polaki Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 20 ώρες πριν, VagTz είπε Αλλα και παλι αυτο που λες δεν εχει βαση γιατι και η συνδρομη στο σκρουτζ μια προωθητικη ενεργεια ειναι απο τη στιγμη που πληρωνεις για να εμφανιζεται το καταστημα σου και τα προιοντα σου στη πλατφορμα τους απλα μαλλον σε αυτη τη φαση δεν δουλευει οπως δουλευε παλια η οπως θα επρεπε. Δηλαδη αν πληρωνες ενα ποσο σε adwords και για τον Α-Β λογο οπως λες και εσυ τεχνικα θεματα η κατι αλλο δεν λειτουργουσε οπως θα επρεπε τι θα ελεγες? Παρε ταμπελα και βγες στο δρομο για διαφημιση για να εχεις τον ελεγχο? Επειδή το αντικείμενό μας είναι οι υπηρεσίες, και σε Adwords υπάρχουν μέρες που με το ίδιο budget πάει πετώντας, και άλλες που απλά είναι λες και χάνεται. Λες και απλά καταγράφει επισκέψεις, χωρίς κανένας από αυτούς να κάνει σχεδόν κανένα call to action. Δεν είναι δυνατόν να έχεις πχ μια μέρα 15-20 επαφές, και την άλλη καμία ή μόνο 1. Δηλαδή δε βγάζει νόημα. Έχω βάλει και hotjar για να καταγράφει τις κινήσεις των χρηστών μες το site, και τις ημέρες που δεν έχω ούτε ένα conversion, βλέπω βίντεο που μπαίνει κόσμος, και κάθεται πχ 10-15sec στην landing page και φεύγει. Ή scrollάρουν μία κάτω και φεύγουν μετά. Μπαίνεις λοιπόν μέσα στην καμπάνια, κάνεις μία απειροελάχιστη αλλαγή, του στυλ αντί για 30€ την ημέρα το κάνεις 31€, και ξαφνικά βλέπεις ΠΟΙΟΤΙΚΗ κίνηση, δηλαδή επισκέπτες που μπαίνουν μέσα, διαβάζουν, ανοίγουν άλλες σελίδες κλπ. Προσωπικά δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά κάθε 4-5 ημέρες σίγουρα θα γίνει κάποιο "σκάλισμα" στις καμπάνιες για να μην πεθάνουν. Αν το αφήσεις στον αυτόματο είναι τσάμπα λεφτά, πεταμένα. Πριν 1.5 χρόνο είχα τους γονείς μου στο νοσοκομείο (όλα καλά) για 2 εβδομάδες ήμουν εξαφανισμένος, διαχειριζόμουν μόνο τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραίτητα προφανώς. Και στο διάστημα αυτό είχα σύνολο 4-5 conversions. Βγαίνουν οι γονείς από νοσοκομείο, παίρνω τα πάνω μου και βρίσκω χρόνο για σκάλισμα, αμέσως 6-7 conversions την επόμενη μέρα. Ο δε google account manager να σου λέει "τυχαίο γεγονός". Ναι οκ. 1
Titanik Δημοσ. 12 Απριλίου 2023 Δημοσ. 12 Απριλίου 2023 Μια ερώτηση κρίσεως Εχω σύμβαση έως 25.04 (Τρίτη) Έχω κάποια προϊόντα στο fbs Ο,τι πουλήσω πριν τις 25.04 το εισπράττω μετα τις 25.04 ή θα μου αρχίσουν τις πίπες; Στις 10/4/2023 στις 11:09 ΠΜ, dimpar είπε Εμένα σήμερα μου εξαίρεσαν όλα τα προϊόντα που ήταν αταξινόμητα εδλω και δυο μιση μήνες στην κατηγορία των κοσμημάτων. Έχω κατάστημα με κοσμήματα και αξεσουάρ και δε μου ανεβάζουν τίποτα. Δεν ξέρω πως θα δουλέψω... Μάλιστα στο τηλέφωνο μου είπαν ότι έχω 1500 προϊόντα ανεβασμένα, να δουλέψω με αυτά... Αυτά που συμβαίνουν είναι για καταγγελία. Αλλά που να βρεις το δίκιο σου. Τους είπα να μου δώσουν πίσω τα χρήματά μου να σηκωθώ να φύγω αλλά ούτε αυτό γίνεται. Ξεφτύλα, έχουμε γεμίσει με κλέφτες και λωποδύτες σε αυτή τη χώρα. Κάνε μια αγωγή, ζήτα ο,τι πιο τρελό θς και την άλλη μέρα θα ανέβουν ως δια μαγείας
JohNickZ Δημοσ. 12 Απριλίου 2023 Δημοσ. 12 Απριλίου 2023 Στις 7/4/2023 στις 10:26 ΜΜ, nova_centurion είπε Εγώ καταλαβαίνω ότι οι ιδρυτές καβάλησαν το καλάμι από την αποτίμηση του fund (έχω ακούσει για πάνω από 200 εκ δηλ. πήραν για το 45% που έδωσαν πάνω από 90 εκ) και πίστεψαν ότι θα γίνουν unicorn και αυτοκρατορία και θα πετύχουν αποτιμήσεις στο μέλλον πάνω από 1 δις. Βλέπω στα video τον βασικό ιδρυτή και καταλαβαίνω από την στάση του σώματος και από το βλέμμα του την αλαζονεία του. Είναι φανερό ότι βλέπει ως υποτακτικούς-σκουπίδια τα μαγαζιά που είναι στο σκρουτζ και για αυτό ΔΕΝ συζητά καθόλου μαζί τους αλλά αποφασίζει και διατάζει. Προφανώς οι ιδρυτές έχασαν το μέτρο από την επιτυχία στο παρελθόν και πίστεψαν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν. Ιδια συμπεριφορά δείχνουν και προς τους συνδρομητές του plus καθώς διαρκώς αλλάζουν με διάφορα τερτίπια τους όρους προς το χειρότερο. Σ' ότι δε αφορά την προστασία που προσφέρουν για επιστροφές από πελάτες και διασφάλιση των αγορών τους θα πω ότι το κάνουν διότι όποια επιβάρυνση υπάρχει την περνάνε στα μαγαζιά και δεν την υφίστανται οι ίδιοι. Οταν αυτό αλλάξει και την ζημιά θα την τρώνε οι ίδιοι εκεί να δείτε τι θα κάνουν εις βάρος και των καταναλωτών. Ο άπληστος είναι άπληστος παντού. Τα είπες όλα. 1
james01gr Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 Στις 11/4/2023 στις 12:28 ΜΜ, polaki είπε Επειδή το αντικείμενό μας είναι οι υπηρεσίες, και σε Adwords υπάρχουν μέρες που με το ίδιο budget πάει πετώντας, και άλλες που απλά είναι λες και χάνεται. Λες και απλά καταγράφει επισκέψεις, χωρίς κανένας από αυτούς να κάνει σχεδόν κανένα call to action. Δεν είναι δυνατόν να έχεις πχ μια μέρα 15-20 επαφές, και την άλλη καμία ή μόνο 1. Δηλαδή δε βγάζει νόημα. Έχω βάλει και hotjar για να καταγράφει τις κινήσεις των χρηστών μες το site, και τις ημέρες που δεν έχω ούτε ένα conversion, βλέπω βίντεο που μπαίνει κόσμος, και κάθεται πχ 10-15sec στην landing page και φεύγει. Ή scrollάρουν μία κάτω και φεύγουν μετά. Μπαίνεις λοιπόν μέσα στην καμπάνια, κάνεις μία απειροελάχιστη αλλαγή, του στυλ αντί για 30€ την ημέρα το κάνεις 31€, και ξαφνικά βλέπεις ΠΟΙΟΤΙΚΗ κίνηση, δηλαδή επισκέπτες που μπαίνουν μέσα, διαβάζουν, ανοίγουν άλλες σελίδες κλπ. Προσωπικά δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά κάθε 4-5 ημέρες σίγουρα θα γίνει κάποιο "σκάλισμα" στις καμπάνιες για να μην πεθάνουν. Αν το αφήσεις στον αυτόματο είναι τσάμπα λεφτά, πεταμένα. Πριν 1.5 χρόνο είχα τους γονείς μου στο νοσοκομείο (όλα καλά) για 2 εβδομάδες ήμουν εξαφανισμένος, διαχειριζόμουν μόνο τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραίτητα προφανώς. Και στο διάστημα αυτό είχα σύνολο 4-5 conversions. Βγαίνουν οι γονείς από νοσοκομείο, παίρνω τα πάνω μου και βρίσκω χρόνο για σκάλισμα, αμέσως 6-7 conversions την επόμενη μέρα. Ο δε google account manager να σου λέει "τυχαίο γεγονός". Ναι οκ. Δεν έχουν όλες τις ημέρες την ίδια κίνηση. Κάποιες μέρες με καλό καιρό, κάποιες μέρες που είναι ανοικτά καταστήματα Κυριακή, κοντά σε αργίες κτλ. Ανάλογα εάν κάποιο άλλο κατάστημα σπρώχνει περισσότερα χρήματα. Κάποιες φορές όντως είναι τυχαίο. Η γυναίκα μου ειναι συνεχώς με τον υπολογιστή ανοικτό και βλέπει το γίνεται. Τις τελευταίες ημέρες πχ δεν έχει πολύ κίνηση γιατί όσοι πάνε για ψώνια πάνε σε εμπορικά, στο κέντρο της πόλης τους κτλ γιατί τα θέλουν άμεσα. Πολλές φορές έχει να κάνει και με το στοκ Στις 7/4/2023 στις 12:30 ΜΜ, WebDevGr είπε Σύμφωνα με τα όσα έχουν δημοσιοποιηθεί το Fund έχει μειοψηφικό ποσοστό, οπότε δεν παίρνει αποφάσεις. Αν δεν σας αρέσει η μετάλλαξη του Skroutz τα παράπονα σας στους 3 ιδρυτές του που έχουν κρατήσει το 51% και παίρνουν ακόμη τις αποφάσεις. Δεν μπορείς να γνωρίζεις τι έχουν υποσχεθεί στο fund. Λογικά για να αγοράσουν το ποσοστό αυτό θα τους έχουν παρουσιάσει κάποια κέρδη από τα οποία οι μετοχοι θα έχουν μερίσματα. Εάν το fund έχει δώσει 90 μύρια όντως, δεν θα θέλει ένα 8-10% επιστροφη κεφαλαίου σε μερίσματα για να αποσβεσει την επένδυση; πως πιστεύεις πως δουλεύουν τα fund; εάν δεν τα πάρει τα χρήματα αυτά, το fund έχει πρόβλημα. Και θα έχει πρόβλημα και το skroutz. Επομένως η διοίκηση του skroutz έχει όντως πίεση γιατί πρέπει να φερνει αποτελέσματα. Στις 9/4/2023 στις 9:06 ΜΜ, 1comment είπε Εγώ θα σου πω κάτι που έκανα και δημοσιεύτηκαν μαζικά 20-30 προϊόντα (τα μισά που είχα αταξινόμητα τότε). Πήρα τηλέφωνο, περίμενα 15 λεπτά και για πρώτη φορά μίλησα με εκπρόσωπο. Με σύνδεσε με το τεχνικό τμήμα, δικαιολογίες κι εκεί αλλά μου λέει "τώρα θα δείτε αρκετά από τα προϊόντα σας να ανεβαίνουν" και το είδα όντως. Έκτοτε ξαναγυρίσαμε στην ίδια κατάσταση της καθυστέρησης. Ανεβαίνουν κατά μέσο όρο 3-5 προϊόντα τη βδομάδα ανάλογα με το brand. Βέβαια έχω πολύ λιγότερα από σενα σαν σύνολο. Θα είναι η τελευταία χρονιά στο σκρουτζ όπως το κόβω. Οι παραγγελίες πάντως έχουν μια άνοδο σε σχέση με πέρσι που είχα πιο πολλά προϊόντα. Εάν έχεις brand είναι ευκολότερο να ανέβουν. Βάζεις bar code, βρίσκουν το προϊόν το οποίο ακόμη και εάν δεν υπάρχει στην Ελλάδα, το βρίσκουν και το ανεβάζουν. Σε no name δεν ασχολούνται γιατί είναι δουλειά να ψάξουν και να φτιάξουν περιγραφές δεν πρόκειται να ασχοληθούν για αυτά.
1comment Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, james01gr είπε Εάν έχεις brand είναι ευκολότερο να ανέβουν. Βάζεις bar code, βρίσκουν το προϊόν το οποίο ακόμη και εάν δεν υπάρχει στην Ελλάδα, το βρίσκουν και το ανεβάζουν. Σε no name δεν ασχολούνται γιατί είναι δουλειά να ψάξουν και να φτιάξουν περιγραφές δεν πρόκειται να ασχοληθούν για αυτά. Το 80% είναι μικρά brand τα οποία δημιουργώ εξαρχής. Το σκρουτζ έπαθε αναλαμπή τις 2 τελευταίες μέρες και ανέβασε όλα τα αταξινόμητα προϊόντα μου τα οποία ήταν από αρχές Φλεβάρη. Και προϊόντα που ανέβασα σήμερα, ανέβηκαν μέσα σε λίγες ώρες. Δεν ξέρω αν συνέβη και σε άλλους. Μάλλον από το πολύ κράξιμο στα τικετ κατάλαβαν ότι έτσι όπως το πάνε, θα χάσουν και όσους πελάτες έχουμε παραμείνει. Μακάρι να συνεχίσουν έτσι. Επεξ/σία 14 Απριλίου 2023 από 1comment
dimpar Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Το επαληθεύω και εγώ. Τα προϊόντα που είχαν εξαιρέσει τα ανέβασαν πλέον. Αύριο με την Ανάσταση θα γίνει και το δεύτερο θαύμα! Επεξ/σία 14 Απριλίου 2023 από dimpar
kormos Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 1 ώρα πριν, 1comment είπε Το 80% είναι μικρά brand τα οποία δημιουργώ εξαρχής. Το σκρουτζ έπαθε αναλαμπή τις 2 τελευταίες μέρες και ανέβασε όλα τα αταξινόμητα προϊόντα μου τα οποία ήταν από αρχές Φλεβάρη. Και προϊόντα που ανέβασα σήμερα, ανέβηκαν μέσα σε λίγες ώρες. Δεν ξέρω αν συνέβη και σε άλλους. Μάλλον από το πολύ κράξιμο στα τικετ κατάλαβαν ότι έτσι όπως το πάνε, θα χάσουν και όσους πελάτες έχουμε παραμείνει. Μακάρι να συνεχίσουν έτσι. 23 λεπτά πριν, dimpar είπε Το επαληθεύω και εγώ. Τα προϊόντα που είχαν εξαιρέσει τα ανέβασαν πλέον. Αύριο με την Ανάσταση θα γίνει και το δεύτερο θαύμα! Ίσως είχαν τεχνικό πρόβλημα...
l3ft3r1s Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 Δημοσ. 14 Απριλίου 2023 2 ώρες πριν, kormos είπε Ίσως είχαν τεχνικό πρόβλημα... Νομίζω δεν ήταν θέμα τεχνικού προβλήματος, αλλά θέμα επιχειρηματικής απόφασης, δεδομένων των ανθρωπίνων πόρων εάν (i) θα μείνουν μη δημοσιευμένα, και θα ανεβαίνουν με πολυ αργους ρυθμούς, με ότι αυτό συνεπάγεται για τους συνεργάτες (ii) θα δημοσιευθούν μαζικά για να σταματήσουν τα παράπονα, αλλά χωρίς να ταξινομηθεί το ίδιο προϊόν κάτω από το ίδιο listing, και με τα πλήρη χαρακτηριστικά του, αν υπάρχει διαθέσιμο από πολλαπλά καταστήματα, καθώς κάτι τέτοιο για να γίνει σωστά χρειάζεται και ανθρώπινο έλεγχο, με ότι αυτό συνεπάγεται για τους πελάτες Προφανώς επέλεξαν το δεύτερο, και φαίνεται σε μερικές κατηγορίες που βλέπεις πολλά listing για το ίδιο ακριβώς προϊόν.
dimpar Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, kormos είπε Ίσως είχαν τεχνικό πρόβλημα... Το τεχνικό πρόβλημα που έχουν λέγεται αλαζωνεία. Συναντάται σε πολλούς τομείς της ελληνικής (και όχι μόνο) πραγματικότητας. Επεξ/σία 15 Απριλίου 2023 από dimpar 1
kormos Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 32 λεπτά πριν, dimpar είπε Το τεχνικό πρόβλημα που έχουν λέγεται αλαζωνεία. Συναντάται σε πολλούς τομείς της ελληνικής (και όχι μόνο) πραγματικότητας. Όταν έχεις την πίτα έχεις και το μαχαίρι 🙂 Γι αυτό πολλές φορές (θα το λέω και εγώ) κατασκευάζεις δικό σου ησοπ να μην εξαρτάσαι από κανέναν... Μφχ
dimpar Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 4 λεπτά πριν, kormos είπε Όταν έχεις την πίτα έχεις και το μαχαίρι 🙂 Γι αυτό πολλές φορές (θα το λέω και εγώ) κατασκευάζεις δικό σου ησοπ να μην εξαρτάσαι από κανέναν... Μφχ Αδελφέ έχουμε δικό μας eshop, απλά το skroutz ήταν για σεβαστό χρόνο ένα τίμιο καναλί κίνησης για κάποιους επαγγελματίες. Κάποιοι που είναι συνεργάτες αρκέτα χρόνια, όπως εγώ, είναι μάρτυρες της τεράστιας αλλαγής μέσα σε αυτά τα χρόνια και δυσανασχετούν περισσότερο. Αλλά η συμπεριφόρα τους και αυτά που λέει το στόμα τους όταν μιλάς μαζί τους είναι απαράδεκτα στην καλύτερη περίπτωση. Θα μπορούσαν να συμπεριφέρονται με περισσότερο σεβασμό στους ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ τους. 2
kormos Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 4 λεπτά πριν, dimpar είπε Αδελφέ έχουμε δικό μας eshop, απλά το skroutz ήταν για σεβαστό χρόνο ένα τίμιο καναλί κίνησης για κάποιους επαγγελματίες. Κάποιοι που είναι συνεργάτες αρκέτα χρόνια, όπως εγώ, είναι μάρτυρες της τεράστιας αλλαγής μέσα σε αυτά τα χρόνια και δυσανασχετούν περισσότερο. Αλλά η συμπεριφόρα τους και αυτά που λέει το στόμα τους όταν μιλάς μαζί τους είναι απαράδεκτα στην καλύτερη περίπτωση. Θα μπορούσαν να συμπεριφέρονται με περισσότερο σεβασμό στους ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ τους. Βρε δεν είπα ότι έχεις άδικο πού αγανακτείς... Στη θέση σου και πολλών άλλων πάντων δεν θα συνέχιζα. Θα κοιτούσα το δικό μου ησοπ σε συνδυασμό προώθησης και όλα καλά
1comment Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, l3ft3r1s είπε Προφανώς επέλεξαν το δεύτερο, και φαίνεται σε μερικές κατηγορίες που βλέπεις πολλά listing για το ίδιο ακριβώς προϊόν. Αυτό γίνεται γιατί το κάθε κατάστημα βάζει δικό του κωδικό προϊόντος ανεξάρτητα από του κατασκευαστή. Και πολλές φορές το κάνει ακριβώς για να αποφύγει να είναι μαζί με τα άλλα καταστήματα. Κι εγώ το κάνω. Δεν με συμφέρει να ανταγωνιστώ τα eshop που είναι μέσα με redirecting και έχουν άλλη τιμή δίχως το 16% προμήθεια του marketplace που έχω βάλει καπέλο στον πελάτη αναγκαστικά. Για να το αποφύγει αυτό, θα πρεπε έστω να χρεώνει τα ίδια σε όλα τα καταστήματα ανεξάρτητα από το μοντέλο που είναι κι έτσι θα "παίζαμε" τις τιμές με τους ίδιους όρους. Τώρα το αποτέλεσμα είναι π.χ. να βλέπεις ένα παπούτσι ίδια περιγραφή ίδιες φωτο σε 5 διαφορετικές καταχωρήσεις με το κάθε κατάστημα να έχει άλλο κωδικό. Επεξ/σία 15 Απριλίου 2023 από 1comment
Allan-Wake Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Δημοσ. 17 Απριλίου 2023 Στις 30/3/2023 στις 10:08 ΜΜ, Georgaras78 είπε Απλά για γέλια το σχόλιο σου.... Πίστεψε με, δεν περίμενα το Σκρουτζ για να με μάθει ο κόσμος. Δεν είχα ανάγκη το Skroutz ούτε και έχω και το απέδειξα. Εκβιασμούς δεν δέχομαι από κανέναν στην δουλειά μου. Τα χρήματα που έσκαγα στο Skroutz, απλά τα ρίχνω αλλού...so what? ελεύθερη αγορά έχουμε (ποιος έχασε????). Ο Κόσμος και οι πελάτες τους γυρνάνε την πλάτη σιγά-σιγά... και δεν το λέω εγώ... συναναστρέφομαι καθημερινά με πολλούς πελάτες και συναδέρφους μου.. κάποτε το skroutz ήταν καινοτόμο, είχαμε την ευκαιρία και γνωριστήκαμε από κοντά με τους ιδρυτές ανταλλάξαμε απόψεις, ο ένας στήριξε τον άλλο... ξαφνικά και χωρίς κανέναν λόγο έκαναν στροφή 360 μοίρες... 360 μοίρες γυρνάς στο σημείο που ξεκίνησες... 1
sakislife Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Ασχετο μεν, με τον τιτλο του θεματος, σχετικοτατο δε με το χαρακτηρα και την ποιοτητα υπηρεσιων του σκρουτζ Αγορασα προιοντα απο το καλαθι του σκρουτζ (από περιέργεια, καθώς ήταν σε προκλητικά χαμηλοτερη τιμη. Οκ, ημουν υποψιασμενος αλλα λεω απο το καλαθι του θα εχω καποια προστασια). Μιλαμε για 400 ευρω παραγγελια !!! Μολις τα παρελαβα διαπιστωσα οτι ηταν κινεζικες απομιμησεις (τελικα ηταν απο κατι καμμενα μαγαζια που συμμετεχουν μονο στο καλαθι, χωρις δικη τους σελιδα κλπ. Φανταστειτε οτι προκειται για προιοντα ηχου και το τιμολογιο που ηρθε ελεγε ιδιοτητα καταστηματος "παραγωγη μοσχολιβανου"!!!...) Εννοειται κανονισα αμεσως επιστροφη, αλλα καθως προκειται για δημοφιλη προιοντα στην κατηγορια τους, φροντισα ν αφησω και κριτικη στο προιον, προκειμενου να προστατευσω και επομενους αγοραστες. Εννοειται οτι εστειλα πρωτα στο σκρουτζ αναλυτικη αναφορα, με φωτογραφιες του γνησιου και της απομιμησης διπλα-διπλα και με καθε λεπτομερεια στις επεξηγησεις. Λοιπον μεχρι και σημερα, εχουν περασει 10 μερες, και τα προιοντα εξακολουθουν να πωλουνται στο καλαθι του σκρουτζ, η δε κριτικη μου δεν εχει δημοσιευτει, και ζητουν αναδιατυπωση, εντελως αοριστα (τρεχα γυρευε) Οκ, λογικό το να μην μπορούν να ελέγξουν τι πουλάει το κάθε κατάστημα και να υπάρχουν τέτοια φαινόμενα, αλλά το να συνεχίζουν να εμφανίζονται αυτά τα προϊόντα μετά από 10 μέρες, μετά από καταγγελία με φωτογραφίες και όλα τα σχετικά, και να μην εγκρίνουν και την κριτική, όχι στο κατάστημα αλλά στο προϊόν προκειμένου να προστατευτούν και οι επόμενοι αγοραστές, συνιστά λαμογιά στην καλύτερη... Επεξ/σία 18 Απριλίου 2023 από sakislife 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα