Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Makis_panamera είπε

Πιστευεις οτι τα hit προιοντα που ειναι της τεχνολογιας δεν ξερει ο skroutz ποσο πωλιουνται στο εξωτερικο? μονο αυτο να ξερεις, το ΦΠΑ να βαλεις επανω θα δεις οτι δεν μπορεις να ανταγωνιστης τον πρωτο. Αρα ξερεις και ποια μαγαζια ειναι αυτα, κανε αγορα κινητο με τιμολογιο, και δεν ποσα μαγαζια θα αλλαξει η παραγγελια σου, ποιος θελει να κοψει κινητο με τιμολογιο, επεργαστης AMD Ryzen 5 5600G, στο εξωτερικο εχει αγορα χωρις ΦΠΑ 102€+ ΦΠΑ 126€, δηλαδη κοστος, δες ποσο τον πουλαει ο πρωτος.

Οκ, κατάλαβα πως υπολογίζεται, ευχαριστώ. Δεν ξέρει ουσιαστικά ο Σκρουτζ πόσο αγοράζει ο έμπορος, απλά "δεν βγαίνουν τα νούμερα". 

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, 1comment είπε

Πραγματικά εύχομαι όλα να πάνε καλά. Τουλάχιστον να ξέρουμε του χρόνου 1-2 βδομάδες πριν τη λήξη συνδρομής, να μην αποδεχτούμε νέες παραγγελίες αν δεν σκοπεύουμε να συνεχίσουμε, γιατί το σκρουτζ δεν θα μας πληρώσει τα λεφτά μας...

Υπεξαίρεση λέγεται. 

Έχω την αίσθηση ότι οι νέοι όροι είμαι παράνομοι,  διότι μετά τη λήξη τους γίνεται αορίστου. 

Βλέπω όσοι πλήρωσαν τα 400€ όταν θα δουν να πληρώνονται κανονικά οι υπόλοιποι,  να νοιώθουν πολύ μαλακες. 

Απλά πρόβλεψη κάνω, no offense σε όσους τα πλήρωσαν. 

  • Like 1
Δημοσ.

7.216 αυτη τη στιγμη τα ενεργα καταστηματα

Περιπου 600 λιγοτερα απο χθες δλδ

48.5% μειωση σε σχεση με τον Ιανουάριο !!!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sakislife είπε

7.216 αυτη τη στιγμη τα ενεργα καταστηματα

Περιπου 600 λιγοτερα απο χθες δλδ

48.5% μειωση σε σχεση με τον Ιανουάριο !!!

Που ακριβώς φαίνεται το νούμερο 7216 γιατί νομιζω ότι από την Παρασκευ'η αυτό το νούμερο είναι αόρατο!

Δημοσ.
14 ώρες πριν, james01gr είπε

Σχετικά με το 3 πως θα την φάει το σκρουτζ; απόδειξη παίρνεις από το κατάστημα που αγοράζεις όχι από το σκρουτζ. το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σε καλύψει. Εάν το κατάστημα κλείσει, κανεις τον σταυρό σου να μην χαλάσει κάτι μέχρι την λήξη της εγγύησης. Το σκρουτζ δεν καλύπτει εγγύηση σε βλάβες προϊόντων. 

 

11 ώρες πριν, gmc είπε

Επείδη μου έτυχε πήρα επιστροφή χρημάτων 8 μήνες μετά την αγορά. 

Σαν καταναλωτής τουλάχιστον ποιο εύκολα βγάζω άκρη με το skroutz support παρά με τα υπόλοιπα όπως  κάτι άλλα , αν και βέβαια από το you.gr / eshop πάλι είναι αξιόλογα αλλά ελαφρως παραπάνω τιμές 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Titanik είπε

Βλέπω όσοι πλήρωσαν τα 400€ όταν θα δουν να πληρώνονται κανονικά οι υπόλοιποι,  να νοιώθουν πολύ μαλακες. 

 

Ούτε καν... Μα είναι απόλυτα δίκαιο να πληρώσει τα λεφτά που πήρε από παραγγελίες που εκτελέστηκαν κανονικά και χρωστάει στα καταστήματα, άσχετα αν μετά την προθεσμία τους έβγαλε off. Αυτό που λες θα συνέβαινε μόνο αν είχε ακόμα μέσα τα καταστήματα που δεν πλήρωσαν. 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, james01gr είπε

Σχετικά με το 3 πως θα την φάει το σκρουτζ; απόδειξη παίρνεις από το κατάστημα που αγοράζεις όχι από το σκρουτζ. το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σε καλύψει. Εάν το κατάστημα κλείσει, κανεις τον σταυρό σου να μην χαλάσει κάτι μέχρι την λήξη της εγγύησης. Το σκρουτζ δεν καλύπτει εγγύηση σε βλάβες προϊόντων. 

Εάν το πάρεις μέσω market place, κανεις αίτημα στο skroutz, σου στέλνει την courier, στο πέρνει, το πάει στον έμπορο και τον πιέζει ή για αντικατάσταση, ή να δώσει εντέλει μια απάντηση. Αυτή η δίαδικασια έχει τα καλά της όταν είσαι πελάτης, όταν είσαι έμπορος όμως δεν έχει τα καλά της. Γιατί εάν εσυ πάρεις παράδειγμα έναν επεξεργαστή και επειδή δεν ξέρεις να τον τοποθετείς στραβώσεις τα pin, λες στο skroutz για επιστροφή λόγω ελαττωματικού ενώ το χάλασες εσυ, στο πέρνει,το πάει στο έμπορο, εκείνος μιλάει με την amd για παράδειγμα, τον λένε ότι εμείς δεν βγάζουμε ελαττωματικά προϊόντα, ο skroutz δεν το νοιάζει και δεν πιστεύει ότι το χάλασε ο πελάτης, και έτσι σου αφαιρεί την αξία του από τις αντίκαταβολές που έχει να σουδίνει και τα δίνει στον πελάτη, και εσυ μένεις με έναν επεξεργαστή χαλασμένο που μπορεί να κάνει και 500€. Σε πηδάει που σε πηδάει, βάλε και μια χασούρα στον λογαριασμό. Και αυτό το σύστημα πιστέψτε με το κάνουν πολλοί. Επίσης εάν το ανοίξεις και κόψεις την ταινία ασφάλεια του, μπορείς να το επιστρέψεις πίσω στο έμπορο. Είναι λέει από την ευρωπαϊκή ένωση οδηγία. Τώρα εσυ που θα το πουλήσεις με κομμένη ταινία και σε τι τιμή είναι άλλη ιστορία. Αλλά δεν το νοιάζει. Ουσιαστικά εσυ τον πληρώνεις, υπέρ του πελάτη είναι πάντα. 

Δημοσ.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Γιώργος Χατζηγεωργίου του skroutz.gr...

....αναφέρονται τα χαρακτηριστικά εκείνα που έρχονται στη πλατφόρμα και τα οποία θα της επιτρέψουν ουσιαστικά να γίνει η Ελληνική Αmazon.

ενώ εμφανίζεται ιδιαίτερα ένθερμος υποστηρικτής της για την περίφημη συνδρομή των 400 ευρώ συν ΦΠΑ για την οποία υπήρξε έντονη συζήτηση τις προηγούμενες ημέρες, αναφέροντας ότι θα συμβάλλει στο ξεκαθάρισμα της πλατφόρμας, τονίζοντας ότι είναι απλά 30 ευρώ τον μήνα

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/business-stories/giorgos-chatzigeorgiou-skroutz-nees-ipiresies-me-stocho-na-gini-i-elliniki-amazon/

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Makis_panamera είπε

Εάν το πάρεις μέσω market place, κανεις αίτημα στο skroutz, σου στέλνει την courier, στο πέρνει, το πάει στον έμπορο και τον πιέζει ή για αντικατάσταση, ή να δώσει εντέλει μια απάντηση. Αυτή η δίαδικασια έχει τα καλά της όταν είσαι πελάτης, όταν είσαι έμπορος όμως δεν έχει τα καλά της. Γιατί εάν εσυ πάρεις παράδειγμα έναν επεξεργαστή και επειδή δεν ξέρεις να τον τοποθετείς στραβώσεις τα pin, λες στο skroutz για επιστροφή λόγω ελαττωματικού ενώ το χάλασες εσυ, στο πέρνει,το πάει στο έμπορο, εκείνος μιλάει με την amd για παράδειγμα, τον λένε ότι εμείς δεν βγάζουμε ελαττωματικά προϊόντα, ο skroutz δεν το νοιάζει και δεν πιστεύει ότι το χάλασε ο πελάτης, και έτσι σου αφαιρεί την αξία του από τις αντίκαταβολές που έχει να σουδίνει και τα δίνει στον πελάτη, και εσυ μένεις με έναν επεξεργαστή χαλασμένο που μπορεί να κάνει και 500€. Σε πηδάει που σε πηδάει, βάλε και μια χασούρα στον λογαριασμό. Και αυτό το σύστημα πιστέψτε με το κάνουν πολλοί. Επίσης εάν το ανοίξεις και κόψεις την ταινία ασφάλεια του, μπορείς να το επιστρέψεις πίσω στο έμπορο. Είναι λέει από την ευρωπαϊκή ένωση οδηγία. Τώρα εσυ που θα το πουλήσεις με κομμένη ταινία και σε τι τιμή είναι άλλη ιστορία. Αλλά δεν το νοιάζει. Ουσιαστικά εσυ τον πληρώνεις, υπέρ του πελάτη είναι πάντα. 

Δεν νομίζω να σε καλύπτει από προσωπικό λάθος διότι ζητάνε φωτογραφίες κλπ μόνο το DOA θα καλύψει με άμεση αντικατάσταση..

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Makis_panamera είπε

Μα αυτοί δεν ξέρουν εάν είναι προσωπικό το λάθος,απλά  δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν τον πελάτη. Σου μιλάω εκ πείρας. 

Έπρεπε να το κυνηγήσεις με κάποιο τρόπο...εγώ τουλάχιστον θα τους έστελνα συνομιλίες με το support από AMD ή Intel ή ακόμα καλύτερα αν γινόταν η αγορά μέσω του δικού τους marketplace θα τους έλεγα ορίστε το serial number, ορίστε η απόδειξη αγοράς, ορίστε και οι φωτογραφίες του προβλήματος να μιλήσει το support τους ώστε να βγει άκρη αν ήταν εργοστασιακο λάθος, θα μου πεις γιατί να το κάνει αυτό? Διότι αν δεν είναι ούτε τις εταιρίας λάθος ούτε του πελάτη τότε ίσως είναι τις κουριερ θέμα, και μέχρι να λυθεί ας σκοτωθεί το σκρουτζ με τον πελάτη 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Makis_panamera είπε

Εάν το πάρεις μέσω market place, κανεις αίτημα στο skroutz, σου στέλνει την courier, στο πέρνει, το πάει στον έμπορο και τον πιέζει ή για αντικατάσταση, ή να δώσει εντέλει μια απάντηση. Αυτή η δίαδικασια έχει τα καλά της όταν είσαι πελάτης, όταν είσαι έμπορος όμως δεν έχει τα καλά της. Γιατί εάν εσυ πάρεις παράδειγμα έναν επεξεργαστή και επειδή δεν ξέρεις να τον τοποθετείς στραβώσεις τα pin, λες στο skroutz για επιστροφή λόγω ελαττωματικού ενώ το χάλασες εσυ, στο πέρνει,το πάει στο έμπορο, εκείνος μιλάει με την amd για παράδειγμα, τον λένε ότι εμείς δεν βγάζουμε ελαττωματικά προϊόντα, ο skroutz δεν το νοιάζει και δεν πιστεύει ότι το χάλασε ο πελάτης, και έτσι σου αφαιρεί την αξία του από τις αντίκαταβολές που έχει να σουδίνει και τα δίνει στον πελάτη, και εσυ μένεις με έναν επεξεργαστή χαλασμένο που μπορεί να κάνει και 500€. Σε πηδάει που σε πηδάει, βάλε και μια χασούρα στον λογαριασμό. Και αυτό το σύστημα πιστέψτε με το κάνουν πολλοί. Επίσης εάν το ανοίξεις και κόψεις την ταινία ασφάλεια του, μπορείς να το επιστρέψεις πίσω στο έμπορο. Είναι λέει από την ευρωπαϊκή ένωση οδηγία. Τώρα εσυ που θα το πουλήσεις με κομμένη ταινία και σε τι τιμή είναι άλλη ιστορία. Αλλά δεν το νοιάζει. Ουσιαστικά εσυ τον πληρώνεις, υπέρ του πελάτη είναι πάντα. 

οφφτοπικ βγαινουμε, αλλα μαλλον δεν εισαι εμπορος για να τα λες ολα αυτα. Προφανως και βγαινουν ελαττωματικα προιοντα, προφανως και λογω νομου ο ενας ειναι ασφαλισμενος απο τον αλλο (τελικος καταναλωτης-καταστημα, καταστημα-προμηθευτης, κ.ο.κ), και προφανως αν γινει επιστροφη προιοντος, θα παει για ελεγχο και να σφραγιστει εκ νεου (ναι υπαρχουν παραδειγματα στο φορουμ για χρησιμοποιημενα προιοντα, αλλα συνηθως ειναι οι εξαιρεσεις).

Το μονο που κανει ζημια ειναι οταν παιρνει καποιος με αντικαταβολη και δεν παραλαμβανει (και για αυτο σε 2 καταστηματα τελευταια, με πηραν τηλ για την επιβεβαιωση (αν και παλι θα μπορουσα να μην παραλαβω), ενω σε παραγγελια απο το ιδιο καταστημα, αλλα πληρωμη με καρτα, δεν με καλεσαν)

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

οφφτοπικ βγαινουμε, αλλα μαλλον δεν εισαι εμπορος για να τα λες ολα αυτα. Προφανως και βγαινουν ελαττωματικα προιοντα, προφανως και λογω νομου ο ενας ειναι ασφαλισμενος απο τον αλλο (τελικος καταναλωτης-καταστημα, καταστημα-προμηθευτης, κ.ο.κ), και προφανως αν γινει επιστροφη προιοντος, θα παει για ελεγχο και να σφραγιστει εκ νεου (ναι υπαρχουν παραδειγματα στο φορουμ για χρησιμοποιημενα προιοντα, αλλα συνηθως ειναι οι εξαιρεσεις).

Το μονο που κανει ζημια ειναι οταν παιρνει καποιος με αντικαταβολη και δεν παραλαμβανει (και για αυτο σε 2 καταστηματα τελευταια, με πηραν τηλ για την επιβεβαιωση (αν και παλι θα μπορουσα να μην παραλαβω), ενω σε παραγγελια απο το ιδιο καταστημα, αλλα πληρωμη με καρτα, δεν με καλεσαν)

Προφανώς δεν διάβασες ακριβώς τι γράφω. Είπα για προϊόντα που χαλάνε οι πελάτες και λόγω εξυπνάδας τους τα στέλνουν πίσω. Έμπορος ήμουν από το 2013 με το skroutz, εποχή που ήταν τα κλικ 0,03€. 

  • Like 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Makis_panamera είπε

Προφανώς δεν διάβασες ακριβώς τι γράφω. Είπα για προϊόντα που χαλάνε οι πελάτες και λόγω εξυπνάδας τους τα στέλνουν πίσω. Έμπορος ήμουν από το 2013 με το skroutz, εποχή που ήταν τα κλικ 0,03€. 

Δεν χρειαζεται καν τα χαλασουν....

Απειρες επιστροφες σε WiFi Repeater και IP-Cameras επειδη νομιζαν οτι απλα μπαινουν στην πριζα και παιζουν.... 

Τα δηλωναν ελλατωματικα στο Skroutz και αυτο απλα τα δεχονταν.

Τρως εσυ την ανοιχτη-σκισμενη συσκευασια γιατι ο πελατης δεν κανει το κλασσικο RTFM !!!

Στελνεις αλλο και ερχεται και αυτο πισω και σου λενε για ελλατωματικες παρτιδες κτλ...

Στο τελος κανεις πιστωση και ησυχαζεις.. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...