Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, WebDevGr είπε Μόνο να γράφετε τσίτατα είστε, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε μια μαθηματική πράξη. Η εταιρεία με την οποία συνεργάζομαι, μικρομεσαία στον χώρο της, το 2022 ξόδεψε σε Google AdWords 160000€. Ο ιδιοκτήτης της θα έκανε πάρτι αν υπήρχε ένα Σκρουτζ στο αντικείμενο του. Το κόστος διαφήμισης δεν το πλήρωσε ο ιδιοκτήτης από την τσέπη του, αλλά οι πελάτες του με τις αγορές τους. Αυτό γίνεται εδώ και δεκαετίες σε όλα τα προϊόντα και για όλα τα κόστη μιας επιχείρησης. Η τιμή ενός προϊόντος και μιας υπηρεσίας περιέχει μέσα και το κόστος διαφήμισης και το κόστος υπαλλήλων και το κόστος ενοικίων και και και... Τι διαφορετικό λοιπόν συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση και έχετε βγει στα κάγκελα και γράφετε επαναστατικά τσίτατα μερικοί; Αν θέλετε να κάνετε επανάσταση, να την κάνετε στα ήδη πρώτης ανάγκης, που κι αυτά έχουν πάρει καπέλο ~50% Αυτό που εσύ αποκαλείς, πιθανολογώ απαξιωτικά, "επανάσταση", είναι αντίδραση σε μια υπέρογκη και μη δικαιολογημένη αύξηση στην τιμή μιας παρεχόμενης υπηρεσίας, η οποία "μαθηματικά" θα φαλκιδεύσει τον ανταγωνισμό (καθώς θα αποσυρθούν καταστήματα που με την ύπαρξή τους θα προσέφεραν περισσότερες επιλογές) και θα οδηγήσει σε αύξηση των τιμών. Αναφορικά με τα είδη πρώτης ανάγκης, προφανώς ούτε αυτά εξαιρούνται από την κριτική, καθώς αυτό που συμβαίνει δεν είναι συνθήκη η οποία απορρέει από την ελεύθερη αγορά και τον ανταγωνισμό, αλλά συνθήκη η οποία απορρέει από σκληρά καρτέλ στην ενέργεια, στα τρόφιμα και αλλού, έχοντας αφεθεί να αλωνίζουν ανεξέλεγκτα. Για το αξίωμα δράσης-αντίδρασης (και όχι βέβαια "επανάστασης") παραπέμπω στη φυσική των γυμνασιακών τάξεων (τρίτος Νόμος του Νεύτωνος). 5
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Επειδή εδώ μιλάμε για συγκεκριμένη υπηρεσία έχεις να προτείνεις μια σοβαρή εναλλακτική πέραν την υποτιθέμενης επανάστασης; Εγώ μπορώ να σου αποδείξω με απλά μαθηματικά ότι όποιος προσπαθήσει να πουλήσει εκτός πλατφόρμας με ατομική διαφήμιση-προώθηση θα του κοστίσει τουλάχιστον δεκαπλάσια. Είναι απίστευτη η ευκολία με την οποία αφορίζετε πράγματα. Στο Ηράκλειο που μένω όλα τα προϊόντα έχουν καπέλο γιατί είναι μικρή η αγορά και η μόνη εναλλακτική είναι οι online αγορές που αρκετοί δεν προτιμούν, είτε από άγνοια, είτε από φόβο. Τα τελευταία χρόνια έχω αγοράσει προϊόντα από όλες τις περιοχές της Ελλάδας κι όχι μόνο, σε τιμές πολύ κάτω από την τοπική αγορά. Με την δική σου λογική θα έπρεπε να ψωνίζω από τοπικά καταστήματα πληρώνοντας καπέλο; Τα καταστήματα, από άλλες μικρές πόλεις, τα οποία μου πούλησαν πράγματα μέσα από τις online πλατφόρμες θα έπρεπε να περιοριστούν στους πελάτες της γειτονιάς τους; Οι πλατφόρμες προσφέρουν value και στους εμπόρους και στους καταναλωτές. Όποιος θεωρεί ότι κοστίζει πολύ αυτό το value ας πάει παρακάτω. Απλά είναι τα πράγματα. 8 1 2
Titos301 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 43 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Η εταιρεία με την οποία συνεργάζομαι, μικρομεσαία στον χώρο της, το 2022 ξόδεψε σε Google AdWords 160000€. Ο ιδιοκτήτης της θα έκανε πάρτι αν υπήρχε ένα Σκρουτζ στο αντικείμενο του. επιπλα;
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Με την δική σου λογική θα έπρεπε να ψωνίζω από τοπικά καταστήματα πληρώνοντας καπέλο; Όχι. Με τη δική μου λογική, που άλλωστε την ανέφερα και στο αρχικό μου σχόλιο στην παρούσα συζήτηση, σύντομα οι πολιτικές τις οποίες εφαρμόζουν οι πλατφόρμες που έχουν αποχαλινωθεί θα οδηγήσουν σε επίπεδα τιμών όπου θα συγκλίνουν με αυτά των "τοπικών"/φυσικών/αλυσίδων καταστημάτων, άρα με σχεδόν το ίδιο καπέλο. Δες και το παρακάτω σχόλιο -ναι, έμπορος το έγραψε, όχι καταναλωτής, αλλά νομίζω ότι δύσκολα θα άντεχε αντίλογος απέναντί του: 1
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, Titos301 είπε επιπλα; όχι καμιά σχέση. 25 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Όχι. Με τη δική μου λογική, που άλλωστε την ανέφερα και στο αρχικό μου σχόλιο στην παρούσα συζήτηση, σύντομα οι πολιτικές τις οποίες εφαρμόζουν οι πλατφόρμες που έχουν αποχαλινωθεί θα οδηγήσουν σε επίπεδα τιμών όπου θα συγκλίνουν με αυτά των "τοπικών"/φυσικών/αλυσίδων καταστημάτων, άρα με σχεδόν το ίδιο καπέλο. Αυτά δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα γιατί αν δεν τα δώσουν σε Skroutz, Bestprice κλπ θα πρέπει να τα δώσουν σε άμεση διαφήμιση η οποία κοστίζει πολύ περισσότερο. Το online επιχειρείν δεν είναι όπως ήταν το 2000 ή το 2010. Ο ανταγωνισμός συνεχώς αυξάνεται, είτε γιατί είναι περισσότερα τα μαγαζία που πουλάνε online, είτε γιατί οι καταναλωτές έχουν πλέον μεγαλύτερη άνεση (και εργαλεία) στις online αγορες και δεν περιορίζονται σε τοπικό-εθνικό επίπεδο. Θα επιβιώσουν μόνο όσοι είναι σοβαροί, πουλάνε σωστά προϊόντα, τηρούν τους χρόνους παράδοσης και δεν φοβούνται να επενδύσουν σε σύγχρονα εργαλεία πώλησης. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2023 από WebDevGr
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Θα επιβιώσουν μόνο όσοι είναι σοβαροί, πουλάνε σωστά προϊόντα, τηρούν τους χρόνους παράδοσης και δεν φοβούνται να επενδύσουν σε σύγχρονα εργαλεία πώλησης. Συμφωνώ απόλυτα ως προς αυτό, και υπερθεματίζω κιόλας, έχοντας ήδη γράψει ότι το Σκρουτζ (και η κάθε πλατφόρμα) πρέπει να πετάει έξω τους "επαγγελματίες" της αρπαχτής. Ωστόσο, σοβαρός δεν σημαίνει κατ' ανάγκη (και μόνο) οικονομικά εύρωστος, ώστε να μην τον νοιάζει το 60% της αύξησης στις τιμές από τις πλατφόρμες. Όπως υπάρχει παντού αρκετή σαβούρα, έτσι υπάρχουν και αρκετοί σοβαροί επαγγελματίες, που σέβονται τον πελάτη, δεν φοροδιαφεύγουν, και γενικώς ομνύουν κι αυτοί στους νόμους του υγιούς ανταγωνισμού με καθαρούς κανόνες παιχνιδιού. Έχουν, όμως, ένα "ελάττωμα": είναι "μικροί". Τι να τους κάνουμε λοιπόν; Να τους δείξουμε εμμέσως την έξοδο τραβώντας μια βαρβάτη αύξηση στις τιμές των υπηρεσιών που τους παρέχουμε, για να μείνουν σαφώς λιγότεροι που όμως θα πουλάνε πιο ακριβά; Αυτό είναι το θέμα, και για τον έμπορο, και για τον καταναλωτή. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2023 από Dead-Poet
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Η επιχείρηση για κάποιο λόγο αποφάσισε να αυξήσει τα κόστη. Δεν είμαστε μέτοχοι της για να έχουμε λόγο στην τιμολογιακή της πολιτική. Το αν είναι λογικές η όχι η αυξήσεις θα το κρίνει ο καθένας με βάση το πορτοφόλι του και με βάση το κέρδος που έχει από αυτές τις υπηρεσίες. Επειδή όμως οι αφορισμοί δεν προσφέρουν κάτι, ούτε στον διάλογο, ούτε στην τσέπη κανενός, έχετε να προτείνετε μια σοβαρή εναλλακτική; Τι μπορεί να κάνει ο μικρός μαγαζάτορας; Να βγει και να πάει που; Να παλέψει μόνος του; Να περιοριστεί στην τοπική αγορά; Να γυρίσει στο 1990 και να τυπώνει φυλλάδια; Ποια είναι η εναλλακτική που προτείνετε, εφόσον θεωρείτε ότι οι συγκεκριμένες υπηρεσίες είναι παρασιτικές;
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, WebDevGr είπε Η επιχείρηση για κάποιο λόγο αποφάσισε να αυξήσει τα κόστη. Δεν είμαστε μέτοχοι της για να έχουμε λόγο στην τιμολογιακή της πολιτική. Το αν είναι λογικές η όχι η αυξήσεις θα το κρίνει ο καθένας με βάση το πορτοφόλι του και με βάση το κέρδος που έχει από αυτές τις υπηρεσίες. Επειδή όμως οι αφορισμοί δεν προσφέρουν κάτι, ούτε στον διάλογο, ούτε στην τσέπη κανενός, έχετε να προτείνετε μια σοβαρή εναλλακτική; Τι μπορεί να κάνει ο μικρός μαγαζάτορας; Να βγει και να πάει που; Να παλέψει μόνος του; Να περιοριστεί στην τοπική αγορά; Να γυρίσει στο 1990 και να τυπώνει φυλλάδια; Ποια είναι η εναλλακτική που προτείνετε, εφόσον θεωρείτε ότι οι συγκεκριμένες υπηρεσίες είναι παρασιτικές; Την εναλλακτική την πρότεινες ο ίδιος, και είναι η πεμπτουσία της ελεύθερης επιλογής. Δηλαδή, οι ίδιοι οι έμποροι θα κρίνουν αν μια αύξηση 60% είναι εύλογη ή όχι, και θα πράξουν ανάλογα σταθμίζοντας όλα τα δεδομένα. Από εκεί και πέρα, όσοι είμαστε έξω από τον άμεσο χορό (δεν είμαστε έμποροι), αλλά μέσα στον έμμεσο (καταναλωτές), διατηρούμε κάθε δικαίωμα να κρίνουμε και να τοποθετούμαστε απέναντι στις πρακτικές των πλατφορμών, γιατί ο αντίκτυπος των πρακτικών αυτών σίγουρα θα φτάσει και στη δική μας τσέπη. Και φυσικά, διατηρούμε κάθε δικαίωμα ως προς το αν, σε τι βαθμό, και κυρίως με ποιο τρόπο, θα χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες τους.
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Ναι αλλά κάποιοι μιλήσατε για παρασιτικές υπηρεσίες. Τελικά τι ισχύει; Είναι παρασιτικές ή είναι μια χρήσιμη υπηρεσία που απλά πλέον είναι ακριβή για κάποιους;
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Μόλις τώρα, WebDevGr είπε Ναι αλλά κάποιοι μιλήσατε για παρασιτικές υπηρεσίες. Τελικά τι ισχύει; Είναι παρασιτικές ή είναι μια χρήσιμη υπηρεσία που απλά πλέον είναι ακριβή για κάποιους; Μίλησα γενικότερα για τέτοιες υπηρεσίες, της gig economy, που προέρχονται από (πρώην) startups. Αν θέλεις να γίνω πιο συγκεκριμένος, τότε ναι, στο delivery για παράδειγμα, θεωρώ ότι οι υπηρεσίες αυτές είναι παρασιτικές και φροντίζω να αποφεύγω να τις χρησιμοποιώ. Ο παλιός, καλός τρόπος της τηλεφωνικής κλήσης/παραγγελίας σουβλακιών και πιτσών, ευτυχώς δεν πέθανε ακόμα. 1
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 6 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Μίλησα γενικότερα για τέτοιες υπηρεσίες, της gig economy, που προέρχονται από (πρώην) startups. Αν θέλεις να γίνω πιο συγκεκριμένος, τότε ναι, στο delivery για παράδειγμα, θεωρώ ότι οι υπηρεσίες αυτές είναι παρασιτικές και φροντίζω να αποφεύγω να τις χρησιμοποιώ. Ο παλιός, καλός τρόπος της τηλεφωνικής κλήσης/παραγγελίας σουβλακιών και πιτσών, ευτυχώς δεν πέθανε ακόμα. Επειδή σε κάποιους δεν βολεύει ή δεν συμφέρει δεν σημαίνει ότι μια υπηρεσία είναι παρασιτική. Υπάρχουν χιλιάδες καταναλωτές που τις χρησιμοποιούν καθημερινά και εκατοντάδες μαγαζία που χωρίς αυτές δεν θα επιβιώναν. Ειδικά εν μέσω πανδημίας. Υπήρξαν πάρα πολλά μαζαγιά σε τοπικό επίδεδο που δεν είχαν σκοπό να μπουν σε αυτές τις πλατφόρμες αλλά μπήκαν μέσα στην καραντίνα και χάρη σε αυτές δεν έβαλαν λουκέτο. Δεν γίνεται λοιπόν όταν μας συμφέρει να είναι καλές κι όταν δεν μας συμφέρει να είναι παρασιτικές. 1
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, WebDevGr είπε εκατοντάδες μαγαζία που χωρίς αυτές δεν θα επιβιώναν. Ειδικά εν μέσω πανδημίας. Υπήρξαν πάρα πολλά μαζαγιά σε τοπικό επίδεδο που δεν είχαν σκοπό να μπουν σε αυτές τις πλατφόρμες αλλά μπήκαν μέσα στην καραντίνα και χάρη σε αυτές δεν έβαλαν λουκέτο. Μια και το πελατολόγιό σου, σου δίνει την ευκαιρία της άμεσης και συχνής επαφής με την αγορά, ρώτα κάποιους επαγγελματίες της εστίασης (που τους εμπιστεύεσαι και σε εμπιστεύονται) να σου πουν ειλικρινά τη γνώμη τους για τη συμμετοχή τους στις πλατφόρμες delivery. Εγώ πάντως, με όσους το έχω συζητήσει, παίρνω την απάντηση "αναγκαίο κακό" που εδράζεται στο hype και όχι σε πραγματική αναγκαιότητα. Προσωπικά, αυτό που θα "εκπαιδεύσω" τα παιδιά μου να κάνουν, όταν αρχίσουν να παραγγέλνουν από καταστήματα εστίασης, είναι να προτιμήσουν την απευθείας παραγγελία από το κατάστημα, παρά να πληρώνουν αχρείαστους μεσάζοντες (για να πω την κομψή λέξη) μόνο και μόνο για το hype της πλατφόρμας. 1
mankam Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 10 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Επειδή σε κάποιους δεν βολεύει ή δεν συμφέρει δεν σημαίνει ότι μια υπηρεσία είναι παρασιτική. Υπάρχουν χιλιάδες καταναλωτές που τις χρησιμοποιούν καθημερινά και εκατοντάδες μαγαζία που χωρίς αυτές δεν θα επιβιώναν. Ειδικά εν μέσω πανδημίας. Υπήρξαν πάρα πολλά μαζαγιά σε τοπικό επίδεδο που δεν είχαν σκοπό να μπουν σε αυτές τις πλατφόρμες αλλά μπήκαν μέσα στην καραντίνα και χάρη σε αυτές δεν έβαλαν λουκέτο. Δεν γίνεται λοιπόν όταν μας συμφέρει να είναι καλές κι όταν δεν μας συμφέρει να είναι παρασιτικές. Διαβασε τον τίτλο, είσαι εκτός θέματος σε όλες τις απαντήσεις σου, επίσης στα δικά μου μάτια έχεις εμμονή με το skroutz. Κάποια καταστήματα δεν είχαν συνδρομή μονο τις χρεώσεις βάση πωλήσεων απο το merchants, τωρα καλούνται να πληρώσουν συνδρομή η να φύγουν απο την πλατφόρμα, να πληρώσουν έξτρα υπηρεσίες και διαφήμιση η να μείνουν στο κάτω μέρος της λίστας το προϊόντων . 4
SabotazNic Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Στις 9/2/2023 στις 11:39 ΠΜ, WebDevGr είπε Σε ευχαριστώ για την πληροφορία αλλά δεν αναφέρθηκα στο καλάθι του Σκρουτζ Στις 9/2/2023 στις 12:16 ΜΜ, WebDevGr είπε Ενώ είναι λογικό να έχεις διαφορετικές τιμές; Αν δεν σε συμφέρει αυτό το κανάλι πώλησης, βρες άλλο κανάλι πώλησης ή βγες μόνο σου με google/facebook ads. Αλήθεια και στους επισκέπτες από google/facebook ads δείχνετε διαφορετικές τιμές στα προϊόντα σας; Ειναι λογικο να εχεις αλλες τιμες, οπως ειναι λογικο και το efood να χρεωνει delivery.
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 7 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Μια και το πελατολόγιό σου, σου δίνει την ευκαιρία της άμεσης και συχνής επαφής με την αγορά, ρώτα κάποιους επαγγελματίες της εστίασης (που τους εμπιστεύεσαι και σε εμπιστεύονται) να σου πουν ειλικρινά τη γνώμη τους για τη συμμετοχή τους στις πλατφόρμες delivery. Εγώ πάντως, με όσους το έχω συζητήσει, παίρνω την απάντηση "αναγκαίο κακό" που εδράζεται στο hype και όχι σε πραγματική αναγκαιότητα. Προσωπικά, αυτό που θα "εκπαιδεύσω" τα παιδιά μου να κάνουν, όταν αρχίσουν να παραγγέλνουν από καταστήματα εστίασης, είναι να προτιμήσουν την απευθείας παραγγελία από το κατάστημα, παρά να πληρώνουν αχρείαστους μεσάζοντες (για να πω την κομψή λέξη) μόνο και μόνο για το hype της πλατφόρμας. Θα τα εκπαιδεύσεις να παίρνουν τηλέφωνο που; Στα 1-2 μαγαζία της γειτονιάς; Το μενού, τον τιμοκατάλογο και τα τηλέφωνα θα τα βρίσκουν στα άθλια φυλλάδια που πετάνε ακόμη στις εισόδους; Δηλαδή οι υπηρεσίες αυτές δεν έχουν προσφέρει τίποτα στον καταναλωτή; Δεν έχουν ανακαλύψει μαγαζία και γεύσεις μέσα από αυτές τις πλατφόρμες; Δεν έχουν συγκρίνει τιμές; Δεν έχουν διαβάσει κριτικές; 2 λεπτά πριν, mankam είπε Διαβασε τον τίτλο, είσαι εκτός θέματος σε όλες τις απαντήσεις σου, επίσης στα δικά μου μάτια έχεις εμμονή με το skroutz. Κάποια καταστήματα δεν είχαν συνδρομή μονο τις χρεώσεις βάση πωλήσεων απο το merchants, τωρα καλούνται να πληρώσουν συνδρομή η να φύγουν απο την πλατφόρμα, να πληρώσουν έξτρα υπηρεσίες και διαφήμιση η να μείνουν στο κάτω μέρος της λίστας το προϊόντων . Ναι πρέπει να πληρώσουν μια συνδρομή για να κάνουν χρήση μιας υπηρεσίας; Φοβερό! Ε ας βγουν τότε να κυνηγάνε τον πελάτη με τον τουφέκι. Εκτός κι αν έχεις να προτείνεις κάποια εναλλακτική, γιατί κανείς δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα