Ducatista Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 1 λεπτό πριν, james01gr είπε Εγώ πραγματικά πιστεύω πως το σκρουτζ ψάχνει την χρυσή τομή. Ψάχνει να βρει το σημείο που θα πνίγει τους εμπόρους τόσο όσο να πληρώνουν για να μεινουν ενώ θα κρατήσει μόνο τα εμπορικά προϊόντα σταματώντας ίσως τα ογκώδη ή τα μικρής αξίας. Με το να καθυστερεί μήνες να τα ταξινομεί τα κράτα εκτός πλατφόρμας με έναν τρόπο νόμιμο για αυτούς. Το θέμα είναι πως ρισκάρει πολλά με αυτόν τον τρόπο αλλά ίσως πιστεύουν πως μπορούν να εξαφανίσουν το ρίσκο καθώς ίσως να μπορέσουν να ανατρέψουν την πορεία όταν το επιθυμούν. Ο τρόπος συμπεριφοράς τους όμως είναι αθλιοτατος, δεν μιλάς έτσι σε πελάτες.. Μόνο εάν δεν θες να τους κρατήσεις. οταν θα πανε σε αλλες πλατφορμες τοτε θα δουμε τι θα λενε....... εγω αν συνεχισει ετσι το σκρουτζ δεν βλεπω μελλον.... υγιες μελλον....... τωρα επειδη ειμαστε και καταναλωτες ας ελπισουμε να το δει αλλιως......
nova_centurion Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Μόλις τώρα, james01gr είπε Με το να καθυστερεί μήνες να τα ταξινομεί τα κράτα εκτός πλατφόρμας με έναν τρόπο νόμιμο για αυτούς. Το θέμα είναι πως ρισκάρει πολλά με αυτόν τον τρόπο αλλά ίσως πιστεύουν πως μπορούν να εξαφανίσουν το ρίσκο καθώς ίσως να μπορέσουν να ανατρέψουν την πορεία όταν το επιθυμούν. Ο τρόπος συμπεριφοράς τους όμως είναι αθλιοτατος, δεν μιλάς έτσι σε πελάτες.. Μόνο εάν δεν θες να τους κρατήσεις. Αλαζονεία είναι. Πρώτιστα από την διοίκηση και μετά από τους υπαλλήλους που νομίζουν ότι οι ιδιοι έχουν δύναμη στην αγορά και όχι ότι απλά είναι υπάλληλοι. Αυτές οι συμπεριφορές είναι γνωστές και αποφεύγονται σε εταιρείες με ιστορία και διδάσκονται στα μεγάλα ξένα ΑΕΙ για το πως η διοίκηση θα πρέπει να περνάει σωστες αρχές και συμπεριφορές στους από κάτω της.
OmeletaMAN Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 15 λεπτά πριν, nova_centurion είπε Αλαζονεία είναι. Πρώτιστα από την διοίκηση και μετά από τους υπαλλήλους που νομίζουν ότι οι ιδιοι έχουν δύναμη στην αγορά και όχι ότι απλά είναι υπάλληλοι. Αυτές οι συμπεριφορές είναι γνωστές και αποφεύγονται σε εταιρείες με ιστορία και διδάσκονται στα μεγάλα ξένα ΑΕΙ για το πως η διοίκηση θα πρέπει να περνάει σωστες αρχές και συμπεριφορές στους από κάτω της. Βασικά οι υπάλληλοι τα χειρότερα έχουν να πουν. Το skroutz είναι μια εταιρία που τρέχει με πρακτικάριους. https://www.glassdoor.com/Reviews/Skroutz-Reviews-E1068891.htm
Titos301 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 23 ώρες πριν, ramonesmania3 είπε 11 Μαρτίου 2023 7840 καταστήματα στο skroutz 3694 καταστήματα στο bestprice 1018 καταστήματα στο shopflix Για να δούμε που θα πάει!!! πως μπορεις και βλεπεις του σκρουτζ πλεον; τα εχουν αφαιρεσει
gmc Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 8 λεπτά πριν, Titos301 είπε πως μπορεις και βλεπεις του σκρουτζ πλεον; τα εχουν αφαιρεσει 8 λεπτά πριν, Titos301 είπε πως μπορεις και βλεπεις του σκρουτζ πλεον; τα εχουν αφαιρεσει 7790 έχει τωρα
mcstefan7 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, nova_centurion είπε Αγαπητέ συμφορουμίτη, ενώ έχεις δίκιο στη συνεπαγωγή που έκανες (αν και έβαλες ίσον) κάνεις λάθος στη υπόθεση σου ότι δηλ. πιστεύεις ότι έχουν τους λόγους τους που το έκαναν (δηλ. να φύγουν το 40% των μαγαζιών). Εξηγούμαι: α. Αν θέλει μια επιχείρηση να μειώσει διώχνοντας κάποιους πελάτες (μαγαζιά) που δεν είναι χρήσιμα στο business της τότε δημιουργεί φίλτρα και βάζει αντικίνητρα ώστε να τα αποκλείσει de facto. Το σκρουτζ το έχει κάνει πολλές φορές αυτό πχ. αν κάποιος έχει κάτω από 10 παραγγελίες το μήνα ή κάτω από ένα ποσοστό παραγγελίες που εξυπηρέτησε κοκ. Αρα αν ήθελε απλά να διώξει πιο πολλούς μικρούς αρκούσε να αυστηροποιήσει τα όρια αυτά ή να προσθέσει και άλλα. β. Το σκρουτζ εδώ και δύο χρόνια δείχνει ότι είναι σε vertigo καθώς παρά την αύξηση του τζίρου και την αύξηση των χρεώσεων χάνει σε καθαρά κέρδη (16 εκ το 2020 και 6 εκ το 2021). Η δε απότομη μείωση κατά 40% των καταστημάτων ΠΟΤΕ δεν αποτελεί μέρος στρατηγικού σχεδιασμού κάποιας επιχείρησης, άρα το vertigo συνεχίζεται και το 2023. γ. Η "αρπαχτή" των 400 ευρώ αποδεικνύει ότι "τα πλάνα" της διοίκησης δεν βγαίνουν. Είναι δε αρπαχτή διότι έγινε χωρίς προγραμματισμό. Αυτό το αποδεικνύει το γεγονός ότι πρώτα έχασαν το 40% των πελατών και μετά έβγαλαν από την σελίδα τους τον αριθμό καταστημάτων (που σημειωτεόν υπήρχε εδώ και 15 χρόνια) κάτι που δείχνει τον αιφνιδιασμό τους και την ανησυχία τους για bad reputation. Αν το είχαν σχεδιάσει και είχαν σκοπό να διώξουν τόσα πολλά μαγαζιά τότε ή θα είχαν αφαιρέσει την εμφάνιση του πλήθους των μαγαζιών σε ανύποπτο χρόνο ή δεν θα τους ένοιαζε που φαίνεται και θα τον άφηναν στη θέση του. Τα παραπάνω βέβαια δεν σημαίνουν ότι το σκρουτζ βγαίνει έξω από την αγορά. Απλά δείχνει ότι είναι σ' ένα σημείο καμπής. Η θα καταλάβει ότι το νέο μοντέλο του (εδώ και 3 χρόνια) ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ και θα το διορθώσει ή σιγά-σιγά θα καταρρεύσει. Είναι η ώρα η διοίκηση του να κατέβει από το καλάμι με συμπεριφορά που βλάπτει την αγορά αλλά και τους ιδιους και να επανέλθει στην σωστή στρατηγική επι εποχής προ του αδηφάγου fund που το οδηγεί σε μαρασμό. Εμείς ως καταναλωτές θέλουμε το παλιό σκρουτζ που έδινε "φτηνές" τιμές στην αγορά και βοήθησε σημαντικά στην μεγάλη κρίση 2010-2020. Α) Η πίτα είναι η ίδια. Το Σκρουτζ δε θα χάσει τόσο μεγάλο ποσοστό προμηθειών. Οι πωλήσεις θα μοιραστούν στα υπόλοιπα μαγαζιά που έμειναν στην πλατφόρμα. Με τα 400 ευρώ κερδισαν άμεσα χρήματα και έδιωξαν μικρά μαγαζιά. Β) Από τη στιγμή που δε ξέρουμε την μακροπρόθεσμη στρατηγική της δε γνωρίζουμε αν η διαφορά κέρδους/τζίρου έγινε εσκεμμένα Γ) Μπορεί να είχαν ξεχάσει να το βγάλουν. Μπορεί να μην είχαν δώσει σημασία και να είδαν στο Ίντερνετ τη σημασία που του δίνετε. Οι καταναλωτές θέλουν ασφάλεια και φθηνή τιμή. Το Σκρουτζ είχε αποζημιώσει καταναλωτές χωρίς να έχει την υποχρέωση όταν κατάστημα βάρεσε κανόνι. Το bestprice δεν έκανε τίποτα. Αναμένονται περισσότερα κανόνια από μαγαζιά τους επόμενους μήνες. Το Σκρουτζ θέλει να περάσει στη νέα εποχή (marketplace). Κάτι τελευταίο βλέποντας τα μηνύματα, οι περισσότεροι που διαμαρτύρονται ήταν στο Σκρουτζ με ελάχιστους τζίρους και ήταν εκεί μόνο για το εξτραδακι.
Ducatista Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 3 λεπτά πριν, mcstefan7 είπε Α) Η πίτα είναι η ίδια. Το Σκρουτζ δε θα χάσει τόσο μεγάλο ποσοστό προμηθειών. Οι πωλήσεις θα μοιραστούν στα υπόλοιπα μαγαζιά που έμειναν στην πλατφόρμα. Με τα 400 ευρώ κερδισαν άμεσα χρήματα και έδιωξαν μικρά μαγαζιά. Β) Από τη στιγμή που δε ξέρουμε την μακροπρόθεσμη στρατηγική της δε γνωρίζουμε αν η διαφορά κέρδους/τζίρου έγινε εσκεμμένα Γ) Μπορεί να είχαν ξεχάσει να το βγάλουν. Μπορεί να μην είχαν δώσει σημασία και να είδαν στο Ίντερνετ τη σημασία που του δίνετε. Οι καταναλωτές θέλουν ασφάλεια και φθηνή τιμή. Το Σκρουτζ είχε αποζημιώσει καταναλωτές χωρίς να έχει την υποχρέωση όταν κατάστημα βάρεσε κανόνι. Το bestprice δεν έκανε τίποτα. Αναμένονται περισσότερα κανόνια από μαγαζιά τους επόμενους μήνες. Το Σκρουτζ θέλει να περάσει στη νέα εποχή (marketplace). Κάτι τελευταίο βλέποντας τα μηνύματα, οι περισσότεροι που διαμαρτύρονται ήταν στο Σκρουτζ με ελάχιστους τζίρους και ήταν εκεί μόνο για το εξτραδακι. οταν ομως μεινουν λιγοι ας πουμε 3 4 χιλιαδες οι τιμες θα ειναι οπως τις ξεραμε? γιατι φανταζομαι οτι αλλος ανταγωνσιμος στην μια περιπτωση και αλλος την αλλη.. μπορει βεβαια να μην παει τοσο και να ξανανεβει οσο για την πιτα μην θεωρεις δεδομενο οτι ολοι οι πελατες θα ψωνιζουν απο το σκρουτζ οποτε και θα παρει και την αντιστοιχη προμηθεια ειπαμε ισως πανε σε αλλες πλατφορμες σεναρια μπορει να υπαρξουν αρκετα η κινηση των καταστηματων και η ανταποκριση του κοσμου θα δειξει το μελλον.... και οι ελαχιστοι τζιροι απο ολα ομως τα καταστηματα φτιαχνουν την συνολικη πιτα της αγορας... για να δουμε.....
nova_centurion Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, OmeletaMAN είπε Βασικά οι υπάλληλοι τα χειρότερα έχουν να πουν. Το skroutz είναι μια εταιρία που τρέχει με πρακτικάριους. https://www.glassdoor.com/Reviews/Skroutz-Reviews-E1068891.htm Για τον τελευταιο χρόνο έχεις δίκιο. Αποδεικνύει αυτό που γράφω ότι δηλ. η διοίκηση είναι σε VERTIGO. Επειδή έχω δει όμως απαντήσεις τους αλλά και παρουσιάσεις είναι φανερό ότι μεγάλο μέρος υπαλλήλων του είναι τενεκέδες που νομίζουν ότι έγιναν κάποιοι γιατί είναι στελέχη μιας ΜΕΓΑΛΗΣ εταιρείας που προς το παρόν ελέγχει την αγορά (και φυσικά δεν είναι developers που αυτοί γράφουν στο glassdoor αλλά από τμήματα marketing, sales, customer support). Φυσικά αν συνεχίσουν έτσι θα γίνουν απλά ένα case study του πως μπορείς να πάρεις μια επιτυχημένη εταιρεία με ΜΕΓΑΛΟ BRAND στην αγορά και να την κάνεις σκουπίδια. Ως καταναλωτής ελπίζω το σκρουτζ να επανέλθει στις παλιές πρακτικές που ήταν επιτυχημένες. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2023 από nova_centurion 1
lector Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 21 ώρες πριν, PRETTY είπε Για να είμαστε σωστοί με τους αριθμούς, από 14.000 καταστήματα έμειναν 7.800 δηλαδή μείωση 45% περίπου. Αυτά τα 7800 καταστήματα πλήρωσαν περίπου 3 εκατομμύρια για να παραμείνουν. ΟΚ, δεν εχω δει τα νουμερα, τα εβαλα με βαση αυτα που εγραψαν αλλα μελη παραπανω. Παρ'ολα αυτα, η ουσια δεν αλλαζει.
gmc Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) προσωπική μου άποψη άσχετα με το τι ζητάει για μένα δεν είναι τίποτα το 500αρικο ..άλλα είναι ότι έχει αβέβαιο μέλλον. ....από τις πρώτες κιόλας μέρες φαίνεται η αδυναμία του στο να πληρώνει τις υποχρεώσεις του..Έχετε ακούσει την παροιμία Μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες… Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2023 από gmc
Ducatista Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 18 λεπτά πριν, gmc είπε προσωπική μου άποψη άσχετα με το τι ζητάει για μένα δεν είναι τίποτα το 500αρικο ..άλλα είναι ότι έχει αβέβαιο μέλλον. ....από τις πρώτες κιόλας μέρες φαίνεται η αδυναμία του στο να πληρώνει τις υποχρεώσεις του..Έχετε ακούσει την παροιμία Μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες… Δεν είναι το 500ρικο είναι συνολικά οι χρεώσεις που έχει το ποσό που τελικά που σου αφήνει σαν πώληση και οτι για κάθε προνόμιο εχει και αλλη χρέωση....
gmc Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Ducatista είπε Δεν είναι το 500ρικο είναι συνολικά οι χρεώσεις που έχει το ποσό που τελικά που σου αφήνει σαν πώληση και οτι για κάθε προνόμιο εχει και αλλη χρέωση.... Το θέμα με τα ποσά που κρατάει είναι άλλο καπέλο… αυτή την στιγμή έχει φτάσει στο να μην πληρώνει καν αυτά που έβγαλες και αυτά που δεν έβγαλες..Ξεχνά το σκρουτζ που πλήρωνε κάθε εβδομάδα Και ας είναι δικά σου λεφτά Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2023 από gmc
dimpar Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Καλησπέρα σας. Αν υπάρχει κάποιο group σε οποιαδήποτε πλατφόρμα με καταστήματα που είναι στο skroutz για αυτό το ζήτημα θα χαρώ να με προσθέσετε. Ευχαριστώ.
Ducatista Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 10 λεπτά πριν, gmc είπε Το θέμα με τα ποσά που κρατάει είναι άλλο καπέλο… αυτή την στιγμή έχει φτάσει στο να μην πληρώνει καν αυτά που έβγαλες και αυτά που δεν έβγαλες..Ξεχνά το σκρουτζ που πλήρωνε κάθε εβδομάδα Και ας είναι δικά σου λεφτά Τα παραπάνω παιδιά είπαμε ότι απλά άλλαξε ο χρόνος που πληρώνει δεν ισχύει κάτι τετοιο;
gmc Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Μόλις τώρα, Ducatista είπε Τα παραπάνω παιδιά είπαμε ότι απλά άλλαξε ο χρόνος που πληρώνει δεν ισχύει κάτι τετοιο; δεν μπορώ να βγάλω συζητήσεις εδώ με ticket αλλιώς θα έβλεπες τι ισχύει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα