Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αλαζονείας συνέχεια

Πρόσφατα μείωσαν το εβδομαδιαίο ποσοστό εκκαθάρισης για τις ολοκληρωμένες παραγγελίες που αποδίδουν στο κατάστημα στην προσπάθεια τους να πουλήσουν την συνδρομή Smart Finance  με 62 ευρώ συνδρομή κάθε μήνα για καθημερινή εκκαθάριση πληρωμών.

Νέα τροποποίηση της σύμβασης στην προσπάθεια να κόψουν την επικοινωνία ανάμεσα σε πελάτη και καταναλωτή η οποία επιφέρει κυρώσεις στο κατάστημα που τις παραβιάζει, παραθέτω απόσπασμα.

Επικοινωνία καταστημάτων με χρήστες

α. Η απευθείας επικοινωνία των καταστημάτων με τους καταναλωτές δεν επιτρέπεται  είτε για λόγους επιβεβαίωσης ή/και ενημέρωσης για την πορεία των παραγγελιών μέσω Skroutz Marketplace είτε για διαφημιστικούς ή προωθητικούς σκοπούς (μέσω email, SMS, viber, whatsapp, κ.α.). Ως μοναδικός επιτρεπτός τρόπος επικοινωνίας με τους καταναλωτές καθίσταται η διαχειριστική πλατφόρμα των παραγγελιών σας, ο Χώρος Συνεργατών (Merchants' Panel).

*Εξαίρεση αποτελούν οι παραγγελίες με έκδοση τιμολογίου 39Α, για τις οποίες έχετε τη δυνατότητα να προχωράτε σε απευθείας επικοινωνία με τον καταναλωτή με σκοπό την αμεσότερη εξυπηρέτησή τους.

β. Δεν επιτρέπεται η απευθείας επικοινωνία με χρήστες με σκοπό την προτροπή ακύρωσης παραγγελιών όταν τα προϊόντα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα.

γ. Δεν επιτρέπεται η χρήση προσβλητικής ή ανάρμοστης γλώσσας κατά την επικοινωνία σας με τους καταναλωτές.

δ. Δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε ενέργεια που αποσκοπεί να αφαιρέσει την πώληση από το Skroutz ή να την κατευθύνει εκτός Skroutz Marketplace.

Κυρώσεις από την αθέτηση της Πολιτικής Ορθής Χρήσης

Στην περίπτωση αθέτησης των ανωτέρω, προβλέπεται η προσωρινή ή/και μόνιμη απενεργοποίηση του  παραβιάζοντος καταστήματος σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία :

  • Στην πρώτη παράβαση προβλέπεται η απενεργοποίηση για επτά (7) ημερολογιακές ημέρες που συνοδεύεται με αφαίρεση οποιονδήποτε προνομίων ή εκπτώσεων για το διάστημα ενός (1) ημερολογιακού μήνα από τη χρονική στιγμή της απενεργοποίησης. 

  • Στη δεύτερη παράβαση προβλέπεται απενεργοποίηση για δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες που συνοδεύεται με αφαίρεση οποιονδήποτε προνομίων ή εκπτώσεων διάστημα δύο (2) ημερολογιακών μηνών από τη χρονική στιγμή της απενεργοποίησης.

  • Στην τρίτη παράβαση προβλέπεται μόνιμη απενεργοποίηση από την πλατφόρμα.  

Ωστόσο, ανάλογα με το είδος της παράβασης και την κρισιμότητα αυτής, εξετάζεται από το Skroutz τυχόν μόνιμη απενεργοποίηση του καταστήματος, χωρίς να προηγηθεί προσωρινή απενεργοποίηση αυτού. 

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
On 14/11/2023 at 14:05, mankam said:

Αλαζονείας συνέχεια

[...]

Νέα τροποποίηση της σύμβασης στην προσπάθεια να κόψουν την επικοινωνία ανάμεσα σε πελάτη και καταναλωτή η οποία επιφέρει κυρώσεις στο κατάστημα που τις παραβιάζει, παραθέτω απόσπασμα.

[...]

Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό είναι δείγμα αλαζονίας.

Είναι (ή σε κάθε περίπτωση ήταν) συχνό φαινόμενο οι συνεργάτες του Skroutz στο Marketplace να επικοινωνούν με τον αγοραστή, να τον προτρέπουν να ακυρώσει την παραγγελία μέσω Marketplace και να την κάνει απ' ευθείας με το κατάστημα για να μην χρεωθούν προμήθεια. 

Ένας έντιμος έμπορος τι ζόρι τραβάει με αυτή την τροποποίηση; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...