filip123go Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 15 λεπτά πριν, Georgaras78 είπε Έχασαν σχεδόν το 50% των καταστημάτων και έχει και συνέχεια... Έχεις κάποια πηγή γι αυτό; Εγώ σε προϊόντα τεχνολογίας οι πρώτοι 10 οι ίδιοι είναι (έχω κάποια προσόντα στα αγαπημένα, οπότε τα κοιτάζω συχνά)
Georgaras78 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 4 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Εναπόκειται στην τιμή και στην επαγγελματική σας υπόσταση, εσάς των εμπόρων, να αντέξετε και να μην υποκύψετε σε συγκυριακές ψευτοπροσφορές μέχρι να πάρουν πίσω αυτές τις υπέρογκες χρεώσεις. Και σε εμάς τους καταναλωτές, για παρόμοιους λόγους (κι εμείς φάγαμε στο κεφάλι μια δυσμενή μεταβολή των όρων στο Σκρουτζ Plus), αλλά και βλέποντας πλέον ότι με 49% λιγότερα καταστήματα δεν έχει πλέον ιδιαίτερο νόημα, να δώσουμε το δικό μας μήνυμα, με το δικό μας τρόπο. Οσοι δεν υποκύψαμε στον εκβιασμό δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω. Από την εμπειρία μου γνωρίζω πολύ καλά ποια θα είναι η επόμενη μέρα. Ο Καταναλωτής πλέον αρχίζει να καταλαβαίνει τι παιχνίδια παίζονται και αργά η γρήγορα θα τους γυρίσει την πλάτη. 1 λεπτό πριν, filip123go είπε Έχεις κάποια πηγή γι αυτό; Εγώ σε προϊόντα τεχνολογίας οι πρώτοι 10 οι ίδιοι είναι (έχω κάποια προσόντα στα αγαπημένα, οπότε τα κοιτάζω συχνά) Ναι φυσικά και έχω πηγή, νούμερα που και οι ίδιοι δημοσίευαν κατά καιρούς. Αυτές τις μέρες είχα συζητήσεις με πολλούς επαγγελματίες του χώρου που ΔΕΝ πλήρωσαν και προανέφερα τους λόγους (και φυσικά δεν είναι ότι δεν έχουμε τα 496 ευρώ.) 2
Dead-Poet Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, Georgaras78 είπε Ο Καταναλωτής πλέον αρχίζει να καταλαβαίνει τι παιχνίδια παίζονται και αργά η γρήγορα θα τους γυρίσει την πλάτη. Ο καταναλωτής, πρέπει να ξέρετε ότι έχει πάρει εδώ και πολύ καιρό πρέφα πού πάει αυτή η κατάσταση με τη μονοπωλιακή δύναμη ορισμένων αεριτζίδικων, παρασιτικών υπηρεσιών που απαρτίζουν τη λεγόμενη gig economy. Και σίγουρα ξέρει καλά ότι αν σήμερα είναι η σειρά των μικρομαγαζατόρων να "κινεζοποιηθούν", αύριο θα είναι η δική του σειρά να "κινεζοποιηθεί" κι αυτός (αν δεν έχει συμβεί ήδη) ως εργαζόμενος. Το βλέπετε ήδη κι εσείς με τις ανοικτές Κυριακές, όπου με εξαίρεση τις "παραδοσιακές" εορταστικές, τις υπόλοιπες δεν πατάει ψυχή, γιατί ξέρει ότι αν σήμερα ψωνίζει Κυριακή, αύριο θα δουλεύει Κυριακή. Ο καταναλωτής, το μόνο που ζητάει από εσάς, αγαπητοί μικροέμποροι, είναι επαγγελματισμός και σεβασμός στον πελάτη, τον οποίο να δείχνετε σε όλα τα επίπεδα, ώστε να μην χρειάζεται κανέναν "ενδιάμεσο" (να το πω κομψά) για να σας προτιμήσει. Ξέρετε εσείς. Κι αν δεν ξέρετε, δεν είναι καθόλου δύσκολο να μάθετε. Καταλαβαίνω βέβαια ότι σε κάποια γλουτομειράκια που μεγάλωσαν (χωρίς ποτέ να ανδρωθούν) στη δεκαετία της επίπλαστης ευημερίας (2000-2010) και έμαθαν να γλείφουν τις πατούσες του νεοφιλελευθερισμού από τότε που υπάρχει, ίσως όλα τα παραπάνω να φαντάζουν "μπαναστατικά", αλλά δεν πειράζει. Οι υπόλοιποι καταλαβαίνουν, και αυτό είναι που μετράει. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2023 από Dead-Poet 4
1comment Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 32 λεπτά πριν, filip123go είπε Έχεις κάποια πηγή γι αυτό; Εγώ σε προϊόντα τεχνολογίας οι πρώτοι 10 οι ίδιοι είναι (έχω κάποια προσόντα στα αγαπημένα, οπότε τα κοιτάζω συχνά) Έχει αναφερθεί σε προηγούμενα ποστ με στοιχεία από το σαητ η μείωση των καταστημάτων (40% συν). Επίσης έχουμε ξαναπεί ότι δεν βγήκαν καταστήματα με συνδεδεμένο eshop αλλά κυρίως καταστήματα του marketplace. Οπότε αν στα αγαπημένα σου προϊόντα είναι όλα eshop, λογικό αυτό που λες.
Kag1ante Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 5 ώρες πριν, Ducatista είπε https://www.mononews.gr/business/shopflix-gr-pos-to-marketplace-tou-omilou-marinaki-schediazi-na-pari-tin-protia-apo-ti-skroutz Παντως η λογική έλεγε ότι το shopflix θα άρπαζε την (οποια)ευκαιρία Offtopic αλλά σημαντικό κομμάτι απο το άρθρο: Η εταιρεία δεν έχει στο πλάνο αυτή τη στιγμή παραδόσεις σε lockers ωστόσο λανσάρει άμεσα το πρόγραμμα Pickup drop off points. Σε ένα δίκτυο 500 σημείων οι πελάτες θα μπορούν να παραλαμβάνουν αλλά και το πιο σημαντικό να κάνουν τις επιστροφές σε όποιο από τα σημεία του δικτύου επιλέξουν. Τέλος, άμεσα θα είναι έτοιμο και το mobile application που εκτιμάται ότι θα προσελκύσει περισσότερο τις νέες ηλικίες. Τόσο καιρό ο μόνος λόγος που δεν έπαιρνα shopflix είναι η ανυπαρξία pickup points (τυχαίνει να μην είμαι συχνά σπίτι και σπαστό ωράριο στη δουλειά) οπότε αυτό είναι Big W
microelectronics Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 2 ώρες πριν, james01gr είπε μα έχουν μετόχους στο κεφάλι τους... cvc capitals. διάβασε τι έχουν αγοράσει στην Ελλάδα, επενδυτικό fund είναι. αγοράζουν εταιρείες και αναμένουν υπερκέρδη ή να τις πουλήσουν σε μεγαλύτερη τιμή από ότι τις πήραν για να δώσουν κέρδη στον εαυτό τους και στους επενδυτές τους. που βέβαια δεν βρήκα κάπου το ποσοστό που έχουν αγοράσει στο σκρουτζ, απλά φήμες λένε άνω του 20%. όσο κοντύτερα στο 50 είναι το ποσοστό, τόσο μεγαλύτερη η πίεση. edit εδώ είναι το φεκ με την πώληση του σκρουτζ ΟΜΩΣ δεν αναφέρονται ποσοστά ιδιοκτησίας. σε ΑΕ δεν θα πρέπει να δημοσιεύονται αυτά; (εάν κάποιος γνωρίζει μπορεί να βοηθήσει) https://www.epant.gr/files/2020/apofaseis/714_2020_FEK4970.pdf εσύ πιστεύεις το χαρατσάκι αυτό το έβαλαν για τον εαυτό τους ή για να δείξουν στο fund πως μαζεύουν χρήμα; εγώ το δεύτερο. από την άλλη, εάν τους έφυγε το 40% των πελατών τους σε μία νύχτα, δεν το λες και επιτυχία και να καμαρώνεις στον χρηματοδότη σου για αυτό... θα έχει πολλά επεισόδια αυτό το κομμάτι καθώς πιστεύω πολλά καταστήματα θα λυγίσουν και θα γυρίσουν στο σκρουτζ. είτε μέσω εκβιασμών για την μη απόδοση των πωλήσεων είτε αδυναμία έρευσης άλλων καναλιών πώλησης. για πολλούς βέβαια η συνδρομή αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι και ίσως ήταν αυτό που χρειάζονταν για να αφήσουν μαύρη πέτρα πίσω τους. σε κανά δίμηνο θα έχουμε μία καλύτερη εικόνα πιστεύω. δεν τα ηξερα καθολου αυτα, οποτε ρε παιδια ολα ετσι εξηγουνται..
mankam Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Georgaras78 είπε "Πάντα δίπλα σας" 😂😂😂 Αυτοί που έτρεξαν να πληρώσουν ας πρόσεχαν... 😂 Αναμένονται τρέλες προσφορές τις επόμενες μέρες. 😂 #Σκρουτζ_κατήφορος Αραγε την προσφορά την στέλνει σε όλους όσους δεν πλήρωσαν η επιλέγει καταστήματα με μεγάλους τζίρους, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν ισχύει σε όλους.. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2023 από mankam
james01gr Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 9 λεπτά πριν, mankam είπε Αραγε την προσφορά την στέλνει σε όλους όσους δεν πλήρωσαν η επιλέγει καταστήματα με μεγάλους τζίρους, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν ισχύει σε όλους.. Τα καταστηματα με πολύ μεγάλους τζίρους έχουν ειδική μεταχείριση έτσι και αλλιώς. Αποκλείεται να δουλεύουν με τιμοκατάλογο συν ότι στους όρους χρήσης αναφέρονται αναλυτικά οι εκπτώσεις για τους μεγάλους τζιρους
PRETTY Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 23 λεπτά πριν, mankam είπε Αραγε την προσφορά την στέλνει σε όλους όσους δεν πλήρωσαν η επιλέγει καταστήματα με μεγάλους τζίρους, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν ισχύει σε όλους.. Εγω πάντως με ετήσιο τζιρο 50Κ δεν πήρα καμμία απολύτως προσφορά. Μήπως πρέπει να περιμένω ?
mcstefan7 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 2 ώρες πριν, filip123go είπε Έχεις κάποια πηγή γι αυτό; Εγώ σε προϊόντα τεχνολογίας οι πρώτοι 10 οι ίδιοι είναι (έχω κάποια προσόντα στα αγαπημένα, οπότε τα κοιτάζω συχνά) και φαρμακεία το ίδιο. Παίζει να εχουν μπει και νεα μαγαζια
kidom Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Από 12.855 καταστήματα που δήλωνε ότι είχε στις 03/02/23,σήμερα το skroutz 16/03/23 δηλώνει ότι έχει 6152 καταστήματα.Έχει μια απώλεια μεγαλύτερου του μισού. Το skroutz έχασε το 52,15% τον καταστημάτων του ,πριν και μετά την συνδρομή.Είναι προφανές λοιπόν ότι η υπάρξει του skroutz στηρίζετε σε μικρά καταστήματα ,τα οποία δεν πλήρωσαν τα 400 +ΦΠΑ επειδή τα 495 ευρώ μαζί με προμήθειες και λοιπές χρεώσεις είναι απλά ασύμφορο .Ίσως η απώλεια αυτή του 52,15% τον καταστημάτων κατά δήλωση του ίδιου του skroutz τον αλλάξει από εκμεταλλευτής καταστημάτων σε σωστό συνεργάτη.Αυτή είναι τελικά η λειτουργία των fuds να εκμεταλλεύονται τους αδύναμους. facebook.com/groups/676121607528297/?notif_id=1678986926467382¬if_t=groups_invite_confirmed_feedback&ref=notif 1
mcstefan7 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, james01gr είπε Τα καταστηματα με πολύ μεγάλους τζίρους έχουν ειδική μεταχείριση έτσι και αλλιώς. Αποκλείεται να δουλεύουν με τιμοκατάλογο συν ότι στους όρους χρήσης αναφέρονται αναλυτικά οι εκπτώσεις για τους μεγάλους τζιρους Πάντα τα μεγάλα μαγαζιά (βάση τζίρου) έχουν εκπτώσεις και προμο.
dim1711 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Στις 6/2/2023 στις 12:44 ΠΜ, nova_centurion είπε Απλά και πρακτικά. Το σκρουτζ εδω και 5 χρόνια ανεβάζει συνεχώς τις χρεώσεις του. Από 5-6 λεπτά το κλικ πήγε 30 λεπτά δηλ. 400% αύξηση. Μετά ανακάλυψε ότι μπορεί να υποχρεώσει ΟΛΟΥΣ τους λιανέμπορους να εγκαταστήσουν λογισμικό καταγραφής της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ δραστηριότητας του eshop και έτσι έμαθε τι πουλάει η αγορά και μπόρεσε να το εκμεταλλευτεί για να επιβάλει ποσοστό προμήθειας πιυ φτάνει στο 13% επι της τιμής πώλησης μαζί με τον ΦΠΑ δηλ. στο αποφορολογημένο 16% προμήθεια. Μετά είπε στα μαγαζιά ότι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πάνε αποκλειστικά σε καθεστώς προμήθειας και διακόπτει το κλικ στις πιο κινήσιμες κατηγορίες προϊόντων. Μετά είπε ότι τα νέα μαγαζιά πάνε υποχρεωτικά στο marketplace και μόνο όπου οι προμήθειες είναι περίπου 3% μεγαλύτερες, Κατά την διάρκεια των προηγούμενων ετών κάθε 3-6 μήνες αύξανε τις προμήθειες κατά 10% - 20% Μετά είπε ότι για να υπάρχει ένα μαγαζί στην πλατφόρμα πρέπει να πληρώνει 400 ευρώ συνδρομή. Μετά είπε ότι για να έχει προβολή το μαγαζί και να παίρνει τα στατιστικά που έπαιρνε μέχρι πριν λίγες ημέρες πρέπει να πληρώνει 2000 ευρώ/έτος. Μετά είπε ότι για να πληρώνει πιο γρήγορα αυτό που οφείλει στο μαγαζί από τις πωλήσεις στο καλάθι πρέπει να πληρώνει το μαγαζί άλλα 600 ευρώ το χρόνο. Μετά θα πει κάτι άλλο ... και μετά κάτι άλλο... κοκ Οσοι δεν καταλαβαίνετε τι γίνεται αυτό λέγεται ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ καθώς τα μαγαζιά (ακόμη και τα μεγαλο-μεσαία) δεν έχουν την δύναμη να διαπραγματευτούν μαζί του καθώς έχει πάνω από το 60% της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου. ΟΣΟΙ δεν γνωρίζετε την νομοθεσία θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι ο νομοθέτης (όχι ο εγχώριος αλλά ο διεθνής) τοποθετεί την δεσπόζουσα θέση στο κατώφλι του 30%. Δηλ. πάνω από 30% θεωρείται ότι ρυμίζεις την αγορά. Αν δεν το γνωρίζετε η κατάχρηση θέσης αυτή είναι ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ και για αυτό ο νομοθέτης όταν την στοιχειοθετεί την έχει ως σοβαρό αδίκημα κατά της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς. Οσοι λένε δεν με ενδιαφέρει (η κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης) και τα μαγαζιά να ψάξουν να δουν τι θα κάνουν σημαίνει ότι δεν κατανοούν την λειτουργία της αγοράς καθώς η συγκέντρωση της αγοράς σ' έναν παίκτη ΔΕΝ επιτρέπει την ανάπτυξη ΝΕΩΝ επιχειρήσεων και ταυτόχρονα η αφαίμαξη κάθε επιχείρησης με τερατώδεις προμήθειες αφενός απαγορεύει στην πράξη οποιαδήποτε άλλη διαφημιστική ενέργεια από το μαγαζί και αφετερου οδηγεί στην επιβάρυνση των καταναλωτών με αυξήσεις στις τιμές. Για να μην περιοριστώ στο σκρουτζ τα ίδια ισχύουν και με ΑΜΑΖΟΝ και efood και άλλους ενδιάμεσους. Διαβάστε λίγο τις αθέμιτες πρακτικές του ΑΜΑΖΟΝ κατά των επιχειρήσεων στο marketplace όπως καταγγέλεται από την ΕΕ που το ερευνά, δείτε και τους ισολογισμούς του όπου φαίνεται ότι πουλάει εμπορεύματα με ζημιά ώστε να ανταγωνίζεται αθέμιτα τους άλλους και να παίρνει μεγάλο μερίδιο αγοράς ώστε να κερδίζει από λοιπές χρεώσεις που επιβάλλει και έτσι overall να είναι κερδοφόρο. Αυτά είναι δεισλειτουργίες της αγοράς. ΕΙΝΑΙ εις βάρος της κοινωνίας και των καταναλωτών και τουλάχιστον σε φόρα όπως το παρόν με πιο υποψιασμένους καταναλωτές πρέπει να καταδικάζονται. Η πιο ολοκληρωμένη πραγματική ανάλυση ωραίος! 3
Dead-Poet Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, kidom είπε Ίσως η απώλεια αυτή του 52,15% τον καταστημάτων κατά δήλωση του ίδιου του skroutz τον αλλάξει από εκμεταλλευτής καταστημάτων σε σωστό συνεργάτη.Αυτή είναι τελικά η λειτουργία των fuds να εκμεταλλεύονται τους αδύναμους. Τα funds θα καταλάβουν μόνο αν δουν ότι αυτή η απώλεια πλήθους καταστημάτων μετουσιώνεται και σε αντίστοιχη απώλεια σε τζίρο, και άρα σε προμήθειες που καταλήγουν στο ίδιο το Σκρουτζ. Εδώ λοιπόν είναι που πρέπει να παίξει κομβικό ρόλο και ο καταναλωτής. Μπορεί να δοκιμάσει άλλες πλατφόρμες αναζήτησης, που (τουλάχιστον μέχρι τώρα) δεν έχουν αποθρασυνθεί, ή απευθείας αγορές από το κατάστημα, ακόμα και με τηλεφωνική παραγγελία αν έχει πρώτα βεβαιωθεί από προηγούμενες εμπειρίες ότι το κατάστημα είναι αξιόπιστο και λειτουργεί με επαγγελματισμό, ώστε να μην παίρνει κανένας μεσάζοντας το παραμικρό. Αλλά όσο η κυρπαντελήδικη κοινωνία είναι πλήρως αδιάφορη στο μέλλον των μικρών καταστημάτων (της ραχοκοκαλιάς της δηλαδή) και την ενδιαφέρει μόνο το hype και η "τιμωρία", λόγω φθόνου, των "μικρών", θα μου επιτρέψετε να μην είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Και μαζί με τα καταστήματα, θα την πληρώσουμε και όσοι καταναλωτές έχουμε μια άλλη άποψη για το πώς θα έπρεπε να λειτουργεί μια πραγματικά ελεύθερη αγορά. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα