Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
13 minutes ago, SabotazNic said:

 

Στην περιπτωση του αμαζον, ειναι η εξαιρεση να βρεις κατι που δεν το πουλαει το ιδιο (sold/fulfilled by Amazon), και συνηθως αποφευγουμε γιατι ειναι και πιο ακριβο. Στο σκρουτζ, ειναι η εξαιρεση να βρεις καταστημα μεσα στην λιστα που να το εχει και στο marketplace, και συνηθως το αποφευγουμε γιατι δεν ειναι το πιο φθηνο (σε αρκετες περιπτωσεις καταστημα που προσφερει καλαθι του σκρουτζ ειναι στην μεση της λιστας των καταστηματων)

Αλλα και στις 2 περιπτωσεις, αν αγοραζεις κατι που δεν ειναι fulfilled by amazon ή καλαθι σκρουτζ, μιλας απευθειας με το καταστημα.

Προφανώς η αναφορά γίνεται για το Skroutz Marketplace (το 'καλάθι του Skroutz')... :)

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, paredwse είπε

Προφανώς η αναφορά γίνεται για το Skroutz Marketplace (το 'καλάθι του Skroutz')... :)

Ναι ναι ξερω, απλα επισημανα γιατι στο αμαζον συνηθως μιλαμε κατευθειαν με το αμαζον. Αρκετοι ειναι αυτοι που αγοραζουν για πρωτη φορα χωρις εστω fulfilled by amazon, και μετα τα βρισκουν σκουρα στο support ή ακομα και αν υπαρχει τελωνειο. 

Ισως με το 400αρι, να βγουν τα καταστηματα που ειχα καποια προιοντα αρκετα φθηνα, ωστε το καλαθι του σκρουτζ σιγα σιγα να αρχισει αν συμφερει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμπολίτες μου λύση δεν νομίζω να βρεθεί σύντομα ,…. αν έχετε διάθεση να με ακολουθήσετε νομικά από αύριο εδώ είμαι…. εγώ προσωπικά να μου παρακρατεί τα χρήματα χωρίς καν να έχει διάθεση να τα δώσει το βρισκω παράνομο η διορία και η υπομονή φτάνει στο τέλος ….   

Επεξ/σία από gmc
Δημοσ.

Να προσθέσω και μια σύγκριση με το shopflix. Αν παραγγείλεις μέσω καλαθιού σκρουτζ και μέσω shopfliχ και τα δέματα παραδοθούν την ίδια μέρα στην κούριερ από τις 2 φορές που έχω παραγγείλει shopflix παρατηρώ ότι κάνουν περισσότερες μέρες να μου παραδωθούν. 1-2 μέρες είναι ο γενικός κανόνας στο σκρουτζ αναλόγως που είναι το κατάστημα και την ώρα που το παρέδωσε στην μεταφορική 3-4 μέρες στο shopflix. Θέλει οργάνωση ακόμα φαίνεται η κούριερ τους. 

Δημοσ.

Καλημέρα στην ομάδα,

Έχω 2 ηλεκτρονικά καταστήματα που ήταν κάτω από το σκρουτζ με ανακατεύθυνση αλλά και μέσα στο Marketplace 

Και τα 2 αυτά καταστήματα δεν πλήρωσαν το χαράτσι των 496€ και αυτή τη στιγμή δεν προβάλλονται στις σελίδες του.

Από την στιγμή που έληξε η προθεσμία πληρωμής του βασικού πακέτου ο Σκρουτζ σταμάτησε τις πληρωμές για παραγγελίες που είχε εκτελέσει και λεφτά τα οποία είχε πάρει και κρατάει παράνομα στα χέρια του με την αιτιολογία της εκκαθάρισης 

Έχω κάνει 6 ticket και δεν έχει απαντήσει κανένα, έχω πάρει 4 τηλεφωνά και αρνούνται να μου δώσουν κάποια πληροφορία για το πότε θα πληρωθούν τα χρήματα που χρωστάει

Υπάρχουν στην ομάδα συνάδελφοι με παρόμοιο πρόβλημα?? Αν ναι μήπως θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε σειρά κινήσεων ώστε να πιέσουμε την κατάσταση??

Παρακαλώ όσοι συνάδελφοι το διαβάσουν ας απαντήσουν μήπως και συντονιστούμε σε κάποια κινητοποίηση 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, faser_nick είπε

Καλημέρα στην ομάδα,

Έχω 2 ηλεκτρονικά καταστήματα που ήταν κάτω από το σκρουτζ με ανακατεύθυνση αλλά και μέσα στο Marketplace 

Και τα 2 αυτά καταστήματα δεν πλήρωσαν το χαράτσι των 496€ και αυτή τη στιγμή δεν προβάλλονται στις σελίδες του.

Από την στιγμή που έληξε η προθεσμία πληρωμής του βασικού πακέτου ο Σκρουτζ σταμάτησε τις πληρωμές για παραγγελίες που είχε εκτελέσει και λεφτά τα οποία είχε πάρει και κρατάει παράνομα στα χέρια του με την αιτιολογία της εκκαθάρισης 

Έχω κάνει 6 ticket και δεν έχει απαντήσει κανένα, έχω πάρει 4 τηλεφωνά και αρνούνται να μου δώσουν κάποια πληροφορία για το πότε θα πληρωθούν τα χρήματα που χρωστάει

Υπάρχουν στην ομάδα συνάδελφοι με παρόμοιο πρόβλημα?? Αν ναι μήπως θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε σειρά κινήσεων ώστε να πιέσουμε την κατάσταση??

Παρακαλώ όσοι συνάδελφοι το διαβάσουν ας απαντήσουν μήπως και συντονιστούμε σε κάποια κινητοποίηση 

υπαρχουν αρκετη ας μαζευτουμαι ..... νομιζω πρεπει να υπαρξει μια ιδωτικη ομαδα 

Επεξ/σία από gmc
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paredwse είπε

Ειδικά σε αυτό, δεν καταλαβαίνω τη διαφορά (εκτός του ότι μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν για οποιονδήποτε λόγο εντός 14 ημέρων αντί εντός 30 ημερών - έτσι ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία).

Θα αναφέρω πρόσφατη εμπειρία μου από αγορά από το Marketplace (το παλιό «Καλάθι του Skroutz»): 

Παράγγειλα ένα ζευγάρι παπούτσια για τη δουλειά. Τσιγκουνεύτηκα να πάρω Camper (που παίρνω συνήθως) και πήρα κάποια άλλα, φτηνότερα.
Δυστυχώς δεν μου έκαναν και, μέσω skroutz, έκανα αίτημα επιστροφής. Μου έστειλαν αμέσως οδηγίες να πάω στο κοντινότερο κατάστημα ACS, πήγα, παρέλαβαν το κουτί με τα παπούτσια, έδωσα στην ACS τον κωδικό επιστροφής και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω. Σε 5-6 ημέρες τα χρήματα μου είχαν επιστραφεί στο ακέραιο. 

Ουδέποτε μίλησα με το κατάστημα (δεν θυμάμαι καν ποιο είναι), ουδέποτε βρήκα κάποιο πρόβλημα στην όλη διαδικασία. Όλα έγιναν όπως έπρεπε και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. 

Αυτό δεν είναι πρόβλημα για τον εμπορα,  αν εξαιρέσεις το λογιστικό κομμάτι που τρώει κάποιες εργατοώρες. 

Αλλά είναι τα προβλήματα...

Όπως και στο eBay...

Οι επαγγελματίες απατεώνες και ο αθέμιτος ανταγωνισμός,  εγώ κόβω απόδειξη εσύ κόβεις 20 ίδιες...

1 ώρα πριν, paredwse είπε

Ειδικά σε αυτό, δεν καταλαβαίνω τη διαφορά (εκτός του ότι μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν για οποιονδήποτε λόγο εντός 14 ημέρων αντί εντός 30 ημερών - έτσι ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία).

Θα αναφέρω πρόσφατη εμπειρία μου από αγορά από το Marketplace (το παλιό «Καλάθι του Skroutz»): 

Παράγγειλα ένα ζευγάρι παπούτσια για τη δουλειά. Τσιγκουνεύτηκα να πάρω Camper (που παίρνω συνήθως) και πήρα κάποια άλλα, φτηνότερα.
Δυστυχώς δεν μου έκαναν και, μέσω skroutz, έκανα αίτημα επιστροφής. Μου έστειλαν αμέσως οδηγίες να πάω στο κοντινότερο κατάστημα ACS, πήγα, παρέλαβαν το κουτί με τα παπούτσια, έδωσα στην ACS τον κωδικό επιστροφής και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω. Σε 5-6 ημέρες τα χρήματα μου είχαν επιστραφεί στο ακέραιο. 

Ουδέποτε μίλησα με το κατάστημα (δεν θυμάμαι καν ποιο είναι), ουδέποτε βρήκα κάποιο πρόβλημα στην όλη διαδικασία. Όλα έγιναν όπως έπρεπε και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. 

Αυτό δεν είναι πρόβλημα για τον εμπορα,  αν εξαιρέσεις το λογιστικό κομμάτι που τρώει κάποιες εργατοώρες. 

Αλλά είναι τα προβλήματα...

Όπως και στο eBay...

Οι επαγγελματίες απατεώνες και ο αθέμιτος ανταγωνισμός,  εγώ κόβω απόδειξη εσύ κόβεις 20 ίδιες...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gmc είπε

Συμπολίτες μου λύση δεν νομίζω να βρεθεί σύντομα ,…. αν έχετε διάθεση να με ακολουθήσετε νομικά από αύριο εδώ είμαι…. εγώ προσωπικά να μου παρακρατεί τα χρήματα χωρίς καν να έχει διάθεση να τα δώσει το βρισκω παράνομο η διορία και η υπομονή φτάνει στο τέλος ….   

Πραγματικά εύχομαι όλα να πάνε καλά. Τουλάχιστον να ξέρουμε του χρόνου 1-2 βδομάδες πριν τη λήξη συνδρομής, να μην αποδεχτούμε νέες παραγγελίες αν δεν σκοπεύουμε να συνεχίσουμε, γιατί το σκρουτζ δεν θα μας πληρώσει τα λεφτά μας...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/3/2023 στις 11:21 ΠΜ, thanosAIAS είπε

400 το μήνα έπρεπε να τους χρεώνουν!

400 ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ.

Δημοσ.
Στις 6/2/2023 στις 12:44 ΠΜ, nova_centurion είπε

Απλά και πρακτικά.

Το σκρουτζ εδω και 5 χρόνια ανεβάζει συνεχώς τις χρεώσεις του.

Από 5-6 λεπτά το κλικ πήγε 30 λεπτά δηλ. 400% αύξηση.

Μετά ανακάλυψε ότι μπορεί να υποχρεώσει ΟΛΟΥΣ τους λιανέμπορους να εγκαταστήσουν λογισμικό καταγραφής της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ δραστηριότητας του eshop και έτσι έμαθε τι πουλάει η αγορά και μπόρεσε να το εκμεταλλευτεί για να επιβάλει ποσοστό προμήθειας πιυ φτάνει στο 13% επι της τιμής πώλησης μαζί με τον ΦΠΑ δηλ. στο αποφορολογημένο 16% προμήθεια.

Μετά είπε στα μαγαζιά ότι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πάνε αποκλειστικά σε καθεστώς προμήθειας και διακόπτει το κλικ στις πιο κινήσιμες κατηγορίες προϊόντων.

Μετά είπε ότι τα νέα μαγαζιά πάνε υποχρεωτικά στο marketplace και μόνο όπου οι προμήθειες είναι περίπου 3% μεγαλύτερες,

Κατά την διάρκεια των προηγούμενων ετών κάθε 3-6 μήνες αύξανε τις προμήθειες κατά 10% - 20%

Μετά είπε ότι για να υπάρχει ένα μαγαζί στην πλατφόρμα πρέπει να πληρώνει 400 ευρώ συνδρομή.

Μετά είπε ότι για να έχει προβολή το μαγαζί και να παίρνει τα στατιστικά που έπαιρνε μέχρι πριν λίγες ημέρες πρέπει να πληρώνει 2000 ευρώ/έτος. 

Μετά είπε ότι για να πληρώνει πιο γρήγορα  αυτό που οφείλει στο μαγαζί από τις πωλήσεις στο καλάθι πρέπει να πληρώνει το μαγαζί άλλα 600 ευρώ το χρόνο.

Μετά θα πει κάτι άλλο ... και μετά κάτι άλλο... κοκ

Οσοι δεν καταλαβαίνετε τι γίνεται αυτό λέγεται ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ καθώς τα μαγαζιά (ακόμη και τα μεγαλο-μεσαία) δεν έχουν την δύναμη να διαπραγματευτούν μαζί του καθώς έχει πάνω από το 60% της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου.  ΟΣΟΙ δεν γνωρίζετε την νομοθεσία θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι ο νομοθέτης (όχι ο εγχώριος αλλά ο διεθνής) τοποθετεί την δεσπόζουσα θέση στο κατώφλι του 30%. Δηλ. πάνω από 30% θεωρείται ότι ρυμίζεις την αγορά.

Αν δεν το γνωρίζετε η κατάχρηση θέσης αυτή είναι ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ και για αυτό ο νομοθέτης όταν την στοιχειοθετεί την έχει ως σοβαρό αδίκημα κατά της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς. 

Οσοι λένε δεν με ενδιαφέρει (η κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης) και τα μαγαζιά να ψάξουν να δουν τι θα κάνουν σημαίνει ότι δεν κατανοούν την λειτουργία της αγοράς καθώς η συγκέντρωση της αγοράς σ' έναν παίκτη ΔΕΝ επιτρέπει την ανάπτυξη ΝΕΩΝ επιχειρήσεων και ταυτόχρονα η αφαίμαξη κάθε επιχείρησης με τερατώδεις προμήθειες αφενός απαγορεύει στην πράξη οποιαδήποτε άλλη διαφημιστική ενέργεια από το μαγαζί και αφετερου οδηγεί στην επιβάρυνση των καταναλωτών με αυξήσεις στις τιμές.

Για να μην περιοριστώ στο σκρουτζ τα ίδια ισχύουν και με ΑΜΑΖΟΝ και efood και άλλους ενδιάμεσους. Διαβάστε λίγο τις αθέμιτες πρακτικές του ΑΜΑΖΟΝ κατά των επιχειρήσεων στο marketplace όπως καταγγέλεται από την ΕΕ που το ερευνά,  δείτε και τους ισολογισμούς του όπου φαίνεται ότι πουλάει εμπορεύματα με ζημιά ώστε να ανταγωνίζεται αθέμιτα τους άλλους και να παίρνει μεγάλο μερίδιο αγοράς ώστε να κερδίζει από λοιπές χρεώσεις που επιβάλλει και έτσι overall να είναι κερδοφόρο. Αυτά είναι δεισλειτουργίες της αγοράς. ΕΙΝΑΙ εις βάρος της κοινωνίας και των καταναλωτών και τουλάχιστον σε φόρα όπως το παρόν με πιο υποψιασμένους καταναλωτές πρέπει να καταδικάζονται.

Καλησπέρα.

 

Όπως ακριβώς τα είπες είναι  σκέψου ότι πριν 13 περίπου χρόνια που ξεκίνησα στο skroutz οι προμήθειες ήταν 0.03 ανά κλικ ....

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, faser_nick είπε

Καλημέρα στην ομάδα,

Έχω 2 ηλεκτρονικά καταστήματα που ήταν κάτω από το σκρουτζ με ανακατεύθυνση αλλά και μέσα στο Marketplace 

Και τα 2 αυτά καταστήματα δεν πλήρωσαν το χαράτσι των 496€ και αυτή τη στιγμή δεν προβάλλονται στις σελίδες του.

Από την στιγμή που έληξε η προθεσμία πληρωμής του βασικού πακέτου ο Σκρουτζ σταμάτησε τις πληρωμές για παραγγελίες που είχε εκτελέσει και λεφτά τα οποία είχε πάρει και κρατάει παράνομα στα χέρια του με την αιτιολογία της εκκαθάρισης 

Έχω κάνει 6 ticket και δεν έχει απαντήσει κανένα, έχω πάρει 4 τηλεφωνά και αρνούνται να μου δώσουν κάποια πληροφορία για το πότε θα πληρωθούν τα χρήματα που χρωστάει

Υπάρχουν στην ομάδα συνάδελφοι με παρόμοιο πρόβλημα?? Αν ναι μήπως θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε σειρά κινήσεων ώστε να πιέσουμε την κατάσταση??

Παρακαλώ όσοι συνάδελφοι το διαβάσουν ας απαντήσουν μήπως και συντονιστούμε σε κάποια κινητοποίηση 

Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω κρατάει χρήματα από παραγγελίες με ποσα που μπορεί να ειναι πολλαπλάσια  επειδή ίσως υπάρχουν υπόλοιπα από τις οποίες χρεωσεις; και γιατί δεν κάνει στα καταστήματα που δεν πλήρωσαν  εκκαθάριση και περιμένει όταν και οποτε τους ερθει; απορω μετά από τέτοιες συμπεριφορές αν υπάρξουν άτομα που θα γυρίσουν πίσω  όπως έγραψε και κάποιος εδώ... δηλαδή ρε σκρουτζ ελεος  ο κοσμος έχει και υποχρεώσεις...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Makis_panamera είπε

πιστευεται οτι ο skroutz δεν ξερει ποια μαγαζια ειναι αυτα?

Καθαρά από περιέργεια, πως πιστεύεις ότι το ξέρει το Σκρουτζ αυτό; Φαίνεται από κάπου; Μπορώ να το δω και εγώ;

Δημοσ.

Το μόνο που έχει λογική όσο αφορά τις πληρωμές που καθυστερεί, είναι οι 14 μέρες που έχει ο πελάτης  να επιστρέψει προϊόν απο την στιγμή που το παραλαμβάνει απο το Κούριερ, χωρίς να αποτελεί δικαιολογία για ολο το ποσό παραγγελιών που παρακρατούν.

Οσο αφορά το skroutz τα επόμενα χρόνια θα πουλάει απευθείας στον καταναλωτή βγάζοντας τα καταστήματα σταδιακά έξω αφού έχει κάνει μια εκ του ασφαλούς στατιστική σχετικά με εμπορικούς κωδικούς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...