Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή κρατώ στοιχεία:

Τα συνολικά καταστήματα είχαν φτάσει στο τέλος του 22 στα 14200.

Από εκεί και πέρα μετά και τις 17 Ιανουαρίου που ανακοινώθηκε το χαράτσι, άρχισαν να πέφτουν σταδιακά και μία μέρα πριν τη φραγή δηλαδή την Τετάρτη 8 Μαρτίου είχαν μείνει 12290 καταστήματα. 

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου, μια ημέρα μετά τη φραγή τα καταστήματα ήταν 7830, δηλαδή εξαφανίστηκαν 4460 καταστήματα !!!!

Το εντυπωσιακό βέβαια είναι ότι την Παρασκευή 17 Μαρτίου -τελευταία μέρα που μπορούσαμε να τα δούμε- τα μαγαζιά ήταν 7953, δηλαδή σε μια ολόκληρη εβδομάδα από τα 4460 που έφυγαν προστέθηκαν μόνο 123 καταστήματα.

Αυτό δεν το λες και επιτυχία !!!

  • Like 3
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, PRETTY είπε

Επειδή κρατώ στοιχεία:

Τα συνολικά καταστήματα είχαν φτάσει στο τέλος του 22 στα 14200.

Από εκεί και πέρα μετά και τις 17 Ιανουαρίου που ανακοινώθηκε το χαράτσι, άρχισαν να πέφτουν σταδιακά και μία μέρα πριν τη φραγή δηλαδή την Τετάρτη 8 Μαρτίου είχαν μείνει 12290 καταστήματα. 

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου, μια ημέρα μετά τη φραγή τα καταστήματα ήταν 7830, δηλαδή εξαφανίστηκαν 4460 καταστήματα !!!!

Το εντυπωσιακό βέβαια είναι ότι την Παρασκευή 17 Μαρτίου -τελευταία μέρα που μπορούσαμε να τα δούμε- τα μαγαζιά ήταν 7953, δηλαδή σε μια ολόκληρη εβδομάδα από τα 4460 που έφυγαν προστέθηκαν μόνο 123 καταστήματα.

Αυτό δεν το λες και επιτυχία !!!

Παντως ενα σημαντικο στοιχειο στο event, ειναι το οτι ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ για τα καταστηματα που εφυγαν, τοσο για το λογο αποχωρησης, οσο και για τον αριθμο των καταστημάτων.

ΤΕΡΑΣΤΙΑ μικροπρέπεια για μια τοσο μεγαλη εταιρια, το οποίο για μενα δείχνει 2 πραγματα.

1. Το χαρακτήρα τους

2. Το οτι δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ ανετοι με το γεγονός. Αν ηθελαν ξεκαθαρισμα θα το χαιρόταν κιόλας καθως θα ειχαν πετυχει το στοχο τους.

Αυτο θα πρεπει να μας υπενθυμισει για μια ακομη φορα πως Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΚΡΟΥΤΖ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΔΕΙΟ ΚΟΥΦΑΡΙ !!!

Επεξ/σία από sakislife
  • Like 11
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πιστεύω ότι το σκρουτζ έκανε τη δουλειά του (μάζεψε ζεστό μπόλικο ρευστό χωρίς να κάνει κανένα έξοδο) αλλά σε καμία περίπτωση δεν περίμενε να φύγουν τόσα καταστήματα. Σημάδι ότι εξαφάνισαν το συνολικό αριθμό και οι συνεντεύξεις που λένε ότι τα καταστήματα βγήκαν γιατί είχαν μπει λόγω πανδημίας και όταν άνοιξαν τα φυσικα καταστήματα, δεν τους χρειάζονταν. Μέγα ψέμα αφού ως τα τέλη του 22 είχαν πολύ υψηλό αριθμό καταστημάτων. 

Το θέμα είναι κατά πόσο η ζημιά από τις χαμένες προμήθειες των πρώην συνεργατών θα "φάει" τα έσοδα των 500αρικων. Αν οι προμήθειες είναι τέτοιες όπως του φίλου στις προηγούμενες σελίδες με τα χιλιάρικα κάθε βδομάδα, αν πολλά τέτοια καταστήματα δεν συνέχισαν, η ζημιά θα είναι τεράστια.

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.

η δικη μου εμπειρια ειναι όταν σταμάτησα από το σκρουτζ η πωλήσεις ανέβηκαν 150%

Λογικα ειναι οτι απλα ακολουθούν καποιοι απο τους πελατες ,,,,,δεν αναφέρομαι σε αλλες πλατφορμες αναφέρομαι απευθειας απο το site

οσοι εμειναν στο σκρουτζ επιασαν το αντίστοιχο ποσοστο?

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Θεωρώ "τυχαία" την αύξηση γιατί την ίδια αύξηση έχω δει σε άτομα που δεν δουλεύουν με redirect στο Skroutz ή έχουν άλλο όνομα στο Skroutz και άλλο όνομα στο eshop. 

Θεωρώ ότι επειδή μειώθηκε ο κατάλογος του Skroutz και ίσως πλέον είναι πιο ακριβό, αυτό ωθεί κάποιους χρήστες να ψάχνουν περισσότερο. 

Από την άλλη, κατάστημα που έμεινε στο Skroutz (4500 listing ρούχα) από 10-15k τζίρο που έκανε average τώρα πριν καν τελειώσει ο μήνας έφτασε στα 25k που είναι υψηλότερο ποσό  και από τους μήνες κίνησης, απλά επειδή έφυγαν από τους 20 κύριους ανταγωνιστές του (ίδιος προμηθευτής) οι 9. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν κάποιος έχει και δικό του e-shop και βγαίνει από το σκρουτζ λόγω των σειριακών αυξήσεων, δεν μπορεί να στείλει ένα email σε όλους τους πελάτες στο μητρώο του καταστήματος ότι "θα μας βρείτε πλέον μόνο στο eshop" & ενδεχομένως εξηγώντας τους λόγους (για να μην υποθέσει κανείς ότι τον "εδιωξαν" λόγω καταγγελιών/παραπόνων πελατών πχ), δλδ τις απανωτές αυξήσεις στις προμήθειες κ χρεώσεις ή υπάρχει κάποιο νομικό ρίσκο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, definitio είπε

Αν κάποιος έχει και δικό του e-shop και βγαίνει από το σκρουτζ λόγω των σειριακών αυξήσεων, δεν μπορεί να στείλει ένα email σε όλους τους πελάτες στο μητρώο του καταστήματος ότι "θα μας βρείτε πλέον μόνο στο eshop" & ενδεχομένως εξηγώντας τους λόγους (για να μην υποθέσει κανείς ότι τον "εδιωξαν" λόγω καταγγελιών/παραπόνων πελατών πχ), δλδ τις απανωτές αυξήσεις στις προμήθειες κ χρεώσεις ή υπάρχει κάποιο νομικό ρίσκο;

Αν στειλεις email σε πελάτες που αγόρασαν μέσω marketplace (και όχι μέσω redirection) έχεις υποπέσει σε 2 παραβάσεις:

α. Εχεις παραβιάσει το GDPR καθώς οι πελάτες ΔΕΝ σου έδωσαν ποτέ την συγκατάθεση τους να τηρείς τα στοιχεία τους, αφού η παραγγελία τους έγινε στο marketplace με τους όρους του skroutz.

β. Εχεις παραβιάσει τους όρους συνεργασίας με το σκρουτζ που σου απαγορεύει την διατήρηση των στοιχείων των πελατών και την επικοινωνία μαζί τους.

Φυσικά το αν θα σε κυνηγήσει κανείς για το (α) και (β) είναι θέμα τύχης καθώς και τα δύο είναι κατ' έγκληση του θιγόμενου και όχι αυτεπάγγελτα. Οπότε ρίξε ένα νόμισμα και ανάλογα πράξε.

Αν όμως οι πελάτες είχαν έλθει μέσω redirection και παρήγγειλαν στο καλάθι σου και σέβεσαι εκεί τα GDPR τότε μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Σχετικά με το να εξηγήσεις τους λόγους αποχώρησης σου από το σκρουτζ θέλει πολύ προσοχή διότι αν το κείμενο ΔΕΝ είναι νομικά προσεγμένο ελοχεύει ο κίνδυνος της "δυσφήμισης Ανωνύμου Εταιρείας" που πάλι κατ' έγκληση μπορεί να σε μπλέξει. Αν ποτέ στείλεις τέτοιο κείμενο δώσε το πριν σε έναν καλό δικηγόρο για να σε συμβουλέψει τι επιτρέπεται και τι όχι.

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 2
Δημοσ.

Ξεκί

9 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Αν στειλεις email σε πελάτες που αγόρασαν μέσω marketplace (και όχι μέσω redirection) έχεις υποπέσει σε 2 παραβάσεις:

α. Εχεις παραβιάσει το GDPR καθώς οι πελάτες ΔΕΝ σου έδωσαν ποτέ την συγκατάθεση τους να τηρείς τα στοιχεία τους, αφού η παραγγελία τους έγινε στο marketplace με τους όρους του skroutz.

β. Εχεις παραβιάσει τους όρους συνεργασίας με το σκρουτζ που σου απαγορεύει την διατήρηση των στοιχείων των πελατών και την επικοινωνία μαζί τους.

Φυσικά το αν θα σε κυνηγήσει κανείς για το (α) και (β) είναι θέμα τύχης καθώς και τα δύο είναι κατ' έγκληση του θιγόμενου και όχι αυτεπάγγελτα. Οπότε ρίξε ένα νόμισμα και ανάλογα πράξε.

Αν όμως οι πελάτες είχαν έλθει μέσω redirection και παρήγγειλαν στο καλάθι σου και σέβεσαι εκεί τα GDPR τότε μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Σχετικά με το να εξηγήσεις τους λόγους αποχώρησης σου από το σκρουτζ θέλει πολύ προσοχή διότι αν το κείμενο ΔΕΝ είναι νομικά προσεγμένο ελοχεύει ο κίνδυνος της "δυσφήμισης Ανωνύμου Εταιρείας" που πάλι κατ' έγκληση μπορεί να σε μπλέξει. Αν ποτέ στείλεις τέτοιο κείμενο δώσε το πριν σε έναν καλό δικηγόρο για να σε συμβουλέψει τι επιτρέπεται και τι όχι.

Ξεκίνησα τη πρόταση με το "αν κάποιος έχει δικό του eshop", οπότε σαφώς δεν αναφερόμουν σε αγορές marketplace.

Ούτε έμπορος είμαι...

Απλώς αναρωτιέμαι, παρακολουθώντας τη συζήτηση εδώ,
- για όσους έχουν τη δυνατότητα να διαθέσουν διαδικτυακά τα προϊόντα τους εκτός σκρουτζ (δικό τους eshop)
- και φεύγουν λόγω των αυξανόμενων χρεώσεων
- αλλά ανησυχουν για απώλεια πελατείας / κίνησης
- και για τη πιθανή παρερμηνεία, εκ μέρους πελατών, για τους λόγους της απουσίας τους από τη πλατφόρμα
αν μπορούν να στείλουν ενημερωτικό email στους πελάτες τους - αναλόγως των προτιμήσεων επικοινωνίας που μπορεί να έχουν ρυθμίσει - σχετικά με την αποχώρηση και τους λόγους γι αυτή.

Και το λέω γιατί προσωπικά έβλεπα με καχυποψία ένα κατάστημα που πριν κάποιους μήνες χάθηκε από σκρουτζ και εμφανιζόταν στο bestprice, αγνοώντας τη κατάσταση που επικρατεί στη πλατφόρμα.

 

Δημοσ.

Επειδη βλεπω σχολιαζετε τον αριθμο των καταστηματων που εφυγαν, ξανα και ξανα. Θεωρω οτι απο τα 4500 καταστηματα που εφυγαν, ειχαν απο μηδαμινο εως ελαχιστο τζιρο. Προσωπικα μπαινω σε καποια αποθηκευμενα προιοντα, τα περισσοτερα πλεον εχουν σαν 1η τιμη αμεσα διαθεσιμα, ενω πριν ελαγαν 4-10 μερες με τιμες αρκετα χαμηλες απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο σε καποιες περιπτωσεις. Μονο σε hardware βλεπω να υπαρχουν τετοιες καταχωρισεις, αλλα οκ, ποσοι κρατανε αποθεματα για πχ 4000 rtx

  • Thanks 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Ο κ. Χατζηγεωργίου δεν συνέδεσε τη μείωση του αριθμού των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων με τις χρεώσεις, καθώς όπως είπε «στη διάρκεια της πανδημίας από τις 6.000 επιχειρήσεις, ο αριθμός των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων ανήλθε σε 12.000. Όμως πολλοί δεν συνέχισαν μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων τη συνεργασία τους με την πλατφόρμα».

μα καλα δεν ντρεπεται καθολου να λεει τετοια πραγματα ;;

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Titos301 είπε

μα καλα δεν ντρεπεται καθολου να λεει τετοια πραγματα ;;

Πάσα ομοιοτητα με τους πολιτικούς είναι απλά συκοφαντία!!

Δημοσ.

Επιβεβαιώνω κι έγω αύξηση τζίρου στο σκρουτζ σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι (και με τα μισά προϊόντα από πέρσι). Αν όμως δεν λυθεί το θέμα των ταξινομήσεων προϊόντων, είναι η τελευταία χρονιά που κάθομαι. Το θεωρώ απαράδεκτο να μείναμε λιγότερα καταστήματα και να συνεχίζεται το ίδιο πρόβλημα, το οποίο προφανώς μου κοστίζει πωλήσεις. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και οι προσφορές για να πληρώσω την συνδρομή συνεχίζονται.... 😂 ε, ρε ξεφτιλίκια

Και το mail ξεκινάει έτσι... "Το σκέφτεστε ακόμα?  Ολοκληρώνοντας την πληρωμή του βασικού πακέτου ετήσιας συνδρομής, έχετε την δυνατότητα ενεργοποίησης του marketplace με Έκπτωση 20% στην προμήθεια και δωρεάν πακέτο "Brand Booster" για ένα μήνα!"

Και τους απαντάω....

ΟΧΙ Κουφάλες δεν το σκέφτομαι και δεν θα σας την κάνω την χάρη. 😂

bye-bye skroutz #ποτέ_ξανά 😂

 

 

Στις 25/3/2023 στις 10:47 ΠΜ, SabotazNic είπε

Επειδη βλεπω σχολιαζετε τον αριθμο των καταστηματων που εφυγαν, ξανα και ξανα. Θεωρω οτι απο τα 4500 καταστηματα που εφυγαν, ειχαν απο μηδαμινο εως ελαχιστο τζιρο. 

Κάνεις λάθος... εγώ και αρκετοί συνάδερφοι μου ΔΕΝ φύγαμε επειδή είχαμε χαμηλό ή ελάχιστο τζίρο. Έχω προαναφέρει τους λόγους που φύγαμε.

Στις 24/3/2023 στις 12:43 ΜΜ, gmc είπε

η δικη μου εμπειρια ειναι όταν σταμάτησα από το σκρουτζ η πωλήσεις ανέβηκαν 150%

Λογικα ειναι οτι απλα ακολουθούν καποιοι απο τους πελατες ,,,,,δεν αναφέρομαι σε αλλες πλατφορμες αναφέρομαι απευθειας απο το site

οσοι εμειναν στο σκρουτζ επιασαν το αντίστοιχο ποσοστο?

 

 

Το ίδιο παρατηρώ και εγώ από την στιγμή που έφυγα. Επίσης τα ποσά παραγγελιών που είχα όσο ήμουν στο skroutz ήταν μικρά. Ενώ τώρα οι πελάτες που μπαίνουν απευθείας στο site κάνουν μεγαλύτερες παραγγελίες! 

Επεξ/σία από Georgaras78
  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Georgaras78 είπε

Το ίδιο παρατηρώ και εγώ από την στιγμή που έφυγα. Επίσης τα ποσά παραγγελιών που είχα όσο ήμουν στο skroutz ήταν μικρά. Ενώ τώρα οι πελάτες που μπαίνουν απευθείας στο site κάνουν μεγαλύτερες παραγγελίες! 

Αν δεν ήσασταν στο Σκρουτζ πριν θα σας ήξερε η μάνα σας; Όχι. Πικρή αλήθεια που δεν την αποδεχεστε.

  • Like 1
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...