μόνο να είναι ανταγωνιστική η τιμή και να μπορεί να την πληρώσει. Το πώς θα το κάνεις αυτό δεν τον αφορά. Επίσης αυτήν την στιγμή υπάρχουν δεκάδες καταστήματα που είναι πιο φτηνά από το καλάθι του Σκρουτζ κι όμως οι περισσότεροι επιλέγουν το καλάθι γιατί δεν θέλουν να μπλέκουν με το κάθε κατάστημα ξεχωριστά, ειδικά στις περιπτώσεις λάθους και επιστροφών. Οπότε το επιχείρημα της χαμηλότερης τιμής μάλλον καταρρέει. Αλλού είναι το πρόβλημα. Ίσως έχει να κάνει με την έλλειψη εμπιστοσύνης γιατί τα προηγούμενα χρόνια κάποιοι έκαναν ζημιά στην αγορά με την συμπεριφορά τους. Γιατί, πολύ απλά, δαπάνες όπως το ενοίκιο, το λειτουργικό κόστος (πάγια) το εργατικό κόστος των υπαλλήλων, καθώς και η διαφήμιση, αποτελούν πάγια μηνιαία έξοδα και όχι ποσοστιαία συνάρτηση της τιμής πώλησης των προϊόντων. Αυτή είναι η "μικρή" διαφορά σε σχέση με μια πλατφόρμα, που πρακτικά παίρνει τον έμπορο "από το χεράκι" και τον δείχνει στον έξω κόσμο, όπως κάνει η νοσηλεύτρια στη βιτρίνα του θαλάμου νεογνών. Οπότε ναι, ως πελάτης εγώ θα ήθελα μα γνωρίζω τι μέρος του συνολικού αντιτίμου που θα πληρώσω θα πάει σε μια πλατφόρμα υπό μορφή ποσοστού ή/και μηνιαίας συνδρομής, ώστε να είμαι μετά σε θέση να αποφασίσω αν από το συγκεκριμένο κατάστημα επιθυμώ να ψωνίζω με ή χωρίς μεσάζοντες (για να χρησιμοποιήσω πάλι την comme-il-faut λέξη), ανάλογα πάντα με το τι κρίνω ότι θα με συμφέρει για το προϊόν που προτίθεμαι να αγοράσω Αν δηλαδή θα με συμφέρει να πάρω τα ρίσκα μου για τυχόν αλλαγή ή επιστροφή, και πόσο υπολογισμένα θα είναι αυτά τα ρίσκα, με αντάλλαγμα μια χαμηλότερη τιμή. 1
nova_centurion Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 8 λεπτά πριν, vavasi είπε Το να μπεις με λειτουργία ανώνυμης περιήγησης το αλλάζει αυτό ή δεν επηρεάζεται ; Θα πρέπει αφού μπεις στο μαγαζί από το σκρουτζ να βγείς από το browser κλείνοντας την ανώνυμη περιήγηση τελείως ώστε να σβηστούν τα cookies και μετά να ξανανοίξεις τον browser.
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, nova_centurion είπε Σχετικά με το δεύτερο που λες με τα κόστη διαφήμισης κλπ κάνεις ένα σοβαρό λάθος συγκρίνοντας πράγματα ανόμοια. Το σκρουτζ ΔΕΝ κάνει διαφήμιση στο μαγαζί. Προωθεί συγκεκριμένους κωδικούς προς πώληση και μεσολαβεί για αυτό είτε άμεσα (σκρουτζ καλάθι) είτε έμμεσα (redirect στο site σου). Μάλιστα χρεώνει ΜΕ προμήθεια επί της πώλησης καθώς το παλαιό μοντέλο με το κλικ που όμως δεν ήταν συνδυασμένο με την πώληση πάει για κατάργηση. Ετσι η προμήθεια είναι ΑΜΕΣΑ συνδεόμενη με την πώληση άρα γνωστή. Στα ads όπως gοogle κλπ δεν είναι άμεσα συνδεδεμένη με πώληση άρα ΔΕΝ μπορείς να υπολογίσεις παρά μόνο στατιστικά το κόστος. Το Σκρουτζ είναι το απόλυτο εργαλείο προώθησης/διαφήμισης καθώς οι επισκέπτες που θα καταλήξουν στην σελίδα σου θα είναι απόλυτα στοχευμένοι και εν δυνάμει πελάτες σου. Κανένα άλλο μέσο δεν θα σου φέρει τόσο στοχευμένους επισκέπτες. Στα Google/Facebook ads θα ματώσεις αλλά ποτέ δεν θα πιάσεις τέτοια ποσοστά μετατροπών. Το Linkwise είναι ένα affiliate παλιάς κοπής και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το Σκρουτζ, ούτε καν με την στοχευμένη διαφήμιση Google/Facebook
nova_centurion Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, WebDevGr είπε Το Σκρουτζ είναι το απόλυτο εργαλείο προώθησης/διαφήμισης καθώς οι επισκέπτες που θα καταλήξουν στην σελίδα σου θα είναι απόλυτα στοχευμένοι και εν δυνάμει πελάτες σου. Κάνεις λάθος. Το σκρουτζ προωθεί το προϊόν αποκλειστικά και όχι το μαγαζί. Μάλιστα πολλές φορές δεν διαφημίζει ούτε κάν το προϊόν παρά μόνο οδηγεί τον καταναλωτή που θέλει κάποιο προϊόν στον περιστασιακά φτηνότερο έμπορο. ΑΡΑ ως άνθρωπος που καταλαβαίνεις από διαφήμιση το σκρουτζ μόνο διαφήμιση ΔΕΝ κάνει στα μαγαζιά. Στα επώνυμα προϊόντα μάλιστα είναι market taker καθώς αυτά ούτως ή άλλως θα πουλιόντουσαν στις ποσότητες που πωλούνται απλά από άλλα κανάλια-μαγαζιά. Το μοντέλο του σκρουτζ είναι απλό. ΔΕΝ είναι διαφημιστικός φορέας. Ενημερώνει τον κόσμο για τον φτηνότερο, ωθεί τον ανταγωνισμό των καταστημάτων και σε μια καλή ημέρα προστατεύει τον καταναλωτή από απατεώνες (όχι πάντα). Αυτό το μοντέλο αξίζει για τις προμήθειες που χρέωνε παλιά πριν από 5 χρόνια. Οι σημερινές προμήθειες αφαιρούν την υπεραξία του σκρουτζ στην κοινωνία καθώς αυξάνουν τις τιμές και μειώνουν τον ανταγωνισμό. 6
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Σκέφτομαι αυτό που έγραψε μερικές σελίδες πιο πίσω ο alka, ότι δηλαδή δεν είναι μακριά η μέρα που τέτοιες πλατφόρμες, έχοντας γίνει πανίσχυρες, θα επιτεθούν πλέον απευθείας και στον τελικό καταναλωτή. Και βλέπω ότι αυτό τελικά μπορεί να μην είναι και τόσο μακρινό σενάριο, γιατί δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο: το (κάθε) αποχαλινωμένο Σκρουτζ να λειτουργεί με συνδρομητικό μοντέλο, τόσο για τους εμπόρους, όσο ΚΑΙ για τους δυνάμει καταναλωτές. Θέλεις δηλαδή να έχεις πρόσβαση στο ψάξιμο για προϊόντα; Premium membership με Χ ευρώ το μήνα -κι άμα γουστάρεις. Αλλιώς πάρε μόνος σου σβάρνα όλα τα e-shops. Απίθανο μας φαίνεται δηλαδή;
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, nova_centurion είπε Κάνεις λάθος. Το σκρουτζ προωθεί το προϊόν αποκλειστικά και όχι το μαγαζί. Μάλιστα πολλές φορές δεν διαφημίζει ούτε κάν το προϊόν παρά μόνο οδηγεί τον καταναλωτή που θέλει κάποιο προϊόν στον περιστασιακά φτηνότερο έμπορο. ΑΡΑ ως άνθρωπος που καταλαβαίνεις από διαφήμιση το σκρουτζ μόνο διαφήμιση ΔΕΝ κάνει στα μαγαζιά. Στα επώνυμα προϊόντα μάλιστα είναι market taker καθώς αυτά ούτως ή άλλως θα πουλιόντουσαν στις ποσότητες που πωλούνται απλά από άλλα κανάλια-μαγαζιά. Ναι προφανώς δεν θα κάνεις branding με το Σκρουτζ, αλλά πάντα θα έχεις στοχευμένη επισκεψιμότητα με πολύ ψηλά ποσοστά μετατροπών. Υπάρχει άλλο μέσο που να έχει τέτοια ποσοστά μετατροπών; Αν ξέρεις να το μοιραστείς μαζί μας. 3 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Σκέφτομαι αυτό που έγραψε μερικές σελίδες πιο πίσω ο alka, ότι δηλαδή δεν είναι μακριά η μέρα που τέτοιες πλατφόρμες, έχοντας γίνει πανίσχυρες, θα επιτεθούν πλέον απευθείας και στον τελικό καταναλωτή. Και βλέπω ότι αυτό τελικά μπορεί να μην είναι και τόσο μακρινό σενάριο, γιατί δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο: το (κάθε) αποχαλινωμένο Σκρουτζ να λειτουργεί με συνδρομητικό μοντέλο, τόσο για τους εμπόρους, όσο ΚΑΙ για τους δυνάμει καταναλωτές. Θέλεις δηλαδή να έχεις πρόσβαση στο ψάξιμο για προϊόντα; Premium membership με Χ ευρώ το μήνα -κι άμα γουστάρεις. Αλλιώς πάρε μόνος σου σβάρνα όλα τα e-shops. Απίθανο μας φαίνεται δηλαδή; Μα ήδη το Σκρουτζ είναι marketplace όπου αγοράζεις απευθείας από αυτούς και όχι από τα καταστήματα, μάλιστα γύρω στα 100 καταστήματα χρησιμοποιούν δοκιμαστικά τις αποθήκες του Σκρουτζ. Με λίγα λόγια το Σκρουτζ θέλει να γίνει Amazon 1
nova_centurion Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, WebDevGr είπε Υπάρχει άλλο μέσο που να έχει τέτοια ποσοστά μετατροπών; Αν ξέρεις να το μοιραστείς μαζί μας. Δεν υπάρχει άλλο τέτοιο μέσο. Εχεις δίκιο. Αυτή η επιτυχία το κάνει να κατέχει ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και ως εκ τούτου οι καταχρηστικες πρακτικές του ΔΕΝ μπορούν να περάσουν απαρατηρητες και χωρίς αντίδραση. Τα μαγαζιά ΔΕΝ μπορούν να αντιδράσουν. Οι καταναλωτές και η πολιτεία μπορούν. Δεν αμφισβήτησα ποτέ την επιτυχία του σκρουτζ. Ισα-ίσα. Απλά λέω ότι δεν μπορεί να αφεθεί να κάνει ότι γουστάρει εις βάρος της κοινωνίας. 2
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Μα ήδη το Σκρουτζ είναι marketplace όπου αγοράζεις απευθείας από αυτούς και όχι από τα καταστήματα, μάλιστα γύρω στα 100 καταστήματα χρησιμοποιούν δοκιμαστικά τις αποθήκες του Σκρουτζ. Εγώ μίλησα ακόμα και για το ψάξιμο, την απλή αναζήτηση για ύπαρξη και διαθεσιμότητα ενός προϊόντος στην αγορά, ανεξάρτητα από το αν αυτό θα το αγοράσει ο καταναλωτής από το καλάθι του Σκρουτζ ή από τη σελίδα του καταστήματος. Ότι, δηλαδή, ακόμα και αυτή η αναζήτηση, θα γίνεται μόνο επί μηνιαία συνδρομή ΚΑΙ από τον καταναλωτή. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2023 από Dead-Poet
nova_centurion Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Ότι, δηλαδή, ακόμα και αυτή η αναζήτηση, θα γίνεται μόνο επί μηνιαία συνδρομή ΚΑΙ από τον καταναλωτή. Είναι θέμα χρόνου και ισχύος. Αν θεωρήσει ότι κατέχει τη δύναμη το όποιο σκρουτζ τότε θα προχωρήσει και σ' αυτό το μοντέλο και σε ότι άλλο φανταστεί κανείς. Η απληστία σε συνδυασμό με την ισχύ είναι εκρηκτικό κοκτέιλ. Για αυτό ο νομοθέτης θέσπισε κανόνες για έλεγχο της αγοράς από τους ισχυρούς. Το αν εφαρμόζονται οι νόμοι εξαρτάται και από την πίεση των καταναλωτών.
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, nova_centurion είπε Το αν εφαρμόζονται οι νόμοι εξαρτάται και από την πίεση των καταναλωτών. Για το (πρώην 114, νυν 120) άρθρο του Συντάγματος που αναφέρει ότι η τήρησή του επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, δε νομίζω ότι χρειάζεται να αναφέρω κάτι παραπάνω. Αλλά όχι, σύμφωνα με τις νεοφιλελέ ιδεοληψίες κάτι τέτοιο είναι σίγουρα passé, "αναμάσηση τσιτάτων", και το μόνο που μένει είναι να προταθεί να γίνει και... ιδιώνυμο για υπονόμευση της οικονομίας, για την ανάπτυξη της οποίας θα πρέπει να ακολουθούμε μόνο το εκάστοτε hype και όχι τη νοημοσύνη ή το καταναλωτικό μας ένστικτο. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα