Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cyberguy είπε

εαν το shopflix και το best price ριξουν πολύ τις τιμές τους για να απορροφήσουν όλο τον κόσμο που έφυγε θα είναι μεγάλο game changer

Ναι αυτό σκεφτόμουν...

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Όσο αναφορά τις πληρωμές που δεν μας έχουν κάνει, εγώ θα περιμένω μέχρι τις 15 του μήνα.
Κάθε 15 δεν αποδίδονται πλέον τα χρήματα;  Αν η 1η μέρα εφαρμογής του νέου συστήματος είναι η 1η Μαρτίου, τότε μέχρι τις 15 θα πρέπει να μας αποδώσει τα χρωστούμενα.

btw πολλά τα ξένα χρήματα που θα κρατάει το skroutz για 15 μέρες, repos να τα κάνει, αν γίνεται, πολλά τα extra κέρδη!

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Ducatista είπε

Το γεγονός ότι είχαν 15.000 και τωρα 7.500(περιπου) απο ότι λέτε παιδιά είναι ένα σοβαρό πλήγμα για την σκρουτζ οχι μόνο για τα  χρήματα που θα χάσουν αλλά και την ποικιλία στην αναζήτηση για τους καταναλωτες.... και αν για σπάσιμο πάνε  ολες αυτες οι επιχειρήσεις σε σοπφλιξ κλπ αυτή η κίνηση του σκρουτζ θα είναι πραγματικά τραγική...  και θεωρώ ότι θα έχει και συνέχεια..... είναι και μια απάντηση στα παιδιά που υποστήριζαν ότι θα φύγουν οι κακοί επιχειρηματίες και όλα θα είναι καλύτερα ( εκτός και αν θεωρούν ότι ο ένας στους δύο είναι κακός επιχειρηματίας.....)

Μη το λες. Κάθε επιχείρηση νοιάζετε για τους καλούς συνεργάτες. Πχ αν εσύ κάνεις 2κ πωλήσεις το μήνα και οι ανταγωνιστές σου 15κ, εσύ αποτελείς πρόβλημα για την εταιρεία απο ενα σημείο και μετα. Η κάθε εταιρεία εχει μια δυναμικότητα εξυπηρέτησης, πχ δυνατότητα για ταξινόμηση, support για 10k μαγαζιά, το 10001 παύει να είναι κέρδος αλλα γίνεται ζημία. Θα χρειαστεί να προσλάβουν νέους υπαλλήλους και αυτο το κόστος θα είναι μεγαλύτερο απο τα έσοδα που θα τους προσφέρεις. Μέσα στα "κακά μαγαζιά" θα φύγουν και κάποια καλα, αυτά όμως θα τα φέρει πίσω με κάποιο αντάλλαγμα (πχ έκπτωση στο βασικό πακέτο για τον πρώτο χρόνο).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mcstefan7 είπε

Μη το λες. Κάθε επιχείρηση νοιάζετε για τους καλούς συνεργάτες. Πχ αν εσύ κάνεις 2κ πωλήσεις το μήνα και οι ανταγωνιστές σου 15κ, εσύ αποτελείς πρόβλημα για την εταιρεία απο ενα σημείο και μετα. Η κάθε εταιρεία εχει μια δυναμικότητα εξυπηρέτησης, πχ δυνατότητα για ταξινόμηση, support για 10k μαγαζιά, το 10001 παύει να είναι κέρδος αλλα γίνεται ζημία. Θα χρειαστεί να προσλάβουν νέους υπαλλήλους και αυτο το κόστος θα είναι μεγαλύτερο απο τα έσοδα που θα τους προσφέρεις. Μέσα στα "κακά μαγαζιά" θα φύγουν και κάποια καλα, αυτά όμως θα τα φέρει πίσω με κάποιο αντάλλαγμα (πχ έκπτωση στο βασικό πακέτο για τον πρώτο χρόνο).

οτι προβλημα και να εχει μια επιχείρηση σου απανταει ναι μα ειμαστε νο1 στην ελλαδα.. στο μονο που απαντησαν πριν την αποχωρηση μου. στο τελος ειπα ηστασταν θες να πεις ..φαντασου πχ >εχω προβλημα με την μεταφορική >απαντηση ναι μα ειμαστε νο1 πλατφορμα.. καμια διαθεση να λύσουν το οτιδήποτε...που ειναι η συνεργασια ?η καποιος που νοιάζεται για τους καλους συνεργατες>?

Στις 3/3/2023 στις 3:10 ΜΜ, fragma είπε

Δεν ξερω τι συμβαίνει στο marketplace. Είμαι με δικό μου eshop. Οντως φαίνεται μεγάλο το κόλλημα. Αν ομως ο λόγος είναι οτι δεν εχουν αρκετό προσωπικό για data entry, μήπως τελικά το 400ρι που ζητάνε είναι απαραίτητο; 

ερωτηση ολα τα καταστηματα θα γινουν marketplace?

Επεξ/σία από gmc
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mcstefan7 είπε

Μη το λες. Κάθε επιχείρηση νοιάζετε για τους καλούς συνεργάτες. Πχ αν εσύ κάνεις 2κ πωλήσεις το μήνα και οι ανταγωνιστές σου 15κ, εσύ αποτελείς πρόβλημα για την εταιρεία απο ενα σημείο και μετα. Η κάθε εταιρεία εχει μια δυναμικότητα εξυπηρέτησης, πχ δυνατότητα για ταξινόμηση, support για 10k μαγαζιά, το 10001 παύει να είναι κέρδος αλλα γίνεται ζημία. Θα χρειαστεί να προσλάβουν νέους υπαλλήλους και αυτο το κόστος θα είναι μεγαλύτερο απο τα έσοδα που θα τους προσφέρεις. Μέσα στα "κακά μαγαζιά" θα φύγουν και κάποια καλα, αυτά όμως θα τα φέρει πίσω με κάποιο αντάλλαγμα (πχ έκπτωση στο βασικό πακέτο για τον πρώτο χρόνο).

Η επιχείρησή αυτή μεγάλωσε απο τους συνεργάτες κάποιοι έγιναν καλοί δηαλδη με ποιο μεγάλους τζίρους κάποιοι λιγότερο το ίδιο έγινε με το σκρουτζ καθώς μεγάλωνε η εταιρεία εξελίχθηκε  με οργάνωση προσωπικό εγκαταστάσεις κλπ ομως πέραν αυτού πιστεύεις ότι το 50% που έχουν φύγει και πιθανώς να ανέβει το ποσοστό ειναι ζημιά η κέρδος για την εταιρεια; και δεν πιστεύω αν φύγουν ότι με μια απλή προσφορά θα τους φέρει πίσω ήδη έχουν πει οι άνθρωποι για την απαράδεκτη μονόπλευρη πολιτική του σκρουτζ... ασε που υπάρχουν και οι άλλες πλατφόρμες και σίγουρα δεν θα χάσουν αυτή την ευκαιρία  να μαζέψουν κόσμο... δεν έφυγε το 10% που και πάλι θα ήταν ένα σημαντικό ποσοστό έφυγε το 50%.....( πάντως δεν θα σκοτωθούν και όλοι να γυρισουν για να έχουν ένα 10%  και αν κέρδος επι της πωλησης)

Επεξ/σία από Ducatista
Δημοσ.

Παντως με αφορμη το 400άρι ειναι καλο που εχει δημιουργηθει αυτο το νημα κι αρχιζουν να μαζευονται σιγα σιγα καταστηματαρχες και να καταθεουμε ο καθενας την εμπειρια του.

Ως τωρα νομιζω δεν ειχε ξαναγινει κατι παρομοιο και ο καθενας "πολεμουσε" μονος του.

Ναι μεν, ειμαστε "ανταγωνιστες" αλλα εχουμε και κοινα συμφεροντα που προωθωντας τα, ωφελουμαστε ολοι.

Ηδη οπως ειπε κι αλλος χρηστης πιο πανω, το γεγονος οτι ηδη εχουν αποκρυψει τον αριθμο καταστηματων, δειχνει οτι δεν ειναι και τοσο αδιαφοροι για τα καταστηματα που αποχωρουν.

Σκεφτομαι μηπως θα ηταν καλο να ξεκινησει ενα νεο θεμα στο οποιο να συμμετεχουν ΜΟΝΟ καταστηματα που επιβαιβεωμένα συμμετεχουν ή συμμετειχαν στο σκρουτζ αλλα και σε αλλες πλατφορμες και να γινεται ανταλλαγη αποψεων και εμπειριων, κι ισως ακομα και πιο οργανωμενες κινησεις μελλοντικα.

Δε ξερω κι αν το insomnia μας δινει τη δυνατοτητα να δημιουργηθει κλειστη ομαδα και να μη μπορει να ποσταρει οποιοσδηποτε στο θεμα.

Διαφορετικα θα μπορουσε να δημιουργηθει και σε αλλη πλατφορμα τυπου https://discord.com/ η viber και σιγα σιγα να μαζευτούμε εκει.

Τι λέτε ?

6 λεπτά πριν, thanosAIAS είπε

400 το μήνα έπρεπε να τους χρεώνουν!

Σε ποιους αναφερεσαι ?

Εχεις καταστημα ?  Συμμετεχεις στο σκρουτζ ?

Εχεις καποια επιχειρημτα στην τοποθετηση σου η απλα τρολαρεις ?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sakislife είπε

Παντως με αφορμη το 400άρι ειναι καλο που εχει δημιουργηθει αυτο το νημα κι αρχιζουν να μαζευονται σιγα σιγα καταστηματαρχες και να καταθεουμε ο καθενας την εμπειρια του.

Ως τωρα νομιζω δεν ειχε ξαναγινει κατι παρομοιο και ο καθενας "πολεμουσε" μονος του.

Ναι μεν, ειμαστε "ανταγωνιστες" αλλα εχουμε και κοινα συμφεροντα που προωθωντας τα, ωφελουμαστε ολοι.

Ηδη οπως ειπε κι αλλος χρηστης πιο πανω, το γεγονος οτι ηδη εχουν αποκρυψει τον αριθμο καταστηματων, δειχνει οτι δεν ειναι και τοσο αδιαφοροι για τα καταστηματα που αποχωρουν.

Σκεφτομαι μηπως θα ηταν καλο να ξεκινησει ενα νεο θεμα στο οποιο να συμμετεχουν ΜΟΝΟ καταστηματα που επιβαιβεωμένα συμμετεχουν ή συμμετειχαν στο σκρουτζ αλλα και σε αλλες πλατφορμες και να γινεται ανταλλαγη αποψεων και εμπειριων, κι ισως ακομα και πιο οργανωμενες κινησεις μελλοντικα.

Δε ξερω κι αν το insomnia μας δινει τη δυνατοτητα να δημιουργηθει κλειστη ομαδα και να μη μπορει να ποσταρει οποιοσδηποτε στο θεμα.

Διαφορετικα θα μπορουσε να δημιουργηθει και σε αλλη πλατφορμα τυπου https://discord.com/ η viber και σιγα σιγα να μαζευτούμε εκει.

Τι λέτε ?

Τo viber είναι το ποιο εύκολο, σου έχω στείλει μήνυμα πρίν μέρες σχετικά με την δημιουργία ομάδας εκεί , προφανώς δέν το είδες.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, tzotzo είπε

Μαγαζιά που κάνουν απάτη καρουζέλ με το φπα ✓

Μαγαζιά που βάζουν τιμές πολύ κάτω από τον ανταγωνισμό, αλωνιζουν στην πλατφορμα, βαρανε κανόνι με τα λεφτά των καταναλωτών ✓

Μονοπωλιακές τακτικές και κατάχρηση θέση της αγοράς ✓

Συνεχείς μονομερείς αλλαγές συμβάσεων, εις βάρος των συνεργατών ✓

Πλήρης απουσία εξυπηρέτησης ✓

Όλα τα έχει το Σκρουτζ, μου ακούγεται πολύ υγιής επιχειρηματική πλατφόρμα ώστε να θέλει να συμμετάσχει κάποιος σε αυτή.

Για το καρουζέλ το πρόβλημα είναι τα καταστήματα που είναι ήδη μέσα. Αυτό το έχουν φτιάξει λίγο γιατί πλέον για να μπεις πρέπει να έχεις 3 χρόνια επιχείρηση με αρκετά μεγάλο ελάχιστο τζίρο που θα κάνει δυσκολότερο να κάνεις το καρουζέλ. Θα πρέπει να αγοράσεις εταιρεία έτοιμη ή να ετοιμάζεις το έγκλημα 3 χρόνια. Σε όλα τα άλλα συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Πολλά καταστήματα δεν κόβουν παραστατικά ή κλέβουν με άλλους τρόπους και τέλος. 

Το σκρουτζ ποντάρει πλέον στους καταναλωτές και όχι στις εταιρείες. Θεωρεί πως οι καταναλωτές θα ψάχνουν για τα πάντα μέσα από την πλατφόρμα τους οπότε ακόμη και εάν χάσουν καταστήματα, τζίρο δεν θα χάσουν γιατί οι καταναλωτές θα αγοράσουν αυτό που θέλουν από άλλο κατάστημα επομένως η πώληση ειναι εγγυημένη για αυτούς. Το πρόβλημα ειναι τι θα γίνει εάν ο καταναλωτής δεν βρίσκει αυτό που θέλει γιατί τα καταστήματα που πουλάγαν τα προϊόντα έφυγαν ή πλέον είναι πολύ ακριβά. Εκεί το σκρουτζ έχει χάσει εντελώς την πώληση

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, james01gr είπε

Πολλά καταστήματα δεν κόβουν παραστατικά ή κλέβουν με άλλους τρόπους και τέλος. 

Είναι τουλάχιστον χαζομάρα να μην κόβεις παραστατικό όταν κάνεις πωλήσεις μέσω e-shop η πλατφόρμας τύπου skroutz best price,όλα καταγράφονται οι πωλήσεις, τα τιμολόγια προμήθειας απο τις πλατφόρμες που αντιστοιχούν στο Χ  ποσοστό προμήθειας επι τζίρου, όλα αυτά ελέγχονται, πλέον τα Ζ των ταμειακών καθημερινά διαβιβάζονται στο taxis, αυτά τα αρχεία πωλήσεων θα υπάρχουν για πάντα και θα μπορεί να ανατρέξει η εφορία ανα πάσα στιγμή σε βάθος χρόνου.

 

Υ.Γ.

Ήδη η εφορία αντλεί στοιχεία από το skroutz και καλά κάνει, ίσως είναι ο μόνος τρόπος για να καθαρίσει ο χώρος από "εμπόρους" που δουλεύουν στο κόστος χωρίς παραστατικά για να ρεφάρουν, η έτσι νομίζουν τουλάχιστον.

 

Επεξ/σία από mankam
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, mankam είπε

Τo viber είναι το ποιο εύκολο, σου έχω στείλει μήνυμα πρίν μέρες σχετικά με την δημιουργία ομάδας εκεί , προφανώς δέν το είδες.

Εχεις δίκιο. Το ειδα πριν. Ειναι ευκολο μεν το viber γιατι το εχουν σχεδον ολοι, αλλα δεν ειναι τοσο πρακτικο οπως ενα forum καθως δεν εχει πχ σελιδες και δε μπορεις ευκολα να ανατρεξεις σε παλιοτερα μηνυματα.

Επισης μετα απο μερικες μερες δεν κραταει αρχεια που εχεις επισυναψει.
Γι αυτο ειπα, το ιδανικο θα ηταν αν θα μπορουσαμε εδω να κανουμε μια κλειστη ομαδα.

Τωρα αν το insomnia εχει προβλημα σε κατι τετοιο, θα μπορουσαμε να δουμε και αλλη σελιδα-forum ακομα και του εξωτερικου στο οποιο να μην εχει "προσβαση" (ο νοών νοείτω) το σκρουτζ. Σκεφτομαι δλδ οτι σ ενα φορουν οπως εδω, που σιγουρα το διαβαζει και το σκρουτζ, αν δει οτι απειλειται σοβαρα, θα μπορουσε να επιχειρησει παρεμβαση στο insomnia (εκ των εσω) καθως ολα (σχεδον), εχουν την τιμη τους

Επεξ/σία από sakislife
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, mankam είπε

Είναι τουλάχιστον χαζομάρα να μην κόβεις παραστατικό όταν κάνεις πωλήσεις μέσω e-shop η πλατφόρμας τύπου skroutz best price,όλα καταγράφονται οι πωλήσεις, τα τιμολόγια προμήθειας απο τις πλατφόρμες που αντιστοιχούν στο Χ  ποσοστό προμήθειας επι τζίρου, όλα αυτά ελέγχονται, πλέον τα Ζ των ταμειακών καθημερινά διαβιβάζονται στο taxis, αυτά τα αρχεία πωλήσεων θα υπάρχουν για πάντα και θα μπορεί να ανατρέξει η εφορία ανα πάσα στιγμή σε βάθος χρόνου.

 

Δεν λέω αυτό. Δεν πουλάνε μόνο μέσα από πλατφόρμες. Κόβουν αυτά από τις πλατφόρμες και τα υπόλοιπα... 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Η επιχείρησή αυτή μεγάλωσε απο τους συνεργάτες κάποιοι έγιναν καλοί δηαλδη με ποιο μεγάλους τζίρους κάποιοι λιγότερο το ίδιο έγινε με το σκρουτζ καθώς μεγάλωνε η εταιρεία εξελίχθηκε  με οργάνωση προσωπικό εγκαταστάσεις κλπ ομως πέραν αυτού πιστεύεις ότι το 50% που έχουν φύγει και πιθανώς να ανέβει το ποσοστό ειναι ζημιά η κέρδος για την εταιρεια; και δεν πιστεύω αν φύγουν ότι με μια απλή προσφορά θα τους φέρει πίσω ήδη έχουν πει οι άνθρωποι για την απαράδεκτη μονόπλευρη πολιτική του σκρουτζ... ασε που υπάρχουν και οι άλλες πλατφόρμες και σίγουρα δεν θα χάσουν αυτή την ευκαιρία  να μαζέψουν κόσμο... δεν έφυγε το 10% που και πάλι θα ήταν ένα σημαντικό ποσοστό έφυγε το 50%.....( πάντως δεν θα σκοτωθούν και όλοι να γυρισουν για να έχουν ένα 10%  και αν κέρδος επι της πωλησης)

Όπως φαίνεται το business plan του στρέφεται να γίνουν marketplace (το ελληνικό amazon). Σε αυτο το τομέα δεν έχει ανταγωνισμό! Στις επιχειρήσεις δεν χωράνε συναισθηματισμοί. Κάποιοι συνεργάτες δε μπόρεσαν να ακολουθήσουν και έμειναν πίσω/εκτός συναγωνισμού.  Ο καταναλωτής έχει μεγαλύτερο κέρδος απο αγορές σε εταιρίες marketplace (ασφάλεια/εξυπηρέτηση/εγγύηση/ευκολία στη διαδικασία) παρα απο άγνωστα μαγαζιά. Πχ οταν αγοράζω κάθε χρόνο κινητά και ταμπλετς προτιμώ το αμαζον αν και απο σκρουτζ πολλές φορες ήταν πιο φθηνά.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, james01gr είπε

Δεν λέω αυτό. Δεν πουλάνε μόνο μέσα από πλατφόρμες. Κόβουν αυτά από τις πλατφόρμες και τα υπόλοιπα... 

Θα σου πω την εμπειρία  μου απο τα φυσικά καταστήματα και είναι πάνω απο 35 ετών

Ο Έλληνας δεν φεύγει χωρίς απόδειξη  οι συναλλαγές με κάρτα έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια  σε πολύ μεγάλο ποσοστό οπότε όποιος δεν κόψει απόδειξη παίζει ρώσικη ρουλέτα με την εφορία, και ένα μικρό  ποσοστό των πελατών προσπαθούν να επωφεληθούν με χαμηλότερη τιμή απο το κατάστημα χωρίς να κόψει απόδειξη, δηλαδή 12ευρώ προϊόν να το πάρει 10 χωρίς απόδειξη, και ρωτάω συμφέρει το κατάστημα ?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mcstefan7 είπε

Μη το λες. Κάθε επιχείρηση νοιάζετε για τους καλούς συνεργάτες. Πχ αν εσύ κάνεις 2κ πωλήσεις το μήνα και οι ανταγωνιστές σου 15κ, εσύ αποτελείς πρόβλημα για την εταιρεία απο ενα σημείο και μετα. Η κάθε εταιρεία εχει μια δυναμικότητα εξυπηρέτησης, πχ δυνατότητα για ταξινόμηση, support για 10k μαγαζιά, το 10001 παύει να είναι κέρδος αλλα γίνεται ζημία. Θα χρειαστεί να προσλάβουν νέους υπαλλήλους και αυτο το κόστος θα είναι μεγαλύτερο απο τα έσοδα που θα τους προσφέρεις. Μέσα στα "κακά μαγαζιά" θα φύγουν και κάποια καλα, αυτά όμως θα τα φέρει πίσω με κάποιο αντάλλαγμα (πχ έκπτωση στο βασικό πακέτο για τον πρώτο χρόνο).

Ξέρεις κάτι όμως; αναλύεις τα δεδομένα με βάση του τι τζίρο έχω τώρα. Γιατί εάν με αντιμετωπίζεις έτσι, σε 2 χρόνια μπορεί να έχω ξεπεράσει τον άλλον. Και εσύ να χάσεις έναν καλό πελάτη. Συνήθως οι εταιρείες πρώτα φτάνουν στο σημείο να πάρουν εργαζομενο, δουλευουν κάποιο διάστημα πιέζοντας τους υπάρχοντες και μετά προσλαμβάνουν. Είναι ολοφαβερο πως το σκρουτζ έχει επιλέξει να καθυστερεί τις ταξινομήσεις προϊόντων και γενικότερα την εξυπηρέτηση προς τους επαγγελματίες. Χρειάζεται παραπάνω προσωπικό εχθες αλλά προφανώς δεν θέλει να προσφέρει σωστές υπηρεσίες στους επαγγελματίες. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...